Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Обсуждаем Документи, бланки, форми бухгалтеров
Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Инна1990 » 10 лютого 2012, 10:04

В питанні "як заповнять зобов'язання?", я маю на увазі вимоги до заповнення юр.і фін. зобов., Наприклад в нашому казн-ві вимагають при заповненні юр.зобов. щоб дата документа була семи-денний термін з дати зобов'язання! - але ж договора, наприклад, по комунальних послугах та інші, ми не можемо кожного разу нові заключати!!!
А в фін.зоб-ннях - при реєстрації з/п та авансу в колонці номер документа (дані бюд.фін. зоб-ня (кол.2)) потрібно ставити слово "заявка".
До того заявку на готівку заповнювати 2 рази, 1) при реєстрації (зазнач. тільки нараховані суми), 2) при виплаті,нести разом з пл.дорученнями (заповняти пункт 1, та в таб.1 колонку 11.)
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 69
З нами з: 01 лютого 2012, 13:56
Звідки: Борзна
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черниговская Область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

GalinaT » 10 лютого 2012, 19:52

Инна1990,
Инна1990 написав:Наприклад в нашому казн-ві вимагають при заповненні юр.зобов. щоб дата документа була семи-денний термін з дати зобов'язання!
- це не прихоть вашого казначейства - так повинно бути згідно нормативних документів.Цитата з Наказу ДКУ (вище написав EVGENIY,
якого) :Розпорядники бюджетних коштів за умови взяття бюджетного
зобов'язання протягом 7 робочих днів з дати його виникнення
подають до відповідного органу Державного казначейства України
Реєстр бюджетних зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних
коштів
.
Инна1990 написав:але ж договора, наприклад, по комунальних послугах та інші, ми не можемо кожного разу нові заключати!!!
Зустрічне запитання: а для чого вам їх заключати кожного разу нові ???? Заключили договір,зареєстрували як юридичне зобов"язання на протязі 7 днів один раз і все.Платіть.
Инна1990 написав:А в фін.зоб-ннях - при реєстрації з/п та авансу в колонці номер документа (дані бюд.фін. зоб-ня (кол.2)) потрібно ставити слово "заявка".
Так треба - так і ставте.
Инна1990 написав:До того заявку на готівку заповнювати 2 рази, 1) при реєстрації (зазнач. тільки нараховані суми), 2) при виплаті,нести разом з пл.дорученнями (заповняти пункт 1, та в таб.1 колонку 11.)

Заявку на готівку заповнюєте при кожній виплаті готівки ( або перерахунку на карткові рахунки)
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 179
З нами з: 14 лютого 2011, 20:09
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Инна1990 » 13 лютого 2012, 09:20

GalinaT написав: Заключили договір,зареєстрували як юридичне зобов"язання на протязі 7 днів один раз і все.Платіть.
А яку суму реєструвати в юр.зоб. разом з договором? якшо сума у договорі не вказана? (наприклад за телекомунікаційні послуги )
І ще таке: В моєму випадку договір з РЕС-ом від 2006року.Додаткову угоду не дають! Як мені реєструвать???
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 69
З нами з: 01 лютого 2012, 13:56
Звідки: Борзна
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черниговская Область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

IRENE » 13 лютого 2012, 15:19

Ще з 2011 року до довгострокових договорів (звязок, постачання ел.енергії, водопостач., газопост., тепло і т.п.) бюджетники почали укладати доп.угоди із зазначенням суми договору. Сума договору = сума кошторисних призначень (але бувають винятки). Тому вимагайте у постачальників укладати додаткові угоди на поточний рік.
В даному випдаку дії УДКСУ повністю правомірні, адже однією з істотних умов договору є сума.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 187
З нами з: 19 травня 2011, 09:44
Звідки: Херсон
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Херсонская Область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

EVGENIY » 13 лютого 2012, 20:19

Инна1990, вот из 136 Наказа
За бюджетними зобов'язаннями за окремими напрямами видатків (наприклад, заробітна плата, стипендії, нарахування на заробітну плату, різні види допомоги, витрати на службові відрядження), у тому числі за бюджетними зобов'язаннями, у яких не зазначаються суми, у Реєстрі суми проставляються розпорядниками бюджетних коштів розрахунково, але в межах річних планових показників.
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7602
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 516 раз.
Регіон: Харьковская область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Аннушка » 20 лютого 2012, 11:21

А кто нибудь делает кошторис в Мереже? Отзовитесь! АУУУУ.........
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 18 жовтня 2011, 15:52
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

EVGENIY » 20 лютого 2012, 20:09

Аннушка, Я пробывал всё получается и даже файл в казну подтягивается, что у вас не выходит?
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7602
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 516 раз.
Регіон: Харьковская область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Аннушка » 21 лютого 2012, 11:51

Начну с того что платежки и т.д. печатаются нормально.... когда захожу в кошториси - появляется окошко "Cannot open file D:\meregam\Zzdbf.Dbf." внизу спрашивает ОК?, закрываю это окно, появляется окно для работы делаю новый документ, выбираю фонд, функцию и т.д., а как дело доходит до Код одерж(КПОЛ) в довіднике мережі ПУСТО, пыталась вписать код в ручную не проходит, хотя в фин, юр, розподиле этот код есть .... и теперь или лыжи хорошие или я красивая - ничего не пойму... Помогите чем смогите?! cry
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 18 жовтня 2011, 15:52
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

EVGENIY » 21 лютого 2012, 20:26

Аннушка, Zzdbf.Dbf этот файл лежит в последнем обновлении перезакачайте архив pm.rar! Про довидник мережи я писал в соседней теме вот тут http://kazna.ucoz.ua/forum/3-69-1
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7602
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 516 раз.
Регіон: Харьковская область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Sneman » 21 лютого 2012, 20:31

Аннушка написав:...а как дело доходит до Код одерж(КПОЛ) в довіднике мережі ПУСТО, пыталась вписать код в ручную не проходит, хотя в фин, юр, розподиле этот код есть ...


Кпол для реестров юр и фин обязательств берется из справочника бюджетов. А для работы с кошторисами Кпол из файла мережи fpo.dbf.

А где взять fpo.dbf - смотрите тут

ЗЫ: пока набирал - не видел, что ответ уже дали smile
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 169
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 53 раз.
Регіон: Одесская область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Аннушка » 22 лютого 2012, 16:10

Всем спасибо за советы, педставляете скачала у Вас мережу что не для платежек, а она только для обл. советов?, а у нас в казне обновления для нашего района сказал программист нет....... вот........, так что мне ждать пока прийдется, буду делать в екселе...
ЕЩЕ РАЗ БОЛЬШОЕ СПБ!!!! smile smile smile
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 18 жовтня 2011, 15:52
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Sneman » 22 лютого 2012, 19:50

Аннушка написав:Всем спасибо за советы, педставляете скачала у Вас мережу что не для платежек, а она только для обл. советов?


Вы эту качали? Настройки по умолчанию в ней для госбюджета, но легко меняются на местный. Так что она и для районных и для сельських подходит. Распакуйте, зайдите в папку NDI. Там есть файлы SOINASTR_MB.DBF, KMIN_MB.DBF, KLVID_MB.DBF. Переименуйте их так, чтобы убрать из названий "_MB". Только нужно будет справочник бюджетов BUDGET.DBF откорректирповать, чтобы по своему работать.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 169
З нами з: 27 січня 2012, 22:31
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 53 раз.
Регіон: Одесская область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

EVGENIY » 23 лютого 2012, 13:42

Аннушка, а вы какой бюджет? Sneman, прав, мережа абсолютно для всех и для районных и для сельских бюджетов! Если вы взяли файл из единого реестра можете выслать мне я вам сделаю мережу и файл ФПО.ДБФ ваш дам!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7602
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 516 раз.
Регіон: Харьковская область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

Аннушка » 24 лютого 2012, 11:31

Я местный бюджет сельского совета..... И Я ВАМ БУДУ ОЧЕНЬ БЛАГОДАРНА, переживаю очень.... скоро на должность гл.бух-ра хочу чтоб было все правильно.... Заранее спасибо за помощь yahoo yahoo love love

Добавлено (24.02.2012, 11:31)
---------------------------------------------
А "файл из единого реестра", уточните пожалуйста, в казне нужно брать?
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 20
З нами з: 18 жовтня 2011, 15:52
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

EVGENIY » 24 лютого 2012, 18:39

Аннушка, Да в казначействе!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7602
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 516 раз.
Регіон: Харьковская область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

gen_sokol » 06 грудня 2012, 20:12

Добрый вечер. Не знаю к какой теме отнести свой вопрос. Может кто-нибудь знает бесплатную программку для регистрации договоров?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 19
З нами з: 29 листопада 2011, 15:56
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

tinamar » 07 грудня 2012, 22:54

EVGENIY, будь-ласка, якщо буде у Вас можливість доробити бланки довідки про зміни точно як в наказі 57, а то вони на вигляд як бланк кошторису, а в нас казначейство повернуло мені весь пакет змін на заміну, тому, що бланки не відповідають формі sad , а перенабирати у Word дуже багато граф заповнювати вручну. І ще якби Ви прописали формули у табличній частині вибір коду доходів і КЕКВ: цифри коду ввели, а воно раз і написалась сама назва, як у Вас прописано при виборі КФК у шапці, а то не раз були помилки: пишу кекв, а назва з іншого, або навпаки, та й вдруковування назви видатків займає багатенько часу, копіювання трошки менше.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 457
З нами з: 06 жовтня 2011, 09:39
Звідки: Полтавська область
Дякував (а): 12 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Полтавская область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

EVGENIY » 09 грудня 2012, 22:49

tinamar,
tinamar написав:ожливість доробити бланки довідки про зміни точно як в наказі 57
они вроде соответствуют приказу 57, укажите что конкретно не соответствует??

tinamar написав:І ще якби Ви прописали формули у табличній частині вибір коду доходів і КЕКВ: цифри коду ввели, а воно раз і написалась сама назва, як у Вас прописано при виборі КФК у шапці, а то не раз були помилки: пишу кекв, а назва з іншого, або навпаки, та й вдруковування назви видатків займає багатенько часу, копіювання трошки менше.
это можно smile
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7602
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 516 раз.
Регіон: Харьковская область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

tinamar » 10 грудня 2012, 01:33

EVGENIY написав:они вроде соответствуют приказу 57, укажите что конкретно не соответствует??

З наказу 57 у довідці про зміни до кошторису такі графи:
Найменування показників Сума змін (+, -)
загальний фонд спеціальний фонд разом
2 3 4 5
НАДХОДЖЕННЯ - усього
у тому числі:
доходи (розписати за кодами класифікації доходів)
фінансування (розписати за кодами класифікації фінансування за типом боргового зобов'язання)
повернення кредитів до бюджету (розписати за кодами програмної класифікації видатків та кредитування, класифікації кредитування)

ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ КРЕДИТІВ - усього
у тому числі:
видатки (розписати за кодами економічної класифікації видатків)
надання кредитів з бюджету (розписати за кодами класифікації кредитування)
EVGENIY, а у Вас як бланк кошторису, тільки назва довідки співпадає. Дякую наперед.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 457
З нами з: 06 жовтня 2011, 09:39
Звідки: Полтавська область
Дякував (а): 12 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Полтавская область

Бланк кошторису, плану асигнувань та зведення

HELENA_ubr » 13 грудня 2012, 08:58

Здравствуйте, помогите пожалуйста.Может у кого-нибудь есть зведення показників(дод.12 до Порядку №1223) и реєстр змін (дод.22 до Порядку №1223) в Excel или Word.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 05 грудня 2011, 16:11
Звідки: Симферополь
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Крым

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість