Оренда приміщення бюджетної установи
Підкажіть, будь ласка, які документи повинен надати орендатор бюджетній установі для укладення договору оренди?
Які з наданих документів мають бути в оригіналі,а які можна надати у вигляді копій документів?
p.s. Якщо це відділ освіти, підпорядкованйи міській раді, то куди необхідно надати ці документи: у міську раду,чи у відділ освіти?
Які з наданих документів мають бути в оригіналі,а які можна надати у вигляді копій документів?
p.s. Якщо це відділ освіти, підпорядкованйи міській раді, то куди необхідно надати ці документи: у міську раду,чи у відділ освіти?
- mulberry
- Місцевий
- Повідомлень: 527
- З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
- Регіон: Cortés
- Звідки: Barrio San Antonio
- Подякували: 2 рази
Документи надавати балансоутримувачу (орендодавцю) , це однозначно. Навряд чи це будуть оригінали, тому що всі оригінали правоустановчих документів знаходяться в орендаря. Це мають бути завірені мокрими печатками копії. Моя думка:
-свідоцтво про державну реєстрацію
-довідка із статистики
-статут(положення)
-довідка із ДПІ про неприбутковість або свідоцтво платника податку
-окремі довідки, які вимагає орендодавець відповідно до особливостей роботи
Відповідно до того, хто є балансоутримувачем, той і укладає договір оренди. Іще нюанс, яка форма власності приміщення, що здаватиметься в оренду. Якщо державна, то обов"язково за участю ФДМУ.
-свідоцтво про державну реєстрацію
-довідка із статистики
-статут(положення)
-довідка із ДПІ про неприбутковість або свідоцтво платника податку
-окремі довідки, які вимагає орендодавець відповідно до особливостей роботи
Відповідно до того, хто є балансоутримувачем, той і укладає договір оренди. Іще нюанс, яка форма власності приміщення, що здаватиметься в оренду. Якщо державна, то обов"язково за участю ФДМУ.
А як щодо звіту про оцінку об'єкту нерухомості - можна обмежтись тільки копією висновку?
А якщо орендар - ФОП, які документи вимагаються?
А якщо орендар - ФОП, які документи вимагаються?
- mulberry
- Місцевий
- Повідомлень: 527
- З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
- Регіон: Cortés
- Звідки: Barrio San Antonio
- Подякували: 2 рази
Ох, я зовсім забула про цей фундаментальний документ, він точно мав би бути в оригіналі. Якщо орендар -ФОП, то напевне ті ж , ну і плюс із розшифруванням із податкової КВЕДів. Це моя думка. В мене десь була дуже гарна стаття про оренду, як знайду, дам вам посилання.
Добавлено (24.10.2012, 21:07)
---------------------------------------------
Але наскільки я орієнтуюсь, експертна оцінка об"єкту оренди (нерухомості) мала б здійснюватись орендодавцем і за його кошт, а не потенційним орендарем . Ось, що знайшла щодо переліку документів для потенційного орендаря:
Ініціатива (пропозиція) щодо оренди майна
Ініціатива щодо оренди майна може виходити від потенційних орендарів.
Пропозиція щодо оренди майна може надходити від Орендодавців.
Потенційні орендарі направляють Орендодавцеві такі документи:
- заяву про намір узяти в оренду майно, що належить до державної власності (додаток 1);
- проект договору оренди за типовою формою, затвердженою НАН України;
- копії установчих документів;
- копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- копію паспорта (стор. 1-5, 11) для фізичної особи;
- копію довідки про взяття на облік платника податку;
- копія довідки органу статистики про включення орендаря – юридичної особи до ЄДРПОУ;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість за формою № 2-р;
- копію ліцензії на здійснення юридичною особою окремого виду діяльності за наявності такого;
- копію рішення або листа податкової адміністрації про внесення до реєстру неприбуткових організацій та установ (для потенційних орендарів, які утримуються за рахунок державного бюджету та внесені до реєстру неприбуткових організацій та установ).
Орендодавець зобов’язаний зареєструвати заяву про намір узяти в оренду майно, що належить до державної власності, у книзі реєстрації вхідної кореспонденції.
Тобто, все те ж, тільки більш деталізовано.
Добавлено (24.10.2012, 21:07)
---------------------------------------------
Але наскільки я орієнтуюсь, експертна оцінка об"єкту оренди (нерухомості) мала б здійснюватись орендодавцем і за його кошт, а не потенційним орендарем . Ось, що знайшла щодо переліку документів для потенційного орендаря:
Ініціатива (пропозиція) щодо оренди майна
Ініціатива щодо оренди майна може виходити від потенційних орендарів.
Пропозиція щодо оренди майна може надходити від Орендодавців.
Потенційні орендарі направляють Орендодавцеві такі документи:
- заяву про намір узяти в оренду майно, що належить до державної власності (додаток 1);
- проект договору оренди за типовою формою, затвердженою НАН України;
- копії установчих документів;
- копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- копію паспорта (стор. 1-5, 11) для фізичної особи;
- копію довідки про взяття на облік платника податку;
- копія довідки органу статистики про включення орендаря – юридичної особи до ЄДРПОУ;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість за формою № 2-р;
- копію ліцензії на здійснення юридичною особою окремого виду діяльності за наявності такого;
- копію рішення або листа податкової адміністрації про внесення до реєстру неприбуткових організацій та установ (для потенційних орендарів, які утримуються за рахунок державного бюджету та внесені до реєстру неприбуткових організацій та установ).
Орендодавець зобов’язаний зареєструвати заяву про намір узяти в оренду майно, що належить до державної власності, у книзі реєстрації вхідної кореспонденції.
Тобто, все те ж, тільки більш деталізовано.
- klimksenia
- Квартирант
- Повідомлень: 83
- З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 2 рази
klimksenia, розмір інфляції за поточний місяць помножується на встановлену орендну плату за перший місяць (яка вказана в договорі). І так далі кожен місяць...
Добавлено (09.11.2012, 09:40)
---------------------------------------------
Хто може надати зразок акту, який складається на предмет експлуатації еклектронагрівальних та електроосвітлювальних приладів?
Взагалі, наскільки обов'язковим є такий документ?)
Добавлено (09.11.2012, 09:40)
---------------------------------------------
Хто може надати зразок акту, який складається на предмет експлуатації еклектронагрівальних та електроосвітлювальних приладів?
Взагалі, наскільки обов'язковим є такий документ?)
- alla-drejko
- Мешканець
- Повідомлень: 156
- З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
- Регіон: Хмельницкая область
Щоб уникнути лишніх запитань від інспекторів державного нагляду у сфері пожежної та техногенної безпеки ,а по- простішому "пожарників"ми внесли ось такий пункт у договір онренди:
4. Обов'язки Орендаря
4.4.Забезпечити збереження орендованого Майна, запобігати його пошкодженню і псуванню.
4.5 Несе повну відповідальність за дотриманням технічної безпеки та охорони праці,безпечну експлуатацію обладнання,що передано в оренду.
4.6. Своєчасно здійснювати поточний та інші види ремонтів орендованого майна , з обов'язковим погодженням з Орендодавцем.
4.7. Орендар зобов”язаний протягом місяця з дати укладання Договору застрахувати орендоване майно за рахунок власних коштів .
4. Обов'язки Орендаря
4.4.Забезпечити збереження орендованого Майна, запобігати його пошкодженню і псуванню.
4.5 Несе повну відповідальність за дотриманням технічної безпеки та охорони праці,безпечну експлуатацію обладнання,що передано в оренду.
4.6. Своєчасно здійснювати поточний та інші види ремонтів орендованого майна , з обов'язковим погодженням з Орендодавцем.
4.7. Орендар зобов”язаний протягом місяця з дати укладання Договору застрахувати орендоване майно за рахунок власних коштів .
Lesa, істотні умови договору оренди державного та комунального майна визначені в ст.10 Закону №2269, до них належить і умова про страхування орендарем взятого ним в оренду майна
Велике прохання, розрахуйте орендну плату частини нежитлового приміщення (комунальна власність) за таким прикладом:
площа орендованого майна 220 м.кв,
вартість приміщення - 100 000 грн,
термін оренди - 1 рік,
коеф. залежний від мети оренди - 12%.
інфляція - 1,000
Розпишіть просто алгоритм, потрібно перевірити себе:)
площа орендованого майна 220 м.кв,
вартість приміщення - 100 000 грн,
термін оренди - 1 рік,
коеф. залежний від мети оренди - 12%.
інфляція - 1,000
Розпишіть просто алгоритм, потрібно перевірити себе:)
- alla-drejko
- Мешканець
- Повідомлень: 156
- З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
- Регіон: Хмельницкая область
Відсутній ще один показник :загальна площа приміщення- нехай це буде(А)
Тоді:
100 000,00: (А) *220м.кв*1*12%= (В) це річна орендна плата):12 міс = С (орендна плата за 1 міс.)
Тоді:
100 000,00: (А) *220м.кв*1*12%= (В) це річна орендна плата):12 міс = С (орендна плата за 1 міс.)
alla-drejko, дуже дякую (в моєму випадку об'єктом оцінки була саме площа орендована, тому я і не вказала загальнгу площу)
Правильно я розумію, що нараховується плата з ПДВ?
Правильно я розумію, що нараховується плата з ПДВ?
- alla-drejko
- Мешканець
- Повідомлень: 156
- З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
- Регіон: Хмельницкая область
- klimksenia
- Квартирант
- Повідомлень: 83
- З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 2 рази
Як потрібно нараховувати інфляцію, якщо з січня змінилась площа, яку орендує орендар і відповідно збільшилась плата за оренду?
klimksenia, якщо змінилася площа, то були внесені і зміни до договору? або укладено новий договір на основі якогось рішення?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 143
- З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
- Регіон: Кировоградская область
- Звідки: Кіровоградська область
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 12 разів
Доброго дня! Поділіться зразком договору оренди приміщення, яке здає бюджетна установа небюджетній, де обов"язковим є пункт про врахування інфляції або підкажіть де можна подивитись. Дякую!
[/l]
[l]
[/l]
[l]Наталекс,
типовий договір -
Добавлено (11.03.2013, 16:48)
---------------------------------------------
Наталекс, Типовий договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності
[l]
[/l]
[l]Наталекс,
типовий договір -
Добавлено (11.03.2013, 16:48)
---------------------------------------------
Наталекс, Типовий договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності
- klimksenia
- Квартирант
- Повідомлень: 83
- З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 2 рази
Як правильно розрахувати інфляцію за І квартал (до нового року оренда складала - 8 кв. м. х 60 грн. = 480 грн.), якщо: 1) З 1 січня 2013 року була заключена додаткова угода на зміну площі оренди (10,5 кв.м. х 60 грн. = 630,00 грн.); 2) Сам договір діє з 2011 року; 3) В січні 2013 року оренду сплатили як і в грудні (480 грн.), а в лютому по-новому + доплата за сіень.
На час літніх канікул орендар не використовуватиме приміщення за договором оренди, чи має він право на перерахунок орендної плати за цей період (тобто ненарахування останньої)? чи це стосуватиметься лише комунальних послуг?
- mulberry
- Місцевий
- Повідомлень: 527
- З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
- Регіон: Cortés
- Звідки: Barrio San Antonio
- Подякували: 2 рази
Zika, на мою думку, якщо такий нюанс не обумовлений окремо в договорі оренди-ні. Тим більш, за таких обставин орендоване приміщення мало б опломбовуватись або здаватись орендодавцеві згідно акту приймання -передавання. Якщо ці умови не виконані, то нараховуєте по повній програмі. Відносно ком.послуг. Якщо в приміщенні є власні прилади обліку-то не відшкодовує, якщо нараховуєте за іншою методикою, то за наявності акту на опломбування (з такого-то числа по таке-то і т.д.)
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка як розрахувати оплату за площу спільного користування?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 80
- З нами з: 26 липня 2011, 16:12
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
Пример расчета суммы, подлежащей уплате арендатором за уборку мест общего пользования, приводился в консультации «Возмещение расходов на уборку мест общего пользования» (см. «Бюджетная бухгалтерия», 2008, № 23, с. 22)
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 21
- З нами з: 28 квітня 2011, 22:52
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
Підскажіть,може я не права,але здавати в оренду бюджетна установа має право лише тоді,коли в неї є КВЕД 68-20 або 68-30???? Моя установа має КВЕД 84-11,а там дуже гарно написано,що управляти майном ми не маємо права))))) Хоча в положенні про установу такий пункт є.Одже,щоб надати приміщення в оренду необхідно звернутись до державного реєстратора і ....добавляєм КВЕД 68.А то до пори до часу ніхто на ці тонкощі не звертає увагу....При відсутності в установчих документах можливості управляти майном ніхто Вам КВЕДу не добавить і здавати в оренду немаєте права.Тягне за собою використання службового становища....та проведення діяльності без КВЕДу
- миллер
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 27 травня 2013, 15:55
- Регіон: Донецкая Область
- Звідки: Константиновка
Подскажите пожалуйста - райгосадминистрация арендует помещения у райсовета с 2010 года и не страховали орендованные помещения, хотя в договоре есть такой пункт что в течении месяца застраховать. Можно ли сослаться на какую-то норму закона чтобы не страховать? Если можно, то на какую??? Очень нужно, помогите пожалуйста!!!!!!
- alla-drejko
- Мешканець
- Повідомлень: 156
- З нами з: 10 квітня 2011, 21:57
- Регіон: Хмельницкая область
Виключити цей пункт із договору!А інакше Ви зобов"язані застрахувати майно,щоб виконати умови договору який узгоджений обома сторонами.
Підкажіть будь ласка. Ми бюджетна установа, балансоутримувач.Надаємо в оренду частину нежитлового приміщення бюджетній установі. Орендар просить виключити з договору пунк стосовно страхування майна. Чи можна це зробити? Дякую
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10300
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
-
- Квартирант
- Повідомлень: 57
- З нами з: 30 березня 2013, 17:31
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
Підкажіть, будь-ласка, чим цю відповідь можна підкріпити законодавчо, бо це дуже зацікавило моє керівництво, в звязку з тим, що не проходять проплати по спецрахунку в казначействі. Бюджетний кодекс ми вже опрацювали. завчасно дякую за допомогу.
Добавлено (04.06.2013, 16:43)
---------------------------------------------
Підкажіть, будь-ласка, чим цю відповідь можна підкріпити законодавчо, бо це дуже зацікавило моє керівництво, в звязку з тим, що не проходять проплати по спецрахунку в казначействі. Бюджетний кодекс ми вже опрацювали. завчасно дякую за допомогу.
Добавлено (04.06.2013, 16:43)
---------------------------------------------
Підкажіть, будь-ласка, чим цю відповідь можна підкріпити законодавчо, бо це дуже зацікавило моє керівництво, в звязку з тим, що не проходять проплати по спецрахунку в казначействі. Бюджетний кодекс ми вже опрацювали. завчасно дякую за допомогу.