Благодійна допомога

Благодійна допомога

nachalnik » 26 червня 2014, 09:26

Рік тому батьківський комітет подарував нам принтер. Зробили довідку в натуральній формі, зареєстрували в казначействі.Підскажіть, за допомогою яких документів оприбуткувати, акт на оприбуткування № ?, додаток 35 казначейський, на кожний обєкт окремий акт? Як це зробити? Заяви батьківського комітету нема.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 66
З нами з: 29 травня 2014, 10:07
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Благодійна допомога

Матвєєва Вікторія » 26 червня 2014, 09:49

Облік комп`ютерної техніки, отриманої безоплатно установи ведуть відповідно до Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 N 611. Детальніше це питання визначено у розділі VI Положення.

Так, необоротні активи, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймає комісія, створена наказом керівника установи. До складу комісії обов'язково входить працівник бухгалтерської служби та для нижчестоящих розпорядників бюджетних коштів - представники установи вищого рівня.
Комісія складає Акт прийняття-передачі основних засобів ф. № ОЗ-1, в якому зазначають найменування, кількість і вартість отриманих матеріальних цінностей. Одночасно проставляється інвентарний номер, про що робиться запис в акті прийняття необоротних активів.

Комп`ютерну техніку, яка за своєю вартістю перевищує 2500 грн., зараховуєте на субрахунок 104.
Оприбуткування необоротних активів, отриманих як благодійна допомога, відображаєте в бухгалтерському обліку наступними записами:
- Дт 324 Кт 712
- Дт 364 Кт 324
- Дт 103 Кт 364
- Дт 812 Кт 401

Також у такому випадку необхідно подати до органу казначейства Довідку про надходження в натуральній формі (не пізніше останнього робочого дня місяця). Але оскільки Ви таку довідку вже подали, то другий раз її подавати непотрібно.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 16 раз.
Регіон: Харків

Re: Благодійна допомога

nachalnik » 02 липня 2014, 08:14

На який рахунок віднести принтер якщо його ціна 500 грн?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 66
З нами з: 29 травня 2014, 10:07
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Благодійна допомога

Матвєєва Вікторія » 02 липня 2014, 11:05

Такий об`єкт обліковуєте на субрахунку 113.
Детальніше про облік таких об`єктів почитайте в газети Бюджетна бухгалтерія, № 21, 2014, с. 20
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 16 раз.
Регіон: Харків

Re: Благодійна допомога

Стефанка » 13 серпня 2014, 11:05

Скажіть будь-ласка, якщо бюджетна установа отримала монітор від фізичної особи, договір ніякий не складено. Установа не є закладом освіти, здоров"я і т. інше .Як правильно оформити і поставити на облік монітор ? Якщо керуватися порядком № 611, то навіть при складанні акта №ОЗ-1 необхідно вказати від кого прийнято.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 04 квітня 2014, 14:55
Звідки: Рівне
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: Благодійна допомога

Матвєєва Вікторія » 13 серпня 2014, 12:24

Звісно, що договір не завжди укладають. Частіше все у таких випадках фізична особа пише заяву на імя керівника установи. На підставі такої заяви ви буде знати, хто є вашим благодійником.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 16 раз.
Регіон: Харків

Re: Благодійна допомога

1977 » 22 жовтня 2014, 20:14

:?: :?: Підскажіть ,одержали дитячий майданчик у дитсадок сільської ради,окрім довідки казна просить договір на одержання спонсорської допомоги,а у нас крім акта прийому-передачі нічого на майданчик немає,як нам бути? Дякую.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 28 грудня 2012, 20:54
Звідки: Великая Багачка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Полтавская Область

Re: Благодійна допомога

Матвєєва Вікторія » 23 жовтня 2014, 14:12

Раджу вам швиденько укласти такий договір, адже ви знаєте, від кого отримали такий майданчик. Оскільки договір щодо надання благодійної допомоги є підставою для отримання благодійної допомоги та оформлення первинних документів.
До речі, про необхідність укладання такого договору зазначено в Методичних рекомендаціях з питань організації діяльності благодійних фондів у загальноосвітніх навчальних закладах (додаток до листа Міністерства освіти
і науки України від 28.11.2013 № 1/9-848).
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 16 раз.
Регіон: Харків

Re: Благодійна допомога

ІринаАнатолівна » 04 листопада 2014, 17:01

Підкажіть будь ласка, перед виборами кандидат у народні депутати у сільській дитячій бібліотеці замінив частину старих вікон на нові (металопластикові), як правильно бухгалтерії відобразити цю заміну? Чи потрібно збільшувати балансову вартість приміщення бібліотеки?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 44
З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
Звідки: Київ
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: Благодійна допомога

Матвєєва Вікторія » 04 листопада 2014, 17:41

Такі операції відображаєте наступним чином:
1. Оскільки вікна ви отримали як благодійну допомогу, тому необхідно показати збільшення доходів спеціального фонду. Нагадаю, що облік грантів, дарунків та благодійних внесків ведеться на субрахунку 712 «Доходи за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ». Водночас зкошти, які надійшли установі як гранти, дарунки та благодійні внески (в грошовій та натуральній формі), відображаються на субрахунку 324 «Спеціальні реєстраційні рахунки для обліку коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень».
Також не забудьте: Не пізніше останнього робочого дня звітного місяця до органу Держказначейської служби слід подати Довідку про надходження в натуральній формі.
2. Заміна віконних блоків є різновидом ремонту: поточного чи капітального. Для того щоб правильно визначити який це ремонт, слід звернутися до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держкомітету України з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Так, якщо ремонт та заміна окремих віконних коробок та підвіконь складає до 2 % загальної їх кількості, то це поточний ремонт будівлі ( п.п. 1.2.8.5 Переліку). Тоді як заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев’язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням належить до капітального ремонту будівлі (п.п. 2.8.2 Переліку № 150)*.
Але у будь якому випадку зверніть увагу: витрати на поточний та капітальний ремонт не відносяться на збільшення вартості необоротних активів, а відносяться на фактичні видатки за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету.
4. Порядок відображення таких опрацій у бухгалтерському обліку залежить від того, як було оформлено документи на отримання такої благодійної допомоги.
Тому раджу звернути увагу на консультацію "Заміна вікон у навчальному закладі за рахунок благодійних внесків" (див. Бюджетна бухгалтерія, 2013, № 41). Там ми розглядали різні варіанти.

До речі, тема благодійності та обліку такої допомоги неодноразово розглядалася на сторінках нашої газети. Усім зацікавленим в отриманні більш детальної інформації на цю тему рекомендуємо ознайомитися з консультаціями:
- «Благодійна допомога у вигляді робіт і послуг: як правильно оформити» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2014, № 35),
- «Нюанси отримання благодійної допомоги» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2014, № 33),
- «Ремонт будівлі, проведений за благодійні кошти на підставі трьохстороннього договору: як оформити» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2013, № 47),
- «Заміна вікон у навчальному закладі за рахунок благодійних внесків» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2013, № 41),
- "Документальне оформлення благодійної допомоги у вигляді робіт (послуг)" (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2013, № 40)
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 16 раз.
Регіон: Харків

Re: Благодійна допомога

ІринаАнатолівна » 05 листопада 2014, 15:40

Дуже дякую за відповідь
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 44
З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
Звідки: Київ
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: Благодійна допомога

ІринаАнатолівна » 06 листопада 2014, 16:57

Як правильно оформити документи для оприбуткування матеріалів, які залишилися після заміни вікон? І чи можна не оприбутковувать ці матеріали, якщо наприклад, при демонтажі вони пошкодилися (тріснули скло та рама)? Для опалення приміщення не можем використати, так як маємо газове опалення.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 44
З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
Звідки: Київ
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: Благодійна допомога

Матвєєва Вікторія » 07 листопада 2014, 16:57

З цього питання раджу почитати консультацію "ЩО РОБИТИ З МАТЕРІАЛАМИ, ЯКІ ЗАЛИШИЛИСЯ ПІСЛЯ ЗАМІНИ ВІКОН" (див. Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 38).
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1135
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 16 раз.
Регіон: Харків

Re: Благодійна допомога

ІринаАнатолівна » 19 листопада 2014, 15:22

Дякую за відповідь
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 44
З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
Звідки: Київ
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: Благодійна допомога

Позашкілля » 25 листопада 2014, 10:21

Доброго дня
Підкажіть будь-ласка батьківський комітет придбав табуретки в магазині, є чеки. Вартість табуретки за товарним чеком з ПДВ -59,99 (в т.ч.ПДВ-9,99). При оприбуткуванні яку вказувати вартість табуреток з ПДВ чи без? Як відобразити в обліку?
Дякую
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 131
З нами з: 03 лютого 2015, 22:35
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская область

Re: Благодійна допомога

Крот Юлія » 26 листопада 2014, 18:46

Як отримані в якості гуманітарної чи благодійної допомоги, так і придбані установою активи слід оприбутковувати на баланс за їх первісною вартістю без урахування ПДВ.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 837
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 23 раз.
Регіон: Харків

Re: Благодійна допомога

Позашкілля » 27 листопада 2014, 10:00

Дякую Але при оплаті ПДВ списується на витрати установи ( н-д Дт802 Кт675), а в отриманні матеріалів як благодійна допомога сума ПДВ як відображається бух.проведеннями?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 131
З нами з: 03 лютого 2015, 22:35
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская область

Re: Благодійна допомога

Крот Юлія » 27 листопада 2014, 14:47

При отримання благодійної допомоги списувати суми ПДВ на фактичні видатки не потрібно, оскільки Ваша установа фактично не здійснювати цих видатків. Тобто Ви маєте оприбуткувати отримані від благодійника активи за їх вартістю без урахування ПДВ. І на цьому власне можна поставити крапку, відображати суму ПДВ, сплаченого благодійником під час придбання відповідних активів, в обліку установи не потрібно.
Більше того, благодійники не зобов'язані надавати Вам документи на придбання тих чи інших цінностей. І зазвичай спонсори передають в якості допомоги бюджетним установам меблі, обладнання, будівельні матеріали, навчальну літературу тощо без жодних докуметів на їх придбання. В такому разі бюджетна установа має сформувати комісію, самостійно оцінити отримані матеріальні цінності, виходячи з їх справедливої вартості та скласти акт оцінки.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 837
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 23 раз.
Регіон: Харків

Re: Благодійна допомога

Елена4776 » 24 вересня 2015, 08:57

Підкажіть, будь ласка! Якщо отримано благодійну допомогу у вигляді необоротних активів:
1. Чи можна скласти загальний акт прийняття-передачі якщо заклад приймає кілька об’єктів одночасно?
2. Чи потрібно складати Акт оцінки?
3. Всюди пишуть лише про Акт приймання-передачі, то Акт введення в експлуатацію не потрібен?
4. Якщо основні засоби, отримані як благодійна допомога, були у користуванні ми можемо чи повинні відобразити їх знос?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 25
З нами з: 05 березня 2015, 09:15
Звідки: Золотоноша
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская Область

Re: Благодійна допомога

EVGENIY » 24 вересня 2015, 09:45

Елена4776 написав:Підкажіть, будь ласка! Якщо отримано благодійну допомогу у вигляді необоротних активів:
1. Чи можна скласти загальний акт прийняття-передачі якщо заклад приймає кілька об’єктів одночасно?
2. Чи потрібно складати Акт оцінки?
3. Всюди пишуть лише про Акт приймання-передачі, то Акт введення в експлуатацію не потрібен?
4. Якщо основні засоби, отримані як благодійна допомога, були у користуванні ми можемо чи повинні відобразити їх знос?

Почему не смотрите вебинар?? https://www.youtube.com/watch?v=-sRr85wOsys
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 6937
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 64 раз.
Регіон: Харьковская область

Далі


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість