Оприбуткування столу для кабінету

Оприбуткування столу для кабінету

myzschool » 26 листопада 2013, 20:47

Придбали два комп'ютерних стола, дві тумби, приставний стіл та підставку для системника. В накладній усе так і розписано, так і оприбуткували (та й по другому не можна, існують же "граничні суми"). Але фактично усе це є одним великим столом на два робочі місця. Як відобразити цей актив в інвентаризації? Чи потрібно в графі "За бухгалтерським обліком" показувати по накладній, а в "фактичній наявності" лише один стіл??? Чи і там і там ставити "два комп'ютерних стола, дві тумби, приставний стіл та підставку для системника"????
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 89
З нами з: 19 вересня 2012, 14:40
Звідки: Винница
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая Область

Оприбуткування столу для кабінету

Радистка_Кэт » 26 листопада 2013, 21:14

Нет, клейте номерок на каждый элемент. Как покупали
Аватар користувача
Коронована особа
Коронована особа
 
Повідомлень: 2211
З нами з: 20 вересня 2012, 19:18
Звідки: Киев
Дякував (а): 40 раз.
Подякували: 19 раз.
Регіон: Киев

Оприбуткування столу для кабінету

myzschool » 27 листопада 2013, 15:02

Спасибі....
Аватар користувача
Квартирант
Квартирант
 
Повідомлень: 89
З нами з: 19 вересня 2012, 14:40
Звідки: Винница
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Винницкая Область




Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей