Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Ганна90 » 17 березня 2017, 10:45

anastasia1626 написав:
Ганна90 написав:Как правильно заполнить пункт "Фінансові зобов'язання". Если 2 кредита брались в 2015 году. И по нынешнее время гасятся. Ставить сумму которую оплатили за 2016 год или сумму кредита которую брали в 2015 году. Нет поручителя, третьего лица нет, пункт не дает без 3 лица пройти дальше. Объясните пожалуйста. Сумма меньше 50 прож мін.

Моя думка в даному розділі така. Зобовязання є правовідношення, в якому одна сторона зобовязана вчинити на користь другої сторони певну дію, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обовязку (ст.509 ЦКУ). З розяснень НАЗК "У разі якщо розмір зобовязання не перевищує 50 прож. мінім. (68 900,00 грн.) зазначається лише загальний розмір такого фінансового забовязання". Ви брали кредит в 2015 році, отже в розділ "Доходи" отриманий кредит не зазначаєте. В розділі Фінансові зобовязання зазначаються відомості дійсні станом на 31.12.2016р. Отже, в розділі зазначається Ваш борг перед кредитором станом на 31.12.2016, без зазначення окремо тіла та відсотків, так як не перевищує встановлену межу. В кого інші думки, прошу долучитися до питання.

Який це виходить вид зобов'язання?

Та пункт "Особа, на користь якої виникло зобов'язання:" треба внести третю особу, без внесення видає помилку. А яка може бути особа, якщо це просто кредит у банку?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 17 березня 2017, 08:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

246318jkmuf » 17 березня 2017, 10:57

Доброго дня. Прошу допомоги в вирішенні наступних питань:
1. яким чином вказати в електронній декларації факт отримання мною на зарплатну карточку суми в 20 тисяч гривень, які перерахував мені на карточку в 2016 році колега для здійснення покупки. Після здійснення мною покупки цих грошей на моїй зарплатній карточці вже немає. Чи взагалі це показувати?
2. яким чином подавати електронні декларації кандидатам на посади в органах місцевого самоврядування? Потрібно подавати дві декларації (як кандидата до призначення та як посадової особи після призначення) як подають державні службовці?
3. яким чином відобразити в декларації отриманий мною переказ з-за кордону через Вестерн у розмірі 10 тисяч доларів. Якщо ці кошти це повернення мені боргу (жодним документом боргові зобов'язання не підтверджені).
4. якщо суб’єкт декларування прописаний за однією адресою а проживає фактично за іншою. Жодних правомочностей щодо даного житла в суб’єкта декларування немає. В розділі об’єкти нерухомості суб’єкт декларування має показати майно , яким він користується. То який об’єкт нерухомості показати місце фактичного проживання чи державної реєстрації?
5. яким чином зазначити факт проживання суб’єкта декларування в будинку, який по документах є незавершеним будівництвом. Дане незавершене будівництво по всіх документах (земля під ним, документ, що відповідно до законодавства надає право на виконання будівельних робіт ) належить третій особі, не зазначеній в декларації. Чи необхідно зазначати цей об’єкт в декларації? Дана декларація підлягає повній перевірці.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 17 березня 2017, 09:54
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Тернопольская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Alla Semenyuk » 17 березня 2017, 11:01

Допоможіть мені будь ласка з вирішенням декількох запитань:

1. Як відобразити у декларації покупку на суму 1860 грн яка була проведена через "Приват.Оплата частинами" - 28.12.2016 року. 

2. Якщо людина подала декларацію, але в об*єктах нерухомості нічого не вказала, так як будинок в якому вона живе, належить померлому дідусю. Документи не переоформлювались декілька років. Декларація подана місяць назад, виправити нічого не можна, а у вебінарі говорилося про те, що потрібно обов*язково вказати якийсь об*єкт нерухомості, де людина проживає.
Та і взагалі, як правильно відобразити у декларації будинок в якому ти живеш, але немає документів на власність. Власник помер, а документи не переоформлювались? є просто прописка.

3. Чи потрібно вказувати в декларації депозит - копілку, якщо сума відсотків за 2016 рік складає 200 грн?

4. Чи потрібно показувати кредит в сумі 5000 грн, взятий в 2016 р і на кінець року не погашений?
Востаннє редагувалось Alla Semenyuk в 20 березня 2017, 08:39, всього редагувалось 1 раз.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 14
З нами з: 17 березня 2017, 10:37
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Роман_гол.спец. » 17 березня 2017, 11:06

Доброго дня!
Будь ласка, дайте відповідь на декілька питань:
1. У звітному періоді була приватизована квартира, оцінка її вартості не проводилась. Були сплачені лише державні мита за саму приватизацію та у виконавчу службу за державну реєстрацію нерухомого майна, в сумі приблизно 500 грн. Чи вказувати це як проведення іншого правочину в 14 розділі декларації? І чи вказувати це в 11 розділі "доходи".
2. Були використані кредитні кошти з "універсальної карти" ПриватБанку у звітному періоді в сумі 800 грн, на останній день періоду борг залишився в сумі 200 грн. Сплачені відсотки за рік склали 100 грн. Я так розумію, що в розділі 13 необхідно вказати борг 200 грн та спл.ачені відсотки, а в розділі "доходи" вказати 800 грн., тобто повну суму?
3. Чи вказувати в розділі доходи отримані бонуси по програмі ПриватБанку Бонус+? Якщо вказувати, то суму отриману бонусами лише у звітний період чи весь залишок на бонусному рахунку?
4. В 2015 році відбулось успадкування земельної ділянки, а податки за спадщину (оскільки була 2 черга спадкування) сплачені в 2016 році, в сумі 4500 грн. Чи відображати це якимось чином в декларації?
5. Повнолітній син зареєстрований зі мною в квартирі, але фактично проживає вже довгий час по місцю навчання в іншому місті. Чи вказувати його в декларації як члена сім'ї?
Дякую за допомогу.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 17 березня 2017, 09:10
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Кировоградская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Онищенко 1969 » 17 березня 2017, 11:13

Чи повинен подавати е-декларацію голова сільської територіальної виборчої комісії?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 31 серпня 2015, 13:33
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

anastasia1626 » 17 березня 2017, 11:26

Ганна90 написав:
anastasia1626 написав:
Ганна90 написав:Как правильно заполнить пункт "Фінансові зобов'язання". Если 2 кредита брались в 2015 году. И по нынешнее время гасятся. Ставить сумму которую оплатили за 2016 год или сумму кредита которую брали в 2015 году. Нет поручителя, третьего лица нет, пункт не дает без 3 лица пройти дальше. Объясните пожалуйста. Сумма меньше 50 прож мін.

Моя думка в даному розділі така. Зобовязання є правовідношення, в якому одна сторона зобовязана вчинити на користь другої сторони певну дію, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обовязку (ст.509 ЦКУ). З розяснень НАЗК "У разі якщо розмір зобовязання не перевищує 50 прож. мінім. (68 900,00 грн.) зазначається лише загальний розмір такого фінансового забовязання". Ви брали кредит в 2015 році, отже в розділ "Доходи" отриманий кредит не зазначаєте. В розділі Фінансові зобовязання зазначаються відомості дійсні станом на 31.12.2016р. Отже, в розділі зазначається Ваш борг перед кредитором станом на 31.12.2016, без зазначення окремо тіла та відсотків, так як не перевищує встановлену межу. В кого інші думки, прошу долучитися до питання.

Який це виходить вид зобов'язання?

Та пункт "Особа, на користь якої виникло зобов'язання:" треба внести третю особу, без внесення видає помилку. А яка може бути особа, якщо це просто кредит у банку?

Вид зобовязання "отримані кредити"; Особа на користь якої виникло зобавязання це банк, зазначаєте - юридична особа, назва банку, код ЄДРПОУ (у договорі або відкритому реєстрі на сайті Мінюсту).
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 106
З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Николаевская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Natali Izotova » 17 березня 2017, 11:54

Доброго дня! Підкажіть, чи повинен головний бухгалтер університету надавати е-декларацію за 2016 рік?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 17 березня 2017, 11:35
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Kadry Olga » 17 березня 2017, 11:57

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, як відобразити в декларації інформацію щодо квартири, яка  перебуває у спільній сумісній власності та частковій власності одночасно?
Квартира належить особі 1 (декларант, не зареєстрований та не проживає в ній) та особі  2 (третя особа, зареєстрована та проживає в ній).
2/4 квартири - перебуває у спільній сумісній власності особи 1 та особи 2 (на підставі свідоцтва про право власності  після приватизації квартири у 1999 році), площа квартири - 43,5 кв.м., вартість  відсутня.  
Також, особі 1 належать інші 2/4 квартири – приватна власність  (згідно свідоцтва про право на спадщину від 2015 р.), площа цієї ж квартири – 46,3 кв.м. (виготовлено нову технічну документацію  у 2015 р.) та є вартість цієї частки.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 29 березня 2016, 07:04
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Ірина Ю. » 17 березня 2017, 12:31

Доброго дня! Як відобразити правильно у графі податковий номер інформації про членів сім'ї свідоцтво про народження дитини (5 років). Адже в роз'ясненнях НАЗК можна показувати свідоцтво. В мене це чомусь не виходить, вибиває помилку. Дякую за увагу.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 17 березня 2017, 08:44
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

vikysia » 17 березня 2017, 13:15

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, на Вашу думку, чи заповнює декларацію головний бухгалтер Фонду соціального захисту інвалідів та головні бухгалтери територіальних відділень Фонду декларацію? Працівники Фонду та його відділень не є державними службовцями. Згідно Положення, Фонд соціального захисту інвалідів є бюджетною установою. Одним із основних завдань Фонду є виконання програм щодо соціального захисту інвалідів.
Відповідно до покладених завдань:1)здійснює ..............
            облік сум адміністративно-господарських санкцій та пені і використання шляхом надання фінансової допомоги, цільової позики, дотацій на створення спеціальних робочих місць для працевлаштування інвалідів, забезпечення функціонування всеукраїнських, державних, міжрегіональних центрів професійної реабілітації інвалідів і державних центрів соціальної реабілітації дітей-інвалідів, фінансування заходів, спрямованих на фізкультурно-спортивну реабілітацію інвалідів, фінансування витрат на професійну підготовку, підвищення кваліфікації та перепідготовку інвалідів та інші заходи, визначені законом;...........
Дякую!!!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 17 березня 2017, 12:46
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Волынская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

246318jkmuf » 17 березня 2017, 13:50

Доброго дня. Підкажіть яким чином показати в декларації договір недержавного пенсійного страхування, оформлений на мене, кошти на який оплачую я? При внесенні даного договору в розділ "Фінансові зобов’язання" система вимагає зазначити на користь кого здійснено фінансове зобов’язання і є тільки два варіанта член сім’ї зазначений в декларації і третя особа.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 17 березня 2017, 09:54
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Тернопольская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Гладиш Оксана » 17 березня 2017, 14:22

1) Згідно п.39 Роз’яснення щодо застосування окремих положень ЗУ «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 11 серпня 2016 р. №3 (із змінами, внесеними рішеннями Національного агентства від 06.09.2016 року № 18 та від 30.09.2016 року № 57) якщо цінні папери суб’єкта декларування або члена його сім’ї передані в управління іншій особі, додатково зазначаються відомості про таку особу. У моєму випадку акції перебувають у власності декларанта/члена його сім'ї, а не третьої особи, і цінні папери в управління нікому не передавалися, тобто відповідний розділ додатково заповнювати не потрібно. Оскільки даний розділ декларації не зберігається без заповнення підрозділу "ПРАВА НА ЦЕЙ ОБ'ЄКТ", логічно, що декларант зможе вказати в інформації лише власника (себе/членів сім’ї) цінних паперів як третю особу (іншого вибору технічно немає), і ці дані будуть автоматично занесені у графу «Інформація щодо права власності та особу, якій цінні папери були передані в управління».

 ПИТАННЯ: Це технічна помилка, що буде виправлена до терміну подачі декларації, чи у полі "Інформація про власника" в підрозділі  «ПРАВА НА ЦЕЙ ОБ'ЄКТ" слід вказати власника цінних паперів (себе/члена сім’ї) як третю особу?


 


2) Згідно п.47, п.54 Роз’яснення щодо застосування окремих положень ЗУ «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 11 серпня 2016 р. №3 (із змінами, внесеними рішеннями Національного агентства від 06.09.2016 року № 18 та від 30.09.2016 року № 57) якщо кредит був отриманий упродовж звітного року і був дійсним, тобто не сплачений повною мірою станом на останній день звітного періоду, то він повинен бути додатково відображений у розділі «Фінансові зобов’язання». Фінансові зобов’язання, які виникли у звітному періоді та були в цьому ж звітному періоді виконані (наприклад, повністю сплачений кредит), не відображаються в розділі декларації «Фінансові зобов’язання», але відображаються в розділі «Доходи, у тому числі подарунки» в якості «Іншого доходу». Разом з тим, у розділі 13 е-декларації «Фінансові зобов’язання» надано вказівки щодо заповнення, згідно яких якщо розмір зобов’язання не перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня звітного року, зазначається лише загальний розмір такого фінансового зобов’язання (наприклад, якщо розмір сплачених коштів в рахунок основної суми позики (кредиту) у звітному році не перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня звітного року, то зазначається лише загальний розмір позики (кредиту)).


 ПИТАННЯ: Якщо отриманий у звітному році кредит не перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня звітного року та був в цьому ж звітному періоді виконаний (сплачений) чи вказується цей кредит в розділі 13 «Фінансові зобов’язання»? Якщо вказається, то програма саму суму кредиту не сприймає, а хоче всю інформацію по кредиту...



Також прошу надати консультацію стосовно відображення у е-декларації "теплих" кредитів. Наприклад, якщо у 2016 році договір про отримання кредиту укладено на суму 9000 грн. З цих 9000 грн. у 2016 році декларантом погашено 3000грн., а державою  - 6000грн. Однак у виписці банку вказано, що позичальником (декларантом) погашено суму кредиту в розмірі 9000грн. В р.11 е-декларації в інших доходах показується 9000грн., а в р.13 е-декларації фінансові зобов'язання розбивати на дві суми 3000грн. погашено декларантом, а 6000грн. погашено третьою особою?.. 
Востаннє редагувалось Гладиш Оксана в 21 березня 2017, 12:09, всього редагувалось 1 раз.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 17 березня 2017, 14:04
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Тернопольская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

бухгалтер Ната » 17 березня 2017, 15:09

Підкажіть, будь ласка, розібратися в розділі щодо обєкта нерухомості: я проживаю з чоловіком і зі своїми батками в їхньому будинку, але господарство, харчування в нас окремо, в батьків окремо.Вони дали нам тільки пару кімнат, тобто "дах над головою" та прописку. Кого вказувати в пункті "особа, якої стосується обєкт декларування" - третя особа? Ніяких документів на будинок нам не дають. Яку інформацію про власника тоді писать далі - третя особа і частка власності -100% третьої особи? чи не заповнювати поле взагалі -невідомо . Далі тип права - інше право користування?, а яке саме: безоплатне чи місце реєстрації??? Ще одне питання: маю 2га землі в полі для ведення сільського господарства, як показати місце знаходження? Заздалегідь вдячна!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 14
З нами з: 27 січня 2016, 15:31
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Херсонская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

svitli » 17 березня 2017, 15:56

чи потрібно подавати декларацію завідувачу комунальної установи "районний методичний кабінет", завідувачу психолого-методичної консультації та бібліотекарю даної установи (установа освіти)
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 13 березня 2015, 09:15
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Alla G » 17 березня 2017, 16:05

У минулому році, після смерті матері, отримала у спадщину 1/3 приватизованої квартири (відповідно по 1/3 на правах спільної часткової власності належали мені та батьку).

Під час заповнення декларації виникли питання стосовно відображення інформації у розділах 3 та 11:


1. Відповідно до роз’яснень НАЗК, об’єкт декларування, що перебуває у спільній власності зазначається лише один раз. Тобто, в частині прав на квартиру я маю відобразити по собі 2/3, а по батьку – 1/3. Тоді яку дату навести у полі «дата набуття права»? Адже право кожного на свою частку виникло у 1996 році, а в 2016 році я отримала право на частку, належну померлій матусі. Чи можливо зробити два окремі записи: один – на ті частки, які належали раніше мені та батьку, а другий – на частку, отриману у спадщину (тоді і дати набуття права будуть різні)?


2. Враховуючи те, що я отримала спадщину (у вигляді частки квартири), маю відобразити відповідну інформацію у розділі «Доходи». Оцінка майна за весь час перебування квартири у власності, у тому числі під час набуття частки у спадщину, не проводилася, тобто, неможливо визначити вартість спадщини. Як бути, адже система не сприймає «нульової» вартості? 
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 17 березня 2017, 14:36
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Loran_11 » 17 березня 2017, 16:15

Доброго дня! Дякую за вебінар! В деяких нюансах він виявся досить корисним, проте в мене, все ж, лишилося кілька питань:
1. Як мені вказувати "теплий кредит", який я отримав в 2016 році (сума якого не перевищила 50 ПМ) і частину з нього відшкодувала держава? у "фінансові зобов'язання" та у "доходи та подарунки" загальну суму кредиту і все? чи якось вказувати відшкодовані державою кошти?
2. якщо я користуюся кредитною карткою "приватбанку" і вцілому з неї було знятосумі 10 тис. грн., проте на 31 грудня кредитка погашена, чи потрібно вказувати в "доходи та подарунки" ці 10 тис. грн, якщо погашення відбувалося виключно за рахунок перекидання коштів із картки заробітної плати? і , також, якщо станом на 31 грудня сума не погашена у розділ "фінансові зобов'язання" показувати загальну суму руху коштів кредитної картки чи суму заборгованості на 31 грудня, і яку ставити дату набуття?
3. чи потрібно відображати бонуси від Приват Бонус+?
4. якщо з основної картки зняв заробтню плату, але потім поклав її назад через термінал, чи потрібно вказувати цю операції в "дохід"?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 17 березня 2017, 14:28
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Tarantello » 17 березня 2017, 17:55

Допоможіть, будь ласка, у вирішенні питань.
 1. Працюю на посаді державного службовця. Ще в студентські роки був членом молодіжної організаці (відповідав за фінанси та бухгалтерію). З 2008 року організація не діє. Вісить, як діюча. Не ліквідована. У 2016 р були зміни в Податковому кодексі, треба було внести зміни до статуту організації. Вирішив взагалі її закрити. В листопаді 2016 внесено в реєстр рішення про припинення організації шляхом її ліквідації. І в січні місяці 2017 внесено запис про припинення. Тепер найголовніше. Під час зборів щодо припинення мене призначили ліквідатором, головою ліквідаційної комісії. Чи повинен я показувати цю інформацію в декларації і чи є це корупцією? В установчих документах я не значусь. Ніяких договорів, цивільно-правових чи трудових угод я не заключав. Заробіку від цього (бігання по інстанціях з довідками) я не отримував.  організація неприбуткова. 
2. Чи потрібно суму кредиту (споживчий на придбання техніки та картка "універсальна" ) показувати в доходах? Я так зрозумів, що в фінансових зобовязаннях цю інформацію подавати не треба, оскільки сума менше 50 мінімумів. Окрім того система вимагає внесення застави або поручителя
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 17 березня 2017, 17:27
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

Ружинская Ольга » 17 березня 2017, 19:52

надайте відповідь:Декларант подарував майно куди це вписувати?
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 17 березня 2017, 19:34
Звідки: Украина, Другое
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

natalia123 » 17 березня 2017, 20:02

Доброго дня!
Допоможіть будь ласка. Чи потрібно подавати Повідомлення про суттєву зміну майнового стану в разі отримання спадщини у вигляді житлового будинку і земельної ділянки, будучи спадкоємцем першої черги? Якщо потрібно то в якому розділі показувати? в 3 Об"єкти нерухомості не можливо зазначити що це спадщина, там можна зазначити лише продавця.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 9
З нами з: 17 березня 2017, 19:44
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Полтавская область

Вебінар «Заповнення декларацій» (е-декларування)

olekszandra » 17 березня 2017, 22:56

Підскажіть будь ласка, квартира належить на спільній сумісній власності 4 людям, у свідоцтві про право власності не правильно вказано дані декларанта, виходить так, що де-факто декларант має частинку власності, але де-юре немає, оскільки була допущена помилка в  імені, чи потрібно декларанту вказувати квартиру як частку своєї власності, чи просто зазначити що має там місце реєстрації?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 17 березня 2017, 22:28
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Закарпатская область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість