Облік доходів.

Облік доходів.

Дімон » 26 березня 2013, 07:32

Вчора, при під час обговорення одного питання, EVGENIY,висловив думку, що облік податків повинна вести податкава інспекція, а не сільська рада. Тому в мене виникло запитання:
-Чи ведуть облік доходів  сільські та селищні ради в інших регіонах.
Якщо ведуть, то на підставі яких нормативних документів.
І може є в когось наробки по обліку  в екселі або інших програмах.
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 41
З нами з: 03 квітня 2012, 14:46
Звідки: Заставна
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Черновицкая Область

Облік доходів.

EVGENIY » 26 березня 2013, 20:45

Дімон, Вот есть такая постанова!!
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 16 лютого 2011 р. N 106
Київ
Деякі питання ведення обліку податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджету
.....
2. Органам, що контролюють справляння надходжень бюджету:

1) забезпечити відповідно до законодавства здійснення постійного контролю за правильністю та своєчасністю надходження до державного та місцевих бюджетів податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів згідно з переліком, а також ведення обліку таких платежів у розрізі платників з метою забезпечення повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів;
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7600
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Облік доходів.

EVGENIY » 26 березня 2013, 20:46

согласно этой постанове то органы месного самоуправления контролируют только вот такие виды надходженнь

Держадміністрації та органи місцевого самоврядування 
21050000, 22010200, 22010300, 22080400, 24110600, 24110700, 24110900, 24160100, 24160200, 33010000, 33020000, 50110000, 21010800, 31030000, 24061600, 24170000
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7600
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Облік доходів.

EVGENIY » 26 березня 2013, 20:47

но никак не подоходный налог  smile
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7600
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Облік доходів.

QWERTY_ubr » 26 березня 2013, 20:53

Сради можуть бути зацікавлені в своєчасній проплаті податків. Якийсь процент з них  залишається в селі. І таким чином вести контроль хто сплатив/несплатив певний податок
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 71
З нами з: 28 листопада 2010, 23:48
Звідки: Коростышев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская Область

Облік доходів.

EVGENIY » 26 березня 2013, 21:12

QWERTY, но они не имеют никаких законных рычагов упросить оплатить налог, это налоговая и контролирует и принимает меры, а для советов это ненужная работа, казна им даёт 412 форму мне кажется этого достаточно для анализа доходов и будущего планирования!!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7600
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Облік доходів.

QWERTY_ubr » 26 березня 2013, 21:21

EVGENIY, але не забуваємо в якій ми країні живемо..  Завтра можуть сказати що за виконання доходів в селі відповідальні саме сради. )
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 71
З нами з: 28 листопада 2010, 23:48
Звідки: Коростышев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская Область

Облік доходів.

Дімон » 27 березня 2013, 23:46

EVGENIYQWERTY, проблема не в кораблі, він відмінний,   а в капітанові..... moil

Добавлено (27.03.2013, 23:46)
---------------------------------------------
Я вдячний Вам за відгуки , про те хотілося б почути хоча б одну раду..... wink
Не вже важко написати бодай одне слово, так чи ні!!!!
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 41
З нами з: 03 квітня 2012, 14:46
Звідки: Заставна
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Черновицкая Область

Облік доходів.

Кет » 28 березня 2013, 07:51

я пишу із м/ради. Зробила собі форму в Excel для аналізу скільки до мене приходить прибуткового податку і з якої організації - дані з казначейської форми 412. Але визначити скільки до мене не поступило податку нереально, тому що ні в одній організації бухгалтер не зобов"язаний показувати мені нарахований податок, щоб вирахувати несплату. Тільки податкова відслідковує.
Якось у із КРУ поступив лист, щоб ми надали інформацію скільки приб.под. в міську раду недопоступає. Ми фактично відписали всі ради в районі, що то не наша компетенція і до нас не було ніяких претензій
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 05 січня 2013, 10:41
Звідки: Львов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская Область

Облік доходів.

Наталекс » 28 березня 2013, 09:08

я веду в розрізі платників для себе. Так було до мене, я так і продовжую - це не така трудомістка робота, то я і роблю, іноді потрібно для чогось. До речі, пропонували розробникам АІС "Місцеві бюджети", щоб зробили можливість аналізувати доходи в розрізі по ЄДРПОУ , то обіцяють щось придумати.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (а): 38 раз.
Подякували: 9 раз.
Регіон: Кировоградская область

Облік доходів.

Нат » 28 березня 2013, 16:45

я сільська рада, веду на папері в розрізі кодів доходів, особливо 13050000 (земля) адже договори оренди в нас заключаються і зберігаються, крім того землевпорядник здає звіти по нарахованій і сплаченій орендній платі за землю- бере дані в мене, і єдиний податок , щоб знати своїх підприємців. Декілька раз фінансове управління вимагало акти звірки по платниках окремих податків, тоді такий облік виручає. Звичайно важкувато і часу трохи забирає але роблю, хоча з колегами коли спілкуюся переважно чую - мені це не потрібно, перевіряючи не зауважують то навіщо ?!
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 82
З нами з: 05 березня 2012, 09:25
Звідки: Винница
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая Область

Облік доходів.

Ludmila__LL » 28 березня 2013, 19:04

Добрый вечер. Я тоже с сельского  совета  и  мы  ведем книгу  по  приходу  доходов  таких  как  подоходный  налог, единый, налог на прибыль, фиксированный  сельхоз, земн. налог с юр.лиц  для  того  чтобы  главный  бухгалтер  смог  написать  объяснительную  по  доходам  к  отчету.. А аренду земли  с физ  лиц  и  юр.  лиц  отдельно  завожу  книги и там по  каждому  вывожу  сальдо,  так  как  мы  сдаем  каждый  месяц  отчет  по  оплате  за  землю  и  там указуем  сальдо  на начало  года, начислено,  оплачено,  сальдо на  конец  месяца  и  так  по  каждому  договору  по  аренде  земли. И  еще  за  аренду  помещения.
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 76
З нами з: 15 липня 2012, 22:36
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская область

Облік доходів.

tinamar » 28 березня 2013, 19:15

Ludmila__LL, і скільки у Вас бухгалтерів ?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 457
З нами з: 06 жовтня 2011, 09:39
Звідки: Полтавська область
Дякував (а): 11 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Полтавская область

Облік доходів.

Ludmila__LL » 28 березня 2013, 19:31

У нас два специалиста и главный  бухгалтер. У нас КФК 010116,070101,110204,100203,250404 это по зарплате. Договоров по аренде земли  около 400. Всего численность вместе с садиком, дк и т.д. 35 человек.
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 76
З нами з: 15 липня 2012, 22:36
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская область

Облік доходів.

finansist333 » 28 березня 2013, 19:46

Веду учет и с целью избежания касовых разрывов, всегда можно к крупным плательщикам обратиться и контроль в основном за земельными
Для перегляду та завантаження файлів реєструйтеся на сайті.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 22
З нами з: 23 березня 2013, 12:14
Звідки: Николаев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Николаевская Область

Облік доходів.

tinamar » 28 березня 2013, 20:56

Ludmila__LL, а касир є? Все рівно чисельність бухгалтерів береться не від кількості працюючих, а від кількості населення: несправедливо, проживаючих в селі мало, а обсяг  роботи бухгалтера від того не зменшується...
finansist333, зручна формочка, спасибі.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 457
З нами з: 06 жовтня 2011, 09:39
Звідки: Полтавська область
Дякував (а): 11 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Полтавская область

Облік доходів.

Ludmila__LL » 28 березня 2013, 21:58

tinamar, я с Вами согласна. Кассы  у  нас  нет.
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 76
З нами з: 15 липня 2012, 22:36
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская область

Облік доходів.

Elenasovet » 29 березня 2013, 11:26

с/совет,  нам казначейство  каждый месяц  сбрасывает все доходы в разрезе плательщиков на дискету по котловым счетам,  но доходы мы не ведём ,если только для себя чтоб знать , контролируем в основном пансионаты .
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 46
З нами з: 23 січня 2013, 14:07
Звідки: Симферополь
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Крым

Облік доходів.

Olga2012 » 06 квітня 2013, 13:27

Добрый день. Я тоже с сельского совета и точно так же веду книгу доходов по каждому плательщику. Каждый квартал сдаю в финотдел анализ поступлений налогов по нашим плательщикам за отчетный период и за такой же период прошлого года. Мы же должны знать ситуацию по поступлениям в наш бюджет для его планирования. Хотя, конечно же, контролировать плательщиков не можем. Хорошо, что этим занимается налоговая. Я работаю одна (в нашем сельском совете только должность глав.буха и больше нет бухгалтеров) и если бы еще и контроль за налогами на нас повесили, то можно было бы и самим вешаться.                                                                                                  У меня вопрос, помогите, кто был в таких ситуациях. Как правильно оплатить работу физ.лица по благоустройству територии? Раньше мы брали людей по направлению из центра занятости на общественные работы и они убирали територию. В этом году ЦЗ никак не может заключить с нами договор. А убирать уже надо. Я беру человека по договору, но как оплачивать - по КЕКВ 2111 + 2120  КФК 100203 или это КЕКВ 2240 КФК 100203? Или есть еще варианты? Помогите, пожалуйста!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 25
З нами з: 06 листопада 2012, 22:39
Звідки: Запорожье
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская Область

Облік доходів.

oooollllaaaa » 08 квітня 2013, 13:09

если это физическое лицо (не предприниматель) то КЕКВ  2111+2120, а если предприниматель с соответственно зарегистрированым видом деятельности КЕКВ 2240
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 18 травня 2012, 13:30
Звідки: Одесса
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская Область

Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість