Облік та списання ТМЦ

Re: Облік та списання ТМЦ

Ір4ик » 22 січня 2016, 12:12

Добрий день! Підскажіть як правильно списувати зі 104 рахунку. Ми бюджетна установа 3 рівня. Маємо килим для боротьби вартістю 2558,00 грн на який повністю нарахований знос. Килим не придатний до використання. Які потрібно документи і чи потрібно дозвіл вищестоячої організації?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Звідки: Львов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская Область

Re: Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 22 січня 2016, 13:19

Ір4ик написав:Добрий день! Підскажіть як правильно списувати зі 104 рахунку. Ми бюджетна установа 3 рівня. Маємо килим для боротьби вартістю 2558,00 грн на який повністю нарахований знос. Килим не придатний до використання. Які потрібно документи і чи потрібно дозвіл вищестоячої організації?

Відповідно до абз. 5 п. 5 Порядку про списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314, списання повністю амортизованих основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, первісна (переоцінена) вартість яких менше, ніж 10 тис. грн., здійснюється за рішенням керівника установи. Тож жодних дозволів для списання килима Вам не потрібно.

Якщо Ваша установа фінансується з місцевого бюджету, тоді Вам слід керуватися нормами відповідного місцевого документу про порядок списання об’єктів комунальної власності. Проте, не секрет, що такі документи, за звичай, дублюють норми Порядку № 1314.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 836
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік та списання ТМЦ

Ір4ик » 22 січня 2016, 15:10

Крот Юлія написав:
Ір4ик написав:Добрий день! Підскажіть як правильно списувати зі 104 рахунку. Ми бюджетна установа 3 рівня. Маємо килим для боротьби вартістю 2558,00 грн на який повністю нарахований знос. Килим не придатний до використання. Які потрібно документи і чи потрібно дозвіл вищестоячої організації?

Відповідно до абз. 5 п. 5 Порядку про списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314, списання повністю амортизованих основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, первісна (переоцінена) вартість яких менше, ніж 10 тис. грн., здійснюється за рішенням керівника установи. Тож жодних дозволів для списання килима Вам не потрібно.

Якщо Ваша установа фінансується з місцевого бюджету, тоді Вам слід керуватися нормами відповідного місцевого документу про порядок списання об’єктів комунальної власності. Проте, не секрет, що такі документи, за звичай, дублюють норми Порядку № 1314.

Скажіть як правильно оформити таке списання, які необхідні для цього документи і яка буде оборотка?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Звідки: Львов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская Область

Re: Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 22 січня 2016, 17:35

Ір4ик написав:Скажіть як правильно оформити таке списання, які необхідні для цього документи і яка буде оборотка?

Акта про списання основних засобів (типова форма № ОЗ-3) буде цілком достатньо.
Що Ви маєте на увазі під "обороткою"? Меморіальний ордер?
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 836
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік та списання ТМЦ

Ксю » 26 січня 2016, 10:01

Допоможіть правильно написанти наказ на списання,оприбуткування основних засобів,ТМЦ ,продуктів.Будь ласка!!!!
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 135
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Re: Облік та списання ТМЦ

Иришка » 27 січня 2016, 20:24

Здравствуйте. Если приходуем материалы по 234 счету, то ПДВ сразу относим на фактические расходы? Как сейчас приходуем бензин? ПДВ сразу списываем?
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 185
З нами з: 27 січня 2016, 20:03
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черниговская область

Re: Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 28 січня 2016, 10:04

Иришка написав:Здравствуйте. Если приходуем материалы по 234 счету, то ПДВ сразу относим на фактические расходы? Как сейчас приходуем бензин? ПДВ сразу списываем?

Открываем п. 8 разд. ІІ НП(С)БУ 123 "Запасы" и читаем что там написано: "Первісною вартістю запасів, що придбані за плату, є собівартість запасів, яка складається з таких фактичних витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб'єктам державного сектору....".
НДС как раз таки и относится к непрямым налогам.

Далее смотрим п. 2.1 Типовой корреспонденции субсчетов: "Оприбуткування придбаних виробничих запасів, матеріалів і продуктів харчування, тварин для відгодівлі тощо (вартість без податку на додану вартість):
- у разі попередньої оплати Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 362,364;
- у разі сплати після їх отримання Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 675.
Сума ПДВ з виробничих запасів, матеріалів і продуктів харчування:
- придбаних за рахунок коштів загального фонду Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 362, 364, 675;
- придбаних за рахунок коштів спеціального фонду:
якщо податок на додану вартість не включено до податкового кредиту Дт 201 - 218, 231 - 239 Кт 362, 364, 675;
якщо податок на додану вартість включено до податкового кредиту Дт 641 Кт 362, 364, 675".

Таким образом, суму НДС, уплаченного при приобретении запасов, нужно включать в первичную стоимость таких материальных ценностей. Это касается и бензина и других запасов. О списании НДС на фактические расходы можно уже забыть.

Имейте в виду: такой порядок учета запасов (с НДС) действует с 1 января прошлого 2015 года!
Востаннє редагувалось Крот Юлія в 28 січня 2016, 10:41, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 836
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік та списання ТМЦ

Иришка » 28 січня 2016, 10:08

Спасибо большое!!!
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 185
З нами з: 27 січня 2016, 20:03
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черниговская область

Re: Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 28 січня 2016, 10:41

Иришка написав:Спасибо большое!!!

Всегда пожалуйста
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 836
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Харків

Re: СПИСАННЯ МАЛОЦІННИХ НЕОБОРОТНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ

syperboy123 » 07 лютого 2016, 15:40

Доброго дня. Чи потрібно висновки сторонніх організацій щоб списати вогнегасники, автомобільні аптечки, компресори. Чи буде досить в даному випадку простого рішення комісії про списання як таких, в яких закінчився строк експлуатації???
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 05 січня 2012, 19:35
Звідки: Житомир
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Re: Облік та списання ТМЦ

kaRRame » 07 лютого 2016, 18:55

Подскажите пожалуйста новичку в бухучете. Рабочие перчатки отнесли на 114 счет. По требованию - накладной МОЛ получил их со склада. Я  правильно понимаю, что  при выдачи их со склада нужно вводить в эксплуатацию (также как и 113 счет?)??  Нужно ли делать акт ввода в эксплуатацию для спецодежды на 114 счете или достаточно требования-накладной?
Правильные ли будут проводки в этом случае?
Д114-К142
Д402-К401
Сумму на 114 зачисляем с копейками?
Помогите пожалуйста понять правильно ли я делаю.  Спасибо за ранее
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 07 лютого 2016, 18:32
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 08 лютого 2016, 11:29

kaRRame написав:Подскажите пожалуйста новичку в бухучете. Рабочие перчатки отнесли на 114 счет. По требованию - накладной МОЛ получил их со склада. Я  правильно понимаю, что  при выдачи их со склада нужно вводить в эксплуатацию (также как и 113 счет?)??  Нужно ли делать акт ввода в эксплуатацию для спецодежды на 114 счете или достаточно требования-накладной?
Правильные ли будут проводки в этом случае?
Д114-К142
Д402-К401
Сумму на 114 зачисляем с копейками?
Помогите пожалуйста понять правильно ли я делаю.  Спасибо за ранее

Для начала нужно разобраться, какой срок эксплуатации этих рабочих перчаток: больше года или же все таки меньше года. Если такие перчатки объективно могут прослужить более одного года, тогда их действительно нужно зачислять на субсчет 114 "Белье, постельные вещи, обувь и одежда". Если же предположительные срок использования рабочих перчаток меньше одного года, тогда их следует оприходовать на субсчет 221 "МБП".
В случае, если принято решение учитывать перчатки в составе необоротных активов, тогда для их ввода в эксплуатацию нужно будет составить Акт ввода в эксплуатацию основних средств один на все перчатки, выданные в использование. Накладной-требования в таком случае недостаточно.
Указанные Вами проводки по оприходованию перчаток - верные.
ВСЕ необоротные активы (в том числе и спецодежду) нужно учитывать С КОПЕЙКАМИ.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 836
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Харків

Облік та списанняч ТМЦ

Вика11 » 08 лютого 2016, 15:56

Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 18 липня 2011, 21:50
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Re: Облік та списанняч ТМЦ

Крот Юлія » 10 лютого 2016, 17:55

Вика11 написав:Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую

Можете, обмежень щодо реалізації матеріальних цінностей бюджетною установою фізичній особі чинним законодавством не передбачено.
От тільки оприбутковувати такі матеріальні цінності слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу", оскільки саме цей субрахунок призначений для обліку облік запасів, які придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу.
При оприбуткуванні дров комісія з числа працівників Вашої установи мала їх оцінити. Результати оцінки повинні бути відображені в Акті оцінки довільної форми.

Рішення про реалізацію дров доцільно оформити окремим розпорядженням (наказом) керівника установи.
Окрім того, з урахуванням вимог ч.1 ст. 208 Цивільного кодексу України для урегулювання відносин з приводу продажу матеріальних цінностей фізичні особі слід укласти договір купівлі-продажу у письмовій формі.
На підтвердження факту передачі дров (відвантаження) покупцю необхідно скласти видаткову накладку. А також покупцю слід надати рахунок на оплату, на підставі якого фізична особа внесе готівку в касу у станови або внесе кошти на рахунок установи.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 836
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік та списанняч ТМЦ

Вика11 » 11 лютого 2016, 09:58

Крот Юлія написав:
Вика11 написав:Доброго дня. Підскажіть будь ласка, що робити з дровами після списання дерев та вікан, які були оприбутковані як дрова на рах239 через Держказну. Ми бюджетна установа., ми можемо їх реалізувати  фізичній особі?Якщо ми це можемо ,то як це оформити?. Дякую

Можете, обмежень щодо реалізації матеріальних цінностей бюджетною установою фізичній особі чинним законодавством не передбачено.
От тільки оприбутковувати такі матеріальні цінності слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу", оскільки саме цей субрахунок призначений для обліку облік запасів, які придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу.
При оприбуткуванні дров комісія з числа працівників Вашої установи мала їх оцінити. Результати оцінки повинні бути відображені в Акті оцінки довільної форми.

Рішення про реалізацію дров доцільно оформити окремим розпорядженням (наказом) керівника установи.
Окрім того, з урахуванням вимог ч.1 ст. 208 Цивільного кодексу України для урегулювання відносин з приводу продажу матеріальних цінностей фізичні особі слід укласти договір купівлі-продажу у письмовій формі.
На підтвердження факту передачі дров (відвантаження) покупцю необхідно скласти видаткову накладку. А також покупцю слід надати рахунок на оплату, на підставі якого фізична особа внесе готівку в касу у станови або внесе кошти на рахунок установи.

дякую
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 6
З нами з: 18 липня 2011, 21:50
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Re: Облік та списання ТМЦ

Крот Юлія » 11 лютого 2016, 11:53

Рада була допомогти)
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 836
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Харків

Re: Облік та списання ТМЦ

kaRRame » 13 лютого 2016, 14:56

Крот Юлія написав:
kaRRame написав:Подскажите пожалуйста новичку в бухучете. Рабочие перчатки отнесли на 114 счет. По требованию - накладной МОЛ получил их со склада. Я  правильно понимаю, что  при выдачи их со склада нужно вводить в эксплуатацию (также как и 113 счет?)??  Нужно ли делать акт ввода в эксплуатацию для спецодежды на 114 счете или достаточно требования-накладной?
Правильные ли будут проводки в этом случае?
Д114-К142
Д402-К401
Сумму на 114 зачисляем с копейками?
Помогите пожалуйста понять правильно ли я делаю.  Спасибо за ранее

Для начала нужно разобраться, какой срок эксплуатации этих рабочих перчаток: больше года или же все таки меньше года. Если такие перчатки объективно могут прослужить более одного года, тогда их действительно нужно зачислять на субсчет 114 "Белье, постельные вещи, обувь и одежда". Если же предположительные срок использования рабочих перчаток меньше одного года, тогда их следует оприходовать на субсчет 221 "МБП".
В случае, если принято решение учитывать перчатки в составе необоротных активов, тогда для их ввода в эксплуатацию нужно будет составить Акт ввода в эксплуатацию основних средств один на все перчатки, выданные в использование. Накладной-требования в таком случае недостаточно.
Указанные Вами проводки по оприходованию перчаток - верные.
ВСЕ необоротные активы (в том числе и спецодежду) нужно учитывать С КОПЕЙКАМИ.

Огромное спасибо за ответ!
Еще подскажите пожалуйста, в какой мемориальный ордер должна сесть сумма  по 113 и 114 счету при оприходовании в 9 (как и основные) или в 10???
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 07 лютого 2016, 18:32
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Одесская область

Re: СПИСАННЯ МАЛОЦІННИХ НЕОБОРОТНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ

VEP » 16 лютого 2016, 10:18

Доброго дня, шановні колеги!

Цікавить вірне документальне оформлення списання МНМА, цікавлять строки експлуатації матеріалів (Посуд, інструмент, білизна і т.д.)
якщо я не помиляюсь то порядок списання МНМА визначений постановою КМУ №1314? Чи є щє якісь нормативні документи?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 14
З нами з: 26 грудня 2015, 20:16
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: Облік та списання ТМЦ

VEP » 18 лютого 2016, 13:35

Мда) дуже активні обговорення :))
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 14
З нами з: 26 грудня 2015, 20:16
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киевская область

Re: Облік та списання ТМЦ

EVGENIY » 22 лютого 2016, 13:35

VEP написав:Мда) дуже активні обговорення :))

Часть ответов на ваш вопрос находится непосредственно выше ваше вопроса, остальные ответы есть на форуме! Нужно просто почитать соответсвующие темы!
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 6933
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 8 раз.
Подякували: 59 раз.
Регіон: Харьковская область

Поперед.Далі


Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей