nazaar писав:Ніхто не відповідає. ну нехай. але ще є таке питання. Провели відкриті торги. Перший раз ніхто не заявився і закупівля не відбулась. Другий раз подали заявки два учасника. І двох відхилили, бо не було подано багато документів (довідка згідно ст. 17 і 16, копії ліцензій, проект договору) причина тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації. Отже, закупівля два рази не відбулась. Перший раз без учасників. Другий раз відхилення всіх пропозицій. Оголошувати третій раз закупівлю? Нема часу. Тому що це роботи. Переговорна процедура за нагальною потребою? Що в такій ситуації робити?
Не знаю який у Вас предмет закупівлі, але чи зможете Ви обгрунтувати п. 3 ст. 35 Закону. Як на мене підстав для застосування переговорної процедури немає. Отже, або повторно відкриті торги, або повернення коштів.
nazaar писав:Вітаю. Така ситуація нагальна. Є школа в якій потрібно замінити дах. сума 700 000 грн. це йде як капітальний ремонт. в тій самій школі також потрібно замінити вікна та встановити теплотрасу. Загальна сума (заміна даху, заміна вікон, встановлення теплотраси) - 2 500 000 грн. Справа в тому, що документи є тільки на заміну даху. Питання. Чи можна йти по прямій угоді на суму 700 000 грн. на заміну даху? І чи не буде це порушенням? Дякую.
А на яку суму у Вас проектно-кошторисна документація, на 2 500 000 грн. Проект на 2017 рік чи перехідний на 2018 рік? Якщо Вам у 2018 році виділять залишок суми і у Вас перехідний проект, то варто провести відкриті торги.
anastasia1626, на цей рік виділено 300 000 грн. решта коштів буде на 2018 рік. закупівля зідно проектно-кошторисної документації поділена на 3 черги. можна оголосити відкриті торги на І чергу на суму 300 000 тис. а потім на 2018 знову оголошувати відкриті торги на решту суму і решту черги?
nazaar писав:anastasia1626, на цей рік виділено 300 000 грн. решта коштів буде на 2018 рік. закупівля зідно проектно-кошторисної документації поділена на 3 черги. можна оголосити відкриті торги на І чергу на суму 300 000 тис. а потім на 2018 знову оголошувати відкриті торги на решту суму і решту черги?
Ось роз'яснення мерту з даного питання. Можливо у Вас встановлення теплотраси йде окремим об'єктом. Дивіться по пкд.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
anastasia1626, дякую.
ще таке. закінчився договір на електроенергію. його було заключено через переговорну процедуру. як далі роботи. укладати новий договір на пряму - сума 100 000 грн. чи знову переговорна процедура скорочена? або додаткова угода, але то буде більше ніж 20%.
nazaar писав:anastasia1626, дякую.
ще таке. закінчився договір на електроенергію. його було заключено через переговорну процедуру. як далі роботи. укладати новий договір на пряму - сума 100 000 грн. чи знову переговорна процедура скорочена? або додаткова угода, але то буде більше ніж 20%.
Є роз'яснення МЕРТУ коли додаткова закупівля буде вважатися новим предметом (додаю), не забудьте оприлюднити звіт про виконання тендерного договору. Додаткову угоду в даному випадку укладати неправомірно.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
anastasia1626, дякую.
придбали автобус. в договорі зазначено один казначейський рахунок на який мали кидати кошти. потім вийшло, що кинули на інший казначейський рахунок. потрібно укладати дод.угоду про зміну реквізитів? чи як?
Можливо ви вже знаєте, що 7 грудня депутати Верховної Ради в першому читані підтримали законопроект 7206 “Купуй українське, плати українцям”.
Основна ідея законопроекту полягає в надані преференцій місцевому виробнику на тендерах ProZorro в обмін на 23 довідкі, які показуватимуть наскільки українською компанією є учасник. Той, хто збере всі необхідні довідки, зможе продавати державним замовникам свій товар, послуги чи роботи дорожче. Якість продукції до уваги братися не буде.
На нашу думку, через таке нововведення програють, нажаль, всі. Іноземні компанії не зможуть конкурувати на торгах в системі, а інші учасники змушені будуть бігати по державним установам та отримувати більше двох десятків довідок. На членів тендерих комітетів буде покладено додаткове навантаження розрахунку формули та перевірки довідок від учасників.
Команда Prozorro завжди відкрита для спілкування і думка користувачів системи завжди для нас важлива. Ми розуміємо, що думка державних замовників може кардинально відрізнятись від нашої. Тому, щоб зрозуміти ваше ставлення до законопроекту 7206 ми просимо вас не бути байдужими і приділити пару хвилин відповідям на наше опитування.
Гаразд. Це не скарга, а вимога Скаржника. Тип вимоги: Оскарження визначення переможця. Згідно ст. 18 Закону єдеться про скарги, які розглядає колегія АМКУ і за яку проводиться плата 5 тис. грн. (товари або послуги) або 15 тис. грн. (роботи).
На офіційному сайті OpenProcurement є визначення, що таке вимога.
Вимога про усунення порушення, Вимога – офіційне звернення до Замовника з вимогою усунути порушення, припущене з точки зору Скаржника Замовником, а Скарга – офіційне звернення до Органу оскарження з вимогою усунути порушення, припущене з точки зору Скаржника Замовником. Нижче на тому сайті написане наступне: Вимога про усунення порушення - У Понадпорогових закупівлях, Вимога може стосуватись виключно предмету закупівлі і подається не пізніше, ніж за десять днів до завершення періоду прийому пропозицій.
Виникає питання чим відрізняється вимога від скарги? На сайті Prozorro Infobox є питання - Протягом якого періоду замовник розглядає вимогу про усунення порушення у процесі проведення закупівлі? Замовник протягом 3 днів розглядає вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. Вимога скаржником була подана в 16-00 год. в п'ятницю 15.12.2017 р. Вже пройшло 3 дні 2 з яких вихідні. В вимозі Скаржник зазначає, що це ВИМОГА про скасування протоколу засідання комітету. Та як Вимога подається під час подання пропозицій, а не після ухвалення рішення тендер. комітету про визнання переможця. Правильно? В самій вимозі Скаржник спирається як раз на ст. 18 Закону, що це не вимога, а скарга "Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій." І просить Нас скасувати протокол і відхилити рішення про переможця. Чи правомірно подавати таку вимогу. І чи зупиняється процес закувлі коли проходить період оскарження? І ще за вимогу сплачуються гроші?
в тендерній документації зазначено, що учасник повинен накласти ЕЦП згідно ст. 12 Закону. жоден учасник не підписав свою тендерну пропозицію ЕЦП. і відсутність ЕЦП відповідно ст. 30 Закону де тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації. і це вже є причина відхилення?
В нашій організації на 2018 рік будуть тільки допорогові закупівлі. З чого починати документальне оформлення цього процесу? Я маю на увазі, що це буде тендерний комітет чи відповідальна особа? Як це правильно затвердити (протоколи чи накази?) В якому нормативному документі це описується? Буду дуже вдячна за відповідь.
tercentr777 писав:В нашій організації на 2018 рік будуть тільки допорогові закупівлі. З чого починати документальне оформлення цього процесу? Я маю на увазі, що це буде тендерний комітет чи відповідальна особа? Як це правильно затвердити (протоколи чи накази?) В якому нормативному документі це описується? Буду дуже вдячна за відповідь.
В газеті "Бюджетна бухгалтерія" був матеріал "Допорогові закупівлі: від А до Я" (див. № 41, 2017 рік)
Матвєєва Вікторія, я перечитала статтю в цьому номері, але в мене питання не як закуповувати, а з чого починати роботу в закупівлях, а саме створення комісії чи відповідальної особи і т.д.? Дякую
Підскажіть, будь ласка, чи правильно я розумію, що сума товарів по одному коду cpv не повинна перебільшувати 50 тис грн, а не 3 тис грн ? Можете сказати, де це прописано, бо я чув, що максимум 3 тисячі по 1 коду без закупівлі на сайті. Чи можно, наприклад, будівельні товари на суму 20 тис робити впродовж року договорами по 2,9 тис з появою потреби?
Bismark, У законі прописано ст.2 обмеження щодо закупівель. Але кожний розпорядник своїм розпорядчим документом може змінювати вартісну межу допорогових закупівель. Також згідно Закону якщо вартість 50 тис то необхідно подати звіт про укладений договір
ALLA писав:Bismark, У законі прописано ст.2 обмеження щодо закупівель. Але кожний розпорядник своїм розпорядчим документом може змінювати вартісну межу допорогових закупівель. Також згідно Закону якщо вартість 50 тис то необхідно подати звіт про укладений договір
В Законі написано - Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можутьвикористовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Я правильно розумію, що можна по одном коду перевищувати суму в 3 тисячі без закупівлі? , Якщо більше 50 - звіт або закупівля?
tercentr777 писав:Матвєєва Вікторія, я перечитала статтю в цьому номері, але в мене питання не як закуповувати, а з чого починати роботу в закупівлях, а саме створення комісії чи відповідальної особи і т.д.? Дякую
Можливо в когось є ця стаття в електронному варіанті, і міг би скинути???
tercentr777, Добрий день! Якщо вам не важко, будь ласка відправте і мені скановану статтю з газети "Бюджетна бухгалтерія" по матеріалу "Допорогові закупівлі: від А до Я" (№ 41, 2017 рік) на адресу slavfinuprav@ukr.net.
Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка) виникла у нас така ситуація(я новачок у даній сфері): на 2018 рік плануємо Капітальний ремонт 4-х доріг. За кодом ДК 021:2015 45233000-9. Суми відповідно: на 1 млн. грн.; 700тис.грн; 500 тис.грн.; 500 тис.грн. Хочемо заключати прямий договір. Визначили тип процедури "звіт про укладений договір". Чи буде це правильно? Чи все таки потрібно спиратися на сумарну суму по коду ДК в 2млн.700тис.грн. та проводити тип процедури "відкриті торги"? Але це ж окремі обєкти будівництва, а не один. Може хто знає листи з розясненнями? Буду вдячна за допомогу)