якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоронця,

якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоронця,

Мілунка » 07 грудня 2014, 12:01

Бюджетна установа здає в оренду частину будівлі. Охоронець бюджетної установи охороняє всю будівлю в тому числі і частину орендованої. Орендар має відшкодувати понесені бюджетною установою витрати по охороні. Як бюджетна установа має прийняти ці кошти у вигляді надання платних послуг чи відшкодування експлуатаційних послуг? Якщо відшкодування експлуатаційних послуг, то куди їх зараховувати і на які цілі використовувати?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 15
З нами з: 07 грудня 2014, 11:41
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Станкус Тетяна » 08 грудня 2014, 10:15

Ні, це не платні послуги, це відшкодування понесених орендодавцем видатків. Такі кошти йдуть на відновлення касових видатків по оплаті охорони.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Мілунка » 09 грудня 2014, 21:51

Це вони повинні віновитись на видатки по оплаті праці і використатись на оплату праці знову охороннику? А як в такому разі планувати на рік заробітну плату охороннику з урахуванням відновлення касових видатків? А якщо орендар розірве договір оренди то де брати кошти на зарплату охороннику в такій ситуації?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 15
З нами з: 07 грудня 2014, 11:41
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Станкус Тетяна » 10 грудня 2014, 09:50

Ні, ви охороннику платите заробітну плату повністю, а потім частку стягуєте з орендаря і відновлюєте свої видатки.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

veta3699 » 14 травня 2015, 13:54

Підприємець орендує в бюджетній установі площу у холі під кавовий автомат.
Адмінбудівля, в холі якої стоїть цей апарат, охороняється сторожами установи. Чи потрібно підприємцю відшкодовувати заробітну плату сторожам ?
Чи мусить цей підприємець відшкодовувати у опалювальний сезон заробітну плату опалювача, а також за вугілля ? На які нормативно-правові акти має покладатися бюджетна установа щодо відшкодування підприємцями - орендарями заробітної плати своїх співробітників ( сторожів, опалювача) ?
Дякую.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 353
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Звідки: Одесса
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Станкус Тетяна » 14 травня 2015, 16:18

Такого щоб було написано в нормативних документах - треба стягнути з орендаря плату за охорону та опалення звичано немає. Але це є логічним. Застережу, що стягнути зазначені вами у запитанні відшклодування з орендаря можливо лише у тому випадку, коли це передбачено у договорі про відшкодування комунальних послуг та експлуатаційних видатків. Такий договір є окремим від договору оренду.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

veta3699 » 15 травня 2015, 12:19

Станкус Тетяна написав:Такого щоб було написано в нормативних документах - треба стягнути з орендаря плату за охорону та опалення звичано немає. Але це є логічним. Застережу, що стягнути зазначені вами у запитанні відшклодування з орендаря можливо лише у тому випадку, коли це передбачено у договорі про відшкодування комунальних послуг та експлуатаційних видатків. Такий договір є окремим від договору оренду.


Тобто потрібно мати два договори: Договір оренди і Договір про відшкодування витрат орендарями ? Наша бюджетна установа має один, це порушення ?
Бюджетна установа має " Договір про відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання нерухомого майна та надання комунальних послуг " від 05.01.2015 року, підписаний обома сторонами.
1. Предмет Договору
1.1 Користувач бере участь у витратах Балансоутримувача пропорційно до займаної ним площі в цій будівлі.
Користувач користується приміщенням площею 2,0 кв.м. ( далі Приміщення), яке розташоване на першому поверсі будівлі.
Приміщення використовується для розміщення кавового автомату.
2. Обов'язки сторін
2.1. Балансоутримувач будівлі зобов'язується забезпечити :
2.1.1 Використання всього комплексу робіт, пов'язаних з обслуговуванням та утриманням будівлі та прибудинкової території, і створення необхідних умов для здійснення господарської діяльності, у тому числі Користувачу, згідно з вимогами чинного законодавства про користування будівлями.
Перелік таких робіт та послуг, порядок та умови їх оплати встановлюються цим Договором або у додатках.
2.1.2 Надавати можливість Користувачу користуватися електричною енергією, опаленням та водопостачанням витрат відповідно до умов цього Договору.
2.1.3 Інформування користувача про зміни витрат на утримання будівлі і тарифу на послуги.
2.2 Користувач зобовязується :
2.2.1
2.2.2
2.2.3 Відшкодовувати Балансоутримувачу витрати по сплаті за користування електричною енергією, опаленням, водопостачанням шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Балансоутримувача, згідно рахунків, наданих Балансоутримувачем.


Скажіть, будь ласка, чи передбачають такі пункти у Договорі відшкодування витрат стягування плати з підприємця - орендаря бюджетною установою за вугілля і оплату праці опалювача ?
Чи є обов'язковим для бюджетної установи передбачати у договорах відшкодування витрат оплати праці своїх сторожів, опалювача ? Чи є порушенням чинного законодавства невключення до Договору пунктів про відшкодування заробітної плати співробітників, які безпосередньо охороняють і опалюють у сезон будівлю ? Як можна виправити ситуацію у нашому випадку, щоб внести до Договору відшкодування витрат пункти щодо відшкодування заробітної плати ?
Хто мусить займатися в бюджетній установі підготовкою Договорів оренди ? Невже бухгалтер, який веде оренду ?
Допоможіть, будь ласка , розібратися.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 353
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Звідки: Одесса
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Станкус Тетяна » 15 травня 2015, 15:59

Так потрібно мати два договори. Це обумовлено п. 3 Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 04.10.95 р. № 786, до плати за оренду індивідуально визначеного майна не включаються витрати на утримання орендованого майна та плата за послуги, які відповідно до укладених угод зобов’язалися надавати орендарю державне підприємство, організація, господарське товариство, на балансі яких значиться це майно. Це означає, що сторони договору оренди не можуть встановити такий розмір орендної плати, який би покривав витрати орендодавця на комунальні послуги. І тому вартість комунальних послуг, спожитих орендарем, не включається до орендної плати, а має сплачуватися орендарем окремо.
Щодо комунального майна, то при наданні його в оренду установи керуються відповідними методиками, затвердженими органами місцевого самоврядування. Такі методики розрахунку орендної плати розробляються на основі Методики № 786 і також містять вимогу про невключення до орендної плати витрат на утримання орендованого майна.
Отже, орендар сплачує орендну плату та комунальні послуги на підставі окремих договорів.
Порядок розрахунків за спожиті комунальні послуги орендар та орендодавець в обов’язковому порядку закріплюють в окремому договорі — Договорі про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю. Примірну форму такого Договору затверджено наказом Фонду держмайна від 23.08.2000 р. № 1774.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Станкус Тетяна » 15 травня 2015, 16:09

Витрати по сплаті за оплаення можуть включати в себе всі витрати з цим пов'язані, як то заробітна плата опалювачів, витрати на вугілля тощо. Але, все ж таки раджу розшифровувати у договорі що саме входить до витрат на опалення. В договорі мають бути передбачені усі послуги, які орендодавець надає орендареві. Якщо в договір такі послуги не включені, то необіхдно укласти додаткову угоду. Якщо в установі є юрист, то всими договорами за звичай займається він. Якщо ж юристу не має, то - бухгалтер, що веде оренду.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

veta3699 » 18 травня 2015, 09:48

Дакую за відповідь.
Читала Вашу статтю у " Бюджетній бухгалтерії " № 46 від 8 грудня 2014 року " Відшкодування орендарями оплати праці опалювачів".
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 353
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Звідки: Одесса
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Станкус Тетяна » 18 травня 2015, 12:08

Будь ласка!
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

veta3699 » 29 травня 2015, 09:25

veta3699 написав:Читала Вашу статтю у " Бюджетній бухгалтерії " № 46 від 8 грудня 2014 року " Відшкодування орендарями оплати праці опалювачів".

Зрозуміла зі статті, що сума, яка підлягає відшкодуванню, розраховується пропорційно приміщенню, яку займає орендар у загальній площі всієї будівлі.
Площа приміщення, орендованого ФОП відома, становить 2,0 кв.м.
Моє запитання стосується загальної площі. Бюджетна установа має Висновок про вартість майна станом на 27.12.2012 року, де вказано загальну площу 602,3 кв.м. З того часу було продано ще одне приміщення, оцінка потім не проводилася. Але маємо поетажний план, де вказані площі всіх приміщень. Чи маю право я, бухгалтер, самостійно від загальної площі 602,3 кв.м. ( взятої з офіційного документу) віднять площу проданого приміщення 47,3 кв.м., і вже потім, згідно поетажного плану при нарахуванні відшкодування орендарю застосовувати нову загальну опалювальну площу, тобто 602,3 - 47,3 = 555,0 кв.м.
Витрати на оплату праці опалювача : 1270,37 / 555,0 * 2,0 = 4,58 грн.
Чи на цей час потрібно брати загальну площу із Висновка про вартість майна станом на 27.12.2012 року : 1270,37 / 602,3 * 2,0 = 4,22 грн.

Друге запитання. Сторожів має бюджетна установа три штатні одиниці. Один перебуває у відпустці, отримує відпусткові і МД. Двоє інших працюють за колегу. Чи потрібно для відшкодування видатків на оплату праці сторожів орендареві включати суму відпусткових і МД сторожа ?
Допоможіть, будь ласка, розібратися.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 353
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Звідки: Одесса
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Станкус Тетяна » 29 травня 2015, 12:53

Звичайно долю орендатора слід розраховувати від загальної площі фактичної. тож якщо ця площа змінилась після продажу, то бухгалтер має право її перерахувати.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Станкус Тетяна » 29 травня 2015, 12:58

Що стосується заробітної плати, то ви можете включити в розрахунок всі витрати на заробітну плату сторожів.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

veta3699 » 29 травня 2015, 13:59

Станкус Тетяна написав:Звичайно долю орендатора слід розраховувати від загальної площі фактичної. тож якщо ця площа змінилась після продажу, то бухгалтер має право її перерахувати.


Дякую.
Але надам ще одне поточнення, про яке я не вказала у своєму попередньому запитанні. Те приміщення, яке було продане, площею 47,3 кв.м. також опалюється бюджетною установою. Новий власник, який раніше був орендарем цього приміщення, відшкодовує бюджетній установі кошти за опалення, тобто площа 47,3 також опалюється, на неї йдуть витрати бюджетної установи на опалення.
Даруйте за можливо безглузді запитання щодо оренди, але я нещодавно взяла цю дільницю обліку, намагаюся дійти істини, запитати більше ніде.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 353
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Звідки: Одесса
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Станкус Тетяна » 29 травня 2015, 14:09

Витрати бюджетної організації вже не мають проводитись на опалення проданого приміщення.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

veta3699 » 29 травня 2015, 15:13

За рішенням сесії :
Надати дозвіл на тимчасове користування тепло- та електропостачанням власнику нежитлового приміщення площею ... за умов повного і своєчасного відшкодування витрат згідно виставлених рахунків Бюджетної установи.
Після купівлі приміщення нові власники не відєдналися від мереж тепло- і електро постачання бюджетної установи.
Попередній бухгалтер виписувала рахунки на підставі цього рішення ( як орендарям).
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 353
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Звідки: Одесса
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Станкус Тетяна » 29 травня 2015, 15:48

Насправді це не буде суттєвим, адже ви і площу, і суму за оплаення за цю площу не будете враховувати
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

veta3699 » 02 червня 2015, 08:46

Станкус Тетяна написав:Витрати бюджетної організації вже не мають проводитись на опалення проданого приміщення.

veta3699 написав:За рішенням сесії :
Надати дозвіл на тимчасове користування тепло- та електропостачанням власнику нежитлового приміщення площею ... за умов повного і своєчасного відшкодування витрат згідно виставлених рахунків Бюджетної установи.
Після купівлі приміщення нові власники не відєдналися від мереж тепло- і електро постачання бюджетної установи.


Прокоментуйте, будь ласка, таке рішення сесії. Чи воно в межах правового поля ? Чи не порушений Закон України " Про місцеве самоврядування в Україні " ?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 353
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Звідки: Одесса
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Одесская Область

Re: якщо орендар відшкодував установі частину зарплати охоро

Станкус Тетяна » 02 червня 2015, 09:37

Це нормальна ситуація, але вважати, що при цьому витрати на опалення проданого приміщення буде проводити бюджетна установа не вірно, адже новий власник повністю їх має відшкодувати. Тож витрати по факту проводить вже новий власник. В подальшому доцільно новому власнику заключити окремі договори з комунальними службами.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 545
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Далі


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
cron