Постанова КМУ від 26.12.2012 №1199 вносить зміни в №1314
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб’єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб’єкта відповідно до цього Порядку
Тиманова, и правильно что не верите - счастья нет. Ибо при сдаче годового отчета было указано что стул и стол неправильно были списаны так как не были поданы документы на согласование по списанию в вышестоящую организацию. Оказывается, надо внимательнее читать "ПОРЯДОК списання об'єктів державної власності" ПОСТАНОВИ від 8 листопада 2007 р. N1314.
Это может для местного бюджета спасение, а вот тому кто на гособеспечении - все осталось по старому.
Тиманова, собственно говоря, что нашел в инете то и выложил, тут http://forum.vobu.com.ua/viewtopic.php? ... w=previous тоже обсуждение было. Пока неизвестно как и что - идет принятие бюджета и сдача отчета. Закончится эта невеселая пора и будем тормошить вышестоящих "что да как".
И мне вот пришли новости :" Постановление КМУ от 26.12.12 г. № 1199 уже вступило в силу с 03.01.13 г.("Урядовий кур'єр" от 03.01.13 г. № 1). Опубликовано в
«БАЛАНС-БЮДЖЕТ» № 3, 2013 с комментарием."
Журнал баланс-Бюджет №41/2012 стор. 25 останній абзац
Стаття Наталії Сушко, начальника Управління методології і прочая
"Що стосується інших необоротних активів, то на сьогодні розглянуто питання щодо внесення уточнень до Порядку 1314... передбачають право керівника приймати таке рішення без погодження. Ці зміни також передбачають за рішенням керівника списання основних засобів, на які повністю нарахований знос і первісна варість яких менше 10 тис"
Вот так было:
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів) державного комерційного підприємства, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника підприємства відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію).
Вот так стало:
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб'єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб'єкта відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію).
Я вот этого непонимю ведь ничего не изменилось а откуда такие выводы?? Это мои мысли в слух Ну не могу понять почему раньше погоджували а теперь нет, или я что то не так понял в постанове! Но других измений она не внесла :(
Дану постанову вивчила і хочу вас попросити допомогти мені і роз"яснити наступне: Ми навчальний заклад який є структурним підрозділом вище стоящої організації. Чи маємо ми право списувати основні засоби вартість яких не перевищує 10 тис. грн списувати без дозволу керівника вище стоящої організації???? Допоможіть хто знає!!!! Розібратися не можу. А КРУ на перевірці!!! Дякую!
Якщо у Вас комунальна власність то керуватися треба Положенням про списання затвердженим власником майна(відповідною Радою). Там вказана сума, у нас наприклад 3000 грн.
AliLit, ну на сколько мне обьяснили, то теперь списываем сами но вышестоящей подаём:
Суб'єкти господарювання, на балансі яких перебувало майно, подають суб'єктам управління у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування звіт про списання майна згідно з додатком 3.
Здравствуйте. Помогите, пожалуйста,в решении вопроса. В дошкольном учреждении списаны аварийные деревья наосновании актов обследования зеленых насаждений. После сноса и списания
образовалось большое количество дров, которые были поставлены на учет. Т.к. в учреждениях отсутствует необходимость в дальнейшем использовании дров для хозяйственных нужд, имеет ли право бюджетное учреждение передать безвозмездно эти дрова инвалиду или ветерану войны на основании решения исполнительной власти? Какими законодательными актами необходимо руководствоваться?
Кто вразумит. Мне нужно списать телефонные аппараты, принтер и монитор, амортизация 100%. В Постановлении 1314 речь идет только обо акте технического состояния. Никаких экспертных заключений , экспертиз и т.д. В связи с этим вопрос , какое требование предъявляется к акту технического состояния имущества. Кто может дать такой акт, нужна ли лицензия? Что то вокруг этого акта темный лес и путаница.
9. Для встановлення факту непридатності майна і неможливості
та/або неефективності проведення його відновного ремонту чи
неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення
документів на списання майна утворюється комісія
13. Комісія:
3) визначає економічну (технічну) доцільність чи
недоцільність відновлення та/або подальшого використання майна і
вносить відповідні пропозиції;
4) установлює конкретні причини списання майна (моральна
застарілість чи фізична зношеність, непридатність для подальшого
використання суб'єктом господарювання)
Если следовать букве закона , то да. Все можно решить комиссией. Но КРУ и вышестоящая требует акт экспертизы технического состояния, что, в свою очередь тянет за собой дополнительные расходы. Как поступить правильно , кто конкретно даст ответ? Нужен ли какой либо акт сторонней организации? Или это все для подстраховки . Если делать такие акты, КРУ , со своей стороны, может признать эти расходы не целевыми ....Как быть?