якщо ці кошти надходять в бюджет, то до вашого бухобліку вони відношення не мають!! І ви хочете зробити в обліку те що до вашого бухобліку відношення не має!! Саме тому я і запитав ці два питання!!!
Спецфонд бюджету і спецфонд власні надходження це різні речі! Тому розберіться в який саме спецфонд надійшли кошти!
якщо ці кошти надходять в бюджет, то до вашого бухобліку вони відношення не мають!! І ви хочете зробити в обліку те що до вашого бухобліку відношення не має!! Саме тому я і запитав ці два питання!!!
Спецфонд бюджету і спецфонд власні надходження це різні речі! Тому розберіться в який саме спецфонд надійшли кошти!
Ці кошти надійшли на спецфонд бюджету.
Напишіть будь ласка весь перелік реалізації (продажу) основних засобів.
До вашого бюджету надходять ще багато надходження але ви чомусь саме ці хочете показати в бухобліку! Ще раз кажу доходи БЮДЖЕТУ до бухобліку установи відношення не мають!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ця будівля у вас була на обліку в вашому балансі вона була? Вам просто треба зробити ВИБУТТЯ https://buhgalter.com.ua/dovidnik/prikl ... -osnovnih/
До вашого бюджету надходять ще багато надходження але ви чомусь саме ці хочете показати в бухобліку! Ще раз кажу доходи БЮДЖЕТУ до бухобліку установи відношення не мають!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ця будівля у вас була на обліку в вашому балансі вона була? Вам просто треба зробити ВИБУТТЯ https://buhgalter.com.ua/dovidnik/prikl ... -osnovnih/
В наказі про внесення змін в облікову політику стосовно зміни критеріів визначення вартості МНМА з 6000 грн. до 20000 грн. як обґрунтувати? Підкажіть, будь ласка.
Доброго дня! Потрібно провести передачу ОЗ та НА від комунального підприємства до КНП (акт передачі вже є). Допоможіть з проводками, тому що є майно із залишковою вартістю. Де можна почитати
Доброго дня! Потрібно провести передачу ОЗ та НА від комунального підприємства до КНП (акт передачі вже є). Допоможіть з проводками, тому що є майно із залишковою вартістю. Де можна почитати
Підкажіть будь ласка, ми бюджетна установа, проводимо поточний ремонт компьютерів сторонньою організацією з заміною жорсткого диску та збільшенням об’єму пам’яті (не модернізація і запчастини ми не купуємо окремо). Потрібно чи ні робити запис в інвентарну картку, потрібно чи ні збільшувати вартість основного засобу або ІНМА, якщо так, то на яку суму, як бути з амортизацією і взагалі які проводки треба робити?
Підкажіть будь ласка, ми бюджетна установа, проводимо поточний ремонт компьютерів сторонньою організацією з заміною жорсткого диску та збільшенням об’єму пам’яті (не модернізація і запчастини ми не купуємо окремо). Потрібно чи ні робити запис в інвентарну картку, потрібно чи ні збільшувати вартість основного засобу або ІНМА, якщо так, то на яку суму, як бути з амортизацією і взагалі які проводки треба робити?
У вас закладена суперечність в питанні. Збільшення пам'яті це модернізація а ви пишите що це не модернізація, хоча судячи з питання це все ж таки модернізація, поточні ремонти ніяк не впливають на вартість ОЗ або ІНМА тому їх відносять на витрати і забувають.
Вітаю!
Таке питання: По договору поставки, по КЕКВ 2210 було придбано кондиціонер вартістю 17200 грн у т.ч. ПДВ 2866,67 грн, (вартісна межа МНА 20000), його монтаж по іншому договору по КЕКВ 2240 склав 8960 з ПДВ. Чи вірно я розумію, що кондиціонер зараховую на 1014 ,т.я його вартість з монтажем буде більше 20000 грн.? 17200+8960= 26160 грн.