Подскажите !

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
Евгений_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 21 січня 2011, 18:36
Регіон: Крым
Звідки: Симферополь

Повідомлення Евгений_ubr »

Мы писали заявку на имя начальника казначейства АРК и видели свои доходы и расходы,но с 22.01.13 на сайт попасть не можем .

Аватар користувача
Павлова Анна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 06 березня 2012, 21:05
Звідки: Диканька

Повідомлення Павлова Анна »

Valentina_, код 25020200 - це 03 фонд

Valentina_

Повідомлення Valentina_ »

дуже вдячна)))))))))))))))))))) і на майбутнє, чи м це визначається??

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Valentina_, 02 фонд это ваша форма 4.1 в отчётности, 03 фонд это 4.2, 07 фонд это 4.3!! А вид доходов определён наказом 11 минфина " Про бюджетну класификацию"
Это вот из неё
25000000 
Власні надходження бюджетних установ  
25010000 
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством 
25010100 
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю 
25010200 
Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності 
25010300 
Плата за оренду майна бюджетних установ  
25010400 
Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) 
25020000 
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ  
25020100 
Благодійні внески, гранти та дарунки 
25020200
Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб
25020300 
Кошти, що отримують вищі та професійно-технічні навчальні заклади від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надано відповідне право

Valentina_

Повідомлення Valentina_ »

дякую

Ellena333
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 15 лютого 2013, 22:22
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення Ellena333 »

Підскажіть будьласка: бюджетна установа на рахунок за доручнням (спеціальний фонд), відкритий у казначействі, отримує гроші від батьків та використовує їх на оплату послуг (прання). Як буде вірно  обліковувати такі кошти, які меморіальні ордери використовувати та за якими субрахунками проводити. Як списати ці кошти за якими меморіальними ордерами оприбутковувати та списувати. Будьласка по повніше із роз'ясненям. Дякую

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »


Ellena333
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 15 лютого 2013, 22:22
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення Ellena333 »

EVGENIY, большое спасибо!:)

Добавлено (16.02.2013, 22:13)
---------------------------------------------
EVGENIY Вы не скажите правильно я сделала у чет выше сказаного,
мемор. ордер № 3 : Д - 324   ;        К  -  324
                              К  - 712           Д -   364
следующий (оприходывание)-
Мемор. ордер № 4 :    -           ;    к  -   364
                                                   Д  -   ? (я думаю 812)  (оплакомуата согласно договору услуги "стирка детской одежды")  

  
по какому ордеру списывать эту услугу  не знаю. Подскажите пожалуйста. 

Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »


Цитата писав:мемор. ордер № 3 : Д - 324   ;        К  -  324
К  - 712           Д -   364
 Ellena333, дебетоваться и кредитоваться один счет не может!!!
Если деньги поступают на счет в казначействе:
Дт 364 Кт 712 - на суму начисленной платы (МО № 4)
Дт 324 Кт 364 - сумма поступления на счет ( МО № 3,4)
Дт 812 Кт 675(или 673) - получен счет за услуги стирки (МО № 6)
Дт 675(673) Кт 324 - оплачены услуги по стирке (МО № 3,6)

Ellena333
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 15 лютого 2013, 22:22
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення Ellena333 »

Спасибо за помощь!

плотина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 06 січня 2013, 11:27
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення плотина »

Пожалуйста, подскажите сколько штатных едниц в бухгалтертерии сельского совета должно работать если у нас 2 я/сада из них 1 постоянный,1 сезонный, 3 клуба,1 сельский совет а население у нас 2100чел.У нас в бухгалтерии при сельском совете 1 гл.бухгалтер и 2 специлиста з бух.учета и отчетности.

Аватар користувача
klimksenia
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення klimksenia »

Підкажіть чи можна опис інвентарних карток по обліку основних засобів вести у електронному вигляді чи потрібно у паперовому вручну? Якщо в електронному, то за якою формою?

Alekso
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 112
З нами з: 31 травня 2012, 22:04
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Alekso »

Подскажите пожалуйста. В структурном подразделении бюджетного учреждения предоставляются платные услуги с использованием РРО (регистратор расчетных операций). Кассы в структурном подразделении нет, кассовая книга не ведется. Все вырученные от платных услуг деньги поступают в кассу основного предприятия с последующей сдачей на специальные регистрационные счета. Необходимо ли устанавливать лимит касы для структурного подразделения?
Можно ли сдавать деньги в кассу основного предприятия два раза месяц, а не каждый день, так как ежедневная выручка очень мала?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Alekso, Каждое предприятие, имеющее кассу, должно вести одну кассовую книгу. В случае наличия у такого предприятия обособленных подразделений и осуществления этими подразделениями операций по приему и выдаче наличности с оформлением приходных и расходных кассовых ордеров (прием выручки, выплата заработной платы, выдача денежных средств на хозяйственные нужды и пр.) такие подразделения также обязаны вести кассовую книгу (п. 4.2 Положения № 637).

2.8. Підприємства можуть тримати в позаробочий час у своїх касах готівкову виручку (готівку) в межах, що не перевищують установлений ліміт каси. Готівкова виручка (готівка), що перевищує встановлений ліміт каси, обов'язково здається до банків для її зарахування на банківські рахунки.

Якщо підприємство в окремі дні
не має перевищення ліміту каси, то таке підприємство може в ці дні не здавати в установлені строки готівку.

5.2. Установлення ліміту каси проводиться підприємствами самостійно на підставі розрахунку встановлення ліміту залишку готівки в касі (додаток 8), що підписується головним (старшим) бухгалтером та керівником підприємства (або уповноваженою ним особою). До розрахунку приймається строк здавання підприємством готівкової виручки (готівки) для її зарахування на рахунки в банках, визначений відповідним договором банківського рахунку. Для кожного підприємства та його відокремленого підрозділу складається окремий розрахунок встановлення ліміту залишку готівки в касі.

Установлений ліміт каси затверджується внутрішніми наказами (розпорядженнями) підприємства. Для відокремлених підрозділів ліміт каси встановлюється і доводиться до їх відома відповідними внутрішніми наказами (розпорядженнями) підприємства - юридичної особи.

rozkvit
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 05 січня 2013, 22:31
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення rozkvit »

На какой счет отнести посуду (кастрюли,сковородки)?

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

113 - 6 група столовий, "кухонний та інший господарський інвентар", а якщо термін служби менше року 221.

Аватар користувача
Nadua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 24 лютого 2013, 02:21
Регіон: Lazio
Звідки: Rome

Повідомлення Nadua »

Підскажіть, будь ласка, якими законодавчими актами потрібно скористатись, щоб відповісти на наступні питання конкурсу на державну службу (все стосується бюджетних установ)? Чи відмінностей немає і можна скоритатись звичайними П(с)БО і т.д.? Наперед вдячна

1.      Звітність(періоди та види) неприбуткової установи до податкового органу.
2.      Основні
функції  бухгалтерського обліку.
3.      Розрахунок
допомоги у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю.   
Оподаткування
4.      Які обов’язкові
реквізити повинні мати первинні документи?
-          Валюта
бухгалтерського  обліку та фінансової звітності.
-          Які
є види та розміри утримань із заробітної плати?
               
5.  Нарахування та
перерахування  податків до державного бюджету та інших   
    платежів.
6.  Складові заробітної плати.
7.  Види матеріального стимулювання.
Премії.
8. Види утримання із заробітної плати
працівника. Які розміри мінімальної заробітної плати
9. Порядок ведення внутрішнього обліку
і подання звітності в рамках своїх функціональних обов'язків. Новітні
інформаційні та програмні засоби в бухгалтерському обліку.
10.  Яке основне завдання
інвентаризації?
11. Облік цінностей, які  не належать
установі, але знаходяться в її розпорядженні.
12. Який порядок виплати відрядних витрат
працівника ? Що таке авансовий звіт ?
13. Джерела фінансування.
14. Дебіторська і кредиторська заборгованість.
15. Періодичність нарахування зносу основних
засобів в бюджетних установах.
16.  Порядок нарахування заробітної
плати, відпускних.
17.  Порядок нарахування відшкодування
по листках непрацездатності.
18. Головна книга. Порядок заповненняголовної книги
19. Штатний розпис.
20. Кошторис витрат
21. Розрахунки з дебіторами і кредиторами та
їх облік в бюджетних установах.  
22. Підготовка бюджетної пропозиції на
наступний рік.
23. З яких основних моментів складається
баланс бюджетної установи?
24. План рахунків бухгалтерського обліку
бюджетних установ.
25.Порядок і строки складання бухгалтерської
звітності.
26.Облік малоцінних і швидкозношуваних
предметів.
27.Облік основних засобів в бюджетних
установах.
28. Види фінансової та статистичної
звітності.
29.Облік та проведення інвентаризації
грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і
платіжних зобов’язань, списання  дебіторської та  кредиторської
заборгованості.
30.Які обов’язкові реквізити повинні мати
первинні документи ?

Alekso
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 112
З нами з: 31 травня 2012, 22:04
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Alekso »

EVGENIY. Дело в том, что структурное подразделение (библиотека) обслуживается централизованной бухгалтерией. В штате библиотеки нет кассира, не производятся операций по приему и выдаче наличности с оформлением приходных и расходных кассовых ордеров. При этих условиях может быть касса в библиотеке и устанавливаться лимит кассы?


Аватар користувача
ssvet_ubr
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 209
З нами з: 07 липня 2011, 17:37
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 5 разів

Повідомлення ssvet_ubr »

Nadua, облік в бюджетних установах не регулюється П(С)БО. Але в переліку Ваших питань багато чого стосується бухгалтерського обліку в цілому, тому лише одними нормативними документами (інструкціями) тут не обійтися. 
Цікаво, на яку посаду Ви претендуєте? (Питання наче на державному іспиті в університеті)

Аватар користувача
Ларэна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 25 вересня 2012, 07:47
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Цюрупинск

Повідомлення Ларэна »

Підскажіть,будь ласка як правильно перевести( чи звільнити) секретаря керівника, ту що пройшла конкурс на посаду спеціаліста 1 категорії( в одній установі), як буде звучати в наказі перевести чи звільнити. Чи залишиться фіксована індексація з липня 2013 року( базовий лютий 2008р). Звісно зар. плата не збільшується( мінімальна 1147), Як поступити з відпусткою, компенсація чи надання відпустки за графіком? Буду вдячна за допомогу

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ларэна, конечно лучше будет перевести, индексацию обговорить в приказе по переводу (так как оклад не меняется то базовым считать февраль 2008), зачем компенсацию?? Пусть по графику своему идёт!

Аватар користувача
Nadua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 24 лютого 2013, 02:21
Регіон: Lazio
Звідки: Rome

Повідомлення Nadua »

ssvet, так, питання дійсно "вражають" ! Але що є то є. З бюджетними установами справи не мала, тому й не знаю, що саме вони тут хочуть і чим користуватись. А іспит на посаду гол. спеціаліста бухг. відділу  

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Nadua, специально для вас раздел Нормативный документы добавил документами по зарплате! И законом про БУхучёт!

Аватар користувача
Nadua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 24 лютого 2013, 02:21
Регіон: Lazio
Звідки: Rome

Повідомлення Nadua »

спасибо большое))

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Чудо4011, в любой бюджетной установе есть годовой отчёт, возьмите в той по которой пишите диплом!!! В других темах ваши посты поудалял! На сайте никто свой отчёт не вылаживает! Разве что если вы попросите и вам вышлют на емейл, но думаю врятли кто то это сделает!

Поп
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 18 лютого 2013, 12:39
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Поп »

Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, кто знает. Ситуация такая. У  работника бюджетного учреждения оклад  1449 грн. Последнее повышение февраль 2008 года. В июле 2012 года фиксированную сумму индексации не  высчитывали ( т.к. больше минимальной) индексировалась в размере минимальной. В феврале оклад  увеличился до 1467 грн. Как индексировать зарплату?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Поп, Теперь нужно вычислить фиксированную сумму и её платить

women
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 06 лютого 2013, 14:09
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення women »

Добрый день есть у кого-то Прибутковий ордер Типова форма М-4 в Еxcel ...Спасибо.

Лjkj
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 13 лютого 2013, 21:43
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Лjkj »

На начало года была кредиторка на 8833 грн, в январе возобновили финансовых на 6475 грн , остальные обновили в феврале как написать проводки, или  кредиторку в Ж/о №6 оставить как есть.

Добавлено (13.03.2013, 13:09)
---------------------------------------------
Подскажите, если долг по укртелекому был за 2012 год 202 грн., а я показала 179 грн. какие проводки теперь надо сделать , это же потянет за собой изменение фин.результата за 2012 год...

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Лjkj, конечно оставлять как есть вы и в Ф7 должны были её показывать! Просто в казне вешать финансовые обязательства по мере принятия кошториса!
Лjkj писав:Подскажите, если долг по укртелекому был за 2012 год 202 грн., а я показала 179 грн. какие проводки теперь надо сделать , это же потянет за собой изменение фин.результата за 2012 год...
Вобще то разницу тогда нужно было заложить в кошторис, т.е. показать в расчётах к кошторису на 2013 год а то КРУ пристанет! А по бухгалтерии если вы так сделали и типа заложили в кошторис такое то можно просто доначислить так как эта сумма уже будет относится к виконанню кошториса текущего, если так не сделали тогда да нужно затрагивать финрезультат, так как не относится к кошторису этого года (а  это уже как бы нарушение)! Это сугубо моё мнение и в нём я на 100% не уверен

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”