ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

EVGENIY » 02 грудня 2016, 14:16

Uliannka написав:Доброго дня! Подскажите, как быть с инвентаризацией у материально-ответственного лица, которое находится на длительном больничном?

Один варіант це призначити нового матвідповідального днем перед лікарняним (заднім числом)! Другий варіант наказ керівника з призначенням нового матвідповідального у зв'язку з лікарняним, комісії перевірити наявність матцінностей! Це моя думка, адже в наказі про інвентаризацію такий випадок зовсім не передбачений!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Светлана1736 » 02 грудня 2016, 15:33

Дякую Вам за вичерпну відповідь!
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 215
З нами з: 04 січня 2013, 11:06
Дякував (а): 5 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Херсонская Область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

TatianaY » 08 грудня 2016, 15:36

Добрый день.
Подскажите, кто работает в программе ПАРУС - Бухгалтерия 7.40, как распечатать инвентаризационную книгу?
Заранее благодарю!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 07 грудня 2016, 13:18
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Николаевская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

ВітаУправління » 23 січня 2017, 13:35

Доброго дня!
Мені потрібно зробити інвентаризацію на 01.01.2017 рік у зв"язку із реорганізацією. Я так зрозуміла, потрібно робити по новому плану рахунків?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 25 лютого 2016, 15:20
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Крот Юлія » 23 січня 2017, 14:33

ВітаУправління написав:Доброго дня!
Мені потрібно зробити інвентаризацію на 01.01.2017 рік у зв"язку із реорганізацією. Я так зрозуміла, потрібно робити по новому плану рахунків?

Доброго дня!
У такому разі слід застосовувати "новий" план рахунків, адже він набув чинності з 01.01.2017 р.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 983
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Grosbuxxx » 08 лютого 2017, 09:20

Допоможіть ,будь ласка!Дуже терміново.Керівника установи,згідно рішення суду, відсторонили від виконання своїх обовязків на один місяць,він матеріально відповідальна особа.Провести  інвентаризацію треба,але він не буде присутній. Потрібен  буде і  передавальний акт, бо після цього його звільнять.Як правильно оформити наказ,провести інвентаризацію,та скласти протокол.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 15
З нами з: 25 лютого 2015, 11:52
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Natali4260 » 09 травня 2017, 17:41

Доброго дня, в установі є Наказ про призначення матеріально відповідальної особи , наприклад, Іванов.
В цьому ж наказі є, що у  разі відсутності МВО Іванова, його обов'язки виконує , наприклад, Петров.
І з Івановим, і з Петровим складено Договори про матеріальну відповідальність.
У мене запитання:
Чи потрібно проводити інвентаризацію, якщо МВО Іванов іде у відпустку, а потім слідуюча інвентаризація, коли він виходить з відпустки?

Наперед вдячна за відповідь.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 22 лютого 2013, 22:13
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

yaoleg » 10 травня 2017, 06:27

На час інвентаризації усі відповідальні особи повинні працювати, а не перебувати у відпустці. Плануйте відпустки так, щоб не зривати проведення інвентаризації.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2346
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 269 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Владислав Станкус » 10 травня 2017, 10:05

Natali4260 написав:Доброго дня, в установі є Наказ про призначення матеріально відповідальної особи , наприклад, Іванов.
В цьому ж наказі є, що у  разі відсутності МВО Іванова, його обов'язки виконує , наприклад, Петров.
І з Івановим, і з Петровим складено Договори про матеріальну відповідальність.
У мене запитання:
Чи потрібно проводити інвентаризацію, якщо МВО Іванов іде у відпустку, а потім слідуюча інвентаризація, коли він виходить з відпустки?

Наперед вдячна за відповідь.

Доброго дня!
Відповідно до п. 7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014  № 879 проведення інвентаризації є обов’язковим, зокрема, у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
З метою забезпечення збереження майна на час відпустки МВО цінності повинні бути передані іншій МВО.
Фактично здійснюється зміна МВО, нехай навіть тимчасова, а отже інвентаризацію проводити необхідно. Враховуючи, що інвентаризацію слід проводити в присутності обох МВО, провести її необхідно не пізніше останнього робочого дня перед відпусткою.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 33 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Natali4260 » 11 травня 2017, 18:23

Владислав Станкус написав:Відповідно до п. 7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014  № 879 проведення інвентаризації є обов’язковим, зокрема, у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
З метою забезпечення збереження майна на час відпустки МВО цінності повинні бути передані іншій МВО.
Фактично здійснюється зміна МВО, нехай навіть тимчасова, а отже інвентаризацію проводити необхідно. Враховуючи, що інвентаризацію слід проводити в присутності обох МВО, провести її необхідно не пізніше останнього робочого дня перед відпусткою.

Хотілось би почути, чи дійсно усі установи роблять інвентаризацію, коли МВО іде у відпустку чи виходить з неї.
Та і зміна матеріально відповідальних осіб, я вважаю, якщо МВО змінюється не тимчасово, а на постійно.
А якщо МВО іде на лікарняний, ніхто цього передбачити не може, і інвентаризацію не проводимо, чому її проводити перед відпусткою та після. 
Якщо в установі 4 МВО і у відпустку вони ходять по 3 рази на рік, бухгалтер тільки і займається інвентаризацією, а коли ж йому робити іншу роботу?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 22 лютого 2013, 22:13
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Владислав Станкус » 12 травня 2017, 07:34

Доброго ранку!
Шановна Natali4260, Ви запитували чи потрібно проводити інвентаризацію, якщо МВО йде у відпустку, і отримали відповідь, що відповідно до вимог діючого законодавства потрібно. Не бажання і брак часу не є поважною причиною для того що б не виконувати умови законодавчих документів. Також не впевнений, що свідома людина прийме підзвіт матеріальні цінності без проведення інвентаризації.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 33 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

knopochka_mala » 23 травня 2017, 15:48

Як визначити розмір шкоди матвідповідальної особи при нестачі, як утримати із заробітної плати. Уже заплуталась, перечитала багато нормативки, але не можу дійти до кінцевого висновку((((
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 21
З нами з: 15 серпня 2014, 14:10
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Оксана7278 » 21 червня 2017, 11:07

підскажіть як правильно документально визначити винну особу? Це повинно бути розпорядження керівника та протоколи комісі чи може є якийсь порядок? Тому що винна особа є, а документально як оформити не знаємо?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 84
З нами з: 04 грудня 2014, 13:19
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Кировоградская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Владислав Станкус » 21 червня 2017, 15:07

Оксана7278 написав:підскажіть як правильно документально визначити винну особу? Це повинно бути розпорядження керівника та протоколи комісі чи може є якийсь порядок? Тому що винна особа є, а документально як оформити не знаємо?

Доброго дня!
Відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 02.09.2014  № 879, висновки щодо виявлених розбіжностей між фактичною наявністю активів і зобов’язань і даними бухгалтерського обліку, які наводяться в звіряльних відомостях, та пропозиції щодо їх врегулювання відображаються інвентаризаційною комісією у протоколі, що складається після закінчення інвентаризації і передається на розгляд та затвердження керівнику підприємства.
У протоколі наводяться: причини нестач, втрат, лишків, а також пропозиції щодо заліку внаслідок пересортиці, списання нестач в межах норм природного убутку, а також понаднормових нестач і втрат від псування цінностей із зазначенням причин та вжитих заходів щодо запобігання таким втратам і нестачам. Підприємства можуть додавати до протоколів іншу інформацію, що є суттєвою для прийняття рішень щодо визнання і оцінки активів і зобов’язань та розкриття відповідної інформації у фінансовій звітності.
Таким чином особу, яке є винною в недостачі цінностей слід зазначити в протоколі.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 33 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Оксана7278 » 22 червня 2017, 08:53

[font='Noto Sans', sans-serif] [/font][font='Noto Sans', sans-serif]https://budget.factor.ua/memberlist.php?mode=viewprofile&u=21094[/font]
[ltr]Владислав Станкус велике Вам дякую! [/ltr]
[font='Noto Sans', sans-serif]https://budget.factor.ua/memberlist.php?mode=viewprofile&u=21094[/font]
[ltr]В мене запитання слідуюче:  інвентаризаційна комісія не встигає провести інвентаризацію до моменту звільнення МВО так як є багато нестач та лишків з якими потрібно розбиратися, дуже великий обєм основних засобів та малоцінних активів. Як бути комісії, що робити керівнику з наказом про звільнення МВО? Підскажіть будь-ласочка? :15: [/ltr]
[font='Noto Sans', sans-serif]https://budget.factor.ua/memberlist.php?mode=viewprofile&u=21094[/font]знаємо про те, що жодна заборгованіть не може бути підставою для затримання розрахунку з працівником, але ж і відпустити працівника не можемо бо ще не проведена інвентаризація. Може у когось була подібна ситуація.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 84
З нами з: 04 грудня 2014, 13:19
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Кировоградская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

yaoleg » 23 червня 2017, 06:26

Звільнення матеріально відповідальної особи можливо лише після покриття цією особою усіх нестач, або ж подавайте документи про ці нестачі до правоохоронних органів.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2346
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Звідки: Вінниця
Дякував (а): 22 раз.
Подякували: 269 раз.
Регіон: Винницкая область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Дива » 11 липня 2017, 08:25

Як вважаєте, при зміні МВО в 2 нижчестоячих установах в один і той самий період, необхідно створювати 2 робочих інвентариз комісії і головну інв. комісію в вищестоячій організації? Не можу зрозуміти, що буде перевіряти головна інв комісія? Лише підписувати протокол інв в кінці?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 06 липня 2017, 08:48
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Владислав Станкус » 11 липня 2017, 08:41

Дива написав:Як вважаєте, при зміні МВО в 2 нижчестоячих установах в один і той самий період, необхідно створювати 2 робочих інвентариз комісії і головну інв. комісію в вищестоячій організації? Не можу зрозуміти, що буде перевіряти головна інв комісія? Лише підписувати протокол інв в кінці?

Доброго ранку!
Вважаю, що провести інвентаризацію при зміні МВО нижчестоящі організації в змозі і самі. Керівники цих організацій створять інвентаризаційні комісії і проведуть інвентаризації.
Доречи, у разі створення робочих інвентаризаційних комісій інвентаризаційна комісія:
- організовує проведення інвентаризацій і здійснює інструктаж членів робочих інвентаризаційних комісій;
- здійснює контрольні перевірки правильності проведення інвентаризацій, а також вибіркові інвентаризації активів і зобов’язань за рішенням керівника підприємства;
- перевіряє правильність визначення інвентаризаційних різниць, обґрунтованість пропозицій щодо заліків пересортиці цінностей в усіх місцях їх зберігання;
- при встановленні серйозних порушень правил проведення інвентаризації та в інших випадках проводить за рішенням керівника підприємства повторну інвентаризацію;
- розглядає причини виявлених нестач та втрат від псування активів, формує пропозиції щодо заліку внаслідок пересортиці, списання нестач у межах норм природного убутку, а також понаднормових нестач і втрат від псування цінностей із зазначенням причин та вжитих заходів щодо запобігання таким втратам і нестачам та відображає відповідну інформацію у протоколі.
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 09:58
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 33 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

бухгалтер3 » 26 вересня 2017, 12:08

Допоможіть будь ласка. У вересні цього року придбали лічильник для води. До 01.10.2017 немає можливості його оприбуткувати (встановлювати будемо власними силами, зараз фахівець у відпустці) Підкажіть, як цей лічильник відобразити у інвентаризації
Він буде значитися у формі "Інвентиризаційний опис необоротних активів" як незавершені капітальних інвестиції? ЯК ТОДІ вказувати матеріально відповідальну особу????
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 9
З нами з: 11 травня 2017, 13:50
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

EVGENIY » 26 вересня 2017, 12:48

бухгалтер3 написав:Допоможіть будь ласка. У вересні цього року придбали лічильник для води. До 01.10.2017 немає можливості його оприбуткувати (встановлювати будемо власними силами, зараз фахівець у відпустці) Підкажіть, як цей лічильник відобразити у інвентаризації
Він буде значитися у формі "Інвентиризаційний опис необоротних активів" як незавершені капітальних інвестиції? ЯК ТОДІ вказувати матеріально відповідальну особу????

він буде в окремому описі! А якщо це капінвестиції то що вони ні на кому не рахуються? Хтось ж їх отримував??
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість