Облік та списання ТМЦ

Re: Облік та списання ТМЦ

EVGENIY » 26 серпня 2016, 08:35

vysockaira написав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .

Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7601
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Облік та списання ТМЦ

vysockaira » 26 серпня 2016, 11:13

EVGENIY написав:
vysockaira написав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .

Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?


вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 41
З нами з: 05 серпня 2015, 13:05
Дякував (а): 12 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Облік та списання ТМЦ

EVGENIY » 26 серпня 2016, 12:21

vysockaira написав:
EVGENIY написав:
vysockaira написав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .

Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?


вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).

Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.

Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7601
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Облік та списання ТМЦ

vysockaira » 26 серпня 2016, 13:15

EVGENIY написав:
vysockaira написав:
EVGENIY написав:
vysockaira написав:Допоможіть, будь ласка, дуже-дуже терміново. Ми бюджетна організація, як правильно облікувати та списати водопровідні труби, які були куплені нами за рахунок депутатського фонду (10 метрів за ціною 300 грн.метр), для  Водоканалу для  заміни цих труб .

Є загальний фонд є спеціальний, а у вас є ще й депутатський?????  :1: Можна подробніше будь ласка?


вибачте не вірно написала, за програмою використання депутатського фонду нам виділили кошти із загального фонду 3000 грн. на проведення поточного ремонту житлового фонду та придбання матеріалів (водопровідні труби).

Можливо на цьому рахунку обліковувати
На субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.

Мабуть же будете якийсь акт передачі робити, згідно нього і списувати будете!

Дякую!
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 41
З нами з: 05 серпня 2015, 13:05
Дякував (а): 12 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Облік та списання ТМЦ

владка » 01 грудня 2016, 09:27

Підкажіть, будь-ласка! Відповідно до якого нормативного документу бюджетна установа має здійснювати списання малоцінки з субрахунку 113???


Дякую!

Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 24
З нами з: 16 квітня 2015, 13:00
Звідки: Харьков
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

Re: Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 01 грудня 2016, 11:04

владка написав:

Підкажіть, будь-ласка! Відповідно до якого нормативного документу бюджетна установа має здійснювати списання малоцінки з субрахунку 113???


Дякую!



Якщо Ваша установа фінансується з державного бюджету, тоді Вам слід керуватися Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314. Адже саме цим Порядком визначено механізм списання об'єктів державної власності, якими є об'єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи), матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), іншими необоротними матеріальними активами. А малоцінні необоротні матеріальні активи (субрахунок 113) як раз і належать до інших необоротних матеріальних.


Якщо ж Ваша установа утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, тоді Вам слід користуватися нормативним документом, затвердженим органом, який уповноважений управляти комунальним майном. Як правило, це положення про порядок списання майна комунальної власності, затверджені відповідними органами місцевого самоврядування.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік та списання ТМЦ

владка » 01 грудня 2016, 16:08

Отже, для того, щоб списати поламані стільці, столи, мені необхідно скласти акти їх технічного стану, обгрунтувати необхідність їх списання ???
чи я чогось не розумію?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 24
З нами з: 16 квітня 2015, 13:00
Звідки: Харьков
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская Область

Re: Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 01 грудня 2016, 16:43

владка написав:Отже, для того, щоб списати поламані стільці, столи, мені необхідно скласти акти їх технічного стану, обгрунтувати необхідність їх списання ???
чи я чогось не розумію?

Конкретно, Порядком списання об'єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 р. №1314, жодних виключень для малоцінних необоротних матеріальних активів (у тому числі й для меблів) не передбачено.
Водночас у самому Акті списання обов'язково указується інформація про технічний стан та причини списання. Тож у даному випадку складати окремий акт технічного стану не доцільно.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік та списання ТМЦ

KeyRuss » 05 грудня 2016, 12:00

Підскажіть будь ласка по такому питанню. Ми бюджетна організація. На автомобілі зламався акумулятор,який враховувався в первісну вартість авто і окремо на обліку не стояв. Ми його замінили. 
1. Як мені тепер провести старий акумулятор? я маю його оприходувати, потім списати, чи,можливо,достатньо лише акту про утилізацію?
2. Як поставити на приход новий акумулятор,якщо у мене його вартість вказана в додатку до акту виконаних робіт (проплата була по КЕКВ 2240)?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 27 жовтня 2016, 10:35
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Полтавская область

Re: Облік та списання ТМЦ

Матвєєва Вікторія » 05 грудня 2016, 13:57

Дійсно, у  вашій ситуацій стару АБ здаєте на утілізацію без будь-яких бухгалтерських проведень (лише документально оформлюєте передачу на утилізацію) та закриваєте на таку АБ Картоку обліку АБ. 
А ось нову АБ оприбутковуєте на субрахунок 238, та при встановленні на авто списуєте з нього. Для обліку нової АБ заводите Картку обліку АБ
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 124 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік та списання ТМЦ

KeyRuss » 05 грудня 2016, 14:04

Матвєєва Вікторія написав:Дійсно, у  вашій ситуацій стару АБ здаєте на утілізацію без будь-яких бухгалтерських проведень (лише документально оформлюєте передачу на утилізацію) та закриваєте на таку АБ Картоку обліку АБ. 
А ось нову АБ оприбутковуєте на субрахунок 238, та при встановленні на авто списуєте з нього. Для обліку нової АБ заводите Картку обліку АБ

Дякую за відповідь. Але мене ще хвилює те,що новий АБ куплено по КЕКВ 2240-тобто,як послуги....Я його і оприбуткую і спишу на фактичні одним місяцем,але цей КЕКВ... не знаю,як правильно поступити в такій ситуації...
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 27 жовтня 2016, 10:35
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Полтавская область

Re: Облік та списання ТМЦ

Матвєєва Вікторія » 05 грудня 2016, 14:06

Я навіщо Ви його через 2240 проводили? Адже з цього питання були роз*яснення казначейства!!!
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 124 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік та списання ТМЦ

KeyRuss » 05 грудня 2016, 15:40

Матвєєва Вікторія написав:Я навіщо Ви його через 2240 проводили? Адже з цього питання були роз*яснення казначейства!!!

Бо у мене є акт виконаних робіт,у якому вказано- "Технічне облуговування автомобіля" і сума.А це ніби як послуги. А також до акту є додаток-називається наряд-замовлення,в якому указані послуги і товари,які були використані при тех.обслуговуванні-заміна мастила,заміна фільтру, і разом з тим перелік запчастин-олива,фільтри і АБ....
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 27 жовтня 2016, 10:35
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Полтавская область

Re: Облік та списання ТМЦ

Татьяна » 06 лютого 2017, 12:19

Добрый день!
Не нашла такого вопроса, подскажите: у нас сотрудник желает пользоваться личным принтером( т.к. не хватает техники в организации). Мы можем заключить Договора безоплатного пользования имуществом? И потом заправлять картридж за счет бюджетных средств? Как это правильно оформить?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 134
З нами з: 07 травня 2015, 15:25
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 06 лютого 2017, 13:25

Татьяна написав:Добрый день!
Не нашла такого вопроса, подскажите: у нас сотрудник желает пользоваться личным принтером( т.к. не хватает техники в организации). Мы можем заключить Договора безоплатного пользования имуществом? И потом заправлять картридж за счет бюджетных средств? Как это правильно оформить?

Доброго дня!
Так, щоб безоплатно користуватися особистими речами працівника Вам необхідно укласти з ним договір позички. Відносини за договором позички регламентовано гл. 60 ЦКУ.
Майте на увазі, що такий договір між фізичною та юридичною особою має укладатися у письмовій формі.
Обліковувати об’єкти позички доцільно на позабалансовому рахунку 021 «Активи на відповідальному зберіганні розпорядників бюджетних коштів».
Що стосується витрат, на обслуговування принтера, то згідно з ч. 1 ст. 833 ЦКУ користувач несе звичайні витрати щодо підтримання належного стану речі, переданої йому в користування. Тож ці витрати ляжуть на плечі Вашої установи.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік та списання ТМЦ

Татьяна » 06 лютого 2017, 13:37

Крот Юлія написав:
Татьяна написав:Добрый день!
Не нашла такого вопроса, подскажите: у нас сотрудник желает пользоваться личным принтером( т.к. не хватает техники в организации). Мы можем заключить Договора безоплатного пользования имуществом? И потом заправлять картридж за счет бюджетных средств? Как это правильно оформить?

Доброго дня!
Так, щоб безоплатно користуватися особистими речами працівника Вам необхідно укласти з ним договір позички. Відносини за договором позички регламентовано гл. 60 ЦКУ.
Майте на увазі, що такий договір між фізичною та юридичною особою має укладатися у письмовій формі.
Обліковувати об’єкти позички доцільно на позабалансовому рахунку 021 «Активи на відповідальному зберіганні розпорядників бюджетних коштів».
Що стосується витрат, на обслуговування принтера, то згідно з ч. 1 ст. 833 ЦКУ користувач несе звичайні витрати щодо підтримання належного стану речі, переданої йому в користування. Тож ці витрати ляжуть на плечі Вашої установи.

Дякую!
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 134
З нами з: 07 травня 2015, 15:25
Дякував (а): 4 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Донецкая область

Re: Облік та списання ТМЦ

galina2902 » 16 лютого 2017, 17:56

Які робити проводки при списанні доброчинної допомоги,згідно нового плану рах
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 16 лютого 2017, 10:07
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская область

Re: Облік та списання ТМЦ

LENA1987 » 11 травня 2018, 13:18

Підкажіть,НА ЯКИЙ РАХУНОК СТАВИТИ ДРОВА,ЯКІ БУЛИ ВИДАЛЕННЯ І БУДУТЬ ПРОДАВАТИСЬ.КП "КОМУНАЛЬНИК"
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 11 травня 2018, 08:37
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черкасская область

Re: Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 11 травня 2018, 14:34

LENA1987 написав:Підкажіть,НА ЯКИЙ РАХУНОК СТАВИТИ ДРОВА,ЯКІ БУЛИ ВИДАЛЕННЯ І БУДУТЬ ПРОДАВАТИСЬ.КП "КОМУНАЛЬНИК"

Якщо я Вас правильно зрозуміла, то Ви отримали дрова у результаті видалення дерев і плануєте їх реалізувати. У такому разі ці дрова можна оприбуткувати і на субрахунок 1514 "Пально-мастильні матеріали" (як паливо), і на субрахунок 1518 "Інші виробничі запаси" (як матеріальні цінності, одержані від ліквідації основних засобів), і на субрахунок 1815 "Активи для розподілу, передачі, продажу" (як активи, отримані та які утримуються з метою подальшого продажу). Якщо маєте чіткий намір відразу після оприбуткування продати дрова, тоді найкраще підійде субрахунок 1815. Хоча не буде помилкою і застосування будь-якого з поміж згаданих.
Водночас у цьому випадку більш важливим є правильне відображення доходів при оприбуткуванні цих активів. Якщо ці дрова не будуть використовувати для власних потреб і будуть найближчим часом повністю реалізовані, тоді слід показати збільшення доходів за субрахунок 7211 "Дохід від реалізації активів". Довідку про надходження у натуральній формі не подаємо.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 982
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік та списання ТМЦ

iratop » 17 травня 2018, 15:47

Пдкажіть, будь ласка, якщо на 1113 рахунку є стелажі і купили додаткові полички до них - як мені ці полички обліковувати? на 1513 і списати на витрати чи додавати до вартості стелажів тоді яким документом?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 13 квітня 2017, 13:15
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

Поперед.



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 13 гостей