Система ProZorro

Мельник Наталія
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 58
З нами з: 14 липня 2016, 22:50
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Мельник Наталія »

Матвєєва Вікторія, надіюсь на вашу відповідь...дякую)))

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Добрый день, коллеги! Возник вопрос.
Закупки до 200 тыс., других порогов для организации не устанавливалось, заключаем обычные договора, публикуем договора свыше 50 тыс. на Прозорро.

В статье 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" есть фраза
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.


Принципы согласно статьи 3 таковы:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.

В журнале я читала фразу, что, при закупке без применения процедур по закону и без Прозорро, потом нужно будет обяснить, как были учтены принципы закупок. Что это имеется ввиду, что нужно предусматривать и объяснять, что это имеется ввиду?

Уже есть какая-то практика?

Ksu_ha
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 115
З нами з: 31 жовтня 2013, 16:04
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Мариуполь
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ksu_ha »

Радистка_Кэт, ми проводимо конкурс або моніторинг в Прозорро, дивимось аналогічні закупки і оформлюємо протоколом з посиланням на завершені закупки або прикладаємо тендерні пропозиції потенційних постачальників, такий собі міні-тендер.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Ksu_ha писав:Радистка_Кэт, ми проводимо конкурс або моніторинг в Прозорро, дивимось аналогічні закупки і оформлюємо протоколом з посиланням на завершені закупки або прикладаємо тендерні пропозиції потенційних постачальників, такий собі міні-тендер.
То есть, у себя проводите документами, типа, заседание ТК, подкладываете распечатки, да?

Ksu_ha
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 115
З нами з: 31 жовтня 2013, 16:04
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Мариуполь
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ksu_ha »

Если коммерческие предложения потенциальных поставщиков, то да, подкладываем, а если завершенные аналогичные закупки в прозорро, то ссылка на идентификационный номер закупки. Для наглядности можно конечно и тендерное предложение победителя распечатать и подложить, это уж ка вы сами решите.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

ситуація така. відбулись відкриті торги по бензину і дизпаливу. перемогла фірма, яка дає бензин по 20,15 і дизель по 19,05. на заправках давно таких цін нема. вони висилають дві додаткові угоди. додаткова угода %1 збільшує ціну на 10% і по бензину і по дизпаливу згідно Закону ст.36. по додатковій угоді №2 збільшується ціна на 5%, тобто підтягується до ринкових цін. питання таке. 10%+5%=15%. виходить, що ціна збільшилась не на 10%, а на 15%. і ще, загальна кількість товару, зменшилась на 900 л. по бензині і на 1800 л. по дизпаливу. получається, що на ті зекономлені гроші через прозоро в кінці року ми все одно будемо закуповувати той бензин на 900 л. з дизелем на 1800 л.. бо нам не хватить. і знову відкриті торги мінімум місяць. і як такої супер економії виявиться, що немає.

Марія17
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 28 лютого 2017, 13:13
Регіон: Донецкая область

Повідомлення Марія17 »

Підкажіть, будь ласка, скільки уповноважених осіб може бути призначено в організації (установі)?

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

вітаю. де можна почитати, як проводити торги по роботах (капітальний ремонт)? може в журналі ББ була стаття? які документи потрібно завантажити, там проектну документацію, дефектний акт? як визначити правильно ДК? ну і все таке. дякую.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Добрий день! Матеріалу щодо закупівлі робіт (капітального ремонту) було дуже багато. Спробуйте пошукати ось тут https://i.factor.ua/advanced_search/. Якщо  щось не знайдете у себе, залюбки поділюся матеріалами.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Матвєєва Вікторія, згідно проекту сума робіт однієї будівлі - капремонт даху становить 700 тис. грн. а інша будівля в іншому населеному пункті - 1 млн. грн. роботи будуть проводитись пізніше. загальна сума перевищує 1,5 млн. грн. як проводити зупівлю, як відкриті торги?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

У вашій ситуація такі роботи будуть різними предметами закупівлі.

Так, згідно з розділом III "Визначення предмета закупівлі робіт" Порядку  № 454 визначення предмета закупівлі робіт замовник здійснює  за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.

При цьому об'єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 N 163.

Тобто при визначенні предмета закупівлі робіт необхідно розглядати кожен будинок окремо.
З огляду на це, у вашій ситуації це 2 допорогові закупівлі робіт, а не відкриті торги.

З цього питання був лист Мінекономрозвитку  від 25.11.2016 р. N 3302-01/38216-06 (див. Бюджетна бухгалтерія, № 47, 2016). Також раджу важно почитати коментар до цього листа в газеті.

Анна313
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 11 травня 2016, 11:42
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Анна313 »

Добрий день, колеги! Підскажіть будь-ласка, згідно ст.11 Закону про закупівлі уповноважена особа може бути обрана зі штату Замовника. Тобто я, як бухгалтер у складі тендерного комітету займаюсь закупівлями, можу стати уповноваженою особою за окремим трудовим договором і отримувати за це заробітну плату як спеціаліст по закупівлям до моєї основної заробітної плати, тобто працювати за сумісництвом в одній організації на двох посадах?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Про оплату праці уповноважені особі була консультація в газеті Бюджета бухгалтерія, № 28, 2016,с. 30. Будь ласка, перегляньте її. Якщо будуть запитання, то потім ще поспілкуємось

vikosok
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 84
З нами з: 02 червня 2011, 21:08
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення vikosok »

Добрий ранок. Підкажіть, чи проводити процедуру закупівлі коли загальна вартість будівництва по проекту 1530000,00, що включає експертизу, техн.і авторський нагляд, оплату за сам проект. Все це оформлено різними договорами і вартість самого будівництва буде до 1,5 млн.грн.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Більше інформації щодо включення таких робіт до кошторисної вартості такого об’єкта міститься в листі Мінекономрозвитку від 25.11.2016 р. № 3302-01/38216-06 (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2016, № 47) . Також раджу уважно почитати коментар до цього листа.

vikosok
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 84
З нами з: 02 червня 2011, 21:08
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення vikosok »

Дякую. Почитаю.

Мельник Наталія
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 58
З нами з: 14 липня 2016, 22:50
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Мельник Наталія »

Доброго дня,потрібна допомога.... На адресу міської ради надійшов лист від депутата,щоб змінити рамки суми для закупівлі товарі,робіт та послуг, де саме прописувати тоті рамки в положенні про порядок здійснення закупівлі? Рамки встановлені ним нас не задовільняють, а саме на товари він пропонує проводити закупку через систему,якщо договір більше 25 тисяч,на послуги-більше 50 тис.,а на роботи -більше 250 тисяч грн....Це суттєво змінює роботу бухгалтер і ускладнює роботу,хто що рекомендує??? прошу небайдужих висказати свою думку з цього приводу.

Аватар користувача
Anasko_ubr
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 16 квітня 2013, 11:12
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Житомир

Повідомлення Anasko_ubr »

Доброго дня! Дайте будь ласка відповідь на таке запитання: Ми бюджетна установа-органи місцевого самоврядування. Нашою установою проведено процедуру відкритих торгів по закупівлі бензину. Участь брали три учасника. За результатом розгляду тендерних пропозицій, де основним критерієм є ціна, визначили переможця і прийняли рішення про намір укласти договір. Постачальник надав проект договору підписаний з його сторони, і повідомив, що планує підвищити ціну не більше ніж на 10%. При цьому додав експертний висновок торгово-промислової палати на дату проведення аукціону про збільшення вартості ціни на бензин , лист про збільшення вартості бензину і додаткову угоду. Ми зі своєї сторони договір ще не підписали. Чи можна повернутися на етап кваліфікації учасників і відхилити пропозицію переможця, яка на даний час, згідно наданих документів, не є найбільш економічно вигідною серед  всіх учасників аукціону (для нас основний принцип публічних закупівель – це максимальна економія). Згідно тендерної документації тендерні пропозиції дійсні 90 днів.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

в тендерному комітеті є 6 людей. з них 2-є у відпустці. причому голова і секретар на роботі. чи може в такій кількості засідати тендерний комітет і приймати рішення?

Аватар користувача
Ventel
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 02 січня 2015, 10:09
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ventel »

2/3 від складу комітету є правомочним.

Bon Bon
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 30
З нами з: 16 травня 2017, 14:40
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Bon Bon »

Дорого дня!
допоможіть, будь-ласка, у вирішенні спірного питання:
у нас змінилися відповідальні особи по допороговим закупівлям.
Зараз нам потрібно придбати ліцензійне програмне забезпечення і ми його спочатку повинні запланувати.
Але на початку року у нас вже була здійснена допорогова закупівля ліцензійної програми по коду 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням, і НОВІ відповідальні особи не згодні з попереднім визначенням коду предмету закупівлі.

чи можна ЗАПЛАНУВАТИ та придбати той же самий Microsoft по ПРАВИЛЬНОМУ коду (48620000-0 Операційні системи)? Чи продовжувати ту ж помилку зі старим кодом?
адже предмет закупівлі буде новий...

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

Матвєєва Вікторія, Доброго дня! С початку року після проведених процедур закупівель відкриті торги утворилась економія коштів 56450,00 гривень плюс у липні 2017 виділено додаткові кошти у сумі 70000,00 гривень. Установа хоче придбати реабілітаційне обладнання на суму 113 000,00 гривень.
Яку процеду закупівлі варто застосувати?
По единому закупівельному словнику код співпадає с проведенними раніше процедурами закупівель.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Вам необхідно орієнтуватися на очікувану вартість предмету закупівлі. Оскільки у вашому випадку це менше 200 тис. грн., то проводите допорогову закупівлю

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

вітаю. нашою установою було проведено тендер - відкриті торги на 700 000. через певний час контора, яка відповідає за правильність проведення торгів, зазначила, що вони пройшли з порущеннями. але ми вже майже половину суми проплатили, то закупівлю закрили згідно виявленими порушеннями, які не можна усунути. ця закупівля досі актуальна, і ми на суму 400 000 знову оголосили відкриті торги (звісно вже без тих порушень). закупівля не відбулась через відсутність пропозицій (заявку подав 1 учасник). наші подільші дії: 1) оголосити щераз тендер (і ще чекати мінімум 3 тижні); 2) чи провести переговорну процедуру (так як тендер 2 рази по суті не відбувся)? питання нагальне, тому що коли буде робити закупівлю, то як най швидше. дякую.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Переговорна процедура закупівлі, почитайте пункт 2, подпункт 4. якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Я думаю, это подходит к вашей ситуации.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Kushpit Мир, дякую за відповідь. але. в Законі - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. перший тендер відбувся з 2 учасниками. але ми його завершили через усунення порушень. ось 2-й тендер як раз і попадає на статтю. бо був 1 учасник. все таки тільки раз тендер відбувся без достатньої кількості учасників.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

Назар, я проконсультировалась у специалистов и они вото что сказали: Действительно, т.к. вы первую закупку сами отменили, а вторая не видбулася, то вам надо еще раз выставлять закупку на 400 000 гривен и не менять данные в документации и в предмете закупки. И если опять не видбудиться закупка, то тогда вы имеете право провести переговорку.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Kushpit Мир, дякую.

Аватар користувача
Kushpit Мир
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 31
З нами з: 08 вересня 2017, 09:43

Повідомлення Kushpit Мир »

:28:

Відповісти

Повернутись до “Закупівлі за рахунок бюджетних коштів”