Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 15 грудня 2015, 14:03

ludavyazivok@i.ua написав:Доброго дня! Постановою КМУ від 09 грудня 2015 року №1013 підвищуються посадові оклади працівників ОМС на 25%. Необхідно зробити перелік змін до штатного розпису апарату сільської ради. Зараз сільський голова - голова комісії з питань реорганізаціїї-в.о.старости. Як внести цю посаду в перелік змін?

Доброго дня!
Посада старости має бути у штатному розписі ради ОТГ, так як ця посада передбачена виключно для рад об'єднаних громад.
Особа, на яку рада ОТГ поклала виконання обов'язків старости до проведення перших виборів старост, працює в раді ОТГ з дня покладення на неї цих обов'язків, у Вашому випадку - одночасно є головою комісії з реорганізації ради, що увійшла до складу ОТГ.
Тобто, у штатному розписі ОТГ має бути посада старости (чи декількох старост) і мають бути закладені кошти на оплату праці осіб, які виконують ці обов'язки до проведення перших виборів старост.
Таким чином, у разі необхідності внесення змін до штатного розпису, вони вносяться у штатний розпис ради ОТГ, де є ця посада.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Осинівська сільська рада » 15 грудня 2015, 16:03

Скажіть будь лазка, попереджувати про вивільнення у звязку з реорганізацією шляхом приєднання необхідно  працівників лише тієї ради що припиняється чи і працівників головної садиби??
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 22
З нами з: 20 листопада 2015, 09:06
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 15 грудня 2015, 16:55

Осинівська сільська рада написав:Скажіть будь лазка, попереджувати про вивільнення у звязку з реорганізацією шляхом приєднання необхідно  працівників лише тієї ради що припиняється чи і працівників головної садиби??

Працівників ради-головної садиби не потрібно попереджувати тільки у разі, якщо у них не відбувається жодних змін істотних умов праці.
Відповідно до ст. 32 Кодексу законів про працю України істотними умовами праці є зміна систем та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміна розрядів і найменування посад та інші.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Ямпільська с/р » 15 грудня 2015, 21:52

Зараз  в усіх об'єднаних громадах виникло дуже важливе питання, яке потребує якомога скорішого вирішення. Це затвердження штатного розпису громади. Зрозуміло, що дане рішення досить індивідуальне. але ж все - таки чи існує якась примірна структура чисельності у радах, які приєдналися? Чи можливо ввести у штати заступника старости, секретаря, діловода, спеціаліста з громадськістю?... І на яку заробітну плату розраховувати цим працівникам? Чи планується законодавчо встановити оклад в.о. старости та іншим працівникам на місцях?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 19
З нами з: 11 листопада 2015, 10:12
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

cherkaskaotg » 16 грудня 2015, 11:32

Доброго дня, шановні колеги! 
Підскажіть будь ласка, на кого можна покласти виконання обов'язків старости, якщо той склав повноваження в зв'язку з переходом на іншу посаду (наприклад заступника голови ОТГ)? Чи до виборів населений пункт залишається без в.о. старости?
Дякуємо!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 23 листопада 2015, 09:50
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

ludavyazivok@i.ua » 18 грудня 2015, 10:07

Доброго дня! Дякую за підтримку і розуміння. Може дуже часто задаю питання, але хочеться щоб не було помилок. Вертаюсь до постанови  від 09 грудня 2015 року. Які оклади підвищуються на 25 %? Уже майже в усіх спеціалістів - оклади мінімальна зарплата. Фінуправління трактує, що треба брати оклади ще до підвищень, збільшувати на всі підвищення які відбулися і тоді на 25%. Виходить, що оклади спеціалістів зовсім не підвищуються (бухгалтер, землевпорядник,інспектор ВОС, касир). Що їм так і платимо індексацію?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 03 грудня 2015, 20:33
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Замазий Светлана » 18 грудня 2015, 13:21

подивіться статтю з цього приводу:

https://buhgalter.com.ua/articles/oplat ... odarok-ot/
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 04 вересня 2015, 11:51
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Olena_Oleksandrivna » 18 грудня 2015, 14:55

Підскажіть , яка повинна бути структура бухгалтерії в громаді. Чи це централізована може бути?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Замазий Светлана » 18 грудня 2015, 15:10

ludavyazivok@i.ua »

За роз'ясненнями Мінсоцполітики у листі від 16.12.2015 р. № 19113/0/14-15/13 (див. газету «Бюджетна бухгалтерія», 2015, № 47, с. 3) підвищенню підлягають оклади, встановлені у штатних розписах, в розмірах згідно з постановою № 482 (дотягнуті до мінімалки). Тобто, якщо у працівників був оклад 1378 грн. ( з 1 вересня-2015), то новий підвищений на 25 % оклад складе 1723 грн.
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 04 вересня 2015, 11:51
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Станкус Тетяна » 18 грудня 2015, 15:26

Olena_Oleksandrivna написав:Підскажіть , яка повинна бути структура бухгалтерії в громаді. Чи це централізована може бути?

Доброго дня! Якщо бухгалтерія окрім виконкому планує вести облік бюджетних організацій, то вона має бути централізованою. Але ж майте на увазі, що тоді працівники такої бухгалтерії не будуть посадовими особами місцевого самоврядування і будуть отримувати заробітну плати як працівники централізованої бухгалтерії.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 7 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

ludavyazivok@i.ua » 21 грудня 2015, 20:45

Добрий вечір! Не можу ніяк довести фінансовому управлінню, що підвищуються посадові оклади з "мінімалки". Сьогодні вони дзвонили в обласне фінуправління і дали відповідь, що збільшуються посадові оклади на 25% у сільського голови, секретаря, головного бухгалтера, а у бухгалтера, землевпорядника, касира, інспектора ВОС так і залишаються 1378 грн. Індексацію прибираємо, оце підвищення!!!!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 26
З нами з: 03 грудня 2015, 20:33
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Olena_Oleksandrivna » 23 грудня 2015, 06:33

Підскажіть будь ласка! Нам з 1 січня переходить медицина та освіта. Як приймати працівників цих закладів? Хто ставитиме записи в трудових книжках? Та де зберігатимуться ТК ?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 23 грудня 2015, 14:49

cherkaskaotg написав:Доброго дня, шановні колеги! 
Підскажіть будь ласка, на кого можна покласти виконання обов'язків старости, якщо той склав повноваження в зв'язку з переходом на іншу посаду (наприклад заступника голови ОТГ)? Чи до виборів населений пункт залишається без в.о. старости?
Дякуємо!

Доброго дня, навзаєм шановні колеги!
Із тексту п. 3 Прикінцевих положень Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" випливає, що ОТГ вправі покласти виконання обов'язків старости до проведення перших виборів старост на конкретно визначених осіб (далі - цитата) "..., обов'язки старости до обрання на перших виборах старости виконує особа, яка здійснювала повноваження сільського, селищного голови відповідної територіальної громади до об'єднання."
Як бачите, інших варіантів немає.
Тому у разі, якщо особа, на яку ОТГ покладено виконання обов'язків старост до перших виборів, звільняється з посади з будь-яких підстав, населені пункти, на які поширювалася його компетенція як в.о. старости, залишаться без в.о. старости до проведення перших виборів старост.
Це якщо ми говоримо виключно про посаду "в.о. старости".
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 23 грудня 2015, 14:56

Olena_Oleksandrivna написав:Підскажіть будь ласка! Нам з 1 січня переходить медицина та освіта. Як приймати працівників цих закладів? Хто ставитиме записи в трудових книжках? Та де зберігатимуться ТК ?

Уточніть, будь ласка, Ваше запитання - який орган місцевого самоврядування Ви представляєте (сільська, селищна, міська рада) та куди плануєте приймати працівників закладів?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Olena_Oleksandrivna » 23 грудня 2015, 17:28

Нам (ОТГ)  район з нового року передає заклади освіти та медицини. У нас в структурі є голова та відділи. Хото робить в трудові книжки записи про прийняття. Голова ? чи начальники відповідних відділів, але вони юридично не зареєстровані
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 29 грудня 2015, 14:27

Olena_Oleksandrivna написав:Нам (ОТГ)  район з нового року передає заклади освіти та медицини. У нас в структурі є голова та відділи. Хото робить в трудові книжки записи про прийняття. Голова ? чи начальники відповідних відділів, але вони юридично не зареєстровані

Якщо структурні підрозділи (відділи) не є юридичними особами - записи вносяться особою, на яку покладено обов'язки з ведення кадрової роботи в раді ОТГ, а роботодавцем у розумінні законодавства про працю буде ОТГ в особі керівника (голови ради ОТГ).
"Район передає заклади освіти і медицини" - лише в частині фінансування чи повністю передає у комунальну власність ОТГ?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Осинівська сільська рада » 06 січня 2016, 09:36

Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 22
З нами з: 20 листопада 2015, 09:06
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 11 січня 2016, 20:17

Осинівська сільська рада написав:Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?

Щодо переведення працівників сільських, селищних рад, які увійшли до складу ОТГ, у штат ради ОТГ, звертаю Вашу увагу на важливі моменти:
1)  так як припинення сільських, селищних рад як юридичних осіб відповідно до отсанніх змін у законодавстві здійснюється шляхом реорганізації (приєднання), категорично заборонено звільняти з роботи працівників, які перебувають у відпустках для догляду за дитиною до 3 чи 6 років (звільнення цих категорій працівників допускається виключно у разі повної  ліквідації юридичної особи (тобто, коли не має правонаступника, а у нашому випадку правонаступником всіх рад-юросіб є рада ОТГ) - тому таких працівників обов'язково переводимо у ОТГ, а по закінченню їх відпустки маємо право їх звільнити;
2) звісно, навряд чи рада ОТГ має реальні можливості працевлаштувати всіх без виключення працівників сільських, селищних рад, що увійшли до складу ОТГ, тому все ж таки, когось мусимо звільнити з роботи. Проте, варто знати, що звільнення з роботи у зв'язку із реорганізацією можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників. 
3) перш ніж починати процес переведення працівників, маємо розробити та затвердити структуру ради ОТГ.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 11 січня 2016, 20:51

Осинівська сільська рада написав:Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?

Тепер перейдемо ближче до самого розпорядження про переведення працівників.
У разі, якщо цим розпорядженням здійснюється не лише переведення працівників у раду ОТГ, а й, можливо, звільнення деяких працівників, рекомендую назвати розпорядження, наприклад, "Про кадрові питання", тощо.
Текст розпорядження може бути приблизно такий:

РОЗПОРЯДЖЕННЯ


(дата)                                                                                                                                                       № _______


Про кадрові питання


На підставі структури _________________ (назва ради ОТГ), затвердженої рішенням ________________ (дата та № рішення ради ОТГ про затвердження структури):


1. Призначити на відповідні посади у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню працівників-посадових осіб місцевого самоврядування:


1) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ; ранг та категорія посадової особи місцевого самоврядування) на посаду _________________ (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;


2)  ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ; ранг та категорія посадової особи місцевого самоврядування) на посаду _________________ (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;


3) ............


4) ........


2. Прийняти у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню працівників-службовців:

1) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;


2) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;


3) ....


3. Прийняти у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню працівників:


1) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом (або - заробітною платою) __________ грн.;


2) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом (або - заробітною платою) __________ грн.;


3) ......


4. Прийняти у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню:


1) __________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ), яка перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного (6-річного) віку;


2) __________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ), яка перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного (6-річного) віку;


3) .......


5. ___________________ (повна назва відділу кадрового забезпечення ради ОТГ чи П.І.Б. відповідальної за ведення кадрової роботи особи) здійснити оформлення особових справ, трудових книжок та іншої кадрової документації щодо зазначених у цьому розпорядженні працівників.


6. ____________________ (повна назва відділу бухгалтерського обліку ради ОТГ чи П.І.Б. головного бухгалтера) здійснювати всі належні нарахування та виплати зазначеним у цьому розпорядженні працівникам відповідно до чинного законодавства.


7. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою (або - зазначаємо іншу відповідальну посадову особу за розподілом обов'язків).


____________________ сільський (селищний, міський) голова  __________________________ 

Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 12 січня 2016, 13:39

Осинівська сільська рада написав:Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?

Щодо записів у трудових книжках працівників, переведених у раду ОТГ. Так як у радах, що увійшли до ОТГ проходить процес реорганізації шляхом приєднання, про це також має бути зазначено у трудових книжках працівників.
Записи, що вносяться до трудової книжки працівника, переведеного до ради-головної садиби ОТГ:
- про реорганізацію 
у графі 3 "Відомості про прийом на роботу...": __________________ (назва ради, яка увійшла до ради ОТГ) реорганізовано шляхом приєднання до ____________________ (назва ради ОТГ)
у графі 4 "Підстава..." зазначаємо дату та номер рішення про реорганізацію   
датою внесення запису є дата прийняття рішення про реорганізацію
Засвідчуємо цей запис підписом відповідальної за кадрову роботу посадової особи ради ОТГ і печаткою ради ОТГ 
- про переведення працівника у раду ОТГ

у графі 3 "Відомості про прийом на роботу...": Призначено на посаду ____________ (назва посади у раді ОТГ) по переведенню із ______________________ (назва сільської, селищної ради, де особа працювала до реорганізації). 

графі 4 "Підстава..." зазначаємо дату та номер розпорядження про призначення цієї особи на посаду

датою внесення запису є дата видання розпорядження

Засвідчувати цей запис підписом відповідальної за кадрову роботу посадової особи ради ОТГ і печаткою ради ОТГ не потрібно.
[font='Noto Sans', sans-serif] [/font]
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість