Інвентаризація непридатних основних засобів
Згідно Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ на основні засоби, які не придатні до експлуатації і не підлягають відновленню, складається окремий опис із вказівкою часу введення в експлуатацію та причин, що довели до стану непридатності ці об'єкти.
У когось є зразок цього опису?
У когось є зразок цього опису?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
А навіщо видумувати такий опис? Користуйтесь затвердженою формою Інвентарного опису основних засобів. А у окремій графі вкажить час введення об`єкту в експлуатацію та причини, що довели до стану непридатності цього об'єкту.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Під час проведення ревізії працівники Держфінінспекції мають право ініціювати проведення інвентаризації майна установи. Однак повноважень на самостійне проведення інвентаризації контролюючі органи не мають. Тому немає жодних законодавчих підстав для включення таких осіб до складу інвентаризаційної комісії. У цьому випадку працівники ДФІ мають право бути лише присутніми при проведенні інвентаризації, оскільки вони можуть оцінити як роботу самої інвентаризаційної комісії, так і стан справ щодо збереження та використання матеріальних цінностей в установі.
З цього питання подивіться лист Держфінінспекції від 13.01.2014 р. N 25-14/50. Цей лист можете подивитися у доданому файлі.
З цього питання подивіться лист Держфінінспекції від 13.01.2014 р. N 25-14/50. Цей лист можете подивитися у доданому файлі.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 15
- З нами з: 21 січня 2015, 11:53
- Контактна інформація:
Добрий вечір! Допоможіть розібратися в такій ситуації. В 2014р. в установі стався підпал катеру. Справа знаходиться в слідчих органах, винні особи не встановлені. Вартість катера відображена в балансі установи, та нараховувалась амортизація щоквартально. Як правильно документально оформити перенесення з балансу вартість обєкта на позабалансовий рахунок та припинити нарахування амортизації. Дякую
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Підставою для списання викрадених (зіпсованих, знищених) матеріальних цінностей з балансу установи та зарахування їх на позабалансовий облік є протокол інвентаризаційної комісії. Однак активи, щодо яких виявлено факти розкрадання (псування, знищення), списують з балансу лише за відсутності винних осіб та після вжиття всіх необхідних заходів для недопущення фактів розкрадання в подальшому.
Отже, на підстави протоколу комісії знищені матеріальні цінності списують з балансу та ставлять їх на позабалансовий облік. Саме тоді й виникають підстави для припинення нарахування амортизації.
А ось вже з позабалансового обліку ви спишите тільки після отримання рішення (протоколу) про закриття справи
Отже, на підстави протоколу комісії знищені матеріальні цінності списують з балансу та ставлять їх на позабалансовий облік. Саме тоді й виникають підстави для припинення нарахування амортизації.
А ось вже з позабалансового обліку ви спишите тільки після отримання рішення (протоколу) про закриття справи
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 15
- З нами з: 21 січня 2015, 11:53
- Контактна інформація:
Вікторія дякую за відповідь)) А щоб скласти протокол потрібен наказ керівника на проведення інвентаризації??. І як бути з амортизацією, яка нараховувалась на катер, який не використовувався, бо був пошкоджений???
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Так, наказ обов*язково потрібен. Що стосується доцільності корегування амортизації, то це досить цікаве питання. Для початку давайте визначимось, якою датою буде складений та затверджений протокол? Напевно, що не 2014 роком?!?!? Тоді які підстави для такого корегування зараз?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 15
- З нами з: 21 січня 2015, 11:53
- Контактна інформація:
наказ на проведення інвентаризації та протокол все буде 31.03.2017 щоб в квітні вже не нараховувати амортизацію на ці засоби
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 15
- З нами з: 21 січня 2015, 11:53
- Контактна інформація:
Добрий день Вікторія!!! Підкажіть будь-ласка кореспонденцію рахунків по перенесенню на позабалансовий облік основних засобів))) Дякую.