ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Радистка_Кэт, головне - не раніше 1 жовтня (Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ)
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Турбує питання про інвентаризацію скретч -карток на ПММ.У який додаток по інвентаризації тулити у 7 чи 8.Раніше ставила у 8,але в переліку бланків суворої звітності не виявила скретч -карток.Поділіться хто як робить.
-
Мандрівник
- Повідомлень: 34
- З нами з: 02 січня 2013, 20:44
- Звідки: Николаев
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Николаевская Область
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Порадьте, будь-ласка, хто знає, як правильно оформити документи на списання непридатних цінностей, що було встановлено під час інвентаризації? Мова йде про декілька предметів із 113 і 221 рахунків. Вони в наявності, в інвентар. описи іх включили.
Однак, в 90 наказі написано, що на виявлені при інвентризації непридатні або зіпсовані мат.цінноті додатково складаються акти, де вказуються причини тощо. А щодо МШП, написано, що непридатні цінності до інвент. відомості не вписуються. Чи це дійсно так? Чи буде порушенням, якщо вони (маю на увазі 221 рах) все ж таки будуть записані в відомості, але будуть ще продубльовані в окремому акті?
Як виглядає цей додатковий акт? Чи пишеться щось додатково в протоколі комісії - наприклад, комісія пропонує списати такі-то цінності згідно переліку та причин, зазначених у додатковому акті?
Іще цікавить, бо почула декілька порад, але без пояснень, тож сумніваюсь в них - не рекомендують списувати під час інвентаризції, а десь через місяць-два після цього. Чи це дійсно так і з чим це повязано?
Однак, в 90 наказі написано, що на виявлені при інвентризації непридатні або зіпсовані мат.цінноті додатково складаються акти, де вказуються причини тощо. А щодо МШП, написано, що непридатні цінності до інвент. відомості не вписуються. Чи це дійсно так? Чи буде порушенням, якщо вони (маю на увазі 221 рах) все ж таки будуть записані в відомості, але будуть ще продубльовані в окремому акті?
Як виглядає цей додатковий акт? Чи пишеться щось додатково в протоколі комісії - наприклад, комісія пропонує списати такі-то цінності згідно переліку та причин, зазначених у додатковому акті?
Іще цікавить, бо почула декілька порад, але без пояснень, тож сумніваюсь в них - не рекомендують списувати під час інвентаризції, а десь через місяць-два після цього. Чи це дійсно так і з чим це повязано?
-
Мандрівник
- Повідомлень: 27
- З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
- Звідки: Черкассы
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Черкасская Область
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Тю, так сделайте по-другому.
Включите их, а потом, например, в конце декабря, спишите их, не пирвязывая к инвентаризации
Включите их, а потом, например, в конце декабря, спишите их, не пирвязывая к инвентаризации
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
А от тоді не виникне питань - чому у листопаді, коли була інвентаризація, речі були придатні, а через місяць вийшли геть із нормального стану? Речі дійсно зіпсовані, куплялись ще у 2000 році, і логічно (от тільки як правильно) їх було б списати саме зараз.
-
Мандрівник
- Повідомлень: 27
- З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
- Звідки: Черкассы
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Черкасская Область
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Безумовно, щось ломається, виходить з ладу і т.п. і за деякий час опісля інвентаризації. Я ж просто хотіла зясувавти як правильно зробити це під час інвентаризації, бо в описі щодо стану речей (цінностей) планую вказати, що у звязку із важкими кліматичними умовами речі поржавіли, потріскались, розсипались і т.д., внаслідок чого стали повністю непридатні до використання, тобто за місяць після інвентаризації речі так не зіпсуються. Крім того, з них реально нічого не можна оприбуткувати, я маю на увазі як це інколи буває при списанні, щось на спецфонд (ганчіря, дошки) оприбутковують.
-
Мандрівник
- Повідомлень: 27
- З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
- Звідки: Черкассы
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Черкасская Область
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Ole444ka, http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0728-98
+ спецвипуск журналуЦитата написав:6.4. Малоцінні та швидкозношувані предмети, які стали непридатними, але не списані, до інвентаризаційної відомості не вписуються, а складається акт із вказівкою часу експлуатації, причин непридатності, можливості використання цих предметів у господарських цілях. При цьому в описах робляться відмітки про непридатність.
6.5. За малоцінними та швидкозношуваними предметами, які обліковуються в оперативному порядку, описи не складаються, а перевіряється фактична наявність цих предметів у матеріально відповідальних осіб шляхом зіставлення з відомістю оперативного обліку. Виявлена при цьому недостача предметів оформлюється актом.
6.6. Для відображення результатів інвентаризації малоцінних та швидкозношуваних предметів застосовується Інвентаризаційний опис інших необоротних матеріальних активів та запасів (додаток 5).
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
yaoleg, я читала це, але от ну трошки ди***-то внаказ написано. В тексті і в додатках є поняття "порівняльні відомості" і "інвентаризаційний опис". В нас так склалась практика, що за відсутності надлишків чи недостач відомості взагалі не складаються. Робляться лише самі описи і протоколи. От і виникла проблема - як зараз правильно зробити? Зробити помітку в описі, що річ непридатна і скласти акт
До-речі, якщо знаєте, то підкажіть ще таке- стосовно строків складання документів - якщо інвентаризація проводиться станом на 1 листопада, опис складається, наприклад 10 листопада, то протокол має бути затверджений до 20 листопада, вірно? Чи може акт на списання підкладений до інвентаризаційного опису бути затверджений у грудні?
До-речі, якщо знаєте, то підкажіть ще таке- стосовно строків складання документів - якщо інвентаризація проводиться станом на 1 листопада, опис складається, наприклад 10 листопада, то протокол має бути затверджений до 20 листопада, вірно? Чи може акт на списання підкладений до інвентаризаційного опису бути затверджений у грудні?
-
Мандрівник
- Повідомлень: 27
- З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
- Звідки: Черкассы
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Черкасская Область
-
Мандрівник
- Повідомлень: 27
- З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
- Звідки: Черкассы
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Черкасская Область
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Как правильно инвентаризировать имущество, которое переданодля «користування (зберегання)» безоплатно организации. Как правильно заполнить «додаток 11»,
а именно не указывать наименование такого имущества, только стоимость и кол-во???
а именно не указывать наименование такого имущества, только стоимость и кол-во???
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Чи достатньо акта на списання при списанні інших нематеріальних ативів (стільці, настольні лампи, доріжка, телефон), які зламані та непридатні до використання, що виявлено під час інвентаризації.
-
Квартирант
- Повідомлень: 57
- З нами з: 30 березня 2013, 17:31
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Днепропетровская Область
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Згідно Положення про порядок списання майна,нашої місцевої ради потрібно : 1)акт інвентаризації майна ,що пропонується до списання , 2)акт на списання майна. На деяке майно -принтер ,вогнегасники, ваги ( до прикладу) ми робили іще заключення про непридатність до використання.
-
Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 20 лютого 2013, 12:20
- Звідки: Львов
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Львовская Область
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Подскажите, что делается в первую очередь: сначала договор о материальной ответственности,а потом приказ о назначении МОЛ или сначала приказ о назначении МОЛ,а потом заключается договор с этим МОЛ?
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Радистка_Кэт, головне - не раніше 1 жовтня (Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ)
Спасибо! Я в этом году впервые буду делать на 31.12.13 - раньше работала в местном - нас заставляли делать на 01.11, поскольку результаты рассматривали на балансовой комиссии.
Добавлено (11.12.2013, 20:39)
---------------------------------------------
verbal, сначала приказ - потом договор
Спасибо! Я в этом году впервые буду делать на 31.12.13 - раньше работала в местном - нас заставляли делать на 01.11, поскольку результаты рассматривали на балансовой комиссии.
Добавлено (11.12.2013, 20:39)
---------------------------------------------
verbal, сначала приказ - потом договор
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Goldfish, я стосовно майна, яке передане на відповідальне зберігання (рах 02) заповнюю повністю 11 додаток до наказу 90: від кого передано майно (пишу організацію, яка передала мені), в цій же ячейці пишу найменування майна (наприклад, прилад обчислювальний такий-то, далі вказую рахунок - "02", потім номер номенклатурний, якщо є (в мене, наприклад на деяких переданих речах є такий номер, він же був зазначений і в накладній при передачі, а не деяких речах немає, тож у такому випадку нічого не пишу. По своїй організації чужим речам номер не присвоюється, ви повинні користуватись тим №, який присвоєний цій речі організацією-власником), далі- одиниця виміру, в мене "штуки", кількість, вартість, дата приймання цінностей (беру з акту прийому-передачі), є одна дрівня річ, по якій не змогла знайти дату, тож поставила просто рік (приблизний) і насамкінець - де зберігається (пишу в якому відділі, кабінеті). От і все.
-
Мандрівник
- Повідомлень: 27
- З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
- Звідки: Черкассы
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Черкасская Область
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Подскажите, пожалуйста, какую стоимость основных средств указывать в инвентаризационных описях: первоначальную или балансовую?
-
Мандрівник
- Повідомлень: 12
- З нами з: 03 січня 2012, 19:30
- Звідки: Первомайск
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Николаевская Область
ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
Подскажите пожалуйста как оформить акт о выявленных во время инвентаризации основных средств подлежащих списанию?
-
Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 28 січня 2013, 17:06
- Звідки: Севастополь
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Севастополь
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість