Все про ПММ
Re: Все про ПММ
Добрый день. Обнаружила что при списании бензина (при установлении нормы списания в приказе) на 1 литр завышена норма расхода. Возможно ли это исправить? И все таки беспокоит вопрос о том что в одном месяце есть расходная накладная на ГСМ (бензин получаем по талонам) но нет ни одного чека с заправки по каторым этот бензин получили (а бензин получили и списали, есть путевки). Чем грозит отсутствие чека?
-
Мандрівник
- Повідомлень: 16
- З нами з: 01 серпня 2016, 09:40
- Дякував (а): 1 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Донецкая область
Re: Все про ПММ
Добрый день! Помогите пожалуйста, обнаружила что при списании бензина (при установлении нормы списания в приказе) на 1 литр завышена норма расхода, естественно и списывался бензин не правильно. Как можно исправить норму и как можно вернуть бензин который списан сверхнормы
-
Мандрівник
- Повідомлень: 16
- З нами з: 01 серпня 2016, 09:40
- Дякував (а): 1 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Донецкая область
Re: Все про ПММ
Доброго ранку!
Що Вам необхідно зробити найшвидше так це внести зміни до наказу про встановлення норм витрат палива в установі в бік зменшення базової норми витрат палива та в подальшому списувати вірно.
Стосовно повернення палива слід зробити наступне.
Визначити винних осіб, провести розрахунок, і в зв’язку з тим, що лишки бензину відсутні, винні особи повинні будуть повернути кошти, і потім перерахувати їх в доход бюджету.
Тут слід розуміти, що винних осіб може бути щонайменше 2 – той хто встановив не вірну норму та той хто фактично використав паливо. Вина того хто фактично використав паливо полягає в тому, що машина фактично використовувала більшу норму, та відповідно кількість палива повинна була залишатись на рівні 1 л на 100 км. Тобто залишок палива наприклад за рік був би значний.
В іншому випадку при проведенні перевірки працівники державної аудиторської служби проведуть розрахунки та визначать осіб винних в порушенні, в подальшому суму на яку було безпідставно списано паливо слід буде повернути в доход бюджету.
Новичек написав:Добрый день! Помогите пожалуйста, обнаружила что при списании бензина (при установлении нормы списания в приказе) на 1 литр завышена норма расхода, естественно и списывался бензин не правильно. Как можно исправить норму и как можно вернуть бензин который списан сверхнормы
Доброго ранку!
Що Вам необхідно зробити найшвидше так це внести зміни до наказу про встановлення норм витрат палива в установі в бік зменшення базової норми витрат палива та в подальшому списувати вірно.
Стосовно повернення палива слід зробити наступне.
Визначити винних осіб, провести розрахунок, і в зв’язку з тим, що лишки бензину відсутні, винні особи повинні будуть повернути кошти, і потім перерахувати їх в доход бюджету.
Тут слід розуміти, що винних осіб може бути щонайменше 2 – той хто встановив не вірну норму та той хто фактично використав паливо. Вина того хто фактично використав паливо полягає в тому, що машина фактично використовувала більшу норму, та відповідно кількість палива повинна була залишатись на рівні 1 л на 100 км. Тобто залишок палива наприклад за рік був би значний.
В іншому випадку при проведенні перевірки працівники державної аудиторської служби проведуть розрахунки та визначать осіб винних в порушенні, в подальшому суму на яку було безпідставно списано паливо слід буде повернути в доход бюджету.
Re: Все про ПММ
Спасибо. Я так поняла что в принципе делать переращет бензина и возвращать деньги в бюджет сейчас или ждать проверки КРУ разница не большая.
-
Мандрівник
- Повідомлень: 16
- З нами з: 01 серпня 2016, 09:40
- Дякував (а): 1 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Донецкая область
Re: Все про ПММ
Діло в тому, що працівники державної аудиторської служби можуть взагалі не прийти до Вас з перевіркою, або якщо все ж таки завітають то є вірогідність, що при дослідженні питання обґрунтованості списання палива вибірковим способом не будуть перевіряти той період, в якому у Вас була завищена норма списання.
В той же час, якщо порушення все ж таки встановлять, то воно буде відображено в акті ревізії та відповідно усі винні особи притягнуті до адміністративної відповідальності.
Новичек написав:Спасибо. Я так поняла что в принципе делать переращет бензина и возвращать деньги в бюджет сейчас или ждать проверки КРУ разница не большая.
Діло в тому, що працівники державної аудиторської служби можуть взагалі не прийти до Вас з перевіркою, або якщо все ж таки завітають то є вірогідність, що при дослідженні питання обґрунтованості списання палива вибірковим способом не будуть перевіряти той період, в якому у Вас була завищена норма списання.
В той же час, якщо порушення все ж таки встановлять, то воно буде відображено в акті ревізії та відповідно усі винні особи притягнуті до адміністративної відповідальності.
Re: Все про ПММ
Хочу запитати наступне: Як правильно встановити норму витрат бензину на придбаний новий автомобіль Skoda, норми в н.№ 43 не має, в технічній характеристиці указано, але фактично автомобілем витрачається більше. Зараз в зимовий період ще більше виходить. У нас у місті 6 світлофорів чи можна примінити коефіцієнт до 5%, автомобіль по місту експлуатується. Буду вдячна хто відгукнеться. Розумію, що треба згідно норм, але тут як правильно списувати, щоб ревізори не чіплялися.
-
Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
- Регіон: Полтавская область
Re: Все про ПММ
Доброго дня!
Відповідно до вимог п.2.1.5 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 для нових моделей (модифікацій) автомобілів, що не увійшли до цього документа, встановлюються тимчасові індивідуальні норми витрат палива, які розробляються головним інститутом Міністерства інфраструктури України ДержавтотрансНДІпроектом за заявками підприємств - власників автомобілів на договірних засадах (форма заявки на розроблення - згідно з додатком Е до наказу).
Тимчасові індивідуальні норми є чинними для конкретного підприємства (суб'єкта господарювання), що замовило їх розроблення для використання у період апробації в певному регіоні та умовах експлуатації транспортних засобів (обладнання), без права поширення на транспортні засоби (обладнання) інших підприємств, організацій (суб'єктів господарювання), у тому числі суб'єктів господарювання, які входять до складу однієї установи, відомства тощо.
Тимчасові індивідуальні норми встановлюють на визначений ДП "ДержавтотрансНДІпроект" період апробації, що триває до одного року. Після закінчення встановленого періоду апробації, розробленої для підприємства тимчасової індивідуальної норми та надання підприємством розробникові за визначеною ДП "ДержавтотрансНДІпроект" формою даних щодо її апробації з наведенням експлуатаційних умов термін дії норми продовжується, при цьому встановлюється наступний період апробації з можливим її коригуванням за обґрунтованої необхідності з урахуванням централізовано зібраних даних щодо апробації тимчасових індивідуальних норм в різноманітних природно-кліматичних, дорожніх та інших умовах різних підприємств та установ (суб'єктів господарювання).
Таким чином необхідно звернутись до ДержавтотрансНДІпроекту для розроблення тимчасової індивідуальної норми витрат палива конкретно для Вашого автомобіля.
Маючи відповідний документ (висновок) питань від ревізорів бути не повинно.
Після встановлення тимчасової індивідуальної норми Ви зможете застосовувати коригуючи коефіцієнти, такі як 3.1.4 Робота в міських умовах, 3.1.1 Робота в холодну пору року та ін.
31.lecz.62 написав:Хочу запитати наступне: Як правильно встановити норму витрат бензину на придбаний новий автомобіль Skoda, норми в н.№ 43 не має, в технічній характеристиці указано, але фактично автомобілем витрачається більше. Зараз в зимовий період ще більше виходить. У нас у місті 6 світлофорів чи можна примінити коефіцієнт до 5%, автомобіль по місту експлуатується. Буду вдячна хто відгукнеться. Розумію, що треба згідно норм, але тут як правильно списувати, щоб ревізори не чіплялися.
Доброго дня!
Відповідно до вимог п.2.1.5 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 для нових моделей (модифікацій) автомобілів, що не увійшли до цього документа, встановлюються тимчасові індивідуальні норми витрат палива, які розробляються головним інститутом Міністерства інфраструктури України ДержавтотрансНДІпроектом за заявками підприємств - власників автомобілів на договірних засадах (форма заявки на розроблення - згідно з додатком Е до наказу).
Тимчасові індивідуальні норми є чинними для конкретного підприємства (суб'єкта господарювання), що замовило їх розроблення для використання у період апробації в певному регіоні та умовах експлуатації транспортних засобів (обладнання), без права поширення на транспортні засоби (обладнання) інших підприємств, організацій (суб'єктів господарювання), у тому числі суб'єктів господарювання, які входять до складу однієї установи, відомства тощо.
Тимчасові індивідуальні норми встановлюють на визначений ДП "ДержавтотрансНДІпроект" період апробації, що триває до одного року. Після закінчення встановленого періоду апробації, розробленої для підприємства тимчасової індивідуальної норми та надання підприємством розробникові за визначеною ДП "ДержавтотрансНДІпроект" формою даних щодо її апробації з наведенням експлуатаційних умов термін дії норми продовжується, при цьому встановлюється наступний період апробації з можливим її коригуванням за обґрунтованої необхідності з урахуванням централізовано зібраних даних щодо апробації тимчасових індивідуальних норм в різноманітних природно-кліматичних, дорожніх та інших умовах різних підприємств та установ (суб'єктів господарювання).
Таким чином необхідно звернутись до ДержавтотрансНДІпроекту для розроблення тимчасової індивідуальної норми витрат палива конкретно для Вашого автомобіля.
Маючи відповідний документ (висновок) питань від ревізорів бути не повинно.
Після встановлення тимчасової індивідуальної норми Ви зможете застосовувати коригуючи коефіцієнти, такі як 3.1.4 Робота в міських умовах, 3.1.1 Робота в холодну пору року та ін.
Re: Все про ПММ
Дякую, Владислав за відповідь. А до того моменту поки дадуть нам відповідь (на що сподіваємось) - списувати по факту????, бо другого варіанту я не бачу. Зробили акт та наказ по факту витрат згідно показань подорожніх листів.
-
Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
- Регіон: Полтавская область
Re: Все про ПММ
Пораджу Вам зробити контрольний замір фактичного витрачання палива та оформити його актом, який додати до листа до ДержавтотрансНДІпроекту. До цього списувати на підставі контрольного заміру, а у разі наявності бортового комп"ютера на підставі його показників.
31.lecz.62 написав:Дякую, Владислав за відповідь. А до того моменту поки дадуть нам відповідь (на що сподіваємось) - списувати по факту????, бо другого варіанту я не бачу. Зробили акт та наказ по факту витрат згідно показань подорожніх листів.
Пораджу Вам зробити контрольний замір фактичного витрачання палива та оформити його актом, який додати до листа до ДержавтотрансНДІпроекту. До цього списувати на підставі контрольного заміру, а у разі наявності бортового комп"ютера на підставі його показників.
Re: Все про ПММ
Дякую! Я навіть не знала, що є така організація, знайшла на сайті, а там є форма розрахунку, але коли я набрала дані за місяць - не вийшла на наші витрати палива по факту більші. Але зрозуміла, як правильно приміняти коефіцієнти і розрахунки. Буду робити, як ви порадили. Дуже вам вдячна за пояснення і пораду.
-
Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 1 раз.
- Регіон: Полтавская область
Re: Все про ПММ
Будь ласка, завжди радий допомогти!
31.lecz.62 написав:Дякую! Я навіть не знала, що є така організація, знайшла на сайті, а там є форма розрахунку, але коли я набрала дані за місяць - не вийшла на наші витрати палива по факту більші. Але зрозуміла, як правильно приміняти коефіцієнти і розрахунки. Буду робити, як ви порадили. Дуже вам вдячна за пояснення і пораду.
Будь ласка, завжди радий допомогти!
Re: Все про ПММ
Будь ласка, допоможіть! Як правильно документально оформити таку ситуацію. Наші діти їдуть на змагання автобусом іншої організації, але ми надаємо цій організації частину пального (100 л - талони) необхідного для перевезення дітей.
-
Новачок
- Повідомлень: 1
- З нами з: 10 лютого 2017, 15:27
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Черниговская область
Re: Все про ПММ
підкажіть, будь ласка, як правильно вести облік ПММ якщо машиною постійно користується керівник підприємства при цьому ПММ купуються за готівку
-
Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 12 травня 2015, 10:29
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Сумская область
Re: Все про ПММ
Незалежно від того, хто користується службовим автомобілем (водій чи безпосередньо керівник), порядок обліку ПММ єдиний. Якщо придбання пального здійснюється за готівку, керівник має надавати Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт з усіма підтвердними документами (чеки РРО з АЗС). Списання пального проводиться на підставі подорожніх листів в межах граничних норм витрати пального.
Оленка30 написав:підкажіть, будь ласка, як правильно вести облік ПММ якщо машиною постійно користується керівник підприємства при цьому ПММ купуються за готівку
Незалежно від того, хто користується службовим автомобілем (водій чи безпосередньо керівник), порядок обліку ПММ єдиний. Якщо придбання пального здійснюється за готівку, керівник має надавати Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт з усіма підтвердними документами (чеки РРО з АЗС). Списання пального проводиться на підставі подорожніх листів в межах граничних норм витрати пального.
Re: Все про ПММ
Доброго дня. Підскажіть будь-ласка якщо водій втратив видані йому скреч-картки з серійними номерами, як в такому випадку списати пальне та як відобразити це в обліку.
-
-
Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 13 серпня 2013, 15:33
- Звідки: Луцк
- Дякував (а): 1 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Волынская Область
-
Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 17 грудня 2016, 20:23
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Черниговская область
Re: Все про ПММ
Доброго ранку!
Людмила, я вже зазначав, що законодавчо встановлених норм немає, слід використати норму вказану в інструкціі з eксплуатаціі бeнзопили.
Якщо така норма в інструкції не визначена то слід зробити наступне.
Заправити бак бензопили повністю, визначити кількість бензину.
Розпочати роботу з розпилу дров та проводити її до закінчення бензину в баку бензопили. Після цього, визначити кількість дров, яка була розпиляна. Розрахунком визначити, яка кількість бензину припадає на розпил 1 м3 дров. Це і буде ваша норма.
Обов'язково норму слід затвердити в наказі по установі.
Людмила 2608 написав:ДОПОМОЖІТЬ!!!!! норми списання бензину на розпиловку дрів бензопилкою
Доброго ранку!
Людмила, я вже зазначав, що законодавчо встановлених норм немає, слід використати норму вказану в інструкціі з eксплуатаціі бeнзопили.
Якщо така норма в інструкції не визначена то слід зробити наступне.
Заправити бак бензопили повністю, визначити кількість бензину.
Розпочати роботу з розпилу дров та проводити її до закінчення бензину в баку бензопили. Після цього, визначити кількість дров, яка була розпиляна. Розрахунком визначити, яка кількість бензину припадає на розпил 1 м3 дров. Це і буде ваша норма.
Обов'язково норму слід затвердити в наказі по установі.
-
Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 17 грудня 2016, 20:23
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Черниговская область
Все про ПММ
Добрый день Юлия,
прошу вас ответить на мой вопрос.
Купили бензин. Отдали бензин на ответственное хранение поставщику.
Выдали скретч-карты.
Фактическое получение на АЗС.
В марте, в связи с обменом литровых скретч-карт на талоны имеем следующее.
1) Остаток на скретч-картах бензина составлял до обмена 5000,33 литра.
2) Выдали талоны на 5000 литров
Как быть с учетом?
раньше бензин был на 235 в стоимостном выражении, скретч-карты на 02, на 08 бензин в литрах.
Как правильно оформить такой переход и отобразить дебиторскую в сумму эквивалентную 0,33 литра ?
Спасибо.
прошу вас ответить на мой вопрос.
Купили бензин. Отдали бензин на ответственное хранение поставщику.
Выдали скретч-карты.
Фактическое получение на АЗС.
В марте, в связи с обменом литровых скретч-карт на талоны имеем следующее.
1) Остаток на скретч-картах бензина составлял до обмена 5000,33 литра.
2) Выдали талоны на 5000 литров
Как быть с учетом?
раньше бензин был на 235 в стоимостном выражении, скретч-карты на 02, на 08 бензин в литрах.
Как правильно оформить такой переход и отобразить дебиторскую в сумму эквивалентную 0,33 литра ?
Спасибо.
-
Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 07 травня 2015, 09:44
- Дякував (а): 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
- Регіон: Киевская область
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 1 гість