Проектная документация.

Проектная документация.

Дёмина Татьяна » 06 серпня 2015, 09:06

Здравствуйте! Подскажите нужно ли ставить проектную документацию на приход?Какие проводки при этом делать?
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 43
З нами з: 06 листопада 2014, 14:36
Звідки: Украина, Павлоград
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Проектная документация.

Крот Юлія » 06 серпня 2015, 12:58

Дёмина Татьяна написав:Здравствуйте! Подскажите нужно ли ставить проектную документацию на приход?Какие проводки при этом делать?


Позиція Мінфіну з цього приводу була опублікована на сторінках нашої газети у консультації "Мінфін відповідає на актуальні запитання" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, № 21).

Якщо коротко, то ні, оприбутковувати проектно-кошторисну документацію (якщо не йдеться про типову проектну документацію) на баланс установи не потрібно. Витрати на її виготовлення слід обліковувати на субрахунку 141 "Капітальні інвестиції в основні засоби".
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 28 раз.
Подякували: 150 раз.
Регіон: Харків

Re: Проектная документация.

Дёмина Татьяна » 07 серпня 2015, 07:38

Подскажите, если у нас есть рабочий проэкт ,сопровождение экспертизы,кошторысная документация, куда нам её поставить? это ведь документы немалолважные?
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 43
З нами з: 06 листопада 2014, 14:36
Звідки: Украина, Павлоград
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Проектная документация.

Крот Юлія » 07 серпня 2015, 08:26

Дёмина Татьяна написав:Подскажите, если у нас есть рабочий проэкт ,сопровождение экспертизы,кошторысная документация, куда нам её поставить? это ведь документы немалолважные?



Согласна, что документы это важные, но от этого позиция Минфина не меняется, то есть как отдельный объект их учитывать не нужно.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 28 раз.
Подякували: 150 раз.
Регіон: Харків

Re: Проектная документация.

bysinka » 01 вересня 2015, 13:52

Добрий день! За іншими надходженнями спеціального фонду , було сплачено за проектно-кошторисну документацію до капітального ремонту будівель у розмірі 16000 грн. без ПДВ. Підкажіть, будь ласка, які проведення для відображення в бухобліку?
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 37
З нами з: 23 червня 2015, 12:23
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Проектная документация.

Крот Юлія » 01 вересня 2015, 16:42

bysinka написав:Добрий день! За іншими надходженнями спеціального фонду , було сплачено за проектно-кошторисну документацію до капітального ремонту будівель у розмірі 16000 грн. без ПДВ. Підкажіть, будь ласка, які проведення для відображення в бухобліку?


Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду. На це чітко вказує п. 2 розд. ІІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби".

Тому операції з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт будівлі на рахунках бухгалтерського обліку слід відображати таким чином:
1. Перераховані кошти за виготовлення проектно-кошторисної документації Дт 675 Кт 326;
2. Виконано роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації згідно з актом виконаих робіт Дт 813 Кт 675.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 28 раз.
Подякували: 150 раз.
Регіон: Харків

Re: Проектная документация.

hamster » 02 жовтня 2015, 09:01

Прошу уточнить, что такое типовая проектно-сметная документация? Если у нас строительство объекта "с нуля" - объект парк. Не реконструкция, не капитальный ремонт. Такую документацию учитывать на 109 счете? Или все равно накапливать на 141 и списать затем на 103?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 109
З нами з: 17 січня 2015, 10:33
Звідки: Запорожье
Дякував (а): 7 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Запорожская Область

Re: Проектная документация.

Матвєєва Вікторія » 02 жовтня 2015, 09:23

Не могу понять, откуда Вы взяли 109 субсчет для проектно-сметной документации? Советую повнимательнее посмотреть его последнюю редакцию.
Это совершенно разные документы. Подробно о разграничении таких понятий мы писали в "Бюджетной бухгалтерии" 2012, № 21, с. 8.
Теперь что касается учета. Все расходы на приобретение, строительство ОС нужна накапливать на субсчете 141, а потом списывать на 103 (при введении в эксплуатацию).
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 7 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Проектная документация.

Тиррей » 29 квітня 2016, 14:02

Помогите, пожалуйста, подскажите, как правильно списать с 141  проектну-смету документацию (работы по которой не выполнены и не будут выполняются)?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 25 лютого 2016, 20:36
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Проектная документация.

цветуля » 07 вересня 2016, 10:00

чи повинні витрати на виготовлення кошторисної документації бути включені до зведеного кошторисного розрахунку?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 21
З нами з: 25 квітня 2012, 19:01
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Проектная документация.

Littlegirlua » 19 жовтня 2016, 07:10

чи потрібно вартість пкд ставити на баланс (наприклад на 109 рах) як документацію? дякую
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 15:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Проектная документация.

Матвєєва Вікторія » 19 жовтня 2016, 08:33

Відповідь на Ваше запитання читайте вище :33:у цій же гілці.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 7 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Проектная документация.

Littlegirlua » 19 жовтня 2016, 08:39

Матвєєва Вікторія написав:Відповідь на Ваше запитання читайте вище :33:у цій же гілці.

чи не можете підказати проводки та чим керуватись? дякую!
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 15:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: Проектная документация.

aklimova » 29 листопада 2016, 11:53

Добрий день. Таке питання: в установі на рахунку 109 обліковується проектна документація на суму 30000,00 грн. ще з 2011 року. Як її списати??
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 05 червня 2015, 13:28
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Проектная документация.

Марушка » 08 грудня 2016, 15:59

Тиррей написав:Помогите, пожалуйста, подскажите, как правильно списать с 141  проектну-смету документацию (работы по которой не выполнены и не будут выполняются)?

Тот же вопрос...
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 51
З нами з: 05 листопада 2013, 15:29
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

Re: Проектная документация.

31.lecz.62 » 08 грудня 2016, 16:24

Хотіла уточнити такий момент: у нас на балансі обліковуються проекти та проектні роботи ще з 2000 року, як писали і вище - це "заслуга" ревізорів, заставили всі проекти поставити на облік на рах.109 і вони до цього часу значаться в обліку. По рішенню виконкому вартістю до 2,5 тисяч ми списали раніше. Є такі проекти, що відбувається корегування і виготовляється новий, вартість їх значна, подали на виконком один з таких і нам його не погодили на списання. В роботі вони нікому не потрібні. Чи можемо ми під час інвентаризації описати, що не придатні такі проекти для роботи, а от списати як можна самим без погодження???? Може якоюсь бух.довідкою, але суми великі і не хочеться викликати вогонь при перевірці та якісь підозри ревізорів. Може в когось була така ситуація, то поділіться. Дякую.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 53
З нами з: 23 березня 2016, 11:06
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Полтавская область

Re: Проектная документация.

Радистка_Кэт » 08 грудня 2016, 23:35

У меня висят. 

400 тыс., ну его нафиг.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2218
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 46 раз.
Подякували: 21 раз.
Регіон: Киев

Re: Проектная документация.

ANNA6724 » 29 березня 2018, 05:45

А по нових рахунках з 2017 року, які будуть проводки при введенні в експлуатацію ПКД ?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 116
З нами з: 19 вересня 2014, 10:32
Звідки: Сумы
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Сумская область

Re: Проектная документация.

Крот Юлія » 29 березня 2018, 08:48

ANNA6724 написав:А по нових рахунках з 2017 року, які будуть проводки при введенні в експлуатацію ПКД ?

Безпосередньо проектно-кошторисна документація не вводиться в експлуатацію. В експлуатацію вводять об’єкт будівництва.
Також проектна документація не є окремим об’єктом обліку. Вартість послуг із її виготовлення слід обліковувати у складі капітальних інвестицій (субрахунок 1311 "Капітальні інвестиції в основні засоби"). А після введення об’єкта будівництва в експлуатацію об'єкт капітальних інвестицій (у тому числі і вартість проектної документації) зараховують до складу основних засобів (Дт 1013 Кт 1311).
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 28 раз.
Подякували: 150 раз.
Регіон: Харків

Re: Проектная документация.

Злийко Анна » 29 березня 2018, 20:05

Крот Юлія написав:
ANNA6724 написав:А по нових рахунках з 2017 року, які будуть проводки при введенні в експлуатацію ПКД ?

Безпосередньо проектно-кошторисна документація не вводиться в експлуатацію. В експлуатацію вводять об’єкт будівництва.
Також проектна документація не є окремим об’єктом обліку. Вартість послуг із її виготовлення слід обліковувати у складі капітальних інвестицій (субрахунок 1311 "Капітальні інвестиції в основні засоби"). А після введення об’єкта будівництва в експлуатацію об'єкт капітальних інвестицій (у тому числі і вартість проектної документації) зараховують до складу основних засобів (Дт 1013 Кт 1311).

дякую.  а якщо виготовлення ПКД та реконструкція об"єкта здійснювалось за рахунок благодійної допоги, а об"єкт орендований (рахується на позабалансі) ?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 08 лютого 2017, 16:34
Звідки: Украина
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей