ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Ксю » 21 жовтня 2014, 09:12

Добрый день!Подскажите,как отразить результаты инвентаризации автотранспорта, который был изъят в связи с АТО
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 136
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Animone » 22 жовтня 2014, 08:52

Ксю написав:как отразить результаты инвентаризации автотранспорта, который был изъят в связи с АТО


Ну, если изъят, оформляйте недостачу, а вообще-то передачу авто вы должны были оформить актом-приема передачи и приказом/распоряжением по предприятию. В этом случае оформляется инвентаризационная опись и направляется для подписания тому, на кого был оформлен акт приема-передачи.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 21:03
Звідки: Tegucigalpita
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Cortés

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Ксю » 23 жовтня 2014, 09:13

Дякукую! Акт прийому-передачі ми оформили,тоді що необхідно оформити інвентаризаційну опись і підписати у воєнкоматі? А як її оформляти?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 136
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Animone » 23 жовтня 2014, 09:21

Ксю написав:А як її оформляти?


Как и на остальные основные средства (Додаток 1 к Инструкции № 90 от 30.10.1998).
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 21:03
Звідки: Tegucigalpita
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Cortés

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

student_ubr » 29 жовтня 2014, 10:25

Добрий день. У мене запитання по особистим речам. При інвентаризації особистих речей , якщо працівниця знаходиться у відпустці до 3-х років, яким чином її проінвентаризувати?Чи може вона надати ,як приклад, якесь доручення перед відпусткою іншому працівнику, чи це має якось бути прописане в договорі зберігання.Дякую.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 27
З нами з: 07 червня 2013, 10:46
Звідки: Ужгород
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Закарпатская Область

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Радистка_Кэт » 29 жовтня 2014, 12:04

Для таких вещей есть отдельная форма ведомости. Подписывает ее тоже инвентаризационная комиссия. Сотрудница вам для этого не нужна
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

student_ubr » 06 листопада 2014, 16:00

Добрий день. Я знов  по особистим речам. Для інвентаризації особистих речей використовується додаток 11 інструкції 90. В ньому теж є "розписка" та внизу розписується матеріально відповідальна особа.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 27
З нами з: 07 червня 2013, 10:46
Звідки: Ужгород
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Закарпатская Область

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Радистка_Кэт » 07 листопада 2014, 11:08

Ну да. У вас в организации должен быть материально ответственный. Это не то лицо, которое вам их отдало, это ваш сотрудник, как правило, тот же, что отвечает за остальные ценности
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

student_ubr » 07 листопада 2014, 11:24

У нас маленькая организация, завхоза нету. если я принесла себе стол и стул,компьютер из дома, я за ним и сижу, и естественно несу за него ответственность, потому что это прописано в договоре.Так и декретчицы. Может лучше передать по акту кому-то , хотя некоторые бухгалтера делают обычную инвентаризацию, типа декретчицы придут на работу в день инвентаризации.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 27
З нами з: 07 червня 2013, 10:46
Звідки: Ужгород
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Закарпатская Область

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Радистка_Кэт » 07 листопада 2014, 11:33

Никакого акта быть не может - если только вы не хотите приходовать. А завхоза много где нету - это просто процедура.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

student_ubr » 07 листопада 2014, 13:45

Спасибо, за ответ, дам подписать начальнику отдела
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 27
З нами з: 07 червня 2013, 10:46
Звідки: Ужгород
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Закарпатская Область

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Pariz » 10 листопада 2014, 10:01

Добрий день. На підставі якого наказу чи постанови проводиться інвентаризація бібліотечних фондів?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 73
З нами з: 11 березня 2013, 15:10
Звідки: Винница
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая Область

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Animone » 10 листопада 2014, 10:44

Pariz написав:На підставі якого наказу чи постанови проводиться інвентаризація бібліотечних фондів?

Согласно п.1.5.3 Приказа ГКУ № 90 от 30.10.1998, учреждения обязаны проводить инвентаризацию библиотечных фондов один раз в пять лет.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 21:03
Звідки: Tegucigalpita
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Cortés

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Ксю » 19 листопада 2014, 10:39

Допоможіть як правильно оформляти результати інвентаризації?Чи потрібно завіряти описи керівникові чи лише комісія підписує?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 136
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Animone » 19 листопада 2014, 11:13

См. Приказ № 90 от 30.10.1998. В нем есть додатки, которые именуются "Порівняльна відомість результатів інвентаризації". В них вы и отражаете результаты (излишки/недостачи). А еще эти результаты отражаются в протоколе (Дод.12) инвентаризационной комиссии. Вот этот протокол и утверждает руководитель, ибо в нем комиссия должна вынести свои предложения в отношении дальнейшей судьбы результатов (излишков/недостачи) ТМЦ.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 21:03
Звідки: Tegucigalpita
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Cortés

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Центр-дети » 25 листопада 2014, 14:19

Доброго дня!  Підкажіть будь ласка по-поводу "Порівняльна відомість результатів інвентаризації" якщо немає (излишков/недостачи) Основних засобів потрибно ії заповнювати та роздруковувати?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 29 березня 2014, 18:12
Звідки: Первомайск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Николаевская Область

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

yaoleg » 26 листопада 2014, 07:40

Центр-дети, потрібно, для того відомість і складається щоб добре було видно що є в обліку і що фактично на момент інвентаризації smile
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2346
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 269 раз.
Регіон: Винницкая область

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Вікуля » 26 листопада 2014, 08:42

Як присвоїти інвентарні  номера 104 і 113, порядок присвоєння .
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 24 жовтня 2014, 12:58
Звідки: Каховка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Херсонская Область

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

yaoleg » 26 листопада 2014, 13:45

Вікуля, дивіться тут і тут  smile
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2346
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 269 раз.
Регіон: Винницкая область

ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Радистка_Кэт » 26 листопада 2014, 15:21

1.10. Для організації обліку та забезпечення контролю об’єктам обліку присвоюється індивідуальний інвентарний номер (крім
білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних
необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та
таких, що мають специфічне призначення).
Якщо інвентарний об’єкт є складним і включає
відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому
елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному
об’єкті.
Для білизни, постільних речей, одягу, взуття та
малоцінних необоротних матеріальних активів встановлюються номенклатурні номери.
При цьому предметам одного найменування, якості матеріалу та ціни присвоюється
один номенклатурний номер.
Перші три знаки інвентарного (номенклатурного)
номера означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу, усі інші знаки -
порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені
підгрупи, четвертий знак позначається нулем.
Інвентарні (номенклатурні) номери, присвоєні
об’єктам необоротних активів, зберігаються за ними на весь період перебування їх
у цій установі. Номери інвентарних (номенклатурних) об’єктів, які вибули чи
ліквідовані, не повинні присвоюватись іншим об’єктам, що заново надійшли
протягом трьох років.
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1214-13/paran614#n614
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість