Налоговый кодекс

Интересности в законодательной базе и тому подобное
Налоговый кодекс

masya » 11 квітня 2011, 12:21

Здесь девушка спрашивала облагаются ли налогом на прибыль собственные доходы ( имеется в виду аренда), платим ли мы экологический налог, налог на воду и транспорт.
Пишу то,что знаю.Для нас важна по доходам ст Стаття 157. Оподаткування неприбуткових установ та організацій.Если раньше по аренде конкретно указывалось в законе,что мы не платим, то теперь ее нужно читать внимательно.Не платят относящиеся к ст.157, в том случае если доходы запланированы в кошторысе, нужно вовремя уточнять доходы.
По новому налоговому кодексу экологический налог мы не платим он сидит в стоимости бензина,который мы покупаем, соответственно и не отчитываемся. Что касается налога на транспорт сетка большая вот ссылка на виртуальный институт минфина ttp://edu.minfin.gov.ua/TaxCodex/Pages/Науково-практичний-коментар-до-Податкового-кодексу-України.aspx и еще одна ссылка на видео семинары налоговиков http://www.sta.gov.ua/control....=300760 и наконец сам налоговый кодекс http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=16&nreg=2755-17, здесь и подоходному налогу.

Добавлено (11.04.2011, 13:21)
---------------------------------------------
Здесь вопрос был как работают бюджетники с ПП с 01.04.2011, вот ответ ДПА :" Діє з 01.04.2011. У разі отримання неприбутковою організацією звільнених від оподаткування доходів та використання їх на цілі, передбачені статутом, витрати, понесені у межах кошторису на утримання та виконання статутних завдань, у т.ч. суми здійснених оплат на користь фізичної особи підприємця на єдиному податку, відображаються в обліку без обмежень, установлених пп. 139.1.12 Податкового кодексу України. У разі отримання неприбутковою організацією доходів, що не звільняються від оподаткування, при визначенні обєкта оподаткування до складу відповідних витрат не включаються витрати, здійснені у звязку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інщих активів у фіз особи-підприємця на єдиному податку, яка здійснює діяльність у сфері інформатизації.
ответ на этот вопрос дал глава ДПА Захарченко. Вот ссылка .
http://sev.sta.gov.ua/index.p....lang=ru
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Налоговый кодекс

на_та » 12 квітня 2011, 13:38

Уже нет такого понятия как "податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів ",ему на смену пришёл "збір за першу реєстрацію транспортних засобів" ,а название говорит само за себя,
в Бюджетном Кодексе РОЗДІЛ VII. ЗБІР ЗА ПЕРШУ РЕЄСТРАЦІЮ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ

Добавлено (12.04.2011, 14:38)
---------------------------------------------
З 1 КВІТНЯ 2011 РОКУ ПРАВИЛА ВІДОБРАЖЕННЯ ФАКТИЧНИХ ВИДАТКІВ ЗА ТОВАРАМИ, РОБОТАМИ ТА ПОСЛУГАМИ, ПРИДБАНИМИ В ЄДИНОПОДАТНИКІВ, ДЛЯ БЮДЖЕТНИКІВ НЕ ЗМІНИЛИСЯ



Вікторія МАТВЄЄВА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»



Відповідно до п.п. 139.1.12 Податкового кодексу України витрати, понесені у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи — підприємця, який сплачує єдиний податок, не включаються до складу витрат.

Чи означає це, що після 1 квітня 2011 року бюджетні установи не мають права віднести до складу фактичних видатків суми, перераховані в порядку оплати за товари, роботи та послуги фізособам — підприємцям-єдиноподатникам?

(Кіровоградська обл.)



Відразу зауважимо, що для бюджетних установ порядок відображення видатків після 1 квітня 2011 року не змінився. Пояснимо чому.

Дійсно, згідно з п.п. 139.1.12 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі — ПКУ) витрати, понесені у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи — підприємця, який сплачує єдиний податок (крім витрат, понесених у зв’язку з придбанням робіт, послуг у фізичної особи — платника єдиного податку, яка здійснює діяльність у сфері інформатизації), не включаються до складу витрат. Ця норма набрала чинності 1 квітня 2011 року.

Розглядаючи порядок застосування цієї норми, варто звернути увагу насамперед на те, що у ст. 139 ПКУ наведено перелік витрат, які не включаються до складу витрат при визначенні оподатковуваного прибутку.

Що стосується бюджетних установ, то вони, з одного боку, є платниками податку на прибуток згідно зі ст. 133 ПКУ, але з іншого боку, слід ураховувати, що фактично до числа платників цього податку вони потрапляють тільки у випадку, якщо отримують прибуток від неосновної діяльності та/або доходи, що підлягають оподаткуванню.

Як відомо, для такої категорії платників податку на прибуток, як неприбуткові установи та організації, у тому числі бюджетні, порядок оподаткування врегульовано спеціальною ст. 157 ПКУ.

Так, у п. 157.2 ПКУ перелічено види доходів бюджетних установ, які звільняються від оподаткування. Крім цього, зауважимо, що до таких доходів належать власні надходження бюджетних установ, що зараховуються до складу спеціального фонду бюджету відповідно до ст. 13 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI, про що свідчать норми п. 157.10 ПКУ. У цьому ж пункті вказано: якщо за наслідками звітного (податкового) року доходи, зараховані до кошторису для утримання зазначених організацій, перевищують суму визначених кошторисом витрат, сума перевищення враховується у складі кошторису наступного року. При цьому із суми перевищення доходів над витратами таких неприбуткових організацій податок на прибуток не сплачується.

Порядок оподаткування доходів, які отримані бюджетною організацією та не зазначені серед джерел доходів, звільнених від оподаткування, тобто оподатковуваних доходів, здійснюється згідно з вимогами п. 157.11 ПКУ. Зокрема, податок на прибуток визначається як сума доходів, отриманих з таких інших джерел, зменшена на суму витрат, пов’язаних з отриманням таких інших доходів, які не можуть перевищувати ці доходи.

І тому, якщо припустити, що бюджетна установа зіткнеться із ситуацією, коли необхідно буде сплатити податок на прибуток при отриманні доходів, не звільнених від оподаткування (а такої ситуації у принципі не повинно бути), то в цьому випадку слід керуватися спеціальним п. 157.11 ПКУ.

Інакше кажучи, бюджетні установи не можуть керуватися ст. 139 ПКУ, зокрема п.п. 139.1.12, оскільки для цієї категорії платників податків передбачено свої спеціальні правила визначення оподатковуваного прибутку.

Що стосується порядку відображення фактичних видатків, то бюджетні установи в цьому питанні, як і раніше, повинні керуватися бюджетним законодавством, Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Держказначейства від 25.11.2008 р. № 495, яка дозволяє чітко розмежувати видатки бюджетних установ за економічними ознаками з детальним розподілом коштів за їх предметними ознаками, а також інструкціями, затвердженими Держказначейством України, оскільки саме цей орган згідно із Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV установлює порядок ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності з виконання бюджетів та госпрозрахункових операцій бюджетних установ.
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Налоговый кодекс

masya » 12 квітня 2011, 15:13

на_та, спасибо вам за информацию полезную smile

Добавлено (12.04.2011, 16:13)
---------------------------------------------
на_та, спасибо вам за информацию полезную smile
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Налоговый кодекс

на_та » 18 квітня 2011, 09:43

Пожалуйста,мы неделю из налоговой не выходили по этому вопросу )))) biggrin cry

Добавлено (18.04.2011, 10:43)
---------------------------------------------
Коллеги, большой спорный вопрос по "Збору за спецвикористання води ", налоговая требует платить сбор от объёма использованной воды на санцели ,полученную из водоканала за 1 квартал.............
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Налоговый кодекс

masya » 18 квітня 2011, 13:14

на_та, я конечно дико извиняюсь а что такое санцели?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Налоговый кодекс

на_та » 18 квітня 2011, 17:39

Извиняюсь за непонятное сокращение : санитарно-гигиенические цели. Сегодня опять не смогла достучаться в налоговой, они твердят что мы имеем спецсчёт, а значит получаем доход (а именно про доход ,а не про прибыль говориться в ПК касаясь этого сбора,они за это и уцепились),и что с этого года должны платить этот сбор все водопотребители кроме населения.
Мы платим за воду за счёт общего фонда, а не специального, и не используем воду для оказания платных услуг по спецфонду ((((((((((( Они и слушать не хотят ,сумма выходит не большая ,но мы не соглашаемся, какой доход ? мы неприбыльная организация, занесены в реестр, вообщем ничего не понимаю ,а как доказать ?!?!?!?!
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Налоговый кодекс

masya » 19 квітня 2011, 21:22

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
11.04.2011 10193/7/15-0817

Державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі
Щодо оподаткування бюджетних установ збором за спеціальне використання води

Державна податкова адміністрація України у зв’язку з численними запитами органів державної податкової служби та бюджетних установ щодо оподаткування бюджетних установ збором за спеціальне використання води повідомляє.
Згідно зі статтею 323 розділу ХVІ „Збір за спеціальне використання води” Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – Кодекс) платниками збору є водокористувачі - суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.
Разом з тим, пунктом 326.13 статті 326 Кодексу передбачено, що у разі якщо водокористувачі, які повністю утримуються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, використовують обсяги води для господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, збір обчислюється на загальних підставах з усього обсягу використаної води з урахуванням обсягу втрат води в їх системах постачання.
Підпунктом 14.1.36 пункту 14.1 статті 14 Кодексу передбачено, що господарська діяльність – діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Згідно зі статтею 283 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-ІV за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності. Об’єктом оренди може бути, зокрема, нерухоме майно (будівлі, споруди, приміщення).
У разі якщо бюджетна установа використовує обсяги води виключно для власних потреб, без отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, то така установа не є платником збору за спеціальне використання води.
Якщо бюджетна установа має договір на поставку води та використовує обсяги води для господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, то збір обчислюється на загальних підставах, виходячи з усього обсягу фактично використаної води з урахуванням обсягу втрат води в їх системах постачання.
Разом з тим, якщо бюджетна установа не має договору на поставку води, але використовує обсяги води для господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, то збір за спеціальне використання води сплачує безпосередньо постачальник води для бюджетної установи на загальних підставах, виходячи з усього обсягу фактично використаної води з урахуванням обсягу втрат води в їх системах постачання.

Добавлено (19.04.2011, 22:22)
---------------------------------------------
При наданні в оренду приміщень бюджетною установою (орендодавцем) іншій бюджетній установі (орендарю), за умови якщо орендодавець не використовує обсяги води для господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, збір за спеціальне використання води за обсяги фактично використаної води такими установами не справляється.
У разі використання орендарем (бюджетною установою) обсягів води для господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах та укладання орендарем окремого договору на поставку води, орендар як вторинний водокористувач самостійно сплачує збір за обсяги фактично використаної ним води з урахуванням обсягу втрат води в їх системах постачання, а бюджетна установа (орендодавець) (за умови не використання обсягів води для здійснення господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах), у такому випадку, збір не сплачує.
Однак, якщо орендар (бюджетна установа, юридична особа, що не є бюджетною установою; фізична особа-підприємець) використовує обсяги води для здійснення господарської діяльності без укладання окремого договору на поставку води, а договір на поставку води має орендодавець (бюджетна установа), то платником збору буде бюджетна установа, що надала в оренду приміщення та здійснила постачання води за обсяги фактично використаної орендарем води з урахуванням обсягу втрат води в їх системах постачання (за умови якщо бюджетна установа (орендодавець) не використовувала обсяги води для здійснення господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах).
Зобов'язуємо довести цей лист до відома та використання у роботі підпорядкованим структурним підрозділам та бюджетним установам.

Заступник Голови Комісії
з проведення реорганізації
ДПА України,
заступник Голови ДПА України

О.М. Любченко
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Налоговый кодекс

EVGENIY » 19 квітня 2011, 21:37

А чо вы все боитесь оформить новость на сайте?? biggrin
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7599
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Налоговый кодекс

masya » 19 квітня 2011, 22:02

ДПАУ листом від 04.01.2011 р. N
12/7/15-0817 повідомила, що у зв'язку з
прийняттям Податкового кодексу норми щодо
адміністрування збору за спеціальне
використання води змінилися.
Зокрема, з набранням чинності Кодексу
бюджетні установи не є платниками збору за
спеціальне використання води. Починаючи з 1
січня 2011 року водокористувачі - суб'єкти
господарювання незалежно від форми
власності: юридичні особи, їх філії, відділення,
представництва, інші відокремлені підрозділи
без утворення юридичної особи (крім
бюджетних установ), постійні представництва
нерезидентів, а також фізичні особи -
підприємці за воду, що використовується
для задоволення питних і санітарно-
гігієнічних потреб, повинні справляти збір
за спеціальне використання води на
загальних підставах.

Добавлено (19.04.2011, 23:02)
---------------------------------------------
Я думаю это ответ на ваш вопрос
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Налоговый кодекс

на_та » 20 квітня 2011, 08:10

Спасибо большое Вам , все эти документы и ст.ПК мы уже наизусть виучили вместе с налоговиками.
Мы считаем что платить не должны т.к. "...бюджетна установа використовує обсяги води виключно для власних потреб, без отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, то така установа не є платником збору за спеціальне використання води...", налоговая тоже согласилась бы,если бы не одно но : "..дохід..", а не прибыль ,я уже упоминала об этом. Говорят докажите что вы "... використовує обсяги води виключно для власних потреб, без отримання доходу ..." ,ведь у вас есть спецсчёт и всё ,замкнутый круг.
Ещё раз большое спасибо.
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Налоговый кодекс

masya » 20 квітня 2011, 09:35

на_та, хорошо а в кошторысе вы планируете по спецу 1162 покрывая свои затраты? вы же не выращиваете огурцы для продажи. Смотрите во втоом письме, со слов " починаючи з 1 квітня ... и в скобках ( крім бюджетних установ). Если вы используете для ведения хозяйственной деятельности с целью получения дохода п 326.13 НК, то платите на общих основаниях (хозяйственная деятельной обозначена в налоговом кодексе п14.1.36
326.13. У разі якщо водокористувачі, які повністю утримуються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, використовують обсяги води для господарської діяльності, направленої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, збір обчислюється на загальних підставах з усього обсягу використаної води з урахуванням обсягу втрат води в їх системах постачання.

п 14.1.36. господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами;

Добавлено (20.04.2011, 10:35)
---------------------------------------------
Вот и смотрите есть у вас такие договора?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Налоговый кодекс

на_та » 20 квітня 2011, 09:48

Согласна с Вами полностью,беру на вооружение, огромное спасибо, договоров таких у нас нет и не было, я уже позвонила в областную налоговую,там вообще ответ был короткий : в Кодексе " крім бюджетних установ ", вы бюджетная неприбыльная , не платите ))))))))))) А на местах (((((((((((((
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Налоговый кодекс

masya » 20 квітня 2011, 09:49

на_та, удачи smile
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Налоговый кодекс

на_та » 21 квітня 2011, 10:41

smile wink wink wink

Добавлено (21.04.2011, 11:39)
---------------------------------------------
ДЛЯ Lav :

Стаття 154. Звільнення від оподаткування
154.1. Звільняється від оподаткування прибуток підприємств та організацій, які засновані громадськими організаціями інвалідів і є їх повною власністю, отриманий від продажу (постачання) товарів, виконання робіт і надання послуг, крім підакцизних товарів, послуг із поставки підакцизних товарів, отриманих у межах договорів комісії (консигнації), поруки, доручення, довірчого управління, інших цивільно-правових договорів, що уповноважують такого платника податку здійснювати постачання товарів від імені та за дорученням іншої особи без передачі права власності на такі товари, де протягом попереднього звітного (податкового) періоду кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.
Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який видається Комісією з питань діяльності підприємств та організацій громадських організацій інвалідів відповідно до Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”.
У разі порушення вимог щодо цільового використання вивільнених від оподаткування коштів платник податку зобов’язаний збільшити податкові зобов’язання з цього податку за результатами податкового періоду, на який припадає таке порушення, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до цього Кодексу.
Підприємства та організації, на які поширюється дія цього пункту, реєструються у відповідному органі державної податкової служби в порядку, передбаченому для платників цього податку.
154.2. Звільняється від оподаткування прибуток підприємств, отриманий від продажу на митній території України продуктів дитячого харчування власного виробництва, спрямований на збільшення обсягів виробництва та зменшення роздрібних цін таких продуктів.
Перелік продуктів дитячого харчування встановлюється Кабінетом Міністрів України.
154.3. На період підготовки до зняття і зняття з експлуатації енергоблоків Чорнобильської АЕС та перетворення об’єкта “Укриття” на екологічно безпечну систему звільняється від оподаткування прибуток Чорнобильської АЕС, якщо такі кошти використовуються на фінансування робіт з підготовки до зняття і зняття Чорнобильської АЕС з експлуатації та перетворення об’єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему.
У разі порушення вимог щодо цільового використання вивільнених від оподаткування коштів платник податку зобов’язаний збільшити податкові зобов’язання з цього податку за результатами податкового періоду, на який припадає таке порушення, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до цього Кодексу.

Добавлено (21.04.2011, 11:40)
---------------------------------------------
154.4. Звільняється від оподаткування прибуток підприємств, отриманий за рахунок міжнародної технічної допомоги або за рахунок коштів, які передбачаються в державному бюджеті як внесок України до Чорнобильського фонду “Укриття” для реалізації міжнародної програми - Плану здійснення заходів на об’єкті “Укриття” відповідно до положень Рамкової угоди між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку, для подальшої експлуатації, підготовки до зняття і зняття енергоблоків Чорнобильської АЕС з експлуатації, перетворення об’єкта “Укриття” на екологічно безпечну систему та забезпечення соціального захисту персоналу Чорнобильської АЕС.
У разі порушення вимог щодо цільового використання вивільнених від оподаткування коштів платник податку зобов’язаний збільшити податкові зобов’язання з цього податку за результатами податкового періоду, на який припадає таке порушення, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до цього Кодексу.
154.5. Звільняється від оподаткування прибуток державних підприємств “Міжнародний дитячий центр “Артек” і “Український дитячий центр “Молода гвардія” від провадження діяльності з оздоровлення та відпочинку дітей.
154.6. На період з 1 січня 2011 року до 1 січня 2016 року застосовується ставка 0 відсотків для платників податку на прибуток, в яких розмір доходів кожного звітного податкового періоду наростаючим підсумком з початку року не перевищує три мільйони гривень та нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим, ніж дві встановлені законодавством мінімальні заробітні плати, та які відповідають одному із таких критеріїв:
а) утворені в установленому законом порядку після 1 січня 2011 року;
б) діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років), щорічний обсяг доходів задекларовано у сумі, що не перевищує три мільйони гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду не перевищувала двадцяти осіб;
в) які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до набрання чинності цим Кодексом та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до 1 млн. грн. та середньооблікова кількість працівників становила до 50 осіб.
При цьому, якщо платники податку, які застосовують норми цього пункту, у будь-якому звітному періоді досягли показників щодо отриманого доходу, середньооблікової чисельності або середньої заробітної плати працівників, з яких хоча б один не відповідає критеріям, зазначеним у цьому пункті, то такі платники податку зобов’язані оподаткувати прибуток, отриманий у такому звітному періоді, за ставкою, встановленою пунктом 151.1 статті 151 цього кодексу.

Добавлено (21.04.2011, 11:40)
---------------------------------------------
Дія цього пункту не поширюється на суб’єктів господарювання, які:
1) утворені в період після набрання чинності цим Кодексом шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення), приватизації та корпоратизації;
2) здійснюють:
2.1) діяльність у сфері розваг, визначену в підпункті 14.1.47 пункту 14.1 статті14 розділу І;
2.2) виробництво, оптовий продаж, експорт імпорт підакцизних товарів;
2.3) виробництво, оптовий та роздрібний продаж паливно-мастильних матеріалів;
2.4) видобуток, серійне виробництво та виготовлення дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, в тому числі органогенного утворення, що підлягають ліцензуванню відповідно до Закону України “Про ліцензування певних видів господарської діяльності”;
2.6) фінансову діяльність (гр.65- гр. 67 Секції J КВЕД ДК 009:2005);
2.7) діяльність з обміну валют;
2.8) видобуток та реалізацію корисних копалин загальнодержавного значення;
2.9) операції з нерухомим майном, оренду (у тому числі надання в оренду торгових місць на ринках та/або у торгівельних об’єктах) (гр.70,71 КВЕД ДК 009:2005);
2.10) діяльність з надання послуг пошти та зв’язку (гр. 64 КВЕД ДК 009:2005);
2.11) діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;
2.12) діяльність з надання послуг у сфері телебачення і радіомовлення відповідно до Закону України “Про телебачення і радіомовлення”;
2.13) охоронну діяльність;
2.14) зовнішньоекономічну діяльність (крім діяльності у сфері інформатизації);
2.15) виробництво продукції на давальницькій сировині;
2.16) оптову торгівлю і посередництво в оптовій торгівлі;
2.17) роздрібну торгівлю одягом та іншими виробами, що використовувалися (“секонд - хенд”);
2.18) діяльність у сфері виробництва та розподілення електроенергії, газу та води;
2.19) діяльність у сферах права, бухгалтерського обліку, інжинірингу; надання послуг підприємцям (гр. 74 КВЕД ДК 009:2005).
Платники податку, зазначені у підпунктах "а", "б", "в" цього пункту, які здійснюють нарахування та виплату дивідендів своїм акціонерам (власникам), нараховують та вносять до бюджету авансовий внесок із податку у порядку, встановленому підпунктом 153.3.2 статті 153 цього розділу та сплачують податок на прибуток за ставкою, встановленою

Добавлено (21.04.2011, 11:41)
---------------------------------------------
пунктом 151.1 статті 151 цього розділу за звітний податковий період, в якому здійснювалось нарахування та виплата дивідендів.
154.7. Звільняється від оподаткування прибуток дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів недержавної форми власності, отриманий від надання освітніх послуг.
Статтю 154 доповнити пунктом 154.8 наступного змісту:
154.8. Звільняється від оподаткування прибуток підприємств установ виконання покарань, створених для забезпечення виконання завдань Державної кримінально-виконавчої служби України, отриманий від продажу товарів, виконання робіт, надання послуг, крім підакцизних товарів, послуг із поставки підакцизних товарів, отриманих у межах договорів комісії (консигнації), поруки, доручення, довірчого управління, інших цивільно-правових договорів, що уповноважують такого платника податку здійснювати поставку товарів від імені та за дорученням іншої особи без передання права власності на такі товари.
Підприємства, установи та організації, на які поширюється дія цього пункту, спрямовують доходи, отримані від діяльності, визначеної спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань виконання покарань України, на фінансування господарської діяльності таких установ та підприємств, з включенням сум таких доходів до відповідних кошторисів їх фінансування, затверджених зазначеним органом виконавчої влади.
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Налоговый кодекс

nasya » 21 квітня 2011, 12:30

Ну вот еще вопрос открытым так и остался. Налоговая никаких разъяснений еще не дала. Вопрос все в той же арендной плате. Если все доходы от аренды зачисляются на спец.фонд согласно сметы - налог на прибыль платим все равно? У нас ознака неприбыльности 4.
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 31
З нами з: 24 лютого 2011, 22:35
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Налоговый кодекс

masya » 21 квітня 2011, 18:28

Положение ст 157 раз 3 НК предусматривают льготный порядок обложения налогом на прибыль отдельных видов доходов неприбыльных учреждений и организаций.Однако такие учреждения должны быть зарегистрированы и внесены органамиГНС в Реестр(п 157.1 НК).Тоесть право на пользование льготами по налогу возникает только у тех бюджетных учреждений, которые внесены в Реестр.Доходы неприбыльных организаций, которые содержатся за счет средств государственного и местных бюджетов, зачисляются в состав смет на специальный счет для содержания неприбыльных учреждений и используются исключительно на финансирование расходов по смете(п157.10 НК) Копировать не буду слишком много, открывайте НК и смотрите статью.По поводу подлежат ли вообще доходы от предоставления в аренду имущества бюджетных учреждений обложению налогом на прибыль п 12 ст 2 Бюджетного кодекса:
12) бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими;
Налоговая обязана их включить в Реестр

Добавлено (21.04.2011, 14:05)
---------------------------------------------
157.10. Доходи або майно неприбуткових організацій, за винятком неприбуткових організацій, визначених у підпунктах "а" і "в" пункту 157.1 цієї статті, не підлягають розподілу між їх засновниками, учасниками або членами та не можуть використовуватися для вигоди будь-якого окремого засновника, учасника або члена такої неприбуткової організації, її посадових осіб (крім оплати їх праці та відрахувань на соціальні заходи).
Доходи неприбуткових організацій, визначених у підпункті "а" пункту 157.1 цієї статті, у тому числі доходи закладів і установ освіти, науки, культури, охорони здоров'я, а також архівних установ та реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, що мають відповідну ліцензію, які утримуються за рахунок бюджету, зараховуються до складу кошторисів (на спеціальний рахунок) для утримання таких неприбуткових організацій і використовуються виключно на фінансування видатків такого кошторису (у тому числі фінансування господарської діяльності згідно з їх статутами), розрахованого та затвердженого в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
У разі якщо за наслідками звітного (податкового) року доходи, зараховані до кошторису для утримання зазначених організацій, перевищують суму визначених кошторисом витрат, сума перевищення враховується у складі кошторису наступного року.

Добавлено (21.04.2011, 15:47)
---------------------------------------------
Стаття 157. Оподаткування неприбуткових установ та організацій
157.1. Ця стаття застосовується до неприбуткових установ та організацій, зареєстрованих згідно з вимогами законодавства та внесених органами державної податкової служби в установленому порядку до Реєстру неприбуткових організацій та установ, які є:

а) органами державної влади України, органами місцевого самоврядування та створеними ними установами або організаціями, що утримуються за рахунок коштів відповідних бюджетів;

Добавлено (21.04.2011, 19:28)
---------------------------------------------
Из выше сказаного от себя добавлю у бюджетников льгота по налогу на прибыль, налог платить не должны
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 224
З нами з: 14 лютого 2011, 21:39
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Налоговый кодекс

на_та » 21 квітня 2011, 18:55

ВЫШЕСКАЗАНОЕ :
Так, у п. 157.2 ПКУ перелічено види доходів бюджетних установ, які звільняються від оподаткування. Крім цього, зауважимо, що до таких доходів належать власні надходження бюджетних установ, що зараховуються до складу спеціального фонду бюджету відповідно до ст. 13 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI, про що свідчать норми п. 157.10 ПКУ. У цьому ж пункті вказано: якщо за наслідками звітного (податкового) року доходи, зараховані до кошторису для утримання зазначених організацій, перевищують суму визначених кошторисом витрат, сума перевищення враховується у складі кошторису наступного року. При цьому із суми перевищення доходів над витратами таких неприбуткових організацій податок на прибуток не сплачується.

Порядок оподаткування доходів, які отримані бюджетною організацією та не зазначені серед джерел доходів, звільнених від оподаткування, тобто оподатковуваних доходів, здійснюється згідно з вимогами п. 157.11 ПКУ. Зокрема, податок на прибуток визначається як сума доходів, отриманих з таких інших джерел, зменшена на суму витрат, пов’язаних з отриманням таких інших доходів, які не можуть перевищувати ці доходи.
І тому, якщо припустити, що бюджетна установа зіткнеться із ситуацією, коли необхідно буде сплатити податок на прибуток при отриманні доходів, не звільнених від оподаткування (а такої ситуації у принципі не повинно бути), то в цьому випадку слід керуватися спеціальним п. 157.11 ПКУ.
Т.Е. если аренда есть в смете по доходам и есть в перечне платных услуг, и ваша организация "неприбыльная" налог на прибыль не платите , но платите на общих основаниях налог на землю, если это здания и сооружения или земельные участки..........
таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Налоговый кодекс

alla-drejko » 21 квітня 2011, 19:34

Здається я поспішила !!!Про те ж запитала в "Бух буднях" biggrin

Добавлено (21.04.2011, 20:34)
---------------------------------------------
Здається я поспішила!Щось подібне запитала в "Бух.буднях"
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 156
З нами з: 10 квітня 2011, 20:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Хмельницкая область

Налоговый кодекс

на_та » 27 квітня 2011, 10:40

Для общего развития :

МІНПРИРОДИ ЩОДО ЗБОРУ ЗА СПЕЦВИКОРИСТАННЯ ВОДИ

Мінприроди в листі від 15.03.2011 р. № 5515/16/10-11-МП повідомило, що спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами для задоволення питних потреб, а також для господарсько-побутових, промислових, сільськогосподарських та інших потреб на підставі дозволу і є платним.

Згідно зі ст. 42 Водного кодексу України водокористувачі можуть бути первинними і вторинними. Первинні водокористувачі — це ті, що мають власні водозабірні споруди і відповідне обладнання для забору води. Вторинні водокористувачі (абоненти) — це ті, що не мають власних водозабірних споруд і отримують воду з водозабірних споруд первинних водокористувачів та скидають стічні води до їх систем на умовах, що встановлюються між ними.

Дозвіл на спеціальне водокористування оформлює лише первинний водокористувач. Для вторинного дозволом на спеціальне водокористування є встановлений у дозволі первинного водокористувача ліміт використання води та відведення стічних вод абонентами і договір між ними. Окремим документом дозвіл на спеціальне водокористування для вторинних водокористувачів не оформлюється.

Отже, збір за спеціальне використання води вторинним водокористувачем обчислюється виходячи з фактичних обсягів використаної води, установлених у дозволі первинного водокористувача лімітів, ставок збору та коефіцієнтів.

Добавлено (27.04.2011, 11:31)
---------------------------------------------
Коментар до листа ДПАУвід 11.04.2011 за № 10193/7/15-0817 :

КОЛИ БЮДЖЕТНІ УСТАНОВИ ПЛАТЯТЬ ЗА ВОДУ

Питання щодо необхідності сплати збору за спеціальне використання води (далі — збір) бюджетними установами після 01.01.2011 р. є особливо актуальним. Справа в тому, що згідно з визначенням платників збору, наведеним у п. 323.1 ПКУ, бюджетні установи не є такими. Однак повністю звільнити бюджетні установи від необхідності сплати збору заважає норма, що міститься в п. 326.13 ПКУ. У цьому пункті зазначено: якщо водокористувачі, які повністю утримуються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, використовують обсяги води для господарської діяльності, спрямованої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, збір обчислюється на загальних підставах з усього обсягу використаної води з урахуванням обсягу втрат води в їх системах постачання.

У свою чергу, під господарську діяльність бюджетних установ підпадає будь-яка діяльність, пов’язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу. Як відомо, для бюджетних установ такі кошти є власними надходженнями та зараховуються до складу спеціального фонду їх кошторисів згідно з вимогами ст. 13 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI.

Нагадаємо, що власні надходження бюджетних установ поділяються на такі групи:

— перша група — надходження від плати за послуги, які надаються бюджетними установами відповідно до законодавства, що включає такі підгрупи, як:

1) плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю;

2) надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності;

3) плата за оренду майна бюджетних установ;

4) надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна);

— друга група — інші джерела власних надходжень бюджетних установ, що включає такі підгрупи:

1) благодійні внески, гранти та дарунки;

Добавлено (27.04.2011, 11:32)
---------------------------------------------
2) кошти, що отримуються бюджетними установами від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів;

3) кошти, що отримуються вищими та професійно-технічними навчальними закладами від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надане відповідне право.

При буквальному прочитанні п. 326.13 ПКУ в деяких фахівців склалася думка про те, що бюджетні установи при отриманні будь-яких доходів, що зараховуються до складу спеціального фонду, стають платниками збору*.

* Див. також «Науково-практичний коментар до Податкового кодексу України» за загальною редакцією М. Я. Азарова, т. 3, с. 547.

Однак, як свідчить лист, що коментується, для бюджетних установ сам факт отримання доходів від господарської діяльності не завжди є єдиною умовою, за якої установа автоматично стає платником збору, що відповідно тягне за собою обов’язки подавати податкову декларацію зі збору та сплачувати його до бюджету.

У цьому випадку при визначенні особи, зобов’язаної звітувати щодо збору та сплачувати його до бюджету, на думку фахівців ДПАУ, визначальним фактором є наявність договору з водоканалом на поставку води.

Цей лист вартий уваги насамперед тим, що в ньому викладено не лише думку ДПАУ з цього питання, а й на конкретних ситуаціях надано роз’яснення про те, коли бюджетні установи є платниками збору. Розглянемо ці ситуації.



Добавлено (27.04.2011, 11:40)
---------------------------------------------

1Бюджетна установа використовує обсяги води виключно для власних потреб, без отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах :
Установа не є платником збору

2.Бюджетна установа використовує обсяги води для господарської діяльності, спрямованої на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах
а)Має договір на поставку води
Збір обчислюється бюджетною установою на загальних підставах виходячи з усього обсягу фактично використаної води з урахуванням обсягу втрат води
в системах постачання

б)Не має договору на поставку води
Збір сплачується безпосередньо постачальником води для бюджетної установи на загальних підставах виходячи з усього обсягу фактично використаної води з урахуванням обсягу втрат води в системах постачання

У цій ситуації можливі два варіанти:
1) бюджетна установа є вторинним водокористувачем і за умови укладення договору на поставку води з водоканалом вважається платником збору, тому повинна подавати податкову декларацію зі збору
та сплачувати його до бюджету;
2) якщо бюджетна установа використовує воду без укладення договору на поставку води, то сплачувати збір і подавати декларацію має водокористувач-постачальник.
Така ситуація виникає при отриманні бюджетними установами доходів від надання платних послуг (крім оренди), від реалізації продукції, для виробництва (виготовлення) якої використовується певний обсяг води.

3.Бюджетна установа (орендодавець) надає в оренду приміщення іншій бюджетній установі (орендарю)
Орендодавець не використовує обсяги води для господарської діяльності
Збір за обсяги фактично використаної води такими установами не сплачується

Зауважимо, що таке звільнення від оподаткування з боку ДПАУ виглядає досить дивним, адже в ПКУ лише стосовно податку на землю зазначено, що пільга із земельного податку, передбачена для бюджетних установ, зберігається в разі надання ними будівель, споруд (їх частин) у користування (оренду) іншим бюджетним установам (п.п. 284.3)

І хоча ДПАУ в листі, що коментується, не уточнює, що цей варіант стосується ситуації, коли не тільки орендодавець, але й орендар не використовує воду для господарської діяльності, є всі підстави припускати, що саме на такому порядку застосування цієї пільги наполягатимуть податківці.

4. Бюджетна установа (орендодавець) надає в оренду приміщення іншій бюджетній установі (орендарю)
а) Орендар (бюджетна установа) використовує обсяги води для господарської діяльності та має укладений окремий договір на поставку води
Орендар як вторинний водокористувач самостійно сплачує збір за обсяги фактично використаної ним води з урахуванням обсягу втрат води в системах постачання.
У цьому випадку бюджетна установа (орендодавець) (за умови невикористання обсягів води для здійснення господарської діяльності) збір не сплачує

б)Орендар (бюджетна установа, юридична особа, що не є бюджетною установою; фізична особа — підприємець) використовує обсяги води для здійснення господарської діяльності без укладення окремого договору на поставку води, а договір на поставку води має орендодавець (бюджетна установа)
Платником збору буде бюджетна установа (орендодавець) за обсяги фактично використаної орендарем води (за умови невикористання обсягів води для здійснення господарської діяльності)

Вважаємо, що в цій ситуації орендодавцю варто замислитися над тим, як відшкодувати свої витрати на сплату збору за воду, спожиту орендарем

У разі якщо бюджетна установа надає приміщення в оренду і орендар використовує воду для господарської діяльності, то сплата збору залежить від того, чи укладено таким орендарем договір на поставку води. У цій ситуації також можливі два варіанти:
1) якщо договір на поставку води укладено орендарем, то відповідно саме він є вторинним водокористувачем та платником збору;
2) якщо договір на поставку води укладено орендодавцем, то платником збору буде саме він.


таня 18121963
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 19:24
Звідки: Снигиревка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Николаевская область

Налоговый кодекс

nasya » 06 травня 2011, 07:04

на_та, спасибо за такую информацию. Очень полезная статья!

Добавлено (06.05.2011, 08:04)
---------------------------------------------
nasya, Наша налоговая самая "умная" - сказали им плевать на письма ДПА, они руководствуются только Кодексом - в итоге заставляют платить воду. Сказали - доход есть - платите сбор. При чем на весь объем. Что-то доказать не возможно - стена!!! Благо что хоть там получилось всего за квартал 20 грн. Я так подумала - лучше я их заплачу наличкой через банк, чем потом штраф за нецелевое использование крушникам (т.к. я считаю сбор мы платить не должны).
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 31
З нами з: 24 лютого 2011, 22:35
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість