Облік необоротних активів

Re: Облік необоротних активів

Людмила » 22 вересня 2014, 09:46

4 роки назад я ще не працювала, тільки зараз вияснилось що фотоапарат не облікований. Напишіть будь-ласка детальніше як оприходувать на 113?Дуже вдячна!!!!
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 209
З нами з: 04 лютого 2014, 08:06
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Облік необоротних активів

ASV » 23 вересня 2014, 14:49

Допоможіть розібратися: установою, власними силами, з матеріалів, які до цього були закуплені за КЕКВ 2210 і обліковувалися в 23... рахунках, виготовлено необоротний актив, який при підрахунку вартості всих витрачених на нього матеріалів, був оцінений як основний засіб - 3500 грн. КЕКВ 3110. Мабуть, логічно було б зробити проводки Д-т 10.. К-т 23... та зафондувати, але ж різні КЕКВ, і облік фактичних видатків не відповідатиме касовим. Робити довідку про надходження в натуральній формі - не логічно. Як вірно???
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 22
З нами з: 18 вересня 2014, 08:55
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Облік необоротних активів

ПДЮТ » 24 вересня 2014, 16:18

Довідку в натуральній формі робити логічно, тому що матеріали використані для створення необоротного актива треба списати на видатки того періода, в якому вони використані. Створюється комісія, яка засвідчує факт перетворення матеріалів на основний засіб і складається довідка про надходження в натуральній формі. В довідці відобразиться доход від реалізації майна (код 25010400) по спеціальному фонду та касові видатки по КЕКВ 3110. Ця операція відобразиться в Формі №4-1 та в річному звіті в Формі №5 в рядку "від виготовлення власними силами", ну і звичайно в Пояснювальній записці.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 19
З нами з: 24 березня 2014, 16:50
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Облік необоротних активів

ПДЮТ » 24 вересня 2014, 16:34

Людмила написав:4 роки назад я ще не працювала, тільки зараз вияснилось що фотоапарат не облікований. Напишіть будь-ласка детальніше як оприходувать на 113?Дуже вдячна!!!!

Спочатку Вам треба розібратись як трапилось, що матеріальна цінність, за яку оплачено, не відобразилась в обліку, тому що при оприбуткуванні необоротних активів, у разі оплати після їх отримання, ми робимо проводки Д-т113 - К-т675 та Д-т802 - К-т401. Оплату ми відображаємо Д-т675 - Кт321. Якщо у Вас все нормально з 675, то щось не так з іншими проводками.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 19
З нами з: 24 березня 2014, 16:50
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Облік необоротних активів

bodya_93 » 23 листопада 2014, 21:07

Допоможіть будь-ласка розібратися.
1). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів загального фонду модем(400), картридж(900), роутер(1200) на суму 2500 грн.
В 6 МО Дт113 Кт675, другий запис Дт 802 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 10 меморіальному ордері??

2). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів спеціального фонду електричну плиту (5950 грн.)
В 6 МО Дт104 Кт675, другий запис Дт 813 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 9 меморіальному ордері??
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 10 липня 2014, 14:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Облік необоротних активів

1247 » 23 листопада 2014, 21:11

А что мешает не делить проводки по ордерам, а записать в № 17 сразу по две проводки, проводки правильные
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 294
З нами з: 14 січня 2012, 11:11
Звідки: Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Облік необоротних активів

1247 » 23 листопада 2014, 21:20

По проводкам чуть написал не так. При условии оплаы после получения:
Д 104(113) Кт 675 получены активы ( без ПДВ)
Одновременно вторая проводка
Дт 801 (802, 813) Кт 401
По сумме ПДВ Дт 801(802,813) Кт 675
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 294
З нами з: 14 січня 2012, 11:11
Звідки: Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Облік необоротних активів

bodya_93 » 24 листопада 2014, 18:56

1247 написав:А что мешает не делить проводки по ордерам, а записать в № 17 сразу по две проводки, проводки правильные

А які проводки потрібно для вводу в експлуатацію і в якому ордері тоді все це відобразити?
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 10 липня 2014, 14:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Облік необоротних активів

1247 » 24 листопада 2014, 19:04

При передаче в эксплуатацию прочих необоротных активов начисляем сразу 50% износ Кт 132 дт 401 на сумму износа и по активам у Вас распалось Дт 113 первоначальная стоимость Кт 132 сумма износа в размере 50% первоначальной стоимости и остаточная стоимость Кт 401 также в размере 50%
ввод в эксплуатацию необоротных активов оформляем актом ввода в эксплуатацию ( типовой формы нет, применяем свою). Основные средства передаем в эксплуатацию также по актам. Внутренне перемещение активов отражаем порядком, который организация устанавливает самостоятельно. ( накладная, акт и т.п.) Можно конечно ввеси счета третьего порядка на складе и в эксплуатации.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 294
З нами з: 14 січня 2012, 11:11
Звідки: Одесса
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Облік необоротних активів

bodya_93 » 28 листопада 2014, 18:41

1247 написав:При передаче в эксплуатацию прочих необоротных активов начисляем сразу 50% износ Кт 132 дт 401 на сумму износа и по активам у Вас распалось Дт 113 первоначальная стоимость Кт 132 сумма износа в размере 50% первоначальной стоимости и остаточная стоимость Кт 401 также в размере 50%
ввод в эксплуатацию необоротных активов оформляем актом ввода в эксплуатацию ( типовой формы нет, применяем свою). Основные средства передаем в эксплуатацию также по актам. Внутренне перемещение активов отражаем порядком, который организация устанавливает самостоятельно. ( накладная, акт и т.п.) Можно конечно ввеси счета третьего порядка на складе и в эксплуатации.

начисляем сразу 50% износ Кт 132 дт 401 на сумму износа это мне понятно, а дальше путаюсь...пожалуйста если можно как то по подробнее)
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 10 липня 2014, 14:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Облік необоротних активів

Матвєєва Вікторія » 01 грудня 2014, 11:17

Давайте разберемся вместе. Лучше рассмотрим на примере.
Бюджетным учреждением за счет средств спецфонда в апреле 2013 года приобретены стулья в количестве 5 шт. на сумму 1800 грн., в т.ч. НДС – 300 грн. ( 360 грн. х 5 шт.). Стулья переданы в эксплуатацию в мае 2013.
При выдаче в эксплуатацию на стоимость стульев начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости (т. е. стоимости без учета НДС)- 750 грн. Эту суму получили так: 300 грн. Х 50% = 150 грн., 150 грн. Х 5 шт. = 750 грн.
В ноябре 2014 года комиссия по списанию приняла решение о списании 2 стульев с баланса учреждения в связи с непригодностью к дальнейшей эксплуатации. На эти 2 стула начислили остальные 50 % износа: 150 грн. Х 5 шт. = 300 грн.

На проводках это будет выглядеть так:

Приобретены стулья (апрель 2013 года)
1 Оприходованы стулья в составе прочих необоротных материальных активов Дт 113 Кт 675 1500
2 Одновременно производится запись на создание фонда в необоротных активах (стоимость без НДС) Дт 811 Кт 401 1500
3 Отнесена на расходы учреждения сумма НДС Дт 811 Кт 675 300
4 Перечислена оплата за стулья Дт 675 Кт 323 1800

Передача в эксплуатацию (май 2013 года)
5 Начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости Дт 401 Кт 132 750

Списаны с баланса стулья (ноябрь 2014 года)
6 Начислена вторая половина износа (остальные 50 % первоначальной стоимости) Дт 401 Кт 132 300
7 Списана первоначальная стоимость списанных стульев Дт 401 Кт 113 600
8 Списана вся сумма износа Дт 132 Кт 401 600
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1154
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 29 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік необоротних активів

bodya_93 » 02 грудня 2014, 20:38

Матвєєва Вікторія написав:Давайте разберемся вместе. Лучше рассмотрим на примере.
Бюджетным учреждением за счет средств спецфонда в апреле 2013 года приобретены стулья в количестве 5 шт. на сумму 1800 грн., в т.ч. НДС – 300 грн. ( 360 грн. х 5 шт.). Стулья переданы в эксплуатацию в мае 2013.
При выдаче в эксплуатацию на стоимость стульев начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости (т. е. стоимости без учета НДС)- 750 грн. Эту суму получили так: 300 грн. Х 50% = 150 грн., 150 грн. Х 5 шт. = 750 грн.
В ноябре 2014 года комиссия по списанию приняла решение о списании 2 стульев с баланса учреждения в связи с непригодностью к дальнейшей эксплуатации. На эти 2 стула начислили остальные 50 % износа: 150 грн. Х 5 шт. = 300 грн.

На проводках это будет выглядеть так:

Приобретены стулья (апрель 2013 года)
1 Оприходованы стулья в составе прочих необоротных материальных активов Дт 113 Кт 675 1500
2 Одновременно производится запись на создание фонда в необоротных активах (стоимость без НДС) Дт 811 Кт 401 1500
3 Отнесена на расходы учреждения сумма НДС Дт 811 Кт 675 300
4 Перечислена оплата за стулья Дт 675 Кт 323 1800

Передача в эксплуатацию (май 2013 года)
5 Начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости Дт 401 Кт 132 750

Списаны с баланса стулья (ноябрь 2014 года)
6 Начислена вторая половина износа (остальные 50 % первоначальной стоимости) Дт 401 Кт 132 300
7 Списана первоначальная стоимость списанных стульев Дт 401 Кт 113 600
8 Списана вся сумма износа Дт 132 Кт 401 600

по приобритению все так и сделал....а вот начисление износа и есть передача в эксплуатацию? и в каком МО показывать....17?
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 10 липня 2014, 14:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Облік необоротних активів

Матвєєва Вікторія » 03 грудня 2014, 10:12

Да, именно в том месяце, когда объект передают в эксплуатацию, начисляете износ.
Пока в Плане счетов и в Типовой корреспонденции не предусмотрено отдельной бухгалтерской записи по передаче (вводе) объекта в эксплуатацию. Все приходится вести в аналитике.
На сумму начисленного износа составляете м/о ф. № 274.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1154
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 29 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік необоротних активів

bodya_93 » 03 грудня 2014, 19:07

Дякую за допомогу.
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 10 липня 2014, 14:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Облік необоротних активів

bodya_93 » 20 січня 2015, 22:11

Підкажіть будь-ласка!
Бюджетна установа придбала у листопаді 2014 р. булерьян (КЕКВ 3110) на суму 4900,00 грн.
Чи вірні проводки Кт 675 Дт 104, одразу другий запис Кт 813 Дт 401. Чи вірно це?
Як нарахувати правильно знос?
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 50
З нами з: 10 липня 2014, 14:26
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Облік необоротних активів

На-та-ли » 26 січня 2015, 14:36

bodya_93 написав:Підкажіть будь-ласка!
Бюджетна установа придбала у листопаді 2014 р. булерьян (КЕКВ 3110) на суму 4900,00 грн.
Чи вірні проводки Кт 675 Дт 104, одразу другий запис Кт 813 Дт 401. Чи вірно це?
Як нарахувати правильно знос?


Так проводки по оприбуткуванню вірні! А знос ви будете нараховувати після введення основного засобу в єксплуатацію за повну кількість місяців в єесплуатації! Наприклад якщо акт введення в експлуатацію буде 29.11.14 то знос нараховуєте за 1 календарний місяць, тобто з 29.11.2014 по 29.12.2014 року!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 27 лютого 2013, 18:34
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: Облік необоротних активів

ASV » 28 січня 2015, 13:23

SOS!!!
На території установи розміщені наступні комунікації:
- лінії електропередач;
- труби водопостачання та водовідведення;
- лінії телефонного звязку та інтернет
Чи обовязково ставити на баланс дані необоротні активи? Як правильно це зробити: дозволи, оцінка, визначення обємів (враховуючи, що частина їх знаходиться під землею), рахунки обліку?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 22
З нами з: 18 вересня 2014, 08:55
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Облік необоротних активів

Ivanka » 25 лютого 2015, 10:34

Підкажіть, як номерувати інвентарні картки?
Ми головний розпорядник(КФК 010116). На фінансувані маю садок і будинок культури.
Основні засоби закуповувались по відповідних КФК 070101, 110204.
Картки і ін.номери заводити окремо по них?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 61
З нами з: 25 травня 2012, 15:15
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Тернопольская область

Re: Облік необоротних активів

Матвєєва Вікторія » 25 лютого 2015, 11:11

Необхідно виходити з того, що придбані ОЗ будуть обліковуватися у вас на балансі. Тому немає різниці, за якими КФК їх придбавали. Порядок присвоєння інвентарних номерів визначено у п. 3-6 розд. 2 Методрекомендацій з обліку ОЗ.

Порядок відкриття та ведення інвентарних карток визначено у наказі Головного управління Державного казначейства України та Державного комітету статистики України від 2 грудня 1997 р. N 125/70
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1154
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 29 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік необоротних активів

Ivanka » 25 лютого 2015, 11:36

тобто порядкові номери карток не залежать від групи ОЗ
і ще питання: на земельні ділянки - хто мат.відповід.особа? наприклад зем.діл. дит.садка(завідуюча чи м.в.особа сільради)
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 61
З нами з: 25 травня 2012, 15:15
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Тернопольская область

Поперед.Далі


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей
cron