Особливості прийняття на роботу в ОМС
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго времени суток. Подскажите, пожалуйста, увольняется главный бухгалтер сельского совета по соглашению сторон и других бухгалтеров нет. Нам объяснили, что нужно подать объявление в местную газету о вакансии, но только после увольнения главного бухгалтера и через месяц проводить конкурс на замещение вакантной должности. И еще не все, человек должен пройти спецпроверку и только тогда может приступать к обязанностям главного бухгалтера сельсовета. Как организовать работу этого сельсовета при отсутствии главного бухгалтера, если исполнять его обязанности некому, так как в штате кроме главного бухгалтера только председатель, землеустроитель и секретарь? Спасибо.[/font]
-
Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 17 лютого 2017, 11:39
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Харьковская область
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Візьміть пока бухгалтера по ЦПХ.
Він також може подати на конкурс.
Він також може подати на конкурс.
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Доброго дня спецперевірка проводиться в органах місцевого самоврядування "посади, які частиною першою статті 14 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” віднесені до першої - третьої категорій;" У вас головний бухгалтер яка категорія?
DanyKL написав:[font="Noto Sans", sans-serif] И еще не все, человек должен пройти спецпроверку и только тогда может приступать к обязанностям главного бухгалтера сельсовета. [/font]
Доброго дня спецперевірка проводиться в органах місцевого самоврядування "посади, які частиною першою статті 14 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” віднесені до першої - третьої категорій;" У вас головний бухгалтер яка категорія?
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Добрий день! Допоможіть будь ласка!
Особа2 була прийнята на декретне місце посадової особи 1 омс за строковим договором. Через рік особа 2 сама пішла у віпустку по вагітності , а потім у відпустку по догл за дит до 3 років. У особи 1 закінчилась відпустка(дитині 3 роки) і вона звільняється з роботи. Чи можемо ми перевес ти особу 2 на осн місце роботи, якщо вона знаходиться у відпустці, чи можна у такому випадку не проводити конкурс?
Особа2 була прийнята на декретне місце посадової особи 1 омс за строковим договором. Через рік особа 2 сама пішла у віпустку по вагітності , а потім у відпустку по догл за дит до 3 років. У особи 1 закінчилась відпустка(дитині 3 роки) і вона звільняється з роботи. Чи можемо ми перевес ти особу 2 на осн місце роботи, якщо вона знаходиться у відпустці, чи можна у такому випадку не проводити конкурс?
-
Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 16 листопада 2015, 20:38
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Одесская область
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Доброго дня шановні колеги! Закон " Про службу в органах місцевого самоврядування" знову не прийнятий (повернуто). Хто як виходить з ситуації з чинним законодавством для працівників органів місцевого самоврядування? Наприклад ведення особових справ (постанова №731 втратила чинність), яку використовуєте особову картку П-2ДС?
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
відповідь на ваше питання є в газеті "бухгалтерія бюджет" № 6 за 2017
-
Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 10 серпня 2015, 08:20
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Харьковская область
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Нова особова картка держслужбовця в ОМС не застосовується
Чи застосовується нова форма особової картки державного службовця для посадових осіб місцевого самоврядування? Чи правомірна вимога РДА про надання всіх особових карток посадових осіб ОМС в РДА?
Відповідь на обидва ваші запитання — ні. Пояснимо чому.
Форма картки Дійсно, 16.09.2016 р. набрали чинності нова форма особової картки державного службовця та Інструкція щодо заповнення Особової картки державного службовця (далі — Інструкція), затверджені наказом № 1561. Вони розроблені відповідно до вимог нового Закону про держслужбу2.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Відповідно до розд. I «Загальні положення» Інструкції особову картку заповнюють на осіб, які займають посади, визначені відповідно до нового Закону про держслужбу, та осіб, які бажають взяти участь у конкурсі на зайняття вакантних посад держслужби.
По-перше, новий Закон про держслужбу набрав чинності 01.05.2016 р. та не поширюється на депутатів місцевих рад та посадових осіб місцевого самоврядування (п. 11 ч. 3 ст. 3 Закону про держслужбу). Тому й документи, розроблені на його виконання, таких осіб не стосуються.
По-друге, ані Закон про службу в ОМС3, ані Закон про МС4 не містять вказівок застосовувати в роботі форму особової картки, затверджену для держслужбовців.
Тому робимо висновок: нова форма Особової картки для посадових осіб ОМС не застосовується. Тут можна було б поставити крапку, аби не одне «але». Річ у тому, що раніше особова картка заповнювалась на державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування за формою № П-2ДС, затвердженою наказом № 3435.
Так-от наказом від 26.08.2016 р. № 154 Держстат визнав цей наказ (а, відповідно, і форму особової картки), таким що втратив чинність.
Що ж робити кадровим службам ОМС? Звісно, картки, заведені до цієї дати, ви продовжуєте вести. Адже, відповідно до Переліку № 578/56 терміном зберігання особових карток визначено весь період роботи працівника та 75 років після звільнення.
Що стосується нових працівників, то констатуємо: норми, яка б на даний момент зобов’язувала заводити особові картки на таких працівників, немає. Тому рішення про ведення\неведення на них особових карток слід вирішувати кожному ОМС самостійно. Між тим, в усних роз’ясненнях представники Нацдержслужби рекомендують вести картки за старою формою. Можна сказати, що це слушна думка. Пояснимо.
У проекті Закону про службу в органах місцевого самоврядування (від 30.03.2015 р. № 2489) окрема стаття присвячена веденню особової карти в ОМС, її реквізитам та формі (ст. 33). Якщо ви зараз вирішите продовжити вести особові картки, то в подальшому це набагато спростить вашу роботу. Більш того, виходячи з аналізу ст. 33 вказаного вище законопроекту, дані, що підлягають відображенню в картці, істотних змін не зазнають.
Вимога РДА Відповідно до ст. 20 Закону № 280 державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і не повинен призводити до втручання органів держвлади чи їх посадових осіб у здійснення ОМС наданих їм власних повноважень.
Оскільки ведення особових карток працівників ОМС не належить до делегованих повноважень, і РДА не є органом що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, підстави для вимоги карток відсутні.
1Наказ Держслужби «Про затвердження форми Особової картки державного службовця та Інструкції щодо її заповнення» від 05.08.2016 р. № 156.
2Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889.
3Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 р. № 2493-III.
4Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 р. № 280/97-ВР.
5Наказ Мінстату «Про затвердження форми первинного обліку № П-2ДС та Інструкції по її заповненню» від 26.12.1995 р. № 343.
6Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Мін’юсту від 12.04.2012 р. № 578/5.
Чи застосовується нова форма особової картки державного службовця для посадових осіб місцевого самоврядування? Чи правомірна вимога РДА про надання всіх особових карток посадових осіб ОМС в РДА?
Відповідь на обидва ваші запитання — ні. Пояснимо чому.
Форма картки Дійсно, 16.09.2016 р. набрали чинності нова форма особової картки державного службовця та Інструкція щодо заповнення Особової картки державного службовця (далі — Інструкція), затверджені наказом № 1561. Вони розроблені відповідно до вимог нового Закону про держслужбу2.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Відповідно до розд. I «Загальні положення» Інструкції особову картку заповнюють на осіб, які займають посади, визначені відповідно до нового Закону про держслужбу, та осіб, які бажають взяти участь у конкурсі на зайняття вакантних посад держслужби.
По-перше, новий Закон про держслужбу набрав чинності 01.05.2016 р. та не поширюється на депутатів місцевих рад та посадових осіб місцевого самоврядування (п. 11 ч. 3 ст. 3 Закону про держслужбу). Тому й документи, розроблені на його виконання, таких осіб не стосуються.
По-друге, ані Закон про службу в ОМС3, ані Закон про МС4 не містять вказівок застосовувати в роботі форму особової картки, затверджену для держслужбовців.
Тому робимо висновок: нова форма Особової картки для посадових осіб ОМС не застосовується. Тут можна було б поставити крапку, аби не одне «але». Річ у тому, що раніше особова картка заповнювалась на державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування за формою № П-2ДС, затвердженою наказом № 3435.
Так-от наказом від 26.08.2016 р. № 154 Держстат визнав цей наказ (а, відповідно, і форму особової картки), таким що втратив чинність.
Що ж робити кадровим службам ОМС? Звісно, картки, заведені до цієї дати, ви продовжуєте вести. Адже, відповідно до Переліку № 578/56 терміном зберігання особових карток визначено весь період роботи працівника та 75 років після звільнення.
Що стосується нових працівників, то констатуємо: норми, яка б на даний момент зобов’язувала заводити особові картки на таких працівників, немає. Тому рішення про ведення\неведення на них особових карток слід вирішувати кожному ОМС самостійно. Між тим, в усних роз’ясненнях представники Нацдержслужби рекомендують вести картки за старою формою. Можна сказати, що це слушна думка. Пояснимо.
У проекті Закону про службу в органах місцевого самоврядування (від 30.03.2015 р. № 2489) окрема стаття присвячена веденню особової карти в ОМС, її реквізитам та формі (ст. 33). Якщо ви зараз вирішите продовжити вести особові картки, то в подальшому це набагато спростить вашу роботу. Більш того, виходячи з аналізу ст. 33 вказаного вище законопроекту, дані, що підлягають відображенню в картці, істотних змін не зазнають.
Вимога РДА Відповідно до ст. 20 Закону № 280 державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і не повинен призводити до втручання органів держвлади чи їх посадових осіб у здійснення ОМС наданих їм власних повноважень.
Оскільки ведення особових карток працівників ОМС не належить до делегованих повноважень, і РДА не є органом що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, підстави для вимоги карток відсутні.
1Наказ Держслужби «Про затвердження форми Особової картки державного службовця та Інструкції щодо її заповнення» від 05.08.2016 р. № 156.
2Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889.
3Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 р. № 2493-III.
4Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 р. № 280/97-ВР.
5Наказ Мінстату «Про затвердження форми первинного обліку № П-2ДС та Інструкції по її заповненню» від 26.12.1995 р. № 343.
6Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Мін’юсту від 12.04.2012 р. № 578/5.
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Дякую! А чи застосовуєте ви призначення ( держслужбовців чи посадових осіб ) чи переведення на вищу посаду через стажування?
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Доброго дня!
31.12.1992р -прийнята на посаду державного податкового інспектора
05.05.1994р - прийнята присяга
01.03.2000р - присвоєно спеціальне звання "інспектор податкової служби І рангу"
03.06.2008р - звільнена за власним бажанням
Не працювала.
22.05.2017 - прийнята в ОМС на посаду спеціаліста І категорії ( шоста категорія)
Який ранг необхідно присвоїти?
Дякую!
31.12.1992р -прийнята на посаду державного податкового інспектора
05.05.1994р - прийнята присяга
01.03.2000р - присвоєно спеціальне звання "інспектор податкової служби І рангу"
03.06.2008р - звільнена за власним бажанням
Не працювала.
22.05.2017 - прийнята в ОМС на посаду спеціаліста І категорії ( шоста категорія)
Який ранг необхідно присвоїти?
Дякую!
-
Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 29 травня 2017, 19:23
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Херсонская область
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Добрий день! Допоможіть будь ласка! Кандидат на посаду головного спеціаліста в органах місцевого самоврядування пройшов за конкурсом. Заява на призначення 24.07. 2017 р., розпорядження про призначення 26.07.2017року, призначений з 01.08.2017 року. З першого дня, з 01.08.2017 року - лікарняний лист(працівника прооперували). 28.08.2017 року вийшов на роботу по закінченню лікарняного. Яким числом має бути прийнята та підписана Присяга посадової особи місцевого самоврядування? Якою датою направляти запити для проходження люстраційної перевірки?
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Доброго дня. у органі місцевого самоврядування (міська рада) працівник займав посаду начальника відділу ( самостійного) у порядку переведення був прийнятий у інший орган МС на посаду начальника відділу а пізніше - на посаду радника мера міста, зараз хоче повернутися на першу посаду - начальника відділу (міська рада), чи потрібно проводити конкурс?????????????
-
Мешканець
- Повідомлень: 130
- З нами з: 11 вересня 2015, 08:31
- Дякував (а): 1 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Львовская область
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Добрий вечір! Коли починаються повноваження вновь вибранного секретаря ради, з моменту підписання рішення ради, чи моменту проходження спецперевірки!???? З якого моменту до трудової заноситься запис про приннятя на роботу!???
ДЯКУЮ!!!
ДЯКУЮ!!!
-
Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 20 грудня 2017, 23:48
- Звідки: Slovakia, Lubotin
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Теж дуже важливе, на даний час для мене запитання, підкажить, будь ласка!!!!
sofiya1987 написав:Добрий день! Допоможіть будь ласка!
Особа2 була прийнята на декретне місце посадової особи 1 омс за строковим договором. Через рік особа 2 сама пішла у віпустку по вагітності , а потім у відпустку по догл за дит до 3 років. У особи 1 закінчилась відпустка(дитині 3 роки) і вона звільняється з роботи. Чи можемо ми перевес ти особу 2 на осн місце роботи, якщо вона знаходиться у відпустці, чи можна у такому випадку не проводити конкурс?
Теж дуже важливе, на даний час для мене запитання, підкажить, будь ласка!!!!
-
Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 03 квітня 2018, 15:19
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Киевская область
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
Доброго дня! Чи встановлюєте випробувальний термін при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування, якщо прийняття здійснювалось за конкурсом?
Re: Особливості прийняття на роботу в ОМС
ПРОВІДНИЙ СПЕЦІАЛІСТ
Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 29 грудня 2009 року N 406
Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування
ПРОВІДНИЙ СПЕЦІАЛІСТ
Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей