Облік необоротних активів

Re: Облік необоротних активів

EVGENIY » 15 травня 2017, 09:40

Иришка написав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, якщо ми в квітні купили інші необоротні активи (рах. 1113), які введені в експлувтацію в травні, то в 6 м/о відображаємо приход по 1113 рахунку в квітні чи в квітні в м/о відображаємо тільки по рахунку 1312?

Якщо ви їх ввели в експлуатацію в травні то який приход на 1113 в квітні??????
П.С. Не треба створювати одні й ті самі повідомлення по всьому форуму!!!!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7248
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 28 раз.
Подякували: 320 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Облік необоротних активів

Тётка » 23 травня 2017, 15:43

підскажіть, а інвентарний номер на 1113 рахунок теж повинен бути дев’ятизначним, та надається за тим же принципом, що і на основні засоби?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 61
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Звідки: Комсомольск
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Полтавская Область

Re: Облік необоротних активів

Jellyfishka » 30 травня 2017, 13:07

Тётка написав:підскажіть, а інвентарний номер на 1113 рахунок теж повинен бути дев’ятизначним, та надається за тим же принципом, що і на основні засоби?

Облік ІНМА ведеться за стандартом 121. Все, що стосується рахунку 10 "Основні засоби", стосується і рахунку 11 "ІНМА". Різниця тольки в нарахуванні амортизації.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 03 квітня 2017, 08:58
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Облік необоротних активів

Людмила87 » 31 травня 2017, 08:48

Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 28 червня 2016, 11:51
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Облік необоротних активів

Jellyfishka » 31 травня 2017, 09:41

Людмила87 написав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?

На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 03 квітня 2017, 08:58
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Облік необоротних активів

Людмила87 » 31 травня 2017, 11:30

Jellyfishka написав:
Людмила87 написав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?

На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???

У нас є накладна від постачальника, яку підписала МВО (комірник) і вона відповідає за цей товар допоки він буде лежати на складі. Тому при оприбуткуванні я роблю проводку Дт1312 Кт6211 і ставлю цей кондиціонер їй на баланс під рахунком 1312. А тепер хочу передати його до іншої МВО, яка буде вводити в експлуатацію.  З вашого повідомлення розумію, що зробила невірно. Будь ласка підкажіть як правильно відобразити такі операції, якими первинними документами і в яких облікових регістрах?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 28 червня 2016, 11:51
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Облік необоротних активів

Jellyfishka » 31 травня 2017, 12:07

Людмила87 написав:
Jellyfishka написав:
Людмила87 написав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?

На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???

У нас є накладна від постачальника, яку підписала МВО (комірник) і вона відповідає за цей товар допоки він буде лежати на складі. Тому при оприбуткуванні я роблю проводку Дт1312 Кт6211 і ставлю цей кондиціонер їй на баланс під рахунком 1312. А тепер хочу передати його до іншої МВО, яка буде вводити в експлуатацію.  З вашого повідомлення розумію, що зробила невірно. Будь ласка підкажіть як правильно відобразити такі операції, якими первинними документами і в яких облікових регістрах?

Проведення ви зробили правильно, але я не впевнена, чи має субрахунок 1312 вестися у розрізі МВО... Я вбачала, що він має ввестися у розрізі обєктів.
Кондиціонер поки що лежить на складі? Ви будете ще платити за його встановлення? Якщо так, то цю суму теж необхідно зарахувати на субрахунок 1312 на цей обєкт. Коли його вже встановлять, вводите його в експлуатацію (Акт введення в експлуатацію, наказ мінфіну № 818 від 13.09.16, підписується комісією), проведення 1014-1312, 54-51.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 03 квітня 2017, 08:58
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Облік необоротних активів

Людмила87 » 31 травня 2017, 12:53

Jellyfishka написав:
Людмила87 написав:
Jellyfishka написав:
Людмила87 написав:Доброго дня! яким первинним документом передати кондиціонер, ще не введений в експлуатацію і який обліковується на рахунку 1312, від однієї МВО до іншої? чи підійде накладна-вимога?

На рахунку 1312 ведеться облік витрат. Там не може бути кондиціонера. Коли ви визнаєте обєкт інвестицій основним засобом - переносите його до складу ОЗ (на 1014) на певну МВО. У вас на 1312 є МВО???

У нас є накладна від постачальника, яку підписала МВО (комірник) і вона відповідає за цей товар допоки він буде лежати на складі. Тому при оприбуткуванні я роблю проводку Дт1312 Кт6211 і ставлю цей кондиціонер їй на баланс під рахунком 1312. А тепер хочу передати його до іншої МВО, яка буде вводити в експлуатацію.  З вашого повідомлення розумію, що зробила невірно. Будь ласка підкажіть як правильно відобразити такі операції, якими первинними документами і в яких облікових регістрах?

Проведення ви зробили правильно, але я не впевнена, чи має субрахунок 1312 вестися у розрізі МВО... Я вбачала, що він має ввестися у розрізі обєктів.
Кондиціонер поки що лежить на складі? Ви будете ще платити за його встановлення? Якщо так, то цю суму теж необхідно зарахувати на субрахунок 1312 на цей обєкт. Коли його вже встановлять, вводите його в експлуатацію (Акт введення в експлуатацію, наказ мінфіну № 818 від 13.09.16, підписується комісією), проведення 1014-1312, 54-51.

Так, він на складі і буде встановлюватись за плату. Ми й планували робити, як ви кажете, але ще виникає питання як в одному активі поєднати частину вартості по КЕКВ 2210 та частину по 2240? І все ж таки як не вести облік 1312 в розрізі МВО, якщо чітко встановлено що кондиціонер отримав комірник і відповідає за його зберігання. І цей самий комірник видасть зі складу кондиціонер для встановлення. Може хтось ще встановлював кондиціонери, допоможіть, як ви це робили від початку до кінця?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 28 червня 2016, 11:51
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Облік необоротних активів

Jellyfishka » 31 травня 2017, 13:10

Відповідно до стандарту 121 та методрекомендацій з бухобліку ОЗ до первісної вартості ОЗ мають включатися всі видатки на доведення його до стану, в якому він може експлуатуватись. Звісно, видатки на встановлення, якщо вони будуть за окремою угодою, будуть за КЕКВ 2240. І ви їх теж будете закріплювати за МВО? Мабуть питання Ваше стосується скоріш технічної можливості програми, в якій Ви ведете бухоблік. Тут я Вам не допоможу )))
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 03 квітня 2017, 08:58
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Облік необоротних активів

Ина » 30 червня 2017, 13:40

Подскажите пожалуйста в каком мемориальном ордере делается проводка:
Дт5111 Кр 5512 - Віднесено до накопичених фінансових результатів вартість обьєкта основних засобів.
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 35
З нами з: 10 січня 2012, 21:35
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Киев

Re: Облік необоротних активів

Диванова » 06 листопада 2017, 12:17

Як у кого ведеться облік ОЗ у матеріально-відповідальних осіб? Запаси в книгах складського обліку. А ОЗ в яких формах можливо вести?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 30
З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
Звідки: Одесса
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: Облік необоротних активів

МАША-Маша » 20 листопада 2017, 15:24

Юлія Крот допоможіть! Ми сільська рада. Придбали металеву сітку і труби для огородження кладбища і стадіону. Огороджувати будуть жителі села власними силами. Труби і сітку я поклала на рахунок 1513 Будівельні матеріали. Після огородження цих обєктів цю сітку і труби можна перенести на рахунок 8013, тобто списати чи потрібно брати огорожу на баланс? Я тільки недавно працюю, не дуже знаю
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 06 липня 2017, 21:57
Дякував (а): 6 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Закарпатская область

Re: Облік необоротних активів

Крот Юлія » 20 листопада 2017, 18:02

МАША-Маша написав:Юлія Крот допоможіть! Ми сільська рада. Придбали металеву сітку і труби для огородження кладбища і стадіону. Огороджувати будуть жителі села власними силами. Труби і сітку я поклала на рахунок 1513 Будівельні матеріали. Після огородження цих обєктів цю сітку і труби можна перенести на рахунок 8013, тобто списати чи потрібно брати огорожу на баланс? Я тільки недавно працюю, не дуже знаю

Якщо такої огорожі раніше не було (створюється нова), тоді Ви маєте справу з капітальним будівництвом. І споруджену огорожу необхідно оприбуткувати на баланс як окремий об’єкт. Якщо ж це відновлення або ремонт вже існуючої огорожі, тоді вартість будівельних матеріалів, дійсно, можна списати на фактичні витрати звітного періоду (за Дт 8013). У будь-якому випадку придбання будівельних матеріалів слід проводити за рахунок капітальних видатків. У випадку капремонту це буде КЕКВ 3132, а у разі капітального будівництва витрати слід проводити за КЕКВ 3122.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 962
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 18 раз.
Подякували: 116 раз.
Регіон: Харків

Поперед.



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей