Оформлення рахунків орендарям

Re: Оформлення рахунків орендарям

АнфисаБюджет » 19 червня 2018, 12:20

Вибачте, КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА ,ЗАКЛАД)
Мандрівник
Мандрівник
 
Повідомлень: 32
З нами з: 26 вересня 2017, 11:33
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская область

Re: Оформлення рахунків орендарям

tanya120983 » 03 серпня 2018, 07:54

Доброго дня! Допоможіть будь-ласка розібратися! Ми орган місцевого самоврядування. Хочемо здати в оренду майно (частину нежитлового приміщення). Не можу зрозуміти, як ми повинні нараховувати орендну плату в частині її розподілу, чи повинні ми 50% зараховувати до власних надходжень, а 50 % до загального фонду бюджету? Якщо розподіл 50х50, то як виписувати рахунки, на 50% власних надходжень окремо, а на 50% загального фонду окремо, і які рахунки відображати у меморіальному ордері № 4. Заздалегідь буду вдячна за інформацію! :)

P.S. Взагалі з цим розподілом не можу нічого зрозуміти...
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 1
З нами з: 21 квітня 2016, 13:02
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Днепропетровская область

Re: Оформлення рахунків орендарям

Анастисия » 19 липня 2019, 08:31

Доброго дня, звертаюсь до Вас с таким питанням. Ми є бюджетною установою: Районний центр соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді у 2019 році бло укладено договір з Фондом державного майна в Луганській області на оренду приміщення яке  належить райдержадміністрації. За договором оренди сплачуємо орендну плату 50% до Райдержадміністрації та 50% до Фонду держмайна Луганської області. Працівники Фонда держмайна надають нам  лише "Стан надходження орендної плати до договору оренди укладеним мід  РВ ФДМУ по Луганській області" в яких визначається сума орендної плати.  До травня 2019 року на наши щомісячні листи с проханням ставити на  цих  "Станах надходжень ...." печатки та підпису Фонд надавав нам таки листи. На підставі яких ми реєстрували у Казначействі та сплачували орендну плату. А с червня 2019 року нам  надають  цей  документ "Стан надходження " без печатки. Казначейство не приймає  документ без печатки до  реєстрації. Я не можу зареєструвати суму  оренди до Фонду та сплатити. Працівники Фонду повідомляють що вони лише контролюють стан надходження орендної плати а надавати рахунки с печаткою відповідно до законодавства не входить до їх компетенції, в листі повідомляють нас про те "що ми  маємо самостійно розрахувати та сплачувати орендну плату до Державного бюджету, а Управління лише контролює їх надходження". Ми бюджетна установа обслуговуємся в Казначействі, сама я не можу сплачувати орендну плату через інші установи комерційних банків. Що нам  робити ?
Новачок
Новачок
 
Повідомлень: 2
З нами з: 12 липня 2019, 08:50
Дякував (а): 0 раз.
Подякували: 0 раз.
Регіон: Луганская область

Поперед.



Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей