Оприбуткування дров після списання меблів

Оприбуткування дров після списання меблів

Бухгалтер - Інна » 13 березня 2015, 14:14

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно за новими стандартами провести списання меблів в проводках з рах. 113 з оприбуткуванням дров, та при передачі дров іншій установі в межах одного й того ж головного розпорядника коштів, які саме необхідно документи, чи потрібно погодження вище стоящої організації на передачу дров? (Проводимо списання однотумбового столу вартість якого становить 90,00грн. знос 50% - 45,00грн., в переведені на дрова вийшло 0,046 куб/м.)
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 17 лютого 2015, 14:36
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Оприбуткування дров після списання меблів

Бух-Бух » 13 березня 2015, 14:40

Погодження вищестоящої організації при внутрішньовідомчій передачі є обов"язковим!!!
Документи:
- Акт технічного стану майна, що пропонується на списання
- Відомість про об"єкти державної власності, що пропонуються на списання
- Звіт про списання об"єктів держ.власності
- Акт оцінки вартості мат.цінностей (у вашому випадку дров), одержаних в результаті списання необоротних активів
- Акт приймання матеріалів матеріально-відповідальною особою
- Накладна на передачу дров іншому управлінню
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 28
З нами з: 09 травня 2012, 18:35
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область




Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron