Рішення щодо списання ОЗ
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 22 квітня 2015, 14:21
- Регіон: Закарпатская область
Підскажіть, будь-ласка!!! Хто приймає рішення щодо списання ОЗ для установ,що утримуються за рахунок місцевого місцевого бюджету. та цінові категорії. Мається на увазі, яку суму за одиницю має право списувати керівник установи і так далі. Буду дуже вдячна.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!
Одразу зазначу, що на сьогодні Типова інструкція про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ, затверджена спільним наказом Державного казначейства України та Міністерства економіки України від 10.08.2001 р. № 142/181 втратила чинність 15.01.2011 на підставі наказу Державного казначейства України та Міністерства економіки України від 25.11.2010 р. № 438/1513.
Ніякого іншого нормативного документу взамін цього прийнято не було, тому зараз не існує документу, в якому були б встановлені єдині вимоги до порядку списання майна бюджетними установами.
Основним документом, який регламентує процес списання державного майна бюджетних установ є Порядок списання об'єктів державної власності, затверджений постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314.
Що стосується комунального майна, то порядок його списання регламентується регіональними документами, затвердженими органами місцевого самоврядування, виходячи з їх повноважень з управління комунальним майном.
Так, згідно з п.1 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.97 р. № 280/97-ВР (далі – Закон про місцеве самоврядування) та п.2 ст. 327 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. № 435-IV органами місцевого самоврядування приймаються регіональні документи, що визначають порядок списання майна, що перебуває у комунальній власності.
Статтею 26 Закону про місцеве самоврядування передбачено, що питання управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, вирішується виключно на пленарних засіданнях місцевих рад.
Одразу зазначу, що на сьогодні Типова інструкція про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ, затверджена спільним наказом Державного казначейства України та Міністерства економіки України від 10.08.2001 р. № 142/181 втратила чинність 15.01.2011 на підставі наказу Державного казначейства України та Міністерства економіки України від 25.11.2010 р. № 438/1513.
Ніякого іншого нормативного документу взамін цього прийнято не було, тому зараз не існує документу, в якому були б встановлені єдині вимоги до порядку списання майна бюджетними установами.
Основним документом, який регламентує процес списання державного майна бюджетних установ є Порядок списання об'єктів державної власності, затверджений постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314.
Що стосується комунального майна, то порядок його списання регламентується регіональними документами, затвердженими органами місцевого самоврядування, виходячи з їх повноважень з управління комунальним майном.
Так, згідно з п.1 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.97 р. № 280/97-ВР (далі – Закон про місцеве самоврядування) та п.2 ст. 327 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. № 435-IV органами місцевого самоврядування приймаються регіональні документи, що визначають порядок списання майна, що перебуває у комунальній власності.
Статтею 26 Закону про місцеве самоврядування передбачено, що питання управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, вирішується виключно на пленарних засіданнях місцевих рад.
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 22 квітня 2015, 14:21
- Регіон: Закарпатская область
Тобто, мається на увазі,що саме міська рада має визначати яку суму має право списувати керівник установи?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Міська ради повинна визначити саме Порядок списання майна, що перебуває у комунальній власності.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 31
- З нами з: 23 вересня 2015, 11:06
- Регіон: Черниговская область
Наше підприємство має в оперативному управлінні авто, яке було передано фондом комунального майна в 2012 р.Зараз плануємо передати автомобіль для використання його в зоні АТО. Первісна вартість авто складає 25 тис.грн., знос нарахований повністю, тобто 25 тис.грн. Підкажіть будь-ласка механізм списання авто..