Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Рогозян Тетяна » 12 січня 2016, 15:26

Чи має право на виплату середньої з/п колишній секретар сільської ради, в трудовій книжці якого зроблено такий запис: 
11.11.1996 прийнята соцпрацівником ... 
21.03.1997 звільнена за власним бажанням ст.38 КЗпП України
24.03.1997 обрана секретарем сільської ради
01.12.2015 звіленено у зв'язку із закінченням строку повноважень...
та на підставі яких документів ОТГ виплачує середню з/п з місцевого бюджету
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 11 грудня 2015, 15:07
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 12 січня 2016, 18:27

Рогозян Тетяна написав:Чи має право на виплату середньої з/п колишній секретар сільської ради, в трудовій книжці якого зроблено такий запис: 
11.11.1996 прийнята соцпрацівником ... 
21.03.1997 звільнена за власним бажанням ст.38 КЗпП України
24.03.1997 обрана секретарем сільської ради
01.12.2015 звіленено у зв'язку із закінченням строку повноважень...
та на підставі яких документів ОТГ виплачує середню з/п з місцевого бюджету

Стаття 33 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" передбачає таку гарантію для депутатів, що працювали у раді на постійній основі та після закінчення строку їх повноважень і не мають можливості працевлаштування на попередньому місці роботи, де трудовий договір з ними було припинено відповідно до законодавства. З аналізу чинного законодавства про працю "відповідно до законодавства" у такому випадку трудовий договір з працівником має припинитися на підставі п. 5 ст. 36 КЗпП України - у зв'язку із переходом на виборну посаду.
Детально про особливості надання цієї гарантії ми писали у газеті "Місцеве самоврядування" № 11 за листопад 2015 року.  
На жаль, у ст. 33 вказаного Закону не зазначено перелік документів, на підставі яких місцева рада здійснює нарахування та виплату цієї гарантії.
Проте, проаналізувавши дану статтю Закону, ми дійшли висновку, що документально мають бути підтверджені факти:
1) звільнення з попереднього місця роботи (перед обранням на виборну посаду у раді) відповідно до законодавства, тобто за п. 5 ст. 36 КЗпП - підтверджується записом у трудовій книжці;
2) неможливість працевлаштування на попередньому місці роботи - довідка з попереднього місця роботи про неможливість працевлаштування (або якщо підприємство чи установа ліквідовані - довідка чи інший документ із ЄДРПО про це);  
3) відсутність у особи права на будь-який вид пенсії (за віком, за вислугою років, за інвалідністю, за втратою годувальника і т.п.) - підтверджується також трудовою книжкою (у разі призначення пенсії органи ПФ вносять дані про це до трудової книжки).  
Окрім цього, особа, яка претендує на виплату, має звернутися із особистою заявою про це. Форми такої заяви також не затверджено, тому вона має бути довільної письмової форми.
Через те, що відповідно до запису у трудовій книжці Ви звільнені з попереднього місця роботи за ст. 38 КЗпП (за власним бажанням), попереднє місце роботи на період здійснення Вами повноважень секретаря ради за Вами не зберігалося, а тому і гарантія щодо виплати середнього заробітку на Вас не поширюється.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Skay » 25 січня 2016, 17:05

доброго дня! скажіть будь ласка, чи можна спеціаліста міської ради призначити начальником певного відділу розпорядженням голови чи потрібен конкурс? чи можна в положенні про відділ прописати, що призначення начальника відділу  відбувається головою ради?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 14 січня 2016, 12:32
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Тернопольская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 28 січня 2016, 15:56

Skay написав:доброго дня! скажіть будь ласка, чи можна спеціаліста міської ради призначити начальником певного відділу розпорядженням голови чи потрібен конкурс? чи можна в положенні про відділ прописати, що призначення начальника відділу  відбувається головою ради?

Доброго дня! Відповідно до п. 5 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців переведення на рівнозначну або нижчу посаду в одному державному органі, а також просування по службі державних службовців, які зараховані до кадрового резерву чи успішно пройшли стажування, може здійснюватися без конкусного відбору.
З Вашого запитання вбачається, що планується призначення на посаду начальника відділу особи, яка наразі займає посаду спеціаліста у цьому ж органі. У такому разі процедуру конкурсу не уникнути, треба оголошувати і проводити, так як посада начальника відділу не рівнозначна посаді спеціаліста і є вищою за неї.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Olena_Oleksandrivna » 28 січня 2016, 16:13

А головного бухгалтера теж не можна призначити на посаду "Начальник відділу-головний бухгалтер"? Дякую!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 29 січня 2016, 16:35

Olena_Oleksandrivna написав:А головного бухгалтера теж не можна призначити на посаду "Начальник відділу-головний бухгалтер"? Дякую!

А у зв'язку з чим це відбувається? якщо просто зміни у штатному розписі (тобто, посада головного бухгалтера відтепер буде називатися "начальник відділу-головний бухгалтер") - можна.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Olena_Oleksandrivna » 30 січня 2016, 09:52

Так , відбулися зміни в структурі. З'явився відділ і така посада.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 30 січня 2016, 21:35

Olena_Oleksandrivna написав:Так , відбулися зміни в структурі. З'явився відділ і така посада.

У такому разі необхідно повідомити працівників, у яких планується зміна істотних умов праці, про такі зміни не пізніше ніж за 2 місяці. Відповідно до ст. 32 Кодексу законів про працю України зміна істотних умов праці - зміна системи та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміна розрядів і найменування посад та інші (зверніть увагу, що перелік істотних умов не вичерпний). 
Таке попередження має бути письмовим, з обов'язковим ознамомленням працівника під підпис.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 03 лютого 2016, 17:28

До нас телефонують з таким запитанням:
Працюю на посаді інспектора з кадрів селищної ради (не посадова особа), режим роботи 8 год з 9.00 до 18.00.  Чи маю право працювати за сумісництвом в новоствореній комунальній установі Амбулаторія ЗПСМ на 0,5 посади інспектора з кадрів, якщо у них режим роботи такий же. Як розбити в табелі обліку робочого часу 20 год/тиж за сумісництвом, чи можна проставляти відпрацьовані години в суботу?

 Відповідь:
У разі, якщо у селищній раді Ви працюєте на умовах повного робочого дня (8 годин 5 днів на тиждень), Ви не можете працевлаштуватися в Амбулаторію на умовах неповного робочого дня (0,5 посади), у ці ж самі робочі дні (понеділок-п'ятниця) - одразу буде факт незаконної виплати Вам заробітної плати у селищній раді, так як згідно Табелю обліку робочого часу Ви з понеділка по п'ятницу з 9 до 18 години по 8 годин повинні перебувати (працювати) на посаді кадровика у селищній раді. При першій же перевірці Фінінспекцією виявиться факт неефективного використання коштів місцевого бюджету на оплату Вашої праці в селищній раді.

Можливий варіант (виключно у разі  якщо в Амбулаторії субота є офіційно робочим днем) - працевлаштуватися туди, але не на 0,5 посади, а максимум на 0,2 - так як зазвичай у суботу робочий день не повний, а скорочений - потрібні деталі режиму робочого часу Амбулаторії.

У разі ж, якщо субота в Амбулаторії  вихідний день - варіант єдиний: перевести Вас на непвоний робочий день у селищній раді (0,5 посади) та у вільний він основної роботи час працювати на 0,5  посади чи менше в Амбулаторії  (якщо Амбулаторія поряд знаходиться і Вам не потрібен час на дорогу до роботи, звісно). Проте, у такому разі Ви втрачаєте пропорційно і заробітну плату у селищній раді.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

petros » 07 лютого 2016, 18:14

Доброго вечора! Потрібна допомога у наступній ситуації.
Колишній сільський голова в зв’язку із  входженням сільської ради до складу ОТГ після першої сесії ради ОТГ виконує обов’язки старости. На черговій сесії рада ОТГ затверджує дану особу заступником сільського голови.
Чи потрібно даній особі подавати заяву про припинення повноважень старости та чи потрібно раді ОТГ приймати з цього приводу окреме рішення?
Як правильно здійснити запис у трудовій книжці?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 12
З нами з: 15 березня 2015, 14:30
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Тернопольская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Olenka292 » 15 лютого 2016, 13:17

Доброго дня!
Підскажіть будь-ласка, яким чином потрібно було перевести працівників дошкільних закладів, що перебували у підпорядкуванні міської ради, а тепер перейшли у підпорядкування Управління освіти об'єднаної громади? конкретно питання зі звітністю по ЄСВ. на якій підставі працівники зникають зі звітності міської ради та зя'вляються в Управлінні освіти? чи потрібно робити записи в трудових, якщо змінюється лише підпорядкування навчального закладу?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 36
З нами з: 04 січня 2013, 11:24
Звідки: Беляевка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 16 лютого 2016, 14:36

Olenka292 написав:Доброго дня!
Підскажіть будь-ласка, яким чином потрібно було перевести працівників дошкільних закладів, що перебували у підпорядкуванні міської ради, а тепер перейшли у підпорядкування Управління освіти об'єднаної громади? конкретно питання зі звітністю по ЄСВ. на якій підставі працівники зникають зі звітності міської ради та зя'вляються в Управлінні освіти? чи потрібно робити записи в трудових, якщо змінюється лише підпорядкування навчального закладу?

Доброго дня! Уточніть, будь ласка, змінилася юридична особа-ДНЗ (хоча би її назва), в якій ці працівники працюють?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 16 лютого 2016, 15:29

petros написав:Доброго вечора! Потрібна допомога у наступній ситуації.
Колишній сільський голова в зв’язку із  входженням сільської ради до складу ОТГ після першої сесії ради ОТГ виконує обов’язки старости. На черговій сесії рада ОТГ затверджує дану особу заступником сільського голови.
Чи потрібно даній особі подавати заяву про припинення повноважень старости та чи потрібно раді ОТГ приймати з цього приводу окреме рішення?
Як правильно здійснити запис у трудовій книжці?

Добрий день!
Заяву подавати потрібно, зміст приблизно такий: "Припиняю виконання обов'язків старости у селах ________ (назви населених пунктів) у зв'язку із затвердженням мене на посаду заступника сільського голови".
Майте на увазі, що у такому випадку відповідні населені пункти, на які поширювалася компетенція особи, що виконувала обов'язки старости, залишаться без старости до проведення перших виборів старост. Це може бути великою проблемою для ОТГ.
Щодо необхідності прийняття ОТГ з цього приводу - законодавчо це не врегульовано. Але, зважаючи на те, що покладалися обов'язки старости на цю особу рішенням ради ОТГ, було би доцільно і припинити їх виконання у такий самий спосіб. Фактично рада ОТГ у такому випадку має розглянути заяву в.о. старости про припинення виконання ним обов'язків старости у зв'язку із затвердженням його на посаду заступника голови ОТГ. 
У трудовій книжці після запису про покладання виконання обов'язків старости вносимо запис "Припинено виконання обов'язків старости сіл (назви населених пунктів)", а в графі 4 (Підстава) зазначаємо дату та номер відповідного рішення ради ОТГ.
Наступним записом буде запис про затвердження особи на посаду заступника голови ОТГ.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Olenka292 » 17 лютого 2016, 12:11

Федченко Леся написав:Доброго дня! Уточніть, будь ласка, змінилася юридична особа-ДНЗ (хоча би її назва), в якій ці працівники працюють?

Доброго дня! Ні, назва не змінилась. Змінилось лише підпорядкування.Змінилась юр.особа, яка за них звітує.Була міська рада, стало управління освіти.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 36
З нами з: 04 січня 2013, 11:24
Звідки: Беляевка
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

alex26061957 » 01 березня 2016, 17:37

Добрий вечір. Поясніть, будь-ласка, чи має право сільська рада ввести посаду фахівця із соціальної роботи, який працює з сім'ями та особами, що опинилися у складних життєвих обставинах? Раніше такі фахівці були у штатах районних центрів соціальних служб сім'ї, дітей та молоді. Зараз там таких штатних одиниць немає, а сільські ради (зокрема наша) вкрай потребують таких фахівців.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 14 січня 2016, 21:55
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Skay » 02 березня 2016, 14:04

Доброго дня! Підкажіть буль ласка, чи потрібно в штатний  громади вносити посаду спецаліст з питань мобілізаційної роботи?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 14 січня 2016, 12:32
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Тернопольская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Olena_Oleksandrivna » 12 квітня 2016, 08:13

Пройшли вибори старост. На жаль В.о. старост не вибрали. Чи поширюються на них [font='Noto Sans', sans-serif]гарантії щодо виплати середнього заробітку (6 місяців)  [/font]
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 17 квітня 2016, 12:53

Olenka292 написав:
Федченко Леся написав:Доброго дня! Уточніть, будь ласка, змінилася юридична особа-ДНЗ (хоча би її назва), в якій ці працівники працюють?

Доброго дня! Ні, назва не змінилась. Змінилось лише підпорядкування.Змінилась юр.особа, яка за них звітує.Була міська рада, стало управління освіти.

Якщо можна, надійшліть у приват рішення сесії, згідно з яким ці зміни відбулися.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 17 квітня 2016, 12:57

Olena_Oleksandrivna написав:Пройшли вибори старост. На жаль В.о. старост не вибрали. Чи поширюються на них [font='Noto Sans', sans-serif]гарантії щодо виплати середнього заробітку (6 місяців)  [/font]

Гарантії Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" за загальним правилом поширюються на сільських, селищних, міських голів. Практика щодо поширення цих гарантій на в.о. старост, наразі невідома. Спробуємо розібратися, звісно...
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Re: Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Федченко Леся » 17 квітня 2016, 13:03

Skay написав:Доброго дня! Підкажіть буль ласка, чи потрібно в штатний  громади вносити посаду спецаліст з питань мобілізаційної роботи?

Доброго дня! Потрібно чи ні - вирішувати місцевій раді (за поданням відповідного голови). 
Для введення подібної посади, на мою особисту думку, як мінімум, має бути достатній як для окремої штатної одиниці обсяг роботи та відповідні можливості місцевого бюджету щодо заробітної плати такого працівника.   
Як варіант (у разі, коли обсяг роботи невеликий і це дозволяє) можна покласти виконання обов'язків з питань мобілізаційної роботи, на вже працюючого спеціаліста місцевої ради.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Харків

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей