Система ProZorro

anastasia1626
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
Регіон: Николаевская область
Подякували: 5 разів

Повідомлення anastasia1626 »

nazaar писав:Ніхто не відповідає. ну нехай. але ще є таке питання. Провели відкриті торги. Перший раз ніхто не заявився і закупівля не відбулась. Другий раз подали заявки два учасника. І двох відхилили, бо не було подано багато документів (довідка згідно ст. 17 і 16, копії ліцензій, проект договору) причина тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації. Отже, закупівля два рази не відбулась. Перший раз без учасників. Другий раз відхилення всіх пропозицій. Оголошувати третій раз закупівлю? Нема часу. Тому що це роботи. Переговорна процедура за нагальною потребою? Що в такій ситуації робити?
Не знаю який у Вас предмет закупівлі, але чи зможете Ви обгрунтувати п. 3 ст. 35 Закону. Як на мене підстав для застосування переговорної процедури немає. Отже, або повторно відкриті торги, або повернення коштів.

anastasia1626
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
Регіон: Николаевская область
Подякували: 5 разів

Повідомлення anastasia1626 »

nazaar писав:Вітаю. Така ситуація нагальна. Є школа в якій потрібно замінити дах. сума 700 000 грн. це йде як капітальний ремонт. в тій самій школі також потрібно замінити вікна та встановити теплотрасу. Загальна сума (заміна даху, заміна вікон, встановлення теплотраси) - 2 500 000 грн. Справа в тому, що документи є тільки на заміну даху. Питання. Чи можна йти по прямій угоді на суму 700 000 грн. на заміну даху? І чи не буде це порушенням? Дякую.
А на яку суму у Вас проектно-кошторисна документація, на 2 500 000 грн. Проект на 2017 рік чи перехідний на 2018 рік? Якщо Вам у 2018 році виділять залишок суми і у Вас перехідний проект, то варто провести відкриті торги.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

anastasia1626, на цей рік виділено 300 000 грн. решта коштів буде на 2018 рік. закупівля зідно проектно-кошторисної документації поділена на 3 черги. можна оголосити відкриті торги на І чергу на суму 300 000 тис. а потім на 2018 знову оголошувати відкриті торги на решту суму і решту черги?

anastasia1626
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
Регіон: Николаевская область
Подякували: 5 разів

Повідомлення anastasia1626 »

nazaar писав:anastasia1626, на цей рік виділено 300 000 грн. решта коштів буде на 2018 рік. закупівля зідно проектно-кошторисної документації поділена на 3 черги. можна оголосити відкриті торги на І чергу на суму 300 000 тис. а потім на 2018 знову оголошувати відкриті торги на решту суму і решту черги?
Ось роз'яснення мерту з даного питання. Можливо у Вас встановлення теплотраси йде окремим об'єктом. Дивіться по пкд.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

anastasia1626, дякую.
ще таке. закінчився договір на електроенергію. його було заключено через переговорну процедуру. як далі роботи. укладати новий договір на пряму - сума 100 000 грн. чи знову переговорна процедура скорочена? або додаткова угода, але то буде більше ніж 20%.

anastasia1626
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 13 лютого 2015, 09:47
Регіон: Николаевская область
Подякували: 5 разів

Повідомлення anastasia1626 »

nazaar писав:anastasia1626, дякую.
ще таке. закінчився договір на електроенергію. його було заключено через переговорну процедуру. як далі роботи. укладати новий договір на пряму - сума 100 000 грн. чи знову переговорна процедура скорочена? або додаткова угода, але то буде більше ніж 20%.
Є роз'яснення МЕРТУ коли додаткова закупівля буде вважатися новим предметом (додаю), не забудьте оприлюднити звіт про виконання тендерного договору. Додаткову угоду в даному випадку укладати неправомірно.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

anastasia1626, дякую.
придбали автобус. в договорі зазначено один казначейський рахунок на який мали кидати кошти. потім вийшло, що кинули на інший казначейський рахунок. потрібно укладати дод.угоду про зміну реквізитів? чи як?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Просто в офіційному листі повинні повідомити про зміну реквізитів, але якщо є взяті фінансові зобов'язання, то це вже буде інша історія...

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

yaoleg, в договорі стоїть один р/р, а проплата пройшла по іншому р/р. яка ще фнша історія?

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

ось така новина прийшла на мило.

Друзі,

Можливо ви вже знаєте, що 7 грудня депутати Верховної Ради в першому читані підтримали законопроект 7206 “Купуй українське, плати українцям”.

Основна ідея законопроекту полягає в надані преференцій місцевому виробнику на тендерах ProZorro в обмін на 23 довідкі, які показуватимуть наскільки українською компанією є учасник. Той, хто збере всі необхідні довідки, зможе продавати державним замовникам свій товар, послуги чи роботи дорожче. Якість продукції до уваги братися не буде.

На нашу думку, через таке нововведення програють, нажаль, всі. Іноземні компанії не зможуть конкурувати на торгах в системі, а інші учасники змушені будуть бігати по державним установам та отримувати більше двох десятків довідок. На членів тендерих комітетів буде покладено додаткове навантаження розрахунку формули та перевірки довідок від учасників.

З позицією команди Prozorro можна ознайомитись за посиланням http://bit.ly/2AzQWf3

Команда Prozorro завжди відкрита для спілкування і думка користувачів системи завжди для нас важлива. Ми розуміємо, що думка державних замовників може кардинально відрізнятись від нашої. Тому, щоб зрозуміти ваше ставлення до законопроекту 7206 ми просимо вас не бути байдужими і приділити пару хвилин відповідям на наше опитування.

Форма опитування http://bit.ly/2ALiRa8

З повагою,

Команда ProZorro

WTF?

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Вітаю. Скільки часу дається Замовнику на відповідь скарги? Є якісь строки?

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Вітаю. Скільки часу дається Замовнику на відповідь скарги? Є якісь строки?

Oleg1971
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 425
З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 186 разів

Повідомлення Oleg1971 »

ст. 18 Закону

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

Oleg1971, дякую.

Гаразд. Це не скарга, а вимога Скаржника. Тип вимоги:  Оскарження визначення переможця. Згідно ст. 18 Закону єдеться про скарги, які розглядає колегія АМКУ і за яку проводиться плата 5 тис. грн. (товари або послуги) або 15 тис. грн. (роботи). 
На офіційному сайті OpenProcurement є визначення, що таке вимога. 

Вимога про усунення порушення, Вимога – офіційне звернення до Замовника з вимогою усунути порушення, припущене з точки зору Скаржника Замовником, а Скарга – офіційне звернення до Органу оскарження з вимогою усунути порушення, припущене з точки зору Скаржника Замовником. Нижче на тому сайті написане наступне: Вимога про усунення порушення - У Понадпорогових закупівлях, Вимога може стосуватись виключно предмету закупівлі і подається не пізніше, ніж за десять днів до завершення періоду прийому пропозицій. 

Виникає питання чим відрізняється вимога від скарги? На сайті Prozorro Infobox є питання - Протягом якого періоду замовник розглядає вимогу про усунення порушення у процесі проведення закупівлі? Замовник протягом 3 днів розглядає вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. Вимога скаржником була подана в 16-00 год. в п'ятницю 15.12.2017 р. Вже пройшло 3 дні 2 з яких вихідні. В вимозі Скаржник зазначає, що це ВИМОГА про скасування протоколу засідання комітету. Та як Вимога подається під час подання пропозицій, а не після ухвалення рішення тендер. комітету про визнання переможця. Правильно? В самій вимозі Скаржник спирається як раз на ст. 18 Закону, що це не вимога, а скарга "Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій." І просить Нас скасувати протокол і відхилити рішення про переможця. Чи правомірно подавати таку вимогу. І чи зупиняється процес закувлі коли проходить період оскарження? І ще за вимогу сплачуються гроші?

Oleg1971
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 425
З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 186 разів

Повідомлення Oleg1971 »

3 дні по допорогам

Oleg1971
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 425
З нами з: 18 грудня 2017, 09:33
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 186 разів

Повідомлення Oleg1971 »

надайте код закупівлі в Прозоро

nazaar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 301
З нами з: 27 травня 2016, 12:41
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 64 рази
Подякували: 13 разів

Повідомлення nazaar »

в тендерній документації зазначено, що учасник повинен накласти ЕЦП згідно ст. 12 Закону. жоден учасник не підписав свою тендерну пропозицію ЕЦП. і відсутність ЕЦП відповідно ст. 30 Закону де тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації. і це вже є причина відхилення?

tercentr777
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 69
З нами з: 22 серпня 2016, 14:31
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення tercentr777 »

В нашій організації на 2018 рік будуть тільки допорогові закупівлі. З чого починати документальне оформлення цього процесу? Я маю на увазі, що це буде тендерний комітет чи відповідальна особа? Як це правильно затвердити (протоколи чи накази?) В якому нормативному документі це описується? Буду дуже вдячна за відповідь.

Мельник Наталія
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 58
З нами з: 14 липня 2016, 22:50
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення Мельник Наталія »

Привіт Усім""" Хто зареєстрований на майданчику Державні закупівлі онлайн ---чи у всіх він не працює так як раніше???? Як оголосити закупівлю.???

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

tercentr777 писав:В нашій організації на 2018 рік будуть тільки допорогові закупівлі. З чого починати документальне оформлення цього процесу? Я маю на увазі, що це буде тендерний комітет чи відповідальна особа? Як це правильно затвердити (протоколи чи накази?) В якому нормативному документі це описується? Буду дуже вдячна за відповідь.
В газеті "Бюджетна бухгалтерія" був матеріал "Допорогові закупівлі: від А до Я" (див. № 41, 2017 рік)

tercentr777
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 69
З нами з: 22 серпня 2016, 14:31
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення tercentr777 »

Матвєєва Вікторія, я перечитала статтю в цьому номері, але в мене питання не як закуповувати, а з чого починати роботу в закупівлях, а саме створення комісії чи відповідальної особи і т.д.? Дякую

Bismark
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 05 травня 2016, 11:37
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Bismark »

Доброго дня

Підскажіть, будь ласка, чи правильно я розумію, що сума товарів по одному коду cpv не повинна перебільшувати 50 тис грн, а не 3 тис грн ? Можете сказати, де це прописано, бо я чув, що максимум 3 тисячі по 1 коду без закупівлі на сайті.  Чи можно, наприклад, будівельні товари на суму 20 тис робити впродовж року договорами по 2,9 тис з появою потреби?

Дякую

ALLA
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 16 лютого 2016, 08:46
Регіон: Винницкая область
Подякували: 2 рази

Повідомлення ALLA »

Bismark, У законі прописано ст.2 обмеження щодо закупівель. Але кожний розпорядник своїм розпорядчим документом може змінювати вартісну межу допорогових закупівель. Також згідно Закону якщо вартість 50 тис то необхідно подати звіт про укладений договір

Bismark
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 05 травня 2016, 11:37
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Bismark »

ALLA писав:Bismark, У законі прописано ст.2 обмеження щодо закупівель. Але кожний розпорядник своїм розпорядчим документом може змінювати вартісну межу допорогових закупівель. Також згідно Закону якщо вартість 50 тис то необхідно подати звіт про укладений договір
В Законі написано -  Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.


Я правильно розумію, що можна по одном коду перевищувати суму в 3 тисячі без закупівлі? , Якщо більше 50 - звіт або закупівля? 

male4a
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 162
З нами з: 15 січня 2014, 09:46
Регіон: Львовская область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 15 разів

Повідомлення male4a »

tercentr777 писав:Матвєєва Вікторія, я перечитала статтю в цьому номері, але в мене питання не як закуповувати, а з чого починати роботу в закупівлях, а саме створення комісії чи відповідальної особи і т.д.? Дякую
 Можливо в когось є  ця стаття в електронному варіанті, і міг би скинути???

tercentr777
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 69
З нами з: 22 серпня 2016, 14:31
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення tercentr777 »

male4a, у мене тільки у журналі, можу сканувати і відправити вам на почту

male4a
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 162
З нами з: 15 січня 2014, 09:46
Регіон: Львовская область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 15 разів

Повідомлення male4a »

tercentr777 писав:male4a, у мене тільки  у журналі, можу сканувати і відправити вам на почту
буду дуже вдячна!!моя пошта
Востаннє редагувалось 16 січня 2018, 17:07 користувачем male4a, всього редагувалось 1 раз.

nicstar_74@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 28 січня 2016, 13:36
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення nicstar_74@ukr.net »

tercentr777, Добрий день! Якщо вам не важко, будь ласка відправте і мені скановану статтю з газети "Бюджетна бухгалтерія" по матеріалу "Допорогові закупівлі: від А до Я" (№ 41, 2017 рік) на адресу slavfinuprav@ukr.net.

nicstar_74@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 28 січня 2016, 13:36
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення nicstar_74@ukr.net »

tercentr777, Дуже дякую за надіслану сканкопію статті.

A_M_Alex
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 16 січня 2018, 14:05
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення A_M_Alex »

Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка) виникла у нас така ситуація(я новачок у даній сфері): на 2018 рік плануємо Капітальний ремонт 4-х доріг. За кодом ДК 021:2015 45233000-9. Суми відповідно: на 1 млн. грн.; 700тис.грн; 500 тис.грн.; 500 тис.грн. Хочемо заключати прямий договір. Визначили тип процедури "звіт про укладений договір". Чи буде це правильно? Чи все таки потрібно спиратися на сумарну суму по коду ДК в 2млн.700тис.грн. та проводити тип процедури "відкриті торги"? Але це ж окремі обєкти будівництва, а не один. Може хто знає листи з розясненнями? Буду вдячна за допомогу)

Відповісти

Повернутись до “Закупівлі за рахунок бюджетних коштів”