Облік та списання матеріальних цінностей

Облік та списання матеріальних цінностей

Хельга2448 » 19 березня 2015, 15:14

YesipenkoTanya и Радистка_Кэт, спасибо.

вот только вісмотрела, что не на все мц начислен износ 100% и как теперь біть, єти ж мц нужно списівать ? whistling
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 17
З нами з: 23 травня 2014, 07:29
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Облік та списання матеріальних цінностей

Радистка_Кэт » 19 березня 2015, 15:19

Ну и что? Они сгорели, тут вообще не важно, какой износ.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Облік та списання матеріальних цінностей

Хельга2448 » 19 березня 2015, 15:25

ну я тоже так думаю, спасибо.

а вообще, каким сейчас нормативнім док-том нужно руководствоваться по поводу списания в бюджете, не подскажите?
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 17
З нами з: 23 травня 2014, 07:29
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Облік та списання матеріальних цінностей

Радистка_Кэт » 19 березня 2015, 15:31

А вы узнали по поводу нормативного акта?

Наразі механізм та процедуру списання майна бюджетних установ, якими є об'єкти незавершеного будівництва та основні засоби, що перебувають у державній власності, установлено Порядком № 1314.
Що стосується майна бюджетних установ, яке перебуває в комунальній власності, то під час його списання слід керуватися регіональними документами, котрі затверджують органи місцевого самоврядування, керуючись повноваженнями з управління комунальним майном.
Так, згідно зі ст. 327 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. № 435-ІV, а також ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.97 р. № 280/97-ВР (далі - Закон про місцеве самоврядування) з метою встановлення єдиних вимог до порядку списання майна, що є комунальною власністю, органами місцевого самоврядування приймаються документи, які визначають порядок списання майна, що перебуває в комунальній власності. Усі бажаючі можуть ознайомитися з таким документами на офіційних сайтах відповідних органів місцевого самоврядування.
Таким чином, бюджетні установи, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету, при списанні майна повинні керуватися відповідним рішенням (положенням) про порядок списання комунального майна органу, уповноваженого приймати рішення про управління об'єктами комунальної власності.
http://consultant.parus.ua/_advice....9fc2170

Добавлено (19.03.2015, 15:30)
---------------------------------------------
http://forum.auc.org.ua/viewtopic.php?f=16&t=28

Добавлено (19.03.2015, 15:31)
---------------------------------------------
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТвід 31.03.2014 р. N 17-09/322-7303
Державна казначейська служба України розглянула лист <...> щодо списання майна бюджетних установ і в межах компетенції повідомляє.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс) бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Бюджетні установи ведуть бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку та інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики (стаття 56 Кодексу).
У пункті 9.1 глави IX Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 N 611 (Положення N 611), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.07.2013 за N 1214/23746, визначено, що необоротний актив перестає визнаватися активом (списується з балансу) у разі його вибуття внаслідок продажу, ліквідації, безоплатної передачі, нестачі, остаточного псування або інших причин невідповідності критеріям визнання активом.
Типові форми з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів, затверджені наказом Головного управління Держказначейства та Державного комітету статистики України від 02.12.97 N 125/70 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 22.12.97 за N 612/2416.
Механізм списання об'єктів державної власності, якими є об'єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи), матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), визначено Порядком списання об'єктів державної власності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 N 1314.
Списання малоцінних і швидкозношуваних предметів, не введених в експлуатацію, інструментів, виробничого, господарського інвентаря та інших запасів, які стали непридатними для подальшого використання, здійснюється відповідно до Положення з бухгалтерського обліку запасів бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2013 N 947 (Положення N 947) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.12.2013 за N 2063/24595.
Щодо об'єктів права комунальної власності, то відповідно до частини 5 ст. 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.97 N 280/97-ВР (далі - Закон N 280) органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правоможності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
Прийняття рішень про наділення органів самоорганізації населення окремими власними повноваженнями органів місцевого самоврядування, а також про передачу коштів, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для їх здійснення; щодо відчуження відповідно до закону комунального майна; про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, визначення меж цих повноважень та умов їх здійснення, здійснюється виключно на пленарних засіданнях відповідної ради (ст. 26, 43 Закону N 280).
Типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями бюджетних установ наведена у додатку 2 до Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 N 611 (Положення N 611) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.07.2013 за N 1214/23746.
 
Перший заступник ГоловиО. Даневич
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Облік та списання матеріальних цінностей

Лорик1631 » 27 березня 2015, 20:24

Підкажіть. Ми селищна рада придбали на вулицю світильники вуличного освітлення по ціні 3200 грн. за штуку, на який мені рахунок їх відносить і при встановленні по акту виконаних робіт їх знімати з обліку?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 04 березня 2015, 05:31
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

Хельга2448 » 30 березня 2015, 15:34

Радистка_Кэт написав:А вы узнали по поводу нормативного акта?
узнала, нужно заключение и готовить письмо.
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 17
З нами з: 23 травня 2014, 07:29
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Облік та списання матеріальних цінностей

Радистка_Кэт » 31 березня 2015, 12:25

Письмо, наверное, на вышестоящую?

Видимо, ваш порядок похож на киевский.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Облік та списання матеріальних цінностей

In@ » 01 квітня 2015, 10:05

Підскажіть будь-ласка, якщо член комісії відсутній, що зазначається?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 9
З нами з: 14 березня 2013, 12:31
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Облік та списання матеріальних цінностей

solnichko » 01 квітня 2015, 10:28

підкажіть будь ласка така ситуація підприємством укладений договір та виписаний рахунок на всю суму договору чи правомірно на протязі року проводити виписку нового рахунку(по укладеному договору) на виконання робіт для оплати
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 19
З нами з: 28 березня 2014, 15:55
Звідки: Житомир
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

Alinochka » 01 квітня 2015, 11:35

Які проводки мають бути зараз при надходженні стоматматеріалів після оплати (в накладній сума разом з ПДВ)?

раніше робили Дт 233 Кт 675, а зараз як?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 01 квітня 2015, 11:22
Звідки: Луцк
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Волынская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

Вера1985 » 01 квітня 2015, 11:44

Добрий день! підкажіть, будь ласка, за новими стандартами як правильно оприбуткувати штампи на 113 рах.
Дякую.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 13
З нами з: 14 жовтня 2013, 23:05
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

Goldfish » 01 квітня 2015, 21:57

In@ написав:Підскажіть будь-ласка, якщо член комісії відсутній, що зазначається?
Должна быть в полном составе, иначе нужно внести изменения в состав.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 134
З нами з: 03 вересня 2013, 22:14
Звідки: Харьков
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Облік та списання матеріальних цінностей

YesipenkoTanya » 02 квітня 2015, 09:44

Alinochka написав:Які проводки мають бути зараз при надходженні стоматматеріалів після оплати (в накладній сума разом з ПДВ)? раніше робили Дт 233 Кт 675, а зараз як?
Наприкалад
д 233 к 675 сумма 1000 (без Пдв)
д233 к 675 сумма 200 (пдв)

а при списанні 
д802 к 233 сумма 1200

Здається так
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 135
З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.

Облік та списання матеріальних цінностей

fhbyf » 02 квітня 2015, 12:17

YesipenkoTanya написав:Подскажите, списываем шторы.Числятся на 113 счете. Два вида: тюль и шторы. Сумы соответсвенно: 139,98 и 75 грн
Проводки
Д 132 К 113 214,98
Д401 К 132 107,49

Или не так? Что делать с копейками?
На необоротні активи повинна бути такаж відомість нарахування зносу як і на ОЗ в ній Ви побачите знос уже нарахований, а різницю донарахуєте при списанні.
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 64
З нами з: 15 липня 2014, 10:24
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

Olya_ubr » 07 квітня 2015, 20:16

Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, як правильно оприбуткувати проектно-кошторисну документацію за новими стандартами?? Раніше оприбутковувала на незавершене кап.будівництво, а потім при завершенні кап.ремонту і отриманні "Декларації про  закінчення будівництва"від ДБК списувала із незавершенки разом із всіма витратами. Що робити зараз?????????
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 22
З нами з: 04 січня 2012, 09:01
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская область

Облік та списання матеріальних цінностей

Nat78 » 26 квітня 2015, 18:38

Вера1985 написав:Добрий день! підкажіть, будь ласка, за новими стандартами як правильно оприбуткувати штампи на 113 рах.

Присоединяюсь к вопросу!!!

Раньше было:
Дт 801 Кт 675 - стоимость с ПДВ
Дт 113 Кт 401 - стоимость без ПДВ
Дт 401 Кт 132 - 50% износ.

Теперь с ПДВ на 113 брать чтоли? Как правильно оприходовать на 113 счет? Подскажите пожалуйста)
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 01 лютого 2013, 18:08
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Облік та списання матеріальних цінностей

AnnaDanilenko » 27 квітня 2015, 11:04

Olya написав:Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, як правильно оприбуткувати проектно-кошторисну документацію за новими стандартами?? Раніше оприбутковувала на незавершене кап.будівництво, а потім при завершенні кап.ремонту і отриманні "Декларації про  закінчення будівництва"від ДБК списувала із незавершенки разом із всіма витратами. Що робити зараз?????????
Для вас нічого не змінилося. так і робіть. зміни будуть у тих, у кого документація з типопвого проектування.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 119
З нами з: 09 січня 2014, 17:54
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Облік та списання матеріальних цінностей

bambarbiya » 27 квітня 2015, 12:28

Здравствуйте, подскажите пожалуйста, на какой счет отнести подшипники на насос, ст-тью 1200грн?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 27 квітня 2015, 12:16
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Облік та списання матеріальних цінностей

NetDruga0439 » 30 квітня 2015, 08:12

Добрый день! В сельском совете есть школа (здание с/совета) где есть плохие чугунные батареи. Их надо официально  сдать на металлолом с последующим перечислением на расчётный счёт.  Подскажите, пожалуйста, как правильно оформить  (акты, договора, проводки).   За ранее благодарна!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 8
З нами з: 03 вересня 2012, 14:28
Звідки: Запорожье
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

mulberry » 30 квітня 2015, 09:11

NetDruga0439, відкриваєте в своєму казначействі рахунок для зарахування коштів від продажу майна. Реквізити цього рахунку вказуєте в договорі на здачу металобрухту. На виручені кошти складаєте кошторис та використовуєте їх на потреби Вашої установи.

Добавлено (30.04.2015, 10:03)
---------------------------------------------
Все про оприходування та здачу металобрухту докладно описано в Бюджетній бухгалтерії №24 за 2013 рік (включно з проводками та прикладами).

Добавлено (30.04.2015, 10:11)
---------------------------------------------
Якщо немає газети, то коротко:
дт239-кт364- оприходувано металобрухт, що підлягає здачі в спеціалізоване підприємство
дт364-кт239-передано металобрухт спеціалізованому підприємству
дт323-кт711-надійшли кошти за здачу металобрухту на спеціальний реєстраційний рахунок
Суми по перших двох проводках можуть дещо відрізнятись від суми по останній проводці, якщо спеціалізоване підприємство визначить процент засмічення металобрухту. В такому випадку це буде вказано в його акті прийомки-здачі .
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей