Подскажите !

Подскажите !

Lida7 » 01 лютого 2013, 14:53

Підкажіть чи переглядає хтось виписки з казни через інтернет?
Якщо так, то скажіть як ви це зробили!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 20 лютого 2012, 11:51
Звідки: Ровно
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская Область

Подскажите !

Valentina_ » 01 лютого 2013, 15:23

в мене теж було це питання)))) Необхідно придбати модем (не інтернет) внутрійшній або зовнішній. Перший коштує 90 грн, другий 300грн(приблизно). Казначейство дає програмку, яка ніюи додзвонюється до "казни" і відкриває вашу пошту. Щось таке. Принаймні так пояснили в казначействі.
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 15 січня 2013, 08:55
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Подскажите !

Lida7 » 01 лютого 2013, 15:29

Дякую!
А мені сказали що заповнюєш лише якусь заявку і несеш до казни!
Але нічого більш детального ні де її брати ні яка вона!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 20 лютого 2012, 11:51
Звідки: Ровно
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Ровенская Область

Подскажите !

Евгений_ubr » 01 лютого 2013, 16:57

Мы писали заявку на имя начальника казначейства АРК и видели свои доходы и расходы,но с 22.01.13 на сайт попасть не можем .
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 14
З нами з: 21 січня 2011, 18:36
Звідки: Симферополь
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Крым

Подскажите !

Павлова Анна » 01 лютого 2013, 21:58

Valentina_, код 25020200 - це 03 фонд
Аватар користувача
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 21
З нами з: 06 березня 2012, 21:05
Звідки: Диканька
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Подскажите !

Valentina_ » 04 лютого 2013, 08:09

дуже вдячна)))))))))))))))))))) і на майбутнє, чи м це визначається?? smile
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 15 січня 2013, 08:55
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Подскажите !

EVGENIY » 04 лютого 2013, 21:11

Valentina_, 02 фонд это ваша форма 4.1 в отчётности, 03 фонд это 4.2, 07 фонд это 4.3!! А вид доходов определён наказом 11 минфина " Про бюджетну класификацию"
Это вот из неё
25000000 
Власні надходження бюджетних установ  
25010000 
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством 
25010100 
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю 
25010200 
Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності 
25010300 
Плата за оренду майна бюджетних установ  
25010400 
Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) 
25020000 
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ  
25020100 
Благодійні внески, гранти та дарунки 
25020200
Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб
25020300 
Кошти, що отримують вищі та професійно-технічні навчальні заклади від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надано відповідне право
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7600
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Подскажите !

Valentina_ » 05 лютого 2013, 10:20

дякую biggrin
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 10
З нами з: 15 січня 2013, 08:55
Звідки: Киев
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Киев

Подскажите !

Ellena333 » 16 лютого 2013, 00:39

Підскажіть будьласка: бюджетна установа на рахунок за доручнням (спеціальний фонд), відкритий у казначействі, отримує гроші від батьків та використовує їх на оплату послуг (прання). Як буде вірно  обліковувати такі кошти, які меморіальні ордери використовувати та за якими субрахунками проводити. Як списати ці кошти за якими меморіальними ордерами оприбутковувати та списувати. Будьласка по повніше із роз'ясненям. Дякую
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 15 лютого 2013, 22:22
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Подскажите !

EVGENIY » 16 лютого 2013, 00:41

Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7600
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Подскажите !

Ellena333 » 16 лютого 2013, 22:13

EVGENIY, большое спасибо!:)

Добавлено (16.02.2013, 22:13)
---------------------------------------------
EVGENIY Вы не скажите правильно я сделала у чет выше сказаного,
мемор. ордер № 3 : Д - 324   ;        К  -  324
                              К  - 712           Д -   364
следующий (оприходывание)-
Мемор. ордер № 4 :    -           ;    к  -   364
                                                   Д  -   ? (я думаю 812)  (оплакомуата согласно договору услуги "стирка детской одежды")  

  
по какому ордеру списывать эту услугу  не знаю. Подскажите пожалуйста. 
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 15 лютого 2013, 22:22
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Подскажите !

ssvet_ubr » 18 лютого 2013, 17:42


Цитата написав:мемор. ордер № 3 : Д - 324   ;        К  -  324
К  - 712           Д -   364
 Ellena333, дебетоваться и кредитоваться один счет не может!!!
Если деньги поступают на счет в казначействе:
Дт 364 Кт 712 - на суму начисленной платы (МО № 4)
Дт 324 Кт 364 - сумма поступления на счет ( МО № 3,4)
Дт 812 Кт 675(или 673) - получен счет за услуги стирки (МО № 6)
Дт 675(673) Кт 324 - оплачены услуги по стирке (МО № 3,6)
Аватар користувача
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 206
З нами з: 07 липня 2011, 16:37
Звідки: Киев
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 2 раз.
Регіон: Киев

Подскажите !

Ellena333 » 19 лютого 2013, 21:54

Спасибо за помощь!
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 7
З нами з: 15 лютого 2013, 22:22
Звідки: Кривой Рог
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская Область

Подскажите !

плотина » 20 лютого 2013, 12:20

Пожалуйста, подскажите сколько штатных едниц в бухгалтертерии сельского совета должно работать если у нас 2 я/сада из них 1 постоянный,1 сезонный, 3 клуба,1 сельский совет а население у нас 2100чел.У нас в бухгалтерии при сельском совете 1 гл.бухгалтер и 2 специлиста з бух.учета и отчетности.
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 5
З нами з: 06 січня 2013, 11:27
Звідки: Донецк
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая Область

Подскажите !

klimksenia » 20 лютого 2013, 17:43

Підкажіть чи можна опис інвентарних карток по обліку основних засобів вести у електронному вигляді чи потрібно у паперовому вручну? Якщо в електронному, то за якою формою?
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 21:10
Звідки: Львов
Дякував (а): 2 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Львовская Область

Подскажите !

Alekso » 21 лютого 2013, 19:37

Подскажите пожалуйста. В структурном подразделении бюджетного учреждения предоставляются платные услуги с использованием РРО (регистратор расчетных операций). Кассы в структурном подразделении нет, кассовая книга не ведется. Все вырученные от платных услуг деньги поступают в кассу основного предприятия с последующей сдачей на специальные регистрационные счета. Необходимо ли устанавливать лимит касы для структурного подразделения?
Можно ли сдавать деньги в кассу основного предприятия два раза месяц, а не каждый день, так как ежедневная выручка очень мала?
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 94
З нами з: 31 травня 2012, 21:04
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Донецкая область

Подскажите !

EVGENIY » 21 лютого 2013, 20:52

Alekso, Каждое предприятие, имеющее кассу, должно вести одну кассовую книгу. В случае наличия у такого предприятия обособленных подразделений и осуществления этими подразделениями операций по приему и выдаче наличности с оформлением приходных и расходных кассовых ордеров (прием выручки, выплата заработной платы, выдача денежных средств на хозяйственные нужды и пр.) такие подразделения также обязаны вести кассовую книгу (п. 4.2 Положения № 637).

2.8. Підприємства можуть тримати в позаробочий час у своїх касах готівкову виручку (готівку) в межах, що не перевищують установлений ліміт каси. Готівкова виручка (готівка), що перевищує встановлений ліміт каси, обов'язково здається до банків для її зарахування на банківські рахунки.

Якщо підприємство в окремі дні
Аватар користувача
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
 
Повідомлень: 7600
З нами з: 29 липня 2010, 00:27
Звідки: Харків
Дякував (а): 53 раз.
Подякували: 515 раз.
Регіон: Харьковская область

Подскажите !

rozkvit » 22 лютого 2013, 06:50

На какой счет отнести посуду (кастрюли,сковородки)?
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 11
З нами з: 05 січня 2013, 22:31
Звідки: Луганск
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская Область

Подскажите !

user » 22 лютого 2013, 11:10

113 - 6 група столовий, "кухонний та інший господарський інвентар", а якщо термін служби менше року 221.
Мешканець
Мешканець
 
Повідомлень: 467
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Звідки: Полтава
Дякував (а): 43 раз.
Подякували: 34 раз.
Регіон: Полтавская Область

Подскажите !

Nadua » 24 лютого 2013, 02:29

Підскажіть, будь ласка, якими законодавчими актами потрібно скористатись, щоб відповісти на наступні питання конкурсу на державну службу (все стосується бюджетних установ)? Чи відмінностей немає і можна скоритатись звичайними П(с)БО і т.д.? Наперед вдячна smile

1.      Звітність(періоди та види) неприбуткової установи до податкового органу.
2.      Основні
функції  бухгалтерського обліку.
3.      Розрахунок
допомоги у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю.   
Оподаткування
4.      Які обов’язкові
реквізити повинні мати первинні документи?
-          Валюта
бухгалтерського  обліку та фінансової звітності.
-          Які
є види та розміри утримань із заробітної плати?
               
5.  Нарахування та
перерахування  податків до державного бюджету та інших   
    платежів.
6.  Складові заробітної плати.
7.  Види матеріального стимулювання.
Премії.
8. Види утримання із заробітної плати
працівника. Які розміри мінімальної заробітної плати
9. Порядок ведення внутрішнього обліку
і подання звітності в рамках своїх функціональних обов'язків. Новітні
інформаційні та програмні засоби в бухгалтерському обліку.
10.  Яке основне завдання
інвентаризації?
11. Облік цінностей, які  не належать
установі, але знаходяться в її розпорядженні.
12. Який порядок виплати відрядних витрат
працівника ? Що таке авансовий звіт ?
13. Джерела фінансування.
14. Дебіторська і кредиторська заборгованість.
15. Періодичність нарахування зносу основних
засобів в бюджетних установах.
16.  Порядок нарахування заробітної
плати, відпускних.
17.  Порядок нарахування відшкодування
по листках непрацездатності.
18. Головна книга. Порядок заповненняголовної книги
19. Штатний розпис.
20. Кошторис витрат
21. Розрахунки з дебіторами і кредиторами та
їх облік в бюджетних установах.  
22. Підготовка бюджетної пропозиції на
наступний рік.
23. З яких основних моментів складається
баланс бюджетної установи?
24. План рахунків бухгалтерського обліку
бюджетних установ.
25.Порядок і строки складання бухгалтерської
звітності.
26.Облік малоцінних і швидкозношуваних
предметів.
27.Облік основних засобів в бюджетних
установах.
28. Види фінансової та статистичної
звітності.
29.Облік та проведення інвентаризації
грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і
платіжних зобов’язань, списання  дебіторської та  кредиторської
заборгованості.
30.Які обов’язкові реквізити повинні мати
первинні документи ?
Аватар користувача
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 4
З нами з: 24 лютого 2013, 02:21
Звідки: Rome
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Lazio

Поперед.Далі



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість