Запитання про вiднесення на субрахунок

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Тётка » 15 листопада 2017, 14:09

Добрий день. Ми бюджетна установа купили двері металеві утепленні та установили їх в будівлі замість старих. Чи потрібно їх ставити на облік (то на який субрахунок - 1113?), чи може списати як встановлені? Якщо списати чи потрібно в вартість будівлі додавати вартість дверей? Ми ж з будівлею реконструкцію не проводили, а лише заміна старих дверей на нові? (для економії тепла). Дякую
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 65
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Звідки: Комсомольск
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Полтавская Область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

EVGENIY » 15 листопада 2017, 14:55

Тётка написав:Добрий день. Ми бюджетна установа купили двері металеві утепленні та установили їх в будівлі замість старих. Чи потрібно їх ставити на облік (то на який субрахунок - 1113?), чи може списати як встановлені? Якщо списати чи потрібно в вартість будівлі додавати вартість дверей? Ми ж з будівлею реконструкцію не проводили, а лише заміна старих дверей на нові? (для економії тепла). Дякую

На субрахунках 1513 (1523) "Будівельні матеріали" ведеться облік будівельних матеріалів, що використовуються в процесі будівельних та монтажних робіт. Зокрема, до будівельних матеріалів належать: силікатні матеріали (цемент, пісок, гравій, вапно, камінь, цегла, черепиця); лісові матеріали (ліс круглий, пиломатеріали, фанера тощо); будівельний метал (залізо, жерсть, сталь, цинк листовий тощо); металовироби (цвяхи, гайки, болти, залізні вироби тощо); санітарно-технічні матеріали (крани, муфти, трійники тощо); електротехнічні матеріали (кабель, лампи, патрони, ролики, шнур, провід, запобіжники, ізолятори тощо); хімічно-москательні (фарба, оліфа, толь тощо) та інші аналогічні матеріали. 

Також на цих субрахунках ведеться облік будівельних конструкцій і деталей (металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, блоки і збірні частини будівель і споруд); збірні елементи; обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем (опалювальні котли, радіатори тощо), обладнання, яке потребує монтажу, а також комплекти запасних частин до такого обладнання, вітчизняне та імпортне обладнання, що потребує монтажу і призначене для встановлення, та інші матеріальні цінності, необхідні для будівництва. До обладнання, яке потребує монтажу, належить таке, що може бути введено в дію тільки після зібрання його частин і прикріплення до фундаменту або опор будівель і споруд, а також комплекти запасних частин до такого обладнання. До складу обладнання включається і контрольно-вимірювальна апаратура або інші прилади, призначені для монтажу в складі встановленого обладнання.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/poryadok-zastosuvannya-planu-rahunkiv-buhgalterskogo-obliku-v/
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Тётка » 15 листопада 2017, 15:21

Дякую. Я так розумію, що відношу двері на 1513 і списую після установки?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 65
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Звідки: Комсомольск
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Полтавская Область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Крот Юлія » 15 листопада 2017, 15:33

Тётка написав:Добрий день. Ми бюджетна установа купили двері металеві утепленні та установили їх в будівлі замість старих. Чи потрібно їх ставити на облік (то на який субрахунок - 1113?), чи може списати як встановлені? Якщо списати чи потрібно в вартість будівлі додавати вартість дверей? Ми ж з будівлею реконструкцію не проводили, а лише заміна старих дверей на нові? (для економії тепла). Дякую

Доброго дня!
Двері - це аж ніяк не окремий об'єкт необоротних активів, це збірна конструкція, яку слід обліковувати у складі будівельних матеріалів. Отже, обліковувати двері слід на субрахунку 1513, а не в складі МНМА (субрахунок 1113).
Також зверніть увагу: встановлення дверей - це різновид ремонтних робіт. А от який це буде ремонт (капітальний чи поточний) має вирішити керівник Вашої установи. Однак з урахуванням п.п. 2.8.1 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, заміну дверей (особливо разом із заміною дверної коробки та наличників) слід розглядати як капремонт.
У будь-якому випадку, вартість ремонтних робіт (у т.ч. вартість всіх будівельних матеріалів і вартість проектно-кошторисної документації) слід відносити на витрати відповідного звітного періоду. Тобто обліковувати двері окремо після установлення не потрібно. Встановили - списали.
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 983
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Тётка » 15 листопада 2017, 15:39

Дякую
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 65
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Звідки: Комсомольск
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Полтавская Область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Крот Юлія » 16 листопада 2017, 09:14

Тётка написав:Дякую

Будь ласка, завжди рада допомогти
Аватар користувача
Місцевий
Місцевий
 
Повідомлень: 983
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Дякував (а): 25 раз.
Подякували: 138 раз.
Регіон: Харків

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

iratop » 22 листопада 2017, 12:07

Підкажіть, будь ласка, виготовляли вивіски - окремо друкували банер по 2240 окремо купували каркас металевий по 2210 - вартість вивіски виходить в районі 10 тис. - мені оприбутковувати на 1016 чи 1113?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 16
З нами з: 13 квітня 2017, 13:15
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская область

еленаколяда » 22 листопада 2017, 15:02

Підкажіть будьласка на який рахунок віднести спортінвентар, срок експлуатації більше року і вартість 7000грн. за одиницю,а також спортінвентар вартістю менше 6000т.грн. за одиницю і срок використання 1 рік
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 13 вересня 2017, 10:00
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черниговская область

Re:

EVGENIY » 22 листопада 2017, 16:08

еленаколяда написав:Підкажіть будьласка на який рахунок віднести спортінвентар, срок експлуатації більше року і вартість 7000грн. за одиницю,а також спортінвентар вартістю менше 6000т.грн. за одиницю і срок використання 1 рік

https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... h-zasobiv/
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

еленаколяда » 23 листопада 2017, 10:08

Я це читала ,але я не можу вибрати рахунок для лука спортивного та інентаря для захисту тіла під час тренувань та змагань
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 3
З нами з: 13 вересня 2017, 10:00
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Черниговская область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Людмила87 » 23 листопада 2017, 12:31

Крот Юлія написав:
Сильвана написав:Підкажіть, будь-ласка, на який рахунок віднести кухонний посуд (тарілки, чашки)? На 1812 чи 1113?

Для обліку посуду доцільно застосовувати субрахунок 1812.

Пробачте, Юліє, а кухонні прибори, недорогі ножі, терки тощо теж сюди? І як бути з тим, що тарілки і по 10 десять років служать? як оформлювати і проводити бій посуду, якщо в бух.обліку самого посуду вже не буде? Акт списання оформити при видачі зі складу і на цьому все?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 28 червня 2016, 11:51
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Запорожская область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

EVGENIY » 23 листопада 2017, 13:03

Людмила87 написав:
Крот Юлія написав:
Сильвана написав:Підкажіть, будь-ласка, на який рахунок віднести кухонний посуд (тарілки, чашки)? На 1812 чи 1113?

Для обліку посуду доцільно застосовувати субрахунок 1812.

Пробачте, Юліє, а кухонні прибори, недорогі ножі, терки тощо теж сюди? І як бути з тим, що тарілки і по 10 десять років служать? як оформлювати і проводити бій посуду, якщо в бух.обліку самого посуду вже не буде? Акт списання оформити при видачі зі складу і на цьому все?

37. Вартість малоцінних та швидкозношуваних предметів, що передані в експлуатацію, виключається зі складу активів (списується з балансу) з подальшою організацією оперативного кількісного обліку таких предметів за місцями експлуатації і відповідальними особами протягом строку їх фактичного використання.


Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/metod-recomendacii-buhobliku-subjektiv-derjavnogo-sektoru/metod-recomendacii-buhobliku-zapasiv/
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7608
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 54 раз.
Подякували: 519 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Аліна-Аліна » 29 листопада 2017, 09:17

Напишіть, будь-ласка! Якщо на с/раді здійснювався поточний ремонт водопроводу ( замінено 100 м труби, кран поміняно). Кран і трубу купили, а ремонт здійснювали власними силами. Чи можна віднести цей кран і 100 м труби ( на суму1200 грн) на фактичні видатки, тобто списати?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 55
З нами з: 23 листопада 2017, 14:46
Дякував (а): 31 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Закарпатская область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Аліна-Аліна » 29 листопада 2017, 09:22

Якщо відбувається поточний ремонт бічної вулиці в селі, шляхом бетонування підйому, укріплення берегу. Цемент, арматуру с/рада купила, все інше жителі села зробили власними силами. Чи зміниться балансова вартість цих вулиць? чи можна цей матеріал списати на фактичні?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 55
З нами з: 23 листопада 2017, 14:46
Дякував (а): 31 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Закарпатская область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Матвєєва Вікторія » 29 листопада 2017, 11:53

Поточний та капітальний ремонт - це витрати звітнього періоду. У такому разі не відбувається зміна балансової вартості об*єкта, що ремонтується
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 124 раз.
Регіон: Харків

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

НадіяПетрівна » 29 листопада 2017, 11:59

Доброго всім дня. Було придбано макет автомату АКМ - 10500,00 грн. на якому рахунку його обліковувати, 1113-? 1014?
Востаннє редагувалось НадіяПетрівна в 29 листопада 2017, 15:08, всього редагувалось 1 раз.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 03 жовтня 2017, 12:50
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Харьковская область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Аліна-Аліна » 29 листопада 2017, 13:36

Матвєєва Вікторія написав:Поточний та капітальний ремонт - це витрати звітнього періоду. У такому разі не відбувається зміна балансової вартості об*єкта, що ремонтується

Дуже дякую за відповідь! Мені так і в казні казали, і зсилалися на якесь роз'яснення не пам'ятаю чи Мінфінучи кого? Ніхто незнає де це можна прочитати. Я новачок в бухгалтерії незнаю де і шукати чи в Законах чи в розясненнях Мінфіну :)
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 55
З нами з: 23 листопада 2017, 14:46
Дякував (а): 31 раз.
Подякували: 4 раз.
Регіон: Закарпатская область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Ol4ik.kis » 29 листопада 2017, 13:50

Крот Юлія написав:
Тётка написав:Добрий день. Ми бюджетна установа купили двері металеві утепленні та установили їх в будівлі замість старих. Чи потрібно їх ставити на облік (то на який субрахунок - 1113?), чи може списати як встановлені? Якщо списати чи потрібно в вартість будівлі додавати вартість дверей? Ми ж з будівлею реконструкцію не проводили, а лише заміна старих дверей на нові? (для економії тепла). Дякую

Доброго дня!
Двері - це аж ніяк не окремий об'єкт необоротних активів, це збірна конструкція, яку слід обліковувати у складі будівельних матеріалів. Отже, обліковувати двері слід на субрахунку 1513, а не в складі МНМА (субрахунок 1113).
Також зверніть увагу: встановлення дверей - це різновид ремонтних робіт. А от який це буде ремонт (капітальний чи поточний) має вирішити керівник Вашої установи. Однак з урахуванням п.п. 2.8.1 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, заміну дверей (особливо разом із заміною дверної коробки та наличників) слід розглядати як капремонт.
У будь-якому випадку, вартість ремонтних робіт (у т.ч. вартість всіх будівельних матеріалів і вартість проектно-кошторисної документації) слід відносити на витрати відповідного звітного періоду. Тобто обліковувати двері окремо після установлення не потрібно. Встановили - списали.

Добрый день! Скажите пожалуйста, знаки пожарной безопасности относятся к МШП или на 1113 приходовать? и крепления для огнетушителей? спасибо!
Востаннє редагувалось Ol4ik.kis в 29 листопада 2017, 14:17, всього редагувалось 1 раз.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 128
З нами з: 27 січня 2017, 13:44
Дякував (а): 11 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Луганская область

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Матвєєва Вікторія » 29 листопада 2017, 14:13

Аліна-Аліна написав:
Матвєєва Вікторія написав:Поточний та капітальний ремонт - це витрати звітнього періоду. У такому разі не відбувається зміна балансової вартості об*єкта, що ремонтується

Дуже дякую за відповідь! Мені так і в казні казали, і зсилалися на якесь роз'яснення не пам'ятаю чи Мінфінучи кого? Ніхто незнає де це можна прочитати. Я новачок в бухгалтерії незнаю де і шукати чи в Законах чи в розясненнях Мінфіну :)

Ці питання врегульовані НП(С)БО 121 та Методрекомендаціями. Дуже прикро, що ці документи перестали читати :15:
 
НП(С)БО 121
III. Оцінка після первісного визнання та переоцінка основних засобів
1. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
2. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.

 
Методрекомендації ОЗ

VI. Облік ремонту та поліпшення основних засобів
 
1. Приймання закінчених робіт з ремонту і поліпшення основних засобів (модернізація, добудова, реконструкція тощо) оформлюється відповідним первинним документом.
 
2. Рішення про характер і ознаки здійснюваних суб'єктом державного сектору робіт, тобто, чи спрямовані вони на підвищення техніко-економічних можливостей (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) об'єкта, що приведе у майбутньому до збільшення економічних вигод, чи здійснюються вони для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання, приймається керівником суб'єкта державного сектору з урахуванням результатів аналізу існуючої ситуації та суттєвості таких витрат. Роботи з поліпшення об'єкта основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) здійснюються за рахунок капітальних витрат, передбачених у кошторисах на виконання зазначених робіт.
 
3. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
 
Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
 
Прикладами такого поліпшення є:
 
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
 
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
 
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
 
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
 
4. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
 
5. В інвентарні картки або інші регістри аналітичного обліку відповідних об'єктів основних засобів заносяться дані про змінені техніко-економічні характеристики (вартість, потужність, площа тощо) в результаті їх поліпшення.
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Дякував (а): 3 раз.
Подякували: 124 раз.
Регіон: Харків

Re: Запитання про вiднесення на субрахунок

Ol4ik.kis » 29 листопада 2017, 14:50

Матвєєва Вікторія написав:Поточний та капітальний ремонт - це витрати звітнього періоду. У такому разі не відбувається зміна балансової вартості об*єкта, що ремонтується

Добрый день! Скажите пожалуйста, знаки пожарной безопасности относятся к МШП или на 1113 приходовать? и крепления для огнетушителей? спасибо!
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 128
З нами з: 27 січня 2017, 13:44
Дякував (а): 11 раз.
Подякували: 5 раз.
Регіон: Луганская область

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей