Добрый день, коллеги! Возник вопрос.
Закупки до 200 тыс., других порогов для организации не устанавливалось, заключаем обычные договора, публикуем договора свыше 50 тыс. на Прозорро.
В статье 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" есть фраза
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Принципы согласно статьи 3 таковы:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
В журнале я читала фразу, что, при закупке без применения процедур по закону и без Прозорро, потом нужно будет обяснить, как были учтены принципы закупок. Что это имеется ввиду, что нужно предусматривать и объяснять, что это имеется ввиду?
Радистка_Кэт, ми проводимо конкурс або моніторинг в Прозорро, дивимось аналогічні закупки і оформлюємо протоколом з посиланням на завершені закупки або прикладаємо тендерні пропозиції потенційних постачальників, такий собі міні-тендер.
Ksu_ha писав:Радистка_Кэт, ми проводимо конкурс або моніторинг в Прозорро, дивимось аналогічні закупки і оформлюємо протоколом з посиланням на завершені закупки або прикладаємо тендерні пропозиції потенційних постачальників, такий собі міні-тендер.
То есть, у себя проводите документами, типа, заседание ТК, подкладываете распечатки, да?
Если коммерческие предложения потенциальных поставщиков, то да, подкладываем, а если завершенные аналогичные закупки в прозорро, то ссылка на идентификационный номер закупки. Для наглядности можно конечно и тендерное предложение победителя распечатать и подложить, это уж ка вы сами решите.
ситуація така. відбулись відкриті торги по бензину і дизпаливу. перемогла фірма, яка дає бензин по 20,15 і дизель по 19,05. на заправках давно таких цін нема. вони висилають дві додаткові угоди. додаткова угода %1 збільшує ціну на 10% і по бензину і по дизпаливу згідно Закону ст.36. по додатковій угоді №2 збільшується ціна на 5%, тобто підтягується до ринкових цін. питання таке. 10%+5%=15%. виходить, що ціна збільшилась не на 10%, а на 15%. і ще, загальна кількість товару, зменшилась на 900 л. по бензині і на 1800 л. по дизпаливу. получається, що на ті зекономлені гроші через прозоро в кінці року ми все одно будемо закуповувати той бензин на 900 л. з дизелем на 1800 л.. бо нам не хватить. і знову відкриті торги мінімум місяць. і як такої супер економії виявиться, що немає.
вітаю. де можна почитати, як проводити торги по роботах (капітальний ремонт)? може в журналі ББ була стаття? які документи потрібно завантажити, там проектну документацію, дефектний акт? як визначити правильно ДК? ну і все таке. дякую.
Добрий день! Матеріалу щодо закупівлі робіт (капітального ремонту) було дуже багато. Спробуйте пошукати ось тут https://i.factor.ua/advanced_search/. Якщо щось не знайдете у себе, залюбки поділюся матеріалами.
Матвєєва Вікторія, згідно проекту сума робіт однієї будівлі - капремонт даху становить 700 тис. грн. а інша будівля в іншому населеному пункті - 1 млн. грн. роботи будуть проводитись пізніше. загальна сума перевищує 1,5 млн. грн. як проводити зупівлю, як відкриті торги?
У вашій ситуація такі роботи будуть різними предметами закупівлі.
Так, згідно з розділом III "Визначення предмета закупівлі робіт" Порядку № 454 визначення предмета закупівлі робіт замовник здійснює за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
При цьому об'єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 N 163.
Тобто при визначенні предмета закупівлі робіт необхідно розглядати кожен будинок окремо.
З огляду на це, у вашій ситуації це 2 допорогові закупівлі робіт, а не відкриті торги.
З цього питання був лист Мінекономрозвитку від 25.11.2016 р. N 3302-01/38216-06 (див. Бюджетна бухгалтерія, № 47, 2016). Також раджу важно почитати коментар до цього листа в газеті.
Добрий день, колеги! Підскажіть будь-ласка, згідно ст.11 Закону про закупівлі уповноважена особа може бути обрана зі штату Замовника. Тобто я, як бухгалтер у складі тендерного комітету займаюсь закупівлями, можу стати уповноваженою особою за окремим трудовим договором і отримувати за це заробітну плату як спеціаліст по закупівлям до моєї основної заробітної плати, тобто працювати за сумісництвом в одній організації на двох посадах?
Про оплату праці уповноважені особі була консультація в газеті Бюджета бухгалтерія, № 28, 2016,с. 30. Будь ласка, перегляньте її. Якщо будуть запитання, то потім ще поспілкуємось
Добрий ранок. Підкажіть, чи проводити процедуру закупівлі коли загальна вартість будівництва по проекту 1530000,00, що включає експертизу, техн.і авторський нагляд, оплату за сам проект. Все це оформлено різними договорами і вартість самого будівництва буде до 1,5 млн.грн.
Більше інформації щодо включення таких робіт до кошторисної вартості такого об’єкта міститься в листі Мінекономрозвитку від 25.11.2016 р. № 3302-01/38216-06 (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2016, № 47) . Також раджу уважно почитати коментар до цього листа.
Доброго дня,потрібна допомога.... На адресу міської ради надійшов лист від депутата,щоб змінити рамки суми для закупівлі товарі,робіт та послуг, де саме прописувати тоті рамки в положенні про порядок здійснення закупівлі? Рамки встановлені ним нас не задовільняють, а саме на товари він пропонує проводити закупку через систему,якщо договір більше 25 тисяч,на послуги-більше 50 тис.,а на роботи -більше 250 тисяч грн....Це суттєво змінює роботу бухгалтер і ускладнює роботу,хто що рекомендує??? прошу небайдужих висказати свою думку з цього приводу.
Доброго дня! Дайте будь ласка відповідь на таке запитання: Ми бюджетна установа-органи місцевого самоврядування. Нашою установою проведено процедуру відкритих торгів по закупівлі бензину. Участь брали три учасника. За результатом розгляду тендерних пропозицій, де основним критерієм є ціна, визначили переможця і прийняли рішення про намір укласти договір. Постачальник надав проект договору підписаний з його сторони, і повідомив, що планує підвищити ціну не більше ніж на 10%. При цьому додав експертний висновок торгово-промислової палати на дату проведення аукціону про збільшення вартості ціни на бензин , лист про збільшення вартості бензину і додаткову угоду. Ми зі своєї сторони договір ще не підписали. Чи можна повернутися на етап кваліфікації учасників і відхилити пропозицію переможця, яка на даний час, згідно наданих документів, не є найбільш економічно вигідною серед всіх учасників аукціону (для нас основний принцип публічних закупівель – це максимальна економія). Згідно тендерної документації тендерні пропозиції дійсні 90 днів.
в тендерному комітеті є 6 людей. з них 2-є у відпустці. причому голова і секретар на роботі. чи може в такій кількості засідати тендерний комітет і приймати рішення?
Дорого дня!
допоможіть, будь-ласка, у вирішенні спірного питання:
у нас змінилися відповідальні особи по допороговим закупівлям.
Зараз нам потрібно придбати ліцензійне програмне забезпечення і ми його спочатку повинні запланувати.
Але на початку року у нас вже була здійснена допорогова закупівля ліцензійної програми по коду 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням, і НОВІ відповідальні особи не згодні з попереднім визначенням коду предмету закупівлі.
чи можна ЗАПЛАНУВАТИ та придбати той же самий Microsoft по ПРАВИЛЬНОМУ коду (48620000-0 Операційні системи)? Чи продовжувати ту ж помилку зі старим кодом? адже предмет закупівлі буде новий...
Матвєєва Вікторія, Доброго дня! С початку року після проведених процедур закупівель відкриті торги утворилась економія коштів 56450,00 гривень плюс у липні 2017 виділено додаткові кошти у сумі 70000,00 гривень. Установа хоче придбати реабілітаційне обладнання на суму 113 000,00 гривень.
Яку процеду закупівлі варто застосувати?
По единому закупівельному словнику код співпадає с проведенними раніше процедурами закупівель.
Вам необхідно орієнтуватися на очікувану вартість предмету закупівлі. Оскільки у вашому випадку це менше 200 тис. грн., то проводите допорогову закупівлю
вітаю. нашою установою було проведено тендер - відкриті торги на 700 000. через певний час контора, яка відповідає за правильність проведення торгів, зазначила, що вони пройшли з порущеннями. але ми вже майже половину суми проплатили, то закупівлю закрили згідно виявленими порушеннями, які не можна усунути. ця закупівля досі актуальна, і ми на суму 400 000 знову оголосили відкриті торги (звісно вже без тих порушень). закупівля не відбулась через відсутність пропозицій (заявку подав 1 учасник). наші подільші дії: 1) оголосити щераз тендер (і ще чекати мінімум 3 тижні); 2) чи провести переговорну процедуру (так як тендер 2 рази по суті не відбувся)? питання нагальне, тому що коли буде робити закупівлю, то як най швидше. дякую.
Переговорна процедура закупівлі, почитайте пункт 2, подпункт 4. якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;
Kushpit Мир, дякую за відповідь. але. в Законі - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. перший тендер відбувся з 2 учасниками. але ми його завершили через усунення порушень. ось 2-й тендер як раз і попадає на статтю. бо був 1 учасник. все таки тільки раз тендер відбувся без достатньої кількості учасників.
Назар, я проконсультировалась у специалистов и они вото что сказали: Действительно, т.к. вы первую закупку сами отменили, а вторая не видбулася, то вам надо еще раз выставлять закупку на 400 000 гривен и не менять данные в документации и в предмете закупки. И если опять не видбудиться закупка, то тогда вы имеете право провести переговорку.