Звернення до органів влади
-
- Мешканець
- Повідомлень: 107
- З нами з: 14 грудня 2011, 08:56
-
- Мешканець
- Повідомлень: 107
- З нами з: 14 грудня 2011, 08:56
Шановні колеги. Пропоную спробувати звернутись до органіввлади з метою спробувати вирішити чисельні проблеми та недоліки в бюджетній сфері. На мій погляд, алгоритм звернення може бути в такому вигляді:
- провести обговорення недоліків на сайті
- надіслати відкритий лист прем'єр-міністру, з обгрунтованим переліком недоліків та пропозиціями, щодо їх подолання (особливо акцентуючи увагу на різноманітні бюрократичні процедури та функції, які не несуть ніякої практичної користі, а лише перешкоджають нормальній роботі, і які можна скасувати без усіляких наслідків)
- розмістити звернення у відкритих джерелах в інтернеті, бажано, з можливістю збору підписів або інших виявів погодження суспільства (наприклад, лайків)
- надіслати копію звернення журналістам в тому числі у провідні всеукраїнські ЗМІ
- в самому зверненні вказати сайти на яких розміщено звернення та перелік ЗМІ в які надіслано копії.
Мета цього заходу - привернути увагу влади на реальні проблеми в нашій роботі, а за допомогою всебічного розголошення та акцентування уваги суспільства - хоч трохи знизити вирогідність ігнорування звернення. Можливо, ніяких зворушень або реакції влади на це звернення ми так і не отримаємо, але це все ж таки краще ніж бездіяльність і хоч якийсь шанс бути почитими владою. Як кажуть "Дорогу осилит идущий" та "Вода камень точит".
Як приклад проблемних питань можу вказати: подання щорічної оцінки головного бухгалтера у органи казначейства (наівщо це???) та необхідність узгоджувати прийняття на роботу головних бухгалтерів та їх звільнення у органах казначейства (це взагалі якийсь абсурд), спрощення системи проведення тендерів, надмірна кількість звітів і документів, які дуже часто просто дублюють одне одного і в результаті на їх подання витрачається зайвий час та папір, а їх інформативність при цьому не зростає, та багато іншого.
- провести обговорення недоліків на сайті
- надіслати відкритий лист прем'єр-міністру, з обгрунтованим переліком недоліків та пропозиціями, щодо їх подолання (особливо акцентуючи увагу на різноманітні бюрократичні процедури та функції, які не несуть ніякої практичної користі, а лише перешкоджають нормальній роботі, і які можна скасувати без усіляких наслідків)
- розмістити звернення у відкритих джерелах в інтернеті, бажано, з можливістю збору підписів або інших виявів погодження суспільства (наприклад, лайків)
- надіслати копію звернення журналістам в тому числі у провідні всеукраїнські ЗМІ
- в самому зверненні вказати сайти на яких розміщено звернення та перелік ЗМІ в які надіслано копії.
Мета цього заходу - привернути увагу влади на реальні проблеми в нашій роботі, а за допомогою всебічного розголошення та акцентування уваги суспільства - хоч трохи знизити вирогідність ігнорування звернення. Можливо, ніяких зворушень або реакції влади на це звернення ми так і не отримаємо, але це все ж таки краще ніж бездіяльність і хоч якийсь шанс бути почитими владою. Як кажуть "Дорогу осилит идущий" та "Вода камень точит".
Як приклад проблемних питань можу вказати: подання щорічної оцінки головного бухгалтера у органи казначейства (наівщо це???) та необхідність узгоджувати прийняття на роботу головних бухгалтерів та їх звільнення у органах казначейства (це взагалі якийсь абсурд), спрощення системи проведення тендерів, надмірна кількість звітів і документів, які дуже часто просто дублюють одне одного і в результаті на їх подання витрачається зайвий час та папір, а їх інформативність при цьому не зростає, та багато іншого.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10323
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Barabashka, Я конечно не против, но мы сейчас тут столько проблем опишем, что их никто читать не будет! Им щас там на верху не до нас!
тут наверно лучше конкретно указать в каких отчётах что дублируется, а так это просто слова!!Barabashka писав:надмірна кількість звітів і документів, які дуже часто просто дублюють одне одного і в результаті на їх подання витрачається зайвий час та папір
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10323
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Barabashka, кстати соцбар на сайт добавил сегодня, теперь любую страницу лайкнуть можно
-
- Мешканець
- Повідомлень: 107
- З нами з: 14 грудня 2011, 08:56
Цитата писав:тут наверно лучше конкретно указать в каких отчётах что дублируется, а так это просто слова
Наприклад, довідки. Для внесення змін до бюджету необхідно зробити:
- довідки про зміни до розпису
- довідки про зміни до кошторису (той самий зміст, але з іншими підписами)
за необхідності:
- річні довідки про зміни до розпису
- річні довідки про зміни до кошторису
Тобто 4 документи які дублюють одне одного. Я розумію всю глибинну сутність такої кількості бумажок, але по факту - це самий звичайний бюрократизм. Вся необхідна інформація міститься в помісячний довідці, а три інші - звичайні папірці, які лише займають час, та підвищують вирогідність якоїсь помилки (можна банально поставити помилкову цифру або не в той рядок)
Що стосується звітності - тут одразу згадуються додатки 20 та 22 до річної звітності. Одні й ті ж самі дані, лише викладені у різному вигляді. А взагалі, приблизно 50 % документів можна скоротити і це ніяк не вплине на якість роботи і обліку. Дуже багато документів, які на перший погляд, несуть якусь корись, а по факту - звичайні бюрократичні папірці.
Це як старі речі вдома якими забиті цілі шафи. Дивишся і здається, що ця ріц для чогось потрібна і колись може стати у нагоді, а в дійсності вони лише займають місце, збирають бруд та пил та не використовуються десятиліттями.
Цитата писав:Я конечно не против, но мы сейчас тут столько проблем опишем, что их никто читать не будет! Им щас там на верху не до нас!
Я вважаю, що в будь-якому випадку, обговорення проблем, змісту листа та алгоритму дій буде тривати не менше місяця. А надсилати листа необхідно, звичайно, після вирішення питань безпеки країни. Можливо, його дійсно ніхто читати не буде, і всі зусилля будуть марними. Але для того щоб наверху почули наші проблеми, про них необхідно хоча б говорити і намагатись донести свої вимоги до влади.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 143
- З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
- Регіон: Кировоградская область
- Звідки: Кіровоградська область
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 12 разів
Barabashka, обома руками "за"!!! Очевидно, ті, хто "роздуває" кількість папірців (читать "звітів") - це виробники паперовиробничих фабрик і їм вигідно множити кількість звітів.
І, головне питання сьогодення: "Якщо не ми, то хто???" Досить сидіти на мізерну зарплату і втрачати зір, заповнюючи кучу дублюючих звітів.
А ще дублювання в різні інстанції, наприклад в РФУ, казначейство. Щоб здати якусь довідку в УДКСУ - необхідно спочатку "завірити" в РФУ, то можливо до міністерства подавати грандіозніші пропозиції по скороченню контролюючих і дублюючих один одного органів???
І, головне питання сьогодення: "Якщо не ми, то хто???" Досить сидіти на мізерну зарплату і втрачати зір, заповнюючи кучу дублюючих звітів.
А ще дублювання в різні інстанції, наприклад в РФУ, казначейство. Щоб здати якусь довідку в УДКСУ - необхідно спочатку "завірити" в РФУ, то можливо до міністерства подавати грандіозніші пропозиції по скороченню контролюючих і дублюючих один одного органів???
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Есть еще стремная статья 57 БКУ, общались даже с ее разработчиками - они признают, что имели ввиду другое.
И невозможность зарегистрировать кредиторку по спецфонду в конце года (а деньги-то не проводят)
И невозможность зарегистрировать кредиторку по спецфонду в конце года (а деньги-то не проводят)
- mulberry
- Місцевий
- Повідомлень: 527
- З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
- Регіон: Cortés
- Звідки: Barrio San Antonio
- Подякували: 2 рази
Від себе додам "5 копійок". Нехай Головдержслужба нарешті внесе зміни в Довідник типових професійних характеристик посад державних службовців, або , навпаки, прирівняє посаду головного спеціаліста (бухгалтера) без створення бухгалтерської служби до посади головного бухгалтера. За професію образливо.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
В общем, я готова подключиться к написанию, однако, не верю, что єто кому-нибудь отам надо...
-
- Мешканець
- Повідомлень: 143
- З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
- Регіон: Кировоградская область
- Звідки: Кіровоградська область
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 12 разів
Радистка_Кэт, нам, в первую очередь и надо! Тем, кто непосредственно все это исполняет и видит, что много чего "тупо" никому не надо - вот у нас на форуме за день уже много рациональных предложений поступило .
Сидит наверху куча дармоедов и от нечего делать пишут "умные " инструкции. Но сейчас же идет тенденция к сокращению министерских аппаратов, то под "шумок" надо шерстить и все инструкции и их адекватность.
Сидит наверху куча дармоедов и от нечего делать пишут "умные " инструкции. Но сейчас же идет тенденция к сокращению министерских аппаратов, то под "шумок" надо шерстить и все инструкции и их адекватность.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10323
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Давайте всё сформулируем, я сделаю страницу в главном меню сайта, сайт посещает много народу и возможно среди них есть и верхушка наша, может хоть что то удастся изменить и достучаться!!
-
- Мешканець
- Повідомлень: 143
- З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
- Регіон: Кировоградская область
- Звідки: Кіровоградська область
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 12 разів
EVGENIY, я за!!! давайте эту идею распространим среди наших коллег: казначеев, финансистов, бухгалтеров, мне кажется много специалистов в нашей сфере должны подключиться, чтобы избавиться от бюрократических пережитков. Надо определить формат, может просто "накидать" идеи, а потом сформулировать запрос к министерству финансов.
А вообще, Евгений, кто-то из верхушки выходил когда-то на контакт ? Кстати, через периодические издания можно обратится, как вариант.
А вообще, Евгений, кто-то из верхушки выходил когда-то на контакт ? Кстати, через периодические издания можно обратится, как вариант.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10323
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Наталекс, из верхушки вроде никого! А вот периодические издания все Может мы их потом попросим подписаться, вобщем будет видно!
Я сделал шапку в этой теме, формулируйте текст ну только нормально как будто бы вы письмо писали, я вечером буду подымать в шапку темы основные и нормально сформулированные проблемы, таким образом в шапке вырисуется текст, у кого есть желание можно прям весь текст шапки редактировать и под спойлером писать в сообщении, у меня к сожалению времени совсем мало! Но я обязательно приму участие
Я сделал шапку в этой теме, формулируйте текст ну только нормально как будто бы вы письмо писали, я вечером буду подымать в шапку темы основные и нормально сформулированные проблемы, таким образом в шапке вырисуется текст, у кого есть желание можно прям весь текст шапки редактировать и под спойлером писать в сообщении, у меня к сожалению времени совсем мало! Но я обязательно приму участие
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
А как вам чудесное постановление № 65?
Это же ужас и кошмар! У меня закончилась процедура продажи автомобиля, я уже подготовила довидку по спецфонду в соответствии со статьей 13 БКУ.... И тут - на тебе - в доход общего фонда надо отправлять.... И никаких пояснений - по процедурам, уже начатым, по процедуре продажи авто, не связанной с инвентаризацией госдач и прочих ништяков....
И была какая-никакая возможность хоть немного обновить технику - все... Как можно принимать в Постановлении КМУ норму, противоречащую Бюджетному кодексу? Сижу вот и не знаю, что делать - так жалко их отправлять, но, похоже, ничего я не добьюсь...
А по вакансиям? Не сказано, какие вакансии нельзя занимать, на какой момент... В Постановлении 2008 года было хотя бы написано, что вакансии по состоянию на 01.12.2008... А тут - ни слова! Если человек ушел в декрет, если уволился... Перевод между разными бюджетными организациями... Ничего не отображено. В тексте, к тому же, полно незаконченных предложений. И вообще, что за бред - если вы хотите сэкономить ФОП - нужно не запрещать вакансии заполнять (ФОП от этого в сумме не меняется), а сокращать штаты вместе с ФОП.
Это же ужас и кошмар! У меня закончилась процедура продажи автомобиля, я уже подготовила довидку по спецфонду в соответствии со статьей 13 БКУ.... И тут - на тебе - в доход общего фонда надо отправлять.... И никаких пояснений - по процедурам, уже начатым, по процедуре продажи авто, не связанной с инвентаризацией госдач и прочих ништяков....
И была какая-никакая возможность хоть немного обновить технику - все... Как можно принимать в Постановлении КМУ норму, противоречащую Бюджетному кодексу? Сижу вот и не знаю, что делать - так жалко их отправлять, но, похоже, ничего я не добьюсь...
А по вакансиям? Не сказано, какие вакансии нельзя занимать, на какой момент... В Постановлении 2008 года было хотя бы написано, что вакансии по состоянию на 01.12.2008... А тут - ни слова! Если человек ушел в декрет, если уволился... Перевод между разными бюджетными организациями... Ничего не отображено. В тексте, к тому же, полно незаконченных предложений. И вообще, что за бред - если вы хотите сэкономить ФОП - нужно не запрещать вакансии заполнять (ФОП от этого в сумме не меняется), а сокращать штаты вместе с ФОП.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10323
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
-
- Мешканець
- Повідомлень: 107
- З нами з: 14 грудня 2011, 08:56
Проба пера ))))Відкритий лист
Шановний Арсеніє Петровичу, звертається до Вас
громада працівників бюджетних та фінансово-господарських відділів бюджетних
установ, працівники органів казначейства, фінансових органів та інші
спеціалісти, чия робота пов'язана з бюджетом та бюджетним процесом.
На жаль, в останні роки, ми зіштовхнулись у своїй
роботі з величезною кількістю бюрократичних та законодавчих проблем. В
результаті недосконалої бюджетної політики, що проводилась керівництвом країни
в останні роки, при виконанні своїх посадових обов'язків ми зіштовхуємось з
проблемами які призводять до марного витрачання часу, матеріальних ресурсів та
збільшує вирогідність появи невимушених механічних та математичних помилок.
На наш погляд, найбільш ефективні механізми
державного регулювання у будь-якій сфері суспільного життя виникають лише у
випадку, коли існує тісний та постійний зв'язок між працівниками всіх рівнів,
від виконавців на місцях до верховної влади, а світовий досвід свідчить, що
виконання побажань та порад фахівців місцевого рівня (як людей, які на практиці
виконують вимоги законодавства) завжди призводить до позитивних змін у будь
якій сфері.
Ми сподіваємось, що наша думка людей які щодня вимушені
вирішувати проблеми спричинені недосконалим законодавством та надмірним
бюрократизмом допоможуть Державній владі подолати проблеми у бюджетній сфері та
спільними зусиллями побудувати сильну, демократичну, європейську Україну та
остаточно позбавитись від тоталітарної бюрократичної спадщини, яка на жаль,
донині займає вагому частину у нашому суспільстві.
Тому ми вирішили звернутись до Вас із переліком
першочергових проблем які заважають нормальній роботі безпосередніх виконавців
у бюджетній сфері. Вирішення цих проблем дозволить зберегти час, матеріальні
ресурси (зокрема папір, тонер, штемпельну фарбу та ін.) та підвищить якість
роботи та інформативність звітів.
Серед першочергових проблем, після тривалого та
всебічного обговорення, наша громада виділила наступні.
1. Для внесення змін до бюджету необхіднозробити:
- довідки про зміни до розпису
- довідки про зміни до кошторису (той самий зміст,але з іншими підписами)
за необхідності:
- річні довідки про зміни до розпису
- річні довідки про зміни до кошторису
Тобто 4 документи які дублюють одне одного. Єбагато нормативних та теоретичних обґрунтувань такої кількості документів, але
по факту - це самий звичайний бюрократизм. Вся необхідна інформація міститься в
помісячний довідці про зміни до розпису, а три інші лише дублюють інформацію і
не несуть в собі ніякого практичного змісту. Скорочення зайвих документів ніяк
не вплине на якість роботи і в той же час збереже час та матеріальні ресурси.
2. При поданні звітності в установи Державноїказначейської служби можна відзначити такі недоліки:
а) додатки 20,21 та 22 до річної звітності містять одні й ті ж самі дані, лише викладені у
різному вигляді (перелік рахунків та суми залишків), лише викладені у різних
формах. На наш погляд, таблиця додатку 22 містить всю вичерпну інформацію та
має найбільш зручний вигляд для її зчитування та опрацювання, інші додатки лише
дублюють цю інформацію;
б) інформаціяз додатків 29 ….(ТУТ ПЕРЕЛІК ДОДАТКІВ) до річної звітності в повному обсязі та
з коментарями містяться в пояснювальній записці;
в) при поданнізвітів про заборгованість доцільно було б подавати звіти лише по тим установам
та функціям по яким фактично обліковується заборгованість, а не подавати пусті
звіти по всім установам та функціям як є тепер, а в разі відсутності
заборгованості, надавати лише супровідний лист із зазначенням цього факта без
подання пустих звітів.
г)…
…
n) …
3. Взагалінедоцільними та такими які не несуть ніякої практичної користі, а є лише
проявом суцільного бюрократизму є:
а)необхідність щорічного подання анкети про виконання головним бухгалтером бюджетноїустанови своїх повноважень уоргани державного казначейства;
б) необхідність узгоджувати прийняття на роботуголовних бухгалтерів та їх звільнення з органами державного казначейства;
в) …
…
n) …
4. Численнакількість звітів, які зберіглись як анахронізми з минулих часів і на даний час
не несуть в собі ніякої користі та інформативності. Вся інформація
продубльована в інших звітах, більш повних, інформативних та зручних для
використання:
а) "Звітпо мережі, штатах та контингентах";
б) "Зведення планів по мережі штатах іконтингентах";
в) …
…
n) …
5……
……..
N) …
Для привернення уваги наших колег з метою більш широкого
та грунтовного висвітлення цих проблем та виявлення нових цей листпоширено у соціальних мережах (ПЕРЕЛІК МЕРЕЖ), профільних інтернет сайтах
(ПЕРЕЛІК САЙТІВ) та надіслано у ЗМІ (ПЕРЕЛІК). Ми сподіваємось, що коментарі
користувачів цих джерел принесуть багато користі для подолання цих проблем, і в
разі необхідності ми сформулюємо та надішлемо додатковий перелік проблем для
більш тісної та плідної співпраці по розбудові нової заможньої України.
З повагою,громада користувачів інтернет-сайту ukrbudget.ru.
Підписано NNNN осіб (підписи у вигляді згоди з цим листом зберігаються на сайті ukrbudget.ru)
На мій погляд після остаточного узгодження змісту листа, буде доцільно зібрати підтвердження про згоду з ним від користувачів сайту у вигляді комментаря "згоден", що буде прирівнюватись до підпису, і таким чином визначити кількість людей, що підписали лист.
Тепер необхідно зібрати перелік проблем та чітко їх зформулювати: сутність проблеми, наша пропозиція та при можливості - користь від вирішення проблеми.
Шановний Арсеніє Петровичу, звертається до Вас
громада працівників бюджетних та фінансово-господарських відділів бюджетних
установ, працівники органів казначейства, фінансових органів та інші
спеціалісти, чия робота пов'язана з бюджетом та бюджетним процесом.
На жаль, в останні роки, ми зіштовхнулись у своїй
роботі з величезною кількістю бюрократичних та законодавчих проблем. В
результаті недосконалої бюджетної політики, що проводилась керівництвом країни
в останні роки, при виконанні своїх посадових обов'язків ми зіштовхуємось з
проблемами які призводять до марного витрачання часу, матеріальних ресурсів та
збільшує вирогідність появи невимушених механічних та математичних помилок.
На наш погляд, найбільш ефективні механізми
державного регулювання у будь-якій сфері суспільного життя виникають лише у
випадку, коли існує тісний та постійний зв'язок між працівниками всіх рівнів,
від виконавців на місцях до верховної влади, а світовий досвід свідчить, що
виконання побажань та порад фахівців місцевого рівня (як людей, які на практиці
виконують вимоги законодавства) завжди призводить до позитивних змін у будь
якій сфері.
Ми сподіваємось, що наша думка людей які щодня вимушені
вирішувати проблеми спричинені недосконалим законодавством та надмірним
бюрократизмом допоможуть Державній владі подолати проблеми у бюджетній сфері та
спільними зусиллями побудувати сильну, демократичну, європейську Україну та
остаточно позбавитись від тоталітарної бюрократичної спадщини, яка на жаль,
донині займає вагому частину у нашому суспільстві.
Тому ми вирішили звернутись до Вас із переліком
першочергових проблем які заважають нормальній роботі безпосередніх виконавців
у бюджетній сфері. Вирішення цих проблем дозволить зберегти час, матеріальні
ресурси (зокрема папір, тонер, штемпельну фарбу та ін.) та підвищить якість
роботи та інформативність звітів.
Серед першочергових проблем, після тривалого та
всебічного обговорення, наша громада виділила наступні.
1. Для внесення змін до бюджету необхіднозробити:
- довідки про зміни до розпису
- довідки про зміни до кошторису (той самий зміст,але з іншими підписами)
за необхідності:
- річні довідки про зміни до розпису
- річні довідки про зміни до кошторису
Тобто 4 документи які дублюють одне одного. Єбагато нормативних та теоретичних обґрунтувань такої кількості документів, але
по факту - це самий звичайний бюрократизм. Вся необхідна інформація міститься в
помісячний довідці про зміни до розпису, а три інші лише дублюють інформацію і
не несуть в собі ніякого практичного змісту. Скорочення зайвих документів ніяк
не вплине на якість роботи і в той же час збереже час та матеріальні ресурси.
2. При поданні звітності в установи Державноїказначейської служби можна відзначити такі недоліки:
а) додатки 20,21 та 22 до річної звітності містять одні й ті ж самі дані, лише викладені у
різному вигляді (перелік рахунків та суми залишків), лише викладені у різних
формах. На наш погляд, таблиця додатку 22 містить всю вичерпну інформацію та
має найбільш зручний вигляд для її зчитування та опрацювання, інші додатки лише
дублюють цю інформацію;
б) інформаціяз додатків 29 ….(ТУТ ПЕРЕЛІК ДОДАТКІВ) до річної звітності в повному обсязі та
з коментарями містяться в пояснювальній записці;
в) при поданнізвітів про заборгованість доцільно було б подавати звіти лише по тим установам
та функціям по яким фактично обліковується заборгованість, а не подавати пусті
звіти по всім установам та функціям як є тепер, а в разі відсутності
заборгованості, надавати лише супровідний лист із зазначенням цього факта без
подання пустих звітів.
г)…
…
n) …
3. Взагалінедоцільними та такими які не несуть ніякої практичної користі, а є лише
проявом суцільного бюрократизму є:
а)необхідність щорічного подання анкети про виконання головним бухгалтером бюджетноїустанови своїх повноважень уоргани державного казначейства;
б) необхідність узгоджувати прийняття на роботуголовних бухгалтерів та їх звільнення з органами державного казначейства;
в) …
…
n) …
4. Численнакількість звітів, які зберіглись як анахронізми з минулих часів і на даний час
не несуть в собі ніякої користі та інформативності. Вся інформація
продубльована в інших звітах, більш повних, інформативних та зручних для
використання:
а) "Звітпо мережі, штатах та контингентах";
б) "Зведення планів по мережі штатах іконтингентах";
в) …
…
n) …
5……
……..
N) …
Для привернення уваги наших колег з метою більш широкого
та грунтовного висвітлення цих проблем та виявлення нових цей листпоширено у соціальних мережах (ПЕРЕЛІК МЕРЕЖ), профільних інтернет сайтах
(ПЕРЕЛІК САЙТІВ) та надіслано у ЗМІ (ПЕРЕЛІК). Ми сподіваємось, що коментарі
користувачів цих джерел принесуть багато користі для подолання цих проблем, і в
разі необхідності ми сформулюємо та надішлемо додатковий перелік проблем для
більш тісної та плідної співпраці по розбудові нової заможньої України.
З повагою,громада користувачів інтернет-сайту ukrbudget.ru.
Підписано NNNN осіб (підписи у вигляді згоди з цим листом зберігаються на сайті ukrbudget.ru)
На мій погляд після остаточного узгодження змісту листа, буде доцільно зібрати підтвердження про згоду з ним від користувачів сайту у вигляді комментаря "згоден", що буде прирівнюватись до підпису, і таким чином визначити кількість людей, що підписали лист.
Тепер необхідно зібрати перелік проблем та чітко їх зформулювати: сутність проблеми, наша пропозиція та при можливості - користь від вирішення проблеми.
- AnnaDanilenko
- Мешканець
- Повідомлень: 119
- З нами з: 09 січня 2014, 17:54
- Звідки: Киев
Наталекс писав:Кстати, через периодические издания можно обратится, как вариант
Давайте попробуем подключить газету
Бухгалтерия: бюджет
и более узкие вопросы в газету Зарплата и кадровое дело
Думаю Евгений может посодействовать, и я со своей стороны тоже могу посоветоваться с редакцией.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10323
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
AnnaDanilenko, Давайте сначала нормально сформулируем всё, а потом уже будем всех подключать
-
- Мешканець
- Повідомлень: 143
- З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
- Регіон: Кировоградская область
- Звідки: Кіровоградська область
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 12 разів
в мене тут взагалі виникла ідея із області фантастики: якщо мінять, так докорінно мінять, може є якась модель закордонного ведення обліку і подання звітності, але це треба мати серйозних експертів в цій галузі. Взагалі мінімізувати подання звітів на паперових носіях - ми ж у 21 столітті живемо!!!
Ну як Вам такий удару по бюрократії:))) (тільки не бийте сильно)
Ну як Вам такий удару по бюрократії:))) (тільки не бийте сильно)
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Я бы не замахивалась на такие глобальные проекты, такие вещи должны делать профессионалы, теоретики, и не бесплатно.
Давайте конкретизируем. Я могу написать текст по статье 57 БКУ, даже на выходных, меня уже есть наработки. Еще у меня масса претензий к 65 постанове, это вообще аут, такого безграмотого документа давно не видела, кто его только писал Могу тезисно описать проблематику.
Также есть претензии к порядку списания ОС - не согласна с тем, что хлам надо приходовать, тоже могу расписать.
Единственное, я категорически против полтики в этом обращении. Эти люди уже были у власти и при них лучше не было, апелировать к предыдущей власти считаю некорректным. Я за прагматизм и политическую нейтральность в этом обращении.
- eMelya
- Коронована особа
- Повідомлень: 1966
- З нами з: 06 березня 2013, 01:42
- Регіон: Полтавская область
- Звідки: Кременчук
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 72 рази
- Контактна інформація:
У наших бюджетников скоро годовщина будет как за интернет не платим, но пока не отключают, гарантийные письма вместо денег носють не знаю как долго протянем... Думаю сейчас никто (вверху) не возьмется за упорядочивание отчетности, пока не решится вопос финансирования страны в целом. Сейчас будет только экономия и "обрезания" соцвыплат, льгот, ставок и других вкусностей.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 143
- З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
- Регіон: Кировоградская область
- Звідки: Кіровоградська область
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 12 разів
а де Ви тут політику побачили? а 65 постанова не стосується ведення бухобліку і не спрощує нашу роботу, як бухгалтерів, а націлена економити бюджетні кошти в такий складний для країни час, я думаю, що ми як ніхто розуміємо, що нізвідки кошти не візьмуться.Радистка_Кэт писав:Единственное, я категорически против полтики в этом обращении. Эти люди уже были у власти и при них лучше не было, апелировать к предыдущей власти считаю некорректным. Я за прагматизм и политическую нейтральность в этом обращении.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10323
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Тут вопрос не столько в упорядочивании отчётности сколько в гонение бухгалтеров! Я на віходніх попробую набросать текст, по поводу инспекции по труду которая штрафует всех кто віплатил зпл 25 декабря (как того просило казначейство) а аванс 15 января, и типа нарушили срок в 16 дней, все бухгалтера заплатили штрафы за такое 512 грн. хотя даже министр соцполитики получил в декабре зпл 25-го!! И на счёт командировочных тоже почему это они незащищённые? опять казна не пропускает а бухгалтер получай штраф 512 грн. ЗА ЧТО???????????eMelya писав:Думаю сейчас никто (вверху) не возьмется за упорядочивание отчетности
Это проблема только советов! Росписи кроме них никто не делает! И проблема не в бумаге а в принципах планирования! Главбух совета должен вести учёт совета как установы! А по бюджету должен быть отдельный человек! И от росписов и кошторисов никуда не уйти таков принцип бюджетной политики, планируется бюджет в росписе, а в кошторисе планируется расходы установы! Вобщем тут нужно сменить формулировочку и есть в этом другая проблема, в том что кошториси и росписи все носят в финотдел и в казну, зачем??? Дать ФУ доступ к е-казне пусть они вносят росписи, а в казне согласно росписам ФУ вносят кошториси! А так двойная работа, ФУ внесло у сбея казна внесла у себя а в конце месяца сверка и вычисляем, если нашли расхождение то вычисляем кто же сделал ошибку ФУ или казна!Barabashka писав:- довідки про зміни до розпису - довідки про зміни до кошторису (той самий зміст,але з іншими підписами) за необхідності: - річні довідки про зміни до розпису - річні довідки про зміни до кошторису
Тут тоже не согласен, если обратите внимание то и в 20 и в 21 это единственные додатки с печатями, и только в них клиент пишет "ВСЕ ВЫПИСКИ СВЕРЕНЫ И РАСХОЖДЕНИЙ С КАЗНОЙ НЕТ", такое в каждом банке присутсвует!Barabashka писав:а) додатки 20,21 та 22 до річної звітності містять одні й ті ж самі дані, лише викладені у різному вигляді (перелік рахунків та суми залишків), лише викладені у різних формах. На наш погляд, таблиця додатку 22 містить всю вичерпну інформацію та має найбільш зручний вигляд для її зчитування та опрацювання, інші додатки лише дублюють цю інформацію;
Barabashka писав:при поданнізвітів про заборгованість доцільно було б подавати звіти лише по тим установам та функціям по яким фактично обліковується заборгованість, а не подавати пусті звіти по всім установам та функціям як є тепер, а в разі відсутності заборгованості, надавати лише супровідний лист із зазначенням цього факта без подання пустих звітів.
Это походу тоже проблема только вашего казначейства, у меня принимают свободно только лист в котором указывается что нет задолженности!
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Наталекс писав:а де Ви тут політику побачили? а 65 постанова не стосується ведення бухобліку і не спрощує нашу роботу, як бухгалтерів, а націлена економити бюджетні кошти в такий складний для країни час, я думаю, що ми як ніхто розуміємо, що нізвідки кошти не візьмуться.
Политика там есть, но конкретизировать не буду, мы здесь не для этого собрались.
По поводу постановы. Да что вы говорите? Упрощает? Почитайте ее внимательно. И кстати, куда сейчас идут все деньги в государстве? Вы аванс получили? Это мы так экономим?
И, скажите мне, как можно сэкономить деньги на зарплате, не заполняя вакансии? Если фонд зарплаты остается тот же, просто распределяется между другим количеством людей? А если берут новых людей, не меняя размер фонда, просто меньше начинает получать каждый сотрудник? Зачем этот пункт вообще нужен? Тем более, если увеличивать штаты запрещено? Почему указано, что перемещать сотрудников можно в пределах "структурного пидроздилу"? Как это понимать? Что это за термин? Отдел, управление, вся организация? А если сейчас сотрудник увольняется, уходит в отпуск по уходу за ребенком? Что за бредовая формулировка в таком важном для всех вопросе, когда увольнения идут волной?
И неужели вы думаете, что мы сейчас утонем в деньгах, продав госдачи и отказавшись от чартерных рейсов? Это популизм, не более. Капля в море.
Запрет на покупку ноутбуков - это мой любимый маразм, плавно кочующий из предыдущих постанов. Сейчас ноутбук уже не является роскошью - это способ сэкономить на громоздком компьютере, оптимизировать размер рабочего места... Бред.
Добавлено (21.03.2014, 00:24)
---------------------------------------------
И как соотносится пункт о том, что доход от продажи автомобиля должен поступать в общий фонд? А как же Бюджетный кодекс?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10323
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Радистка_Кэт,
На сколько я понял, то это только тех установ которые госбюджетные, про местный речь не идёт!Радистка_Кэт писав:от продажи автомобиля должен поступать в общий фонд?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10323
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
EVGENIY писав:На сколько я понял, то это только тех установ которые госбюджетные, про местный речь не идёт!
Ну вот у меня госбюджет, продавали машину, в связи с постановлением 1399, то есть, совершенно по другому поводу. 21.02 был аукцион, 17.03 заплатили мне на спецсчет. довидка лежит в вышетоящей уже. И тут на тебе. Обидно, слов нет. Мы уже и технику подобрали - С какого перепугу эти деньги в общий фонд? Держу пока, но страшно - надо до конца квартала отправить. Но вряд ли кто-то родит разъяснения так быстро