Інвентаризація непридатних основних засобів

Аватар користувача
Kolya911
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 04 грудня 2014, 21:46

Повідомлення Kolya911 »

Згідно Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ на основні засоби, які не придатні до експлуатації і не підлягають відновленню, складається окремий опис із вказівкою часу введення в експлуатацію та причин, що довели до стану непридатності ці об'єкти.
У когось є зразок цього опису?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

А навіщо видумувати такий опис? Користуйтесь затвердженою формою Інвентарного опису основних засобів. А у окремій графі вкажить час введення об`єкту в експлуатацію та причини, що довели до стану непридатності цього об'єкту.

Аватар користувача
ANNA6724
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 116
З нами з: 19 вересня 2014, 11:32
Регіон: Сумская область
Звідки: Сумы

Повідомлення ANNA6724 »

В яких випадках необхідно обов"язково залучити працівника фінансової інспекції при інвентаризації основних засобів?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Під час проведення ревізії працівники Держфінінспекції мають право ініціювати проведення інвентаризації майна установи. Однак повноважень на самостійне проведення інвентаризації контролюючі органи не мають. Тому немає жодних законодавчих підстав для включення таких осіб до складу інвентаризаційної комісії. У цьому випадку працівники ДФІ мають право бути лише присутніми при проведенні інвентаризації, оскільки вони можуть оцінити як роботу самої інвентаризаційної комісії, так і стан справ щодо збереження та використання матеріальних цінностей в установі.
З цього питання подивіться лист Держфінінспекції від 13.01.2014 р. N 25-14/50. Цей лист можете подивитися у доданому файлі.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
ANNA6724
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 116
З нами з: 19 вересня 2014, 11:32
Регіон: Сумская область
Звідки: Сумы

Повідомлення ANNA6724 »

Дякую

natali7828
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 січня 2015, 11:53
Контактна інформація:

Повідомлення natali7828 »

Добрий вечір! Допоможіть розібратися в такій ситуації. В 2014р. в установі стався підпал катеру. Справа знаходиться в слідчих органах, винні особи не встановлені. Вартість катера відображена в балансі установи, та нараховувалась амортизація щоквартально. Як правильно документально оформити перенесення з балансу вартість обєкта на позабалансовий рахунок та припинити нарахування амортизації. Дякую

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Підставою для списання викрадених (зіпсованих, знищених) матеріальних цінностей з балансу установи та зарахування їх на позабалансовий облік є протокол інвентаризаційної комісії. Однак активи, щодо яких виявлено факти розкрадання (псування, знищення), списують з балансу лише за відсутності винних осіб та після вжиття всіх необхідних заходів для недопущення фактів розкрадання в подальшому.

Отже, на підстави протоколу комісії знищені матеріальні цінності списують з балансу  та ставлять їх на позабалансовий облік. Саме тоді й виникають підстави для припинення нарахування амортизації. 

А ось вже з позабалансового обліку ви спишите тільки після отримання рішення (протоколу) про закриття справи

natali7828
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 січня 2015, 11:53
Контактна інформація:

Повідомлення natali7828 »

Вікторія дякую за відповідь)) А щоб скласти протокол потрібен наказ керівника на проведення інвентаризації??. І як бути з амортизацією, яка нараховувалась на катер, який не використовувався, бо був пошкоджений???

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Так, наказ обов*язково потрібен. Що стосується доцільності корегування амортизації, то це досить цікаве питання. Для початку давайте визначимось, якою датою буде складений та затверджений протокол? Напевно, що не 2014 роком?!?!?  Тоді які підстави для такого корегування зараз?

natali7828
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 січня 2015, 11:53
Контактна інформація:

Повідомлення natali7828 »

наказ на проведення інвентаризації та протокол все буде 31.03.2017 щоб в квітні вже не нараховувати амортизацію на ці засоби

natali7828
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 21 січня 2015, 11:53
Контактна інформація:

Повідомлення natali7828 »

Добрий день Вікторія!!! Підкажіть будь-ласка кореспонденцію рахунків по перенесенню на позабалансовий облік основних засобів))) Дякую.

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”