Як правильно обліковувати?

Re: Як правильно обліковувати?

007natali » 14 липня 2016, 14:16

підкажіть, будь ласка, на якому рахунку обліковуються металопластикові конструкції (двері) 1 шт вартістю 6400 грн і за яким КЕКВ проводити оплату?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 24 листопада 2015, 14:13
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Херсонская область

Re: Як правильно обліковувати?

EVGENIY » 14 липня 2016, 14:31

007natali написав:підкажіть, будь ласка, на якому рахунку обліковуються металопластикові конструкції (двері) 1 шт вартістю 6400 грн і за яким КЕКВ проводити оплату?

viewtopic.php?f=98&t=3060&p=19349&hilit=%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96#p19300
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7602
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 516 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Як правильно обліковувати?

Крот Юлія » 14 липня 2016, 14:43

007natali написав:підкажіть, будь ласка, на якому рахунку обліковуються металопластикові конструкції (двері) 1 шт вартістю 6400 грн і за яким КЕКВ проводити оплату?

Для обліку будівельних конструкцій і деталей (металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, блоки і збірні частини будівель і споруд) призначений субрахунок 202 "Обладнання, конструкції і деталі до установки". Застосування КЕКВ залежить від того, який вид ремонту у Вас планується: поточний (2210) чи капітальний (3132). Обліковувати двері як окремий об’єкт не потрібно.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Як правильно обліковувати?

ОльгаК » 20 липня 2016, 10:07

Підскажіть будь ласка, субрахунок 202 "Обладнання, конструкції і деталі до установки" призначений тільки для матеріалів які купуються за рахунок коштів виділених на капітальне будівництво?Дякую!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 44
З нами з: 03 листопада 2015, 15:07
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Херсонская область

Re: Як правильно обліковувати?

Natalee21 » 09 серпня 2016, 10:00

Добрий день!
Підскажіть будь ласка. як оплатити: камери, регістратори, жосткий диск, блок живлення, блиц камери - вартість яких менше 6000,00грн,
як я розумію:
це активне мережеве обладнання, яке відповідно до інструкції 333 відноситься до КЕКВ3110, але вартість менше або як малоцінні премети по КЕКВ 2210.
Як нам провести в казні.
Дякую.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 15
З нами з: 06 липня 2016, 08:24
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Херсонская область

Re: Як правильно обліковувати?

Крот Юлія » 09 серпня 2016, 12:35

Natalee21 написав:Добрий день!
Підскажіть будь ласка. як оплатити:   камери, регістратори, жосткий диск, блок живлення, блиц камери - вартість яких менше  6000,00грн,
як я розумію:
це активне мережеве обладнання, яке   відповідно до  інструкції   333  відноситься до КЕКВ3110, але вартість менше або як малоцінні премети  по КЕКВ 2210.
Як нам провести в казні.
Дякую.

Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, загальна вартість всього обладнання (відео-камери+регістратор+монітор+жорсткий диск+блок живлення) становить менше 6000 грн.?
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Як правильно обліковувати?

Natalee21 » 09 серпня 2016, 12:47

93150,00 грн.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 15
З нами з: 06 липня 2016, 08:24
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Херсонская область

Re: Як правильно обліковувати?

Крот Юлія » 09 серпня 2016, 13:46

Natalee21 написав:93150,00 грн.

В такому разі систему відео-нагляду доцільно обліковувати як єдиний об'єкт на субрахунку 104 "Машини та обладнання". А видатки на його придбання необхідно планувати та здійснювати за КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування".
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Як правильно обліковувати?

Natalee21 » 09 серпня 2016, 14:14

Дякую!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 15
З нами з: 06 липня 2016, 08:24
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Херсонская область

Re: Як правильно обліковувати?

Крот Юлія » 09 серпня 2016, 15:32

Natalee21 написав:Дякую!

Будь ласка
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Як правильно обліковувати?

Марина4517 » 10 серпня 2016, 07:50

Підкажіть, будь ласка, костюми для ансамблю вартістю до 6,0 тис. грн. за яким КЕКВ здійснювати придбання та на якому рахунку обліковувати?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 23 березня 2015, 14:36
Звідки: Харків
Дякував (а): 9 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Як правильно обліковувати?

EVGENIY » 10 серпня 2016, 09:01

Марина4517 написав:Підкажіть, будь ласка, костюми для ансамблю вартістю до 6,0 тис. грн. за яким КЕКВ здійснювати придбання та на якому рахунку обліковувати?

https://buhgalter.com.ua/news/zastosuva ... kostyumiv/
viewtopic.php?f=158&t=5803
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7602
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 516 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Як правильно обліковувати?

Марина4517 » 10 серпня 2016, 10:34

EVGENIY написав:
Марина4517 написав:Підкажіть, будь ласка, костюми для ансамблю вартістю до 6,0 тис. грн. за яким КЕКВ здійснювати придбання та на якому рахунку обліковувати?

https://buhgalter.com.ua/news/zastosuva ... kostyumiv/
viewtopic.php?f=158&t=5803

Дякую! :52:
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 23 березня 2015, 14:36
Звідки: Харків
Дякував (а): 9 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Як правильно обліковувати?

summer14 » 18 серпня 2016, 15:41

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно обліковувати проектно-кошторисну документацію з Капітального ремонту(термомодернізація) КЕКВ 3132. 
Виділено кошти з місцевого бюджету на спецфонд. Було здійснено попередню оплату. Вже отримали акт та сам проект. Якими проводками всі ці операції відобразити та по яким мемор.ордерам? Я не бухгалтер і перший раз з цим зіткнулась. ДОПОМОЖІТЬ!!!!!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 18 серпня 2016, 15:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: Як правильно обліковувати?

EVGENIY » 18 серпня 2016, 17:00

summer14 написав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно обліковувати проектно-кошторисну документацію з Капітального ремонту(термомодернізація) КЕКВ 3132. 
Виділено кошти з місцевого бюджету на спецфонд. Було здійснено попередню оплату. Вже отримали акт та сам проект. Якими проводками всі ці операції відобразити та по яким мемор.ордерам? Я не бухгалтер і перший раз з цим зіткнулась. ДОПОМОЖІТЬ!!!!!

viewtopic.php?f=123&t=6319&p=50221#p50221
viewtopic.php?f=97&t=2886&p=59254#p59254
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7602
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 516 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Як правильно обліковувати?

summer14 » 18 серпня 2016, 18:18

Дякую
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 18 серпня 2016, 15:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: Як правильно обліковувати?

summer14 » 18 серпня 2016, 20:15

знайшла раніше на форумі обговорювалось:


Проектно-кошторисна документація
саюн » 20 серпня 2013, 18:39

якщо проектно-кошторисна документація на будівництво то тоді вона обліковується до моменту введення в експлуатацію обєкта на субрахунку 141
, а якщо на кап.ремонт то відразу відноситься на фактичні видатки , ви ж суму проплати відобразили дт 813 (чи 802,811,) та кт 675



то як все ж таки правильно: на кап ремонт обліковувати на 141 чи ні?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 18 серпня 2016, 15:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: Як правильно обліковувати?

Крот Юлія » 19 серпня 2016, 13:32

summer14 написав:знайшла раніше на форумі обговорювалось:


Проектно-кошторисна документація
саюн » 20 серпня 2013, 18:39

якщо проектно-кошторисна документація на будівництво то тоді вона обліковується до моменту введення в експлуатацію обєкта на субрахунку 141
, а якщо на кап.ремонт то відразу відноситься на фактичні видатки , ви ж суму проплати відобразили дт 813 (чи 802,811,) та кт 675



то як все ж таки правильно: на кап ремонт обліковувати на 141 чи ні?

Все вірно, вартість проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт слід списувати на фактичні видатки, як власне і витрати на сам ремонт. Обліковувати ці витрати у складі капітальних інвестицій (на субрахунку 141) не потрібно.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Як правильно обліковувати?

Bux6109 » 26 серпня 2016, 14:28

Добрий день! Підскажить,будь-ласка! Проведений капітальний ремонт по обладнанню прибором обліку теплової енергії. Підрядна організація взяла на себе придбання лічильника, розробку проектних робіт та установку лічильника, на що складені форми КБ-3 та КБ-2в. Як в даному випадку правільно обліковувати ці витрати. Вони проведені по КЕКВ 3132, потрібно чи у зв'язку з установкою лічильника оприбуткувати його або списати все це на витрати. Дякую!
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 131
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Звідки: Донецк
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Донецкая Область

Re: Як правильно обліковувати?

Гребенюк (Пивторак) - Людмила » 21 вересня 2016, 13:31

Доброго дня. Потребую терміново консультації спеціаліста. В ДНЗ батьками подаровано відео проектор, на суму 4 500 грн про що було складено акт і поставлено на облік. Через 3 м проектор вийшов з ладу, його було повернуто в магазин. Замінити на аналогічний можливості не було, тому його просто здали, доплатили кошти і взяли дорожчий і більш потужніший. Як вийти із даної ситуації у бухгалтерському плані? Чи законно написати акт повернення у магазин із підтвердженням власника магазину і потім списати один , а на облік поставити інший? У бухгалтерії сказали, що повинно бути 2 шт – і той що вийшов з ладу і новий. Але ж ми повернули на завод виробник зламаний. Я педагог, а не фінансист, але думаю, що існують виходи із різних ситуацій. Підкажіть, як вийти із цієї. Щиро дякую!
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 13 січня 2016, 19:16
Звідки: Ukraine, Песчанка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість