Списання канцелярського приладдя
-
- Мешканець
- Повідомлень: 163
- З нами з: 31 березня 2011, 11:22
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
Шановні колеги, підкажіть будь ласка як все-таки правильно списувати канцелярське приладдя на потреби установи? По роздаточній відомості чи актом, з підписом комісії? Чи потрібно і те, і інше. Поділіться будь ласка формами цих документів. Дуже дякую.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Ver_lena писав:Шановні колеги, підкажіть будь ласка як все-таки правильно списувати канцелярське приладдя на потреби установи? По роздаточній відомості чи актом, з підписом комісії? Чи потрібно і те, і інше. Поділіться будь ласка формами цих документів. Дуже дякую.
Я делаю раздаточную ведомость и акт списания. Формы тут есть, я видела, могу поделиться раздаточной ведомостью своей
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз