Документи необхідні для оплати поштових видатків

Документи необхідні для оплати поштових видатків

Вікторія92 » 05 вересня 2019, 09:08

Доброго дня. Питання для бухгалтерів УСЗН. Працюю вже 5 років бухгалтером в управлінні, коли проводимо виплати допомог завжди з платіжками також платили поштовий збір (в основному самі рахували, хоча заявки пошти є, але вони пізно нам приходять). Тепер у казначейства виникло питання на якій підставі ми сплачуємо поштовий збір, адже це КЕКВ 2240 - це послуги, отже необхідно з платіжками також ложити документи (рахунки, акти чи ще щось...). Казначейство наполягає, щоб ми вирішили питання з тим які документи будемо подавати, інакше вони не будуть прймати платіжки по поштовому збору, може хтось підскаже - які документи в інших УСЗН ви надаєте для оплати поштового збору?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 02 січня 2019, 12:23
Дякував (а): 1 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Херсонская область



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей