Valentina_, 02 фонд это ваша форма 4.1 в отчётности, 03 фонд это 4.2, 07 фонд это 4.3!! А вид доходов определён наказом 11 минфина " Про бюджетну класификацию"
Это вот из неё
25000000
Власні надходження бюджетних установ
25010000
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством
25010100
Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю
25010200
Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності
25010300
Плата за оренду майна бюджетних установ
25010400
Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)
25020000
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ
25020100
Благодійні внески, гранти та дарунки
25020200
Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб
25020300
Кошти, що отримують вищі та професійно-технічні навчальні заклади від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надано відповідне право
Підскажіть будьласка: бюджетна установа на рахунок за доручнням (спеціальний фонд), відкритий у казначействі, отримує гроші від батьків та використовує їх на оплату послуг (прання). Як буде вірно обліковувати такі кошти, які меморіальні ордери використовувати та за якими субрахунками проводити. Як списати ці кошти за якими меморіальними ордерами оприбутковувати та списувати. Будьласка по повніше із роз'ясненям. Дякую
Добавлено (16.02.2013, 22:13)
---------------------------------------------
EVGENIY Вы не скажите правильно я сделала у чет выше сказаного,
мемор. ордер № 3 : Д - 324 ; К - 324
К - 712 Д - 364
следующий (оприходывание)-
Мемор. ордер № 4 : - ; к - 364
Д - ? (я думаю 812) (оплакомуата согласно договору услуги "стирка детской одежды")
по какому ордеру списывать эту услугу не знаю. Подскажите пожалуйста.
Цитата писав:мемор. ордер № 3 : Д - 324 ; К - 324
К - 712 Д - 364
Ellena333, дебетоваться и кредитоваться один счет не может!!!
Если деньги поступают на счет в казначействе:
Дт 364 Кт 712 - на суму начисленной платы (МО № 4)
Дт 324 Кт 364 - сумма поступления на счет ( МО № 3,4)
Дт 812 Кт 675(или 673) - получен счет за услуги стирки (МО № 6)
Дт 675(673) Кт 324 - оплачены услуги по стирке (МО № 3,6)
Пожалуйста, подскажите сколько штатных едниц в бухгалтертерии сельского совета должно работать если у нас 2 я/сада из них 1 постоянный,1 сезонный, 3 клуба,1 сельский совет а население у нас 2100чел.У нас в бухгалтерии при сельском совете 1 гл.бухгалтер и 2 специлиста з бух.учета и отчетности.
Підкажіть чи можна опис інвентарних карток по обліку основних засобів вести у електронному вигляді чи потрібно у паперовому вручну? Якщо в електронному, то за якою формою?
Подскажите пожалуйста. В структурном подразделении бюджетного учреждения предоставляются платные услуги с использованием РРО (регистратор расчетных операций). Кассы в структурном подразделении нет, кассовая книга не ведется. Все вырученные от платных услуг деньги поступают в кассу основного предприятия с последующей сдачей на специальные регистрационные счета. Необходимо ли устанавливать лимит касы для структурного подразделения?
Можно ли сдавать деньги в кассу основного предприятия два раза месяц, а не каждый день, так как ежедневная выручка очень мала?
Alekso, Каждое предприятие, имеющее кассу, должно вести одну кассовую книгу. В случае наличия у такого предприятия обособленных подразделений и осуществления этими подразделениями операций по приему и выдаче наличности с оформлением приходных и расходных кассовых ордеров (прием выручки, выплата заработной платы, выдача денежных средств на хозяйственные нужды и пр.) такие подразделения также обязаны вести кассовую книгу (п. 4.2 Положения № 637).
2.8. Підприємства можуть тримати в позаробочий час у своїх касах готівкову виручку (готівку) в межах, що не перевищують установлений ліміт каси. Готівкова виручка (готівка), що перевищує встановлений ліміт каси, обов'язково здається до банків для її зарахування на банківські рахунки.
Якщо підприємство в окремі дні
не має перевищення ліміту каси, то таке підприємство може в ці дні не здавати в установлені строки готівку.
5.2. Установлення ліміту каси проводиться підприємствами самостійно на підставі розрахунку встановлення ліміту залишку готівки в касі (додаток 8), що підписується головним (старшим) бухгалтером та керівником підприємства (або уповноваженою ним особою). До розрахунку приймається строк здавання підприємством готівкової виручки (готівки) для її зарахування на рахунки в банках, визначений відповідним договором банківського рахунку. Для кожного підприємства та його відокремленого підрозділу складається окремий розрахунок встановлення ліміту залишку готівки в касі.
Установлений ліміт каси затверджується внутрішніми наказами (розпорядженнями) підприємства. Для відокремлених підрозділів ліміт каси встановлюється і доводиться до їх відома відповідними внутрішніми наказами (розпорядженнями) підприємства - юридичної особи.
Підскажіть, будь ласка, якими законодавчими актами потрібно скористатись, щоб відповісти на наступні питання конкурсу на державну службу (все стосується бюджетних установ)? Чи відмінностей немає і можна скоритатись звичайними П(с)БО і т.д.? Наперед вдячна
1. Звітність(періоди та види) неприбуткової установи до податкового органу.
2. Основні
функції бухгалтерського обліку.
3. Розрахунок
допомоги у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю.
Оподаткування
4. Які обов’язкові
реквізити повинні мати первинні документи?
- Валюта
бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
- Які
є види та розміри утримань із заробітної плати?
5. Нарахування та
перерахування податків до державного бюджету та інших
платежів.
6. Складові заробітної плати.
7. Види матеріального стимулювання.
Премії.
8. Види утримання із заробітної плати
працівника. Які розміри мінімальної заробітної плати
9. Порядок ведення внутрішнього обліку
і подання звітності в рамках своїх функціональних обов'язків. Новітні
інформаційні та програмні засоби в бухгалтерському обліку.
10. Яке основне завдання
інвентаризації?
11. Облік цінностей, які не належать
установі, але знаходяться в її розпорядженні.
12. Який порядок виплати відрядних витрат
працівника ? Що таке авансовий звіт ?
13. Джерела фінансування.
14. Дебіторська і кредиторська заборгованість.
15. Періодичність нарахування зносу основних
засобів в бюджетних установах.
16. Порядок нарахування заробітної
плати, відпускних.
17. Порядок нарахування відшкодування
по листках непрацездатності.
18. Головна книга. Порядок заповненняголовної книги
19. Штатний розпис.
20. Кошторис витрат
21. Розрахунки з дебіторами і кредиторами та
їх облік в бюджетних установах.
22. Підготовка бюджетної пропозиції на
наступний рік.
23. З яких основних моментів складається
баланс бюджетної установи?
24. План рахунків бухгалтерського обліку
бюджетних установ.
25.Порядок і строки складання бухгалтерської
звітності.
26.Облік малоцінних і швидкозношуваних
предметів.
27.Облік основних засобів в бюджетних
установах.
28. Види фінансової та статистичної
звітності.
29.Облік та проведення інвентаризації
грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і
платіжних зобов’язань, списання дебіторської та кредиторської
заборгованості.
30.Які обов’язкові реквізити повинні мати
первинні документи ?
EVGENIY. Дело в том, что структурное подразделение (библиотека) обслуживается централизованной бухгалтерией. В штате библиотеки нет кассира, не производятся операций по приему и выдаче наличности с оформлением приходных и расходных кассовых ордеров. При этих условиях может быть касса в библиотеке и устанавливаться лимит кассы?
Nadua, облік в бюджетних установах не регулюється П(С)БО. Але в переліку Ваших питань багато чого стосується бухгалтерського обліку в цілому, тому лише одними нормативними документами (інструкціями) тут не обійтися.
Цікаво, на яку посаду Ви претендуєте? (Питання наче на державному іспиті в університеті)
Підскажіть,будь ласка як правильно перевести( чи звільнити) секретаря керівника, ту що пройшла конкурс на посаду спеціаліста 1 категорії( в одній установі), як буде звучати в наказі перевести чи звільнити. Чи залишиться фіксована індексація з липня 2013 року( базовий лютий 2008р). Звісно зар. плата не збільшується( мінімальна 1147), Як поступити з відпусткою, компенсація чи надання відпустки за графіком? Буду вдячна за допомогу
Ларэна, конечно лучше будет перевести, индексацию обговорить в приказе по переводу (так как оклад не меняется то базовым считать февраль 2008), зачем компенсацию?? Пусть по графику своему идёт!
ssvet, так, питання дійсно "вражають" ! Але що є то є. З бюджетними установами справи не мала, тому й не знаю, що саме вони тут хочуть і чим користуватись. А іспит на посаду гол. спеціаліста бухг. відділу
Чудо4011, в любой бюджетной установе есть годовой отчёт, возьмите в той по которой пишите диплом!!! В других темах ваши посты поудалял! На сайте никто свой отчёт не вылаживает! Разве что если вы попросите и вам вышлют на емейл, но думаю врятли кто то это сделает!
Добрый вечер. Подскажите, пожалуйста, кто знает. Ситуация такая. У работника бюджетного учреждения оклад 1449 грн. Последнее повышение февраль 2008 года. В июле 2012 года фиксированную сумму индексации не высчитывали ( т.к. больше минимальной) индексировалась в размере минимальной. В феврале оклад увеличился до 1467 грн. Как индексировать зарплату?
На начало года была кредиторка на 8833 грн, в январе возобновили финансовых на 6475 грн , остальные обновили в феврале как написать проводки, или кредиторку в Ж/о №6 оставить как есть.
Добавлено (13.03.2013, 13:09)
---------------------------------------------
Подскажите, если долг по укртелекому был за 2012 год 202 грн., а я показала 179 грн. какие проводки теперь надо сделать , это же потянет за собой изменение фин.результата за 2012 год...
Лjkj, конечно оставлять как есть вы и в Ф7 должны были её показывать! Просто в казне вешать финансовые обязательства по мере принятия кошториса!
Лjkj писав:Подскажите, если долг по укртелекому был за 2012 год 202 грн., а я показала 179 грн. какие проводки теперь надо сделать , это же потянет за собой изменение фин.результата за 2012 год...
Вобще то разницу тогда нужно было заложить в кошторис, т.е. показать в расчётах к кошторису на 2013 год а то КРУ пристанет! А по бухгалтерии если вы так сделали и типа заложили в кошторис такое то можно просто доначислить так как эта сумма уже будет относится к виконанню кошториса текущего, если так не сделали тогда да нужно затрагивать финрезультат, так как не относится к кошторису этого года (а это уже как бы нарушение)! Это сугубо моё мнение и в нём я на 100% не уверен