В тему Облік та списання ТМЦ

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Владислав Станкус » 06 січня 2016, 15:45

Доброго дня!
З метою визначення непридатності основних засобів керівником суб'єкта державного сектору створюється відповідна комісія.
Саме ця комісія :
- здійснює безпосередній огляд об'єкта, що підлягає списанню;
- встановлює причини невідповідності критеріям активу;
- визначає осіб, з вини яких відбулося передчасне вибуття основних засобів із експлуатації, вносить пропозиції щодо їх відповідальності;
- визначає можливість продажу (передачі) об'єкта іншим підприємствам, організаціям та установам або використання окремих вузлів, деталей, матеріалів, що можуть бути одержані при демонтажі, розбиранні (ліквідації) основних засобів, встановлює їх кількість і вартість;
- складає і підписує акти про списання основних засобів.
В актах про списання наводяться дані, що характеризують об'єкти основних засобів: рік виготовлення або будівництва об'єкта, дата його надходження до суб'єкта державного сектору і початок експлуатації, первісна (переоцінена) вартість об'єкта, сума нарахованого зносу, проведені ремонти, причини вибуття тощо.
У разі списання основних засобів, які вибувають в результаті аварії, до акта додається копія акта про аварію.
У разі списання основних засобів, які вибувають в результаті стихійного лиха, до акта додається інформація стосовно обставини стихійного лиха.
Складені комісією акти про списання основних засобів затверджуються керівником суб'єкта державного сектору.
Суб'єктами державного сектору прийняття рішення про списання з бухгалтерського обліку основних засобів, які належать до об'єктів державної власності, здійснюється відповідно до вимог Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2007 року N 1314, а ті що належать до об'єктів комунальної власності, здійснюється відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Що ж стосується заключення спеціалістів при списання піаніно, то воно не потрібно оскільки зазначене майно не перебуває під наглядом державних інспекцій.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 575
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Гатченко Лена » 06 січня 2016, 17:14

Владислав, спасибо за быстрый ответ!
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 454
З нами з: 12 лютого 2014, 07:00
Звідки: Бердянск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Владислав Станкус » 06 січня 2016, 17:37

Завжди радий допомогти.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 575
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

qwe12 » 07 лютого 2016, 23:07

як списати посуд з 113 рахунку? чи потрібно ще якість документи крім акта на списання основних засобів
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 03 жовтня 2015, 20:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Матвєєва Вікторія » 08 лютого 2016, 09:44

При списанні посуду також ведется Журнал реєстрації битого посуду(форма N З-10).
Журнал ведеться для списання розбитого посуду в установах, що мають у своєму складі їдальні та харчоблок. Записи в журналі здійснюються відповідними посадовими особами. Постійно діюча комісія слідкує за правильним веденням журналу та щоквартально (або щомісячно) складає акт про списання розбитого посуду, який затверджується керівником установи.
Форма Журналу наведена в наказі Державного казначейства України від 18 грудня 2000 р. N 130
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Харків

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

qwe12 » 08 лютого 2016, 20:09

а якщо посуд просто пропав він був ще з 2000 років і ніхто його не списував
А вилки та ложки як списати? дефектний  акт потрібно ?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 03 жовтня 2015, 20:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

НаталіяЛучик » 11 лютого 2016, 11:55

Потрібна консультація!!!
В листопаді 2015 року організацією Буковинський центр мистецтв було відправлено на виставку за кордон роботи - малюнки учнів. З пошти на Казначейство, щоб оплатити відправку нам дали Договір на купівлю марок і накладну, а не Договір на відправлення листів. Проплата пройшла по 2210, а марки ми оприбуткували на 234 рах. і одразу ж їх списали - у зв"язку з відправкою, оскільки ми ті марки в очі не бачили ))). А тепер я прочитала, що їх потрібно було оприбутковувати як грошові документи. Наскільки серйозне це порушення і як можна зараз його виправити? Додам, що каса в нашій організації взагалі не використовується...
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 39
З нами з: 20 серпня 2015, 10:21
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черновицкая область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 11 лютого 2016, 17:05

natluchi написав:[font='Noto Sans', sans-serif]Потрібна консультація!!![/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]В листопаді 2015 року організацією Буковинський центр мистецтв було відправлено на виставку за кордон роботи - малюнки учнів. З пошти на Казначейство, щоб оплатити відправку нам дали Договір на купівлю марок і накладну, а не Договір на відправлення листів. Проплата пройшла по 2210, а марки ми оприбуткували на 234 рах. і одразу ж їх списали - у зв"язку з відправкою, оскільки ми ті марки в очі не бачили ))). А тепер я прочитала, що їх потрібно було оприбутковувати як грошові документи. Наскільки серйозне це порушення і як можна зараз його виправити? Додам, що каса в нашій організації взагалі не використовується...[/font]

Звісно, у описаній Вами ситуації краще було б оформи договір відправлення листів, а витрати доцільніше провести за КЕКВ 2240 "Оплата послуг (крім комунальних)". Однак, якщо оплата уже проведена за КЕКВ 2210, тоді вже нічого не вдієш марки (марковані конверти) необхідно оприбутковувати.
І дійсно так, поштові марки слід обліковувати на субрахунку 331 "Грошові документи в національній валюті". Облік марок на 234 субрахунку є порушенням порядку ведення бухгалтерського обліку. І зараз Вам потрібно виправити помилку на підставі бухгалтерської довідки. От і все.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 833
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Харків

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Гатченко Лена » 12 лютого 2016, 14:15

Добрый день! Подскажите как списать калькулятор Электроника?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 454
З нами з: 12 лютого 2014, 07:00
Звідки: Бердянск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Антонина328 » 17 лютого 2016, 09:36

Добрый день, помогите пожалуйста, в 2015 году закупили вакцину в комплекте с ней шли шприцы, вакцину оприходовали а шприцы нет. Можно ли их оприходовать в этом году и как?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 17 лютого 2016, 09:27
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черниговская область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Petrovskaya Yana » 17 лютого 2016, 15:24

Добрий день! 
Підкажіть будь-ласка як можна розділити один програмно-апаратний комплекс, який включає: ноутбук, веб-камеру, usb-подовжувачі, мережевий подовжувач, настінне кріплення і т.д .  
Комлекс має один інвентарний номер,амортизація також нараховується на весь комплект.
Чи можна вивести зі складу комлекса техніку, присвоїти їм окремі інвентарні номери? Ноутбук до основних, подовжувачі до малоцінки, з метою упорядкування цінностей,  зручності їх обліку та в наступному із заміною непридатних цінностей таких як подовжувач, мережевий фільтр, кріплення, проводів тощо, які прийдуть в непридатність.
Що в такому випадку робити з амортизацією . І які повинні бути документи та бухгалтерські записи.
Дякую))
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 17 лютого 2016, 10:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

EVGENIY » 18 лютого 2016, 10:46

Антонина328 написав:Добрый день, помогите пожалуйста, в 2015 году закупили вакцину в комплекте с ней шли шприцы, вакцину оприходовали а шприцы нет. Можно ли их оприходовать в этом году и как?

А расходы вы списали на фактические? Или просто на учёте в стоимости вакцины и шприцы висят? Если так то просто можно выделить на отдельный счёт (разделить)!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 6920
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 49 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Антонина328 » 18 лютого 2016, 14:33

спасибо
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 17 лютого 2016, 09:27
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черниговская область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Ягодка » 24 лютого 2016, 13:03

Подскажите пожалуйста какими документами произвести замену клавиатуры,если компьютер состоит на балансе как единое ОС. Достаточно ли акта замены?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 18 квітня 2012, 15:06
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 24 лютого 2016, 15:09

Ягодка написав:Подскажите пожалуйста какими документами произвести замену клавиатуры,если компьютер состоит на балансе как единое ОС. Достаточно ли акта замены?

В Вашем случае нужно списать полностью компьютер как объект на основании Акт о списании ОС типовой формы № ОЗ-3 (бюджет) и оприходовать все рабочие его части как отдельные объекты (например, мышка, монитор, системный блок). Комиссия Вашего учреждения должна произвести оценку каждого из таких объектов и результаты оценки отразить в Акте оценки произвольной формы. В зависимости от стоимости, установленной комиссией, эти части компьютера следует оприходовать либо как ОС (на субсчет 104), либо как малоценные необоротные материальные активы (на 113). Также каждому для каждого из таких объектов нужно установить новый срок эксплуатации исходя из их фактического состояния и степени изношенности. В дальнейшем амортизация будет начисляться с учетом "новых" сроков эксплуатации.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 833
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Харків

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Ягодка » 24 лютого 2016, 15:56

Спасибо
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 18 квітня 2012, 15:06
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 24 лютого 2016, 16:27

Ягодка написав:Спасибо

Всегда пожалуйста
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 833
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Харків

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

kaRRame » 02 березня 2016, 22:58

Подскажите пожалуйста при оприходовании металлолома от списания мбп - мы используем журнал м/о 13, а когда поступают деньги от реализации то тогда м/о № 14 (доход)? правильно?
И подскажите пожалуйста по проводкам, предприятие изготовило для себя запасы (бруски для ремонтных работ) - правильно ли будет проводки:
Д-т811 - К-т 204 - Списание материалов
Д-т 204 - К-т 811 - Оприходование запасов и м/о 13?
Заранее большое спасибо.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 07 лютого 2016, 18:32
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 03 березня 2016, 18:18

kaRRame написав:Подскажите пожалуйста при оприходовании металлолома от списания мбп - мы используем журнал м/о 13, а когда поступают деньги от реализации то тогда м/о № 14 (доход)? правильно?
И подскажите пожалуйста по проводкам, предприятие изготовило для себя запасы (бруски для ремонтных работ) - правильно ли будет проводки:
Д-т811 - К-т 204 - Списание материалов
Д-т 204 - К-т 811 - Оприходование запасов и м/о 13?
Заранее большое спасибо.

Что касается металлолома. При его оприходовании следует составлять такие проводки:
1) Оприходован металлолом (акт) Дт 261 Кт 364 м/о №4,
2) Отражен доход от оприходования металлолома Дт 364 Кт 711 м/о №14;
2) Сдан металлолом специализированному предприятию (накладна) Дт 364 Кт 261, м/о №13;
3) Поступили деньги за сданный металлолом (виписка банка) Дт 323 Кт 364, м/о №3.
Теперь по поводу изготовления запасов для ремонтных работ (бруса деревянного). Руководствуясь п. 8.10, 8.11 Типовой корреспонденции субсчетов проводки будут такими:
1) Переданы материалы (лесоматериалы) в переработку Дт 825 Кт 204/лесоматериалы м/о №13;
2) Получены материалы (пиломатериалы - брус) после переработки Дт 204/пиломатериалы Кт 825  м/о № 14 (лучше завести отдельный м/о для учета расходов, связанных с переработкой или производством).
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 833
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 15 раз.
Регіон: Харків

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

kaRRame » 15 березня 2016, 15:05

Подскажите пожалуйста, можно ли списывать хоз.товары (моющие, чистящие, хлорка для туалетов - все выдается уборщицам для уборки помещений - 234 счет) раздаточной ведомостью? нигде не могу найти информацию с сылкой на нормативку, может не там ищу. Помогите пожалуйста
если разработать и утвердить свою форму раздаточной ведомости и списывать только ею (без комисии)? не будет ли это нарушением?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 07 лютого 2016, 18:32
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Поперед.Далі


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей