Облік та списання матеріальних цінностей

Облік та списання матеріальних цінностей

SVhoy » 11 березня 2013, 15:56

Добрый день. такая проблема: наша организация передала другой (вновь созданной путём выхода с нашей) системный блок, (монитор, стол, пенил, калькулятор... - до 1000,00грн.). Как это всё оформить? на системный блок я сделала акт передачи, потому как Кт 104, а на всё остальное - не делала, т.к. -  малоценка - передала по накладной просто. Правильно ли я поступила. ПЛИЗ помогите - я совсем не материалист, а вот атк сложилось, что надо вникать.
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 60
З нами з: 04 березня 2013, 14:55
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

mulberry » 11 березня 2013, 16:38

SVhoy, ось витяг із наказу N 64 від 17.07.2000 Держказначейства:

Типова форма ОЗ-1 ( z0612-97 ) (бюджет) "Акт
прийняття-передачі основних засобів" застосовується для оформлення
приймання-передавання необоротних активів і складається на кожний
окремий об'єкт, який надходить шляхом придбання або безоплатної
передачі від інших організацій. На об'єкт, що був в експлуатації,
робиться запис на суму зносу. Для прийняття об'єктів наказом керівника установи створюється
комісія, яка складає акт у двох примірниках: один - для установи,
яка здає, другий - для установи, яка приймає. Акт затверджується
керівником установи. Після оформлення у термін, встановлений графіком
документообігу бюджетних установ, акт разом з технічною
документацією, що стосується даного активу, передається в
бухгалтерію (централізовану бухгалтерію). Для оформлення приймання декількох об'єктів однотипних
необоротних активів, які мають однакову вартість (господарський
інвентар, інструменти, обладнання, білизна, постільні речі та
ін.), дозволяється складання загального акта приймання необоротних
активів.
Отож, можна було зробити один загальний акт. Але навіть якщо оформили накладною, великого порушення не буде, один нюанс, в малоцінці теж потрібно було вказати суму зносу (якщо нараховувалась).
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

Облік та списання матеріальних цінностей

SVhoy » 12 березня 2013, 13:29

ага....спасибо большое. НО! то что Вы написали, я конечно уже  и сама прочла...Хотелось бы практически как это выглядит..вот напрмиер малоценка - монитор, клавиатура, стол - как это всё впихнуть в один акт приёма-передачи? Я сделала на каждую единицу - свой акт sad , иначе как перечислить позиции под разными номерами? по очереди? номер и название? (практических советов хотелось бы...если можно)
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 60
З нами з: 04 березня 2013, 14:55
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

mulberry » 12 березня 2013, 13:56

SVhoy, якраз у форму ОЗ-1 можна все це гарненько впихнути однією табличкою:і знос, і інвентарні номери, і вартість і всю іншу всячину. А як на практиці? Наша структура робила акт прийому-передачі майже довільної форми і наш главк це погодив. Акт складався із описової частини ( згідно якого нормативного документу, від кого і кому, хто представники організації яка передає, та організації, що приймає, місце і дата складання, підписи комісії , що передавала, та комісії, що приймала,і суми із розшифруванням у додатках. Додатки ми складали по видах субрахунків, в межах субрахунків-за позиціями ( для заборгованості-за видами дебіторів-кредиторів, для матеріальних рахунків- по видах ОЗ (із зазначенням зносу на дату передачі), малоцінки та матеріалів).

Добавлено (12.03.2013, 13:56)
---------------------------------------------
Правда, у вас все буде простіш, бо ми повністю передавали все майно та розрахунки, а ви-лише окреме майно. Тому-то вам було б достатньо одного такого акту ну і наказу чи розпорядження ,згідно якого передаєте.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

Облік та списання матеріальних цінностей

SVhoy » 12 березня 2013, 22:36

mulberry, Спасибо! сегодня под вечер мне как раз и принесли такой акт - самодельный с додатками, а я вот промучилась  и сделала всё по образцу - каждую позицию - отдельным актом sad . Н осама понимала, что это не совсем правильно.ведь если бы и мы передавали половину всего - это же сколько надо было бумаги перевести!!!!!!!!!!!! хорошо что у меня только 10 актов получилось - буду знать на будущее (если вдруг пригодится). Я так поняла - это не принципиально какие акты - стандартные или от руки написаны - главное - суть! А теперь может подскажете ответ на сл. вопрос: как номеруются акты? например по ОС и малоценке - по категориям? или это слишком морочно? - тогда порядковой нумерацией? у меня прост ополучилось акт на списание (делала не я ) № 1 и мои акты на перемещение - тоже с № 1..........в общем - 2 акта под одним номером, но назначение у них разное. И ещё - эти акты где то записываются? или и так много писанины? Буду благодарна. И ещё.может есть где пошаговая инструкция для бухгалтера-материаловеда?.блин так мне не хочется в это вникать, а надо...по тем инструкциям что есть - быстро не согу сложить картинку своей работы, а мне бы побыстрее вникнуть (а то меня на работе не было 2 месяца и никто эту работу не делал sad ). Вот теперь и не знаю за что хвататься в первую очередь....считать ОС, делать акты? или МО?.... sad
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 60
З нами з: 04 березня 2013, 14:55
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

Ovinsl » 20 березня 2013, 23:35

Доброй ночи! Помоги решить проблему!!!6 мес.работаю гл.бух. только сейчас обнаружила на сч.113 без названия и МОЛ суму в 200тис. грн. одной позицией. Не знаю что делать с "находкой"
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 12 грудня 2012, 10:51
Звідки: Херсон
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Херсонская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

mulberry » 21 березня 2013, 11:44

Ovinsl, думаю, потрібно починати з інвентаризації, яку за правилами роблять всі установи перед річним звітом. А взагалі крім однієї позиції на 113 рах. мали бути інвентарні картки та опис, не кажучи вже про інвентарні списки. Все це за законом мало вестись на підприємстві. Пошукайте, можливо все це є в наявності і проблема відпаде  як така. biggrin

Добавлено (21.03.2013, 10:21)
---------------------------------------------
якщо вищепереліченого немає, можна спробувати віднайти по документації попередній інвентаризаційний опис на якусь певну дату, а тоді якось спробувати все ідентифікувати.

Добавлено (21.03.2013, 11:44)
---------------------------------------------
думаю, принаймні за три останні роки на фірмі документи по бухгалтерії не знищувались, знову ж -таки згідно законодавства. Отож , якщо інвентарних карток, описів інвентарних карток та інвентарних списків немає, то залишаються спроби віднайти останній інвентаризаційний опис, а тоді танцювати від нього: шукати оборотки , первинні документи і т. ін. Якщо й цього немає-тоді згідно наказу проводити інвентаризацію та оформляти все згідно законодавства.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 530
З нами з: 09 серпня 2012, 09:33
Звідки: Barrio San Antonio
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 1 раз.
Регіон: Cortés

Облік та списання матеріальних цінностей

lentyi » 27 березня 2013, 16:50

подскажите, зачем нужны инвентарные списки?.есть карточки, есть опыс карточек, есть журнал оборотов..зачем ещё и списки? и если можно, уточните - что в те списки? - 113 счёт? (много уже прочла - голова кругом - только всё запутывается в голове)
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 11 березня 2013, 09:28
Звідки: Днепродзержинск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

user » 27 березня 2013, 19:09

"Типова форма N ОЗ-11 (бюджет)Інвентарнийсписок основних засобів Застосовується в місцезнаходженнях (експлуатації) об'єктів основних засобів для пооб'єктного обліку за матеріально відповідальними особами. Дані пооб'єктного обліку основних засобів за їх місцезнаходженнями (експлуатації) повинні бути
тотожні записам в інвентарних картках обліку основних засобів, які ведуться в
бухгалтерії."

Що тут незрозуміло?
Днепродзержинский Мото Скутер клуб "VIA EST VITA"Запрошуємо на відкриття сезону 2013 - МотоПікнік "ПЛОТИНА", 20.04.2013) smile
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 467
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Звідки: Полтава
Дякував (а): 43 раз.
Подякували: 34 раз.
Регіон: Полтавская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

lentyi » 28 березня 2013, 09:02

user написав:"Типова форма N ОЗ-11 (бюджет)Інвентарнийсписок основних засобів Застосовується в місцезнаходженнях (експлуатації) об'єктів основних засобів для пооб'єктного обліку за матеріально відповідальними особами. Дані пооб'єктного обліку основних засобів за їх місцезнаходженнями (експлуатації) повинні бутитотожні записам в інвентарних картках обліку основних засобів, які ведуться в
бухгалтерії."

Що тут незрозуміло?

непонятно то, что я нахожусь в бухгалтерии и у меня ведётся журнал оборота ОС для бухгалтерии - в котором всё и написано+ карточки, + у меня же есть журнал оборотов ОС тех, которые находятся в АУПе + карточки - зачем ещё и список?! wacko
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 11 березня 2013, 09:28
Звідки: Днепродзержинск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

user » 28 березня 2013, 11:09

Цей список веде не бухгалтерія а МВО. Але ви маєте контролювати і звірятися.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 467
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Звідки: Полтава
Дякував (а): 43 раз.
Подякували: 34 раз.
Регіон: Полтавская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

SVhoy » 28 березня 2013, 16:21

user
у нас это всё в одном лице - и МВО и я - бухгалтер-материалист.... sad . А поскольку я вообще человек"мимо проходящий", поэтому и возникают практические вопросы на каждом шагу

Добавлено (28.03.2013, 16:18)
---------------------------------------------
Вот например.решила посмотреть инвентаризационные карточки и сверить с ОС..но оказывается карточки - не все...перемещение толком нигде в карточке не отмечалось...что делать?

Добавлено (28.03.2013, 16:21)
---------------------------------------------
например: был ноутбук в АУПе - заведена карточка с номером инвентаризационным. потом  его отдали в бухгалтерию...по журналу-обороту он числмтся уже в бухгалтерии, а карточка лежит в документах АУПа...соответственно - в журнале-обороте ноут под новым инвент. номером, а в карточке только карандашиком отмечено - передан в ЦБ...номер не изменёт ни карточки ни на самом ноуте...вот как выйти с данной ситуации7 буду очень благодарна всем практическим советам...
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 60
З нами з: 04 березня 2013, 14:55
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

Natty » 30 березня 2013, 19:41

1. Бухгалтер не может быть МВО, с ним даже договор о полной мат.ответственности подписывается только в том случае, если он кассир.
2. Вычислить перемещение и отметить.
3. Перемещение отмечается  в карточке ОЗ-6 на обороте, а инвентарный номер объекту присваивается навсегда и не меняется из-за перемещения.
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 163
З нами з: 25 лютого 2012, 00:10
Звідки: Львов
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 3 раз.
Регіон: Львовская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

SVhoy » 02 квітня 2013, 08:01

Natty написав:3. Перемещение отмечается в карточке ОЗ-6 на обороте, а инвентарный номер объекту присваивается навсегда и не меняется из-за перемещения.
если запрещаеться менять номера, то у меня в бухгалтерии будет числиться 2 шт. ОЗ по одному номеру? потому что было перемещение с АУПа в бухгалтерию....эт о допускается? и ещё, если нет инвентарной корты (ну не знаю куда её дел мой предшественник) её надо завести с записями задним числом? спасибо за ответы...
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 60
З нами з: 04 березня 2013, 14:55
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

Культура-zv » 05 квітня 2013, 10:19

допоможіть розібратися.  бюджетній організації безкоштовно по акту передачі передали господарські матеріали. який повинні зробити бухгалтерський запис, та чи потрібно їх проводити як дарунок через казначейство?
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 123
З нами з: 10 липня 2012, 14:49
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Облік та списання матеріальних цінностей

SVhoy » 12 квітня 2013, 14:23

Помогите разобратсья.передала ОЗ по акту передачи.оказалось их надо было передавать только с разрешения коммайна....как теперь отразить их возврат...главбух говоорт бух. справкой и МО 16.....мне бы поконкретнее.потому как МО 16 - разного вида вижела  и как составить бух. справку?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 60
З нами з: 04 березня 2013, 14:55
Звідки: Днепропетровск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

LMY » 15 квітня 2013, 12:24

Хотим купить штору размером 8х4,5м по цене 3700,00 грн. для задника сцены актового зала школы. На какой субсчет мы должны оприходовать - 106 или 109?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 17
З нами з: 18 березня 2012, 10:05
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

Anasko_ubr » 16 квітня 2013, 10:20

Підскажіть, будь ласка, можливо хтось був у такій ситуації!!!!   Занесли в казначейство документи на проплату принтерів ціною 900,00 грн по КЕКВ 2210, отримали відмову і вимогу реєструвати по КЕКВ 3110. Ссилаються усно  на  наказ МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ12.03.2013р.
Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо
застосування класифікації кредитування бюджету
Оприбутковувати будемо на 113 рахунку так і раніше робили і проплачували по 1131 до 1000,00грн. Хто правий в цій ситуації?
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 16 квітня 2013, 10:12
Звідки: Житомир
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Житомирская Область

Облік та списання матеріальних цінностей

tinamar » 16 квітня 2013, 12:17

Anasko, на тій неділі придбали принтер вартістю 980 грн. по КЕКВ 2110, проблем не було...
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 457
З нами з: 06 жовтня 2011, 09:39
Звідки: Полтавська область
Дякував (а): 11 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Полтавская область

Облік та списання матеріальних цінностей

ALISA-12 » 23 квітня 2013, 16:16

можно ли впмсать столы и стулья как "полностью непригодные для дальнейшего использования" и уничтожить, или надо обязательно их разбирать на запчасти?
и как правильно показать износ - в акте ОЗ-3 или до списания?
и какие сделать проводки?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 73
З нами з: 14 березня 2013, 23:50
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей