правильність нарахування відпускних працівникам районної ради після підвищення зарплати

правильність нарахування відпускних працівникам районної ради після підвищення зарплати

Vovniankomaria » 17 листопада 2017, 14:15

У зв’язку із підвищенням посадових окладів в органах місцевого самоврядування виникли спірні питання у правильності коригування середньої заробітної плати при нарахуванні відпускних у випадку переведення на інші посади до законодавчого підвищення посадових окладів.
         Просимо дати консультацію із даного питання для недопущення порушень трудового та бюджетного законодавства.
Приклад 1.  Радник голови районної ради з 24 квітня 2017 року                переведений на посаду головного спеціаліста районної ради (тобто на нижчеоплачувану: з 26.05.2017 р. посадовий оклад спеціаліста 3200 грн., радника – 3250 грн.). З 10 червня 2017 року такий працівник іде у щорічну відпустку на 30 календарних днів.
Як розрахувати відпускні з урахуванням коригування виплат?
 
Приклад 2. Головний спеціаліст районної ради з 24 квітня 2017 року переведений на посаду начальника відділу. До 25 травня посадові оклади були однаковими 1723 грн., з 26.05.2017 р. посадові оклади стали різними: головний спеціаліст 3200 грн., начальник відділу 3500 грн. З 10 червня 2017 р. працівник іде у щорічну відпустку.
Як розрахувати відпускні з урахуванням коригування виплат?
 
Приклад 3. Головний бухгалтер районної ради з 24 квітня 2017 року переведений на посаду начальника відділу фінансово-господарського забезпечення. Посадові оклади до 25.05.2017 року були однакові 1723 грн., із 26.05.2017 р. залишились однаковими 3500 грн. Тобто посада змінилась, а оклади ні.
З 10 червня 2017 року працівник іде у щорічну відпустку. Як розрахувати відпускні з урахуванням коригування виплат?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 17 листопада 2017, 12:53
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей