pppppppppp* писав:так оклад залишиться 1378 чи все таки підніметься до 1723?...Це просто абсурд ...розяснень ніде немає...Не може бути що буде зрівнялівка...
Зателефонувала в Мінфін тричі (саме він затверджує нам штатний розпис). Поставила запитання гол спец, нач відділу, нач управління... Отримала ТРИ ОДНАКОВІ відповіді: мінімалка х на 1,25 = 1723.
Запропонований алгоритм дій:
1) Подати на затвердження НОВІ штатні розписи (підстава для використання пос окладів є затвердження їх розмірів в штатному розписі)
2) Видати наказ по установі (на виконання вимог Постанови 77)....
- ввести в дію (з 01.01.2016 року) штатний розпис (новий). (При цьому бажано скасувати ді. того штатного розпису на 2016 рік, який був затверджений раніше (зг. Постанови 228 - протягом 30 днів з початку бюджетного року)
- провести перерахунку з/пл з грудня 2015.
Ми закрили лютий без змін, і вже спокійно з понеділка сідаємо за перерахунки. Доплату за грудень-лютий проведемо виплатою в міжрозрахунок, думаю до кінця наступного тиждня (як раз до вихідних).
Так що виходить знов "уравніловка"
Гатченко Лена писав: Давайте будем терпимее в высказываниях, мы здесь должны делиться ''горьким'' опытом, Давайте лучше свою энергию потратите вот сюда https://petition.president.gov.ua/petition/17551
действительно-поддержим сами ж для себя, включите свой "шкурный интерес" для повышения своей же зарплаты!!!!! неужели этого хочется только 360 бухгалтерам??!!! срок петиции истекает вот-вот........
Спасибо всем небезразличным! за первую петицию о выплате надбавки за выслугу лет бухгалтерам отдали 1440 голосов, а за вторую 404. Вы разбили мои мечты о большой зарплате!!!!!!!!!!!
pppppppppp* писав:так оклад залишиться 1378 чи все таки підніметься до 1723?...Це просто абсурд ...розяснень ніде немає...Не може бути що буде зрівнялівка...
Зателефонувала в Мінфін тричі (саме він затверджує нам штатний розпис). Поставила запитання гол спец, нач відділу, нач управління... Отримала ТРИ ОДНАКОВІ відповіді: мінімалка х на 1,25 = 1723.
Запропонований алгоритм дій:
1) Подати на затвердження НОВІ штатні розписи (підстава для використання пос окладів є затвердження їх розмірів в штатному розписі)
2) Видати наказ по установі (на виконання вимог Постанови 77)....
- ввести в дію (з 01.01.2016 року) штатний розпис (новий). (При цьому бажано скасувати ді. того штатного розпису на 2016 рік, який був затверджений раніше (зг. Постанови 228 - протягом 30 днів з початку бюджетного року)
- провести перерахунку з/пл з грудня 2015.
Ми закрили лютий без змін, і вже спокійно з понеділка сідаємо за перерахунки. Доплату за грудень-лютий проведемо виплатою в міжрозрахунок, думаю до кінця наступного тиждня (як раз до вихідних).
Так що виходить знов "уравніловка"
А как вы планируете пересчитывать? Просто разницу между окладами, или все, что потянет повышение оклада - надбавки, премию?
Если пересчитывать, то все, что связано с окладом : и выслуга и премия (если в % от оклада), и надбавки (у нас их нет!). Наше финуправления на сегодняшний день о повышении минималки с 1378 на 1723 розьяснений не дает. Ждем весну...
pppppppppp* писав:так оклад залишиться 1378 чи все таки підніметься до 1723?...Це просто абсурд ...розяснень ніде немає...Не може бути що буде зрівнялівка...
Зателефонувала в Мінфін тричі (саме він затверджує нам штатний розпис). Поставила запитання гол спец, нач відділу, нач управління... Отримала ТРИ ОДНАКОВІ відповіді: мінімалка х на 1,25 = 1723.
Запропонований алгоритм дій:
1) Подати на затвердження НОВІ штатні розписи (підстава для використання пос окладів є затвердження їх розмірів в штатному розписі)
2) Видати наказ по установі (на виконання вимог Постанови 77)....
- ввести в дію (з 01.01.2016 року) штатний розпис (новий). (При цьому бажано скасувати ді. того штатного розпису на 2016 рік, який був затверджений раніше (зг. Постанови 228 - протягом 30 днів з початку бюджетного року)
- провести перерахунку з/пл з грудня 2015.
Ми закрили лютий без змін, і вже спокійно з понеділка сідаємо за перерахунки. Доплату за грудень-лютий проведемо виплатою в міжрозрахунок, думаю до кінця наступного тиждня (як раз до вихідних).
Так що виходить знов "уравніловка"
А как вы планируете пересчитывать? Просто разницу между окладами, или все, что потянет повышение оклада - надбавки, премию?
Зважаю що потрібно переглінути обов’язкові надбавки, які встановлені у % до посадового окладу. АЛЕ: що стосується перерахунку за грудень 2015 року-ввіжаю що його треба провести в межах ФОП на 2015 рік, тобто збільшити посадові оклади +обов’язкові надбавки за рахунок зменшення суми премії. (внесемо зміни в грудневий наказ по премії) Чи вистачить сум фактично нарахованих у грудні премії поки не знаю.Тобто знову "в ручному режимі". Думаю всі і так в грудні наломали дров
Як в ручному режимі? Замінити один наказ іншим не вийде, так як про підвищення окладів ми взнали фактично 24.02. і тоді були такі відсотки/індексація, а наразі потрібні інші щоб вийти ФОП грудня 2015. Може зараз здійснити перерахунок +-=0(але під цю дію теж потрібно накази розпорядження, а юрвідділ щось зовсім не хоче візувати, хочуть щоб просто всім донарахували відповідно до нових окладів......Щоб тому, хто це придумує...) Як ви думаєте, як правильно?
Я не вижу проблемы пересчитать декабрь. Проблема в другом -откуда на эти перерасчеты и на такое повышение взять денег. Оно не было предусмотрено в бюджете
Аниретак писав:Як в ручному режимі? Замінити один наказ іншим не вийде, так як про підвищення окладів ми взнали фактично 24.02. і тоді були такі відсотки/індексація, а наразі потрібні інші щоб вийти ФОП грудня 2015. Може зараз здійснити перерахунок +-=0(але під цю дію теж потрібно накази розпорядження, а юрвідділ щось зовсім не хоче візувати, хочуть щоб просто всім донарахували відповідно до нових окладів......Щоб тому, хто це придумує...) Як ви думаєте, як правильно?
Не замінити (підмінити), а внести відповідні зміни (переглянути % або суми-в кого як). Теж стосується і січня-лютого -якщо не вистачає ФОП (переглянути розміри встановлених надбавок (премій) і, за потреби, (наказом березня... на виконання вимог постанови 77...) внести зміни.
Таке (хто пам’ятає) проходили у 2006 році коли постанова 268 вийшла у березні, а перерахунок потрібно було провести з січня. Тоді теж піжвищували посадові оклади та обов’язкові надбавки і зменшували (або взагалі скасовували) розміри встановлених надбавок за інтенсивність та премій. Іншого виходу нажаль не бачу. Може хтось його таки знає?
Re: "обнулити" індексацію бюджет. за рахунок підвищення окла
Хлань Максим » Сьогодні, 12:43
Так що з обслуговуючим персоналом робити, які не є держслужбовцями ? Оклад залишити 1378 грн. і забрати індексацію .
Скоро і бухгалтерів зроблять " працівниками, які виконують функції з обслуговування. З 01.05.2016 року планують з нас зняти держслужбу. ЗУ "Про державну службу" підпункт 14 пункту 3 ст3 вказано, що дія даного закону не поширюється на "працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування". А 16.02.2016 року на офіційному сайті нацдержслужби оприлюднили проект постанови "Про затвердження критеріїв визначення переліку посад державних органів, які виконують функції з обслуговування" http://guds.gov.ua/govservice/control/p ... _id=723542, де бухгалтерів прирівняли до секретарів, діловодів.... Так що як завжди бухгалтери не люди.
Нам фінуправління дало вказівку привезти на погодження нові штатні з 01.2016 року спеціалістам та службовцям встановити оклад 1723, а обслуговуючому персоналу (водій, прибиральниця..) залишити оклади 1378
Мы тоже располагаем такими сведениями, только как показывать перерасчет за декабрь 2015 года в персонификации. Удерживать ЕСВ 6,1% ? и начислять 36,3%?
Оклады должностных лиц местного самоуправления и госслужащих повышены – есть основание для пересмотра суммы индексации (обзор Постановления…
Изменение подходов к порядку увеличения окладов госслужащим и должностным лицам органов местного самоуправления – основная идея принятого постановления КМУ от 11.02.16 г. № 77 «О внесении изменений в постановления Кабинета Министров Украины от 17 июля 2003 г. № 1078 и от 9 декабря 2015 г. № 1013» (далее – Постановление № 77, Постановление № 1013).
Итак, в связи с внесением Постановлением № 77 изменений в Постановление № 1013 имеем новый порядок определения окладов указанных категорий работников после их повышения, а также дополнение и конкретизацию других положений Постановления № 1013. Порядок повышения на 25 % окладов, утвержденных постановлениями КМУ по перечню, приведенному в пп. 3 п. 1 Постановления № 1013 в новой редакции, имеет существенное отличие от ранее действовавших норм относительно такого повышения. Теперь мы должны сделать перерасчет и повысить с 1 декабря 2015 года оклады, определенные такими постановлениями, с учетом положений постановления КМУ от 20.05.09 г. № 482 (далее – Постановление № 482).
Напомним, что Постановлением № 482 предусмотрено: в случае если размер должностного оклада работников аппарата органов исполнительной власти, органов прокуратуры, судов и других органов, которые финансируются из бюджета, ниже определенного законом размера минимальной зарплаты (далее – МЗП), должностной оклад устанавливается на уровне соответствующего размера МЗП. В сущности это значит, что для работников, чьи оклады не достигали МЗП исходя из норм указанных постановлений и в штатном расписании были установлены на уровне МЗП в размере 1 378 грн., повышать на 25 % следует именно оклады, установленные штатным расписанием.
Поскольку ранее действовавшие нормы отменены, для проведения расчетов по новым нормам опять вернемся к окладам, установленным до 01.12.15 г., то есть окладам, по которым осуществлялась оплата труда в ноябре 2015 года.
Например, схемный оклад главного специалиста управления райгосадминистрации согласно приложению 34 к постановлению КМУ от 09.03.06 г. № 268 в ноябре 2015 года составлял 880 грн. Оклад определен с учетом 45%-ного повышения в 2008 году согласно постановлению КМУ от 06.02.08 г. № 34 (такую конкретизацию в настоящий момент содержит новая редакция Постановления № 1013).
Из-за того что такой оклад не достиг уровня МЗП, действовавшего в ноябре 2015 года (1 378 грн.), с учетом норм Постановления № 482 в штатном расписании оклад такому специалисту был установлен в размере 1 378 грн. Исходя из новой редакции Постановления № 1013, где речь идет о повышении на 25 % окладов, определенных в Постановлении № 268 с учетом Постановления № 482, оклад такого специалиста в штатном расписании с 01.12.15 г. должен равняться 1 723 грн. (1 378 грн. х 1,25).
Мы применили арифметическое правило округления оклада согласно рекомендациям, предоставленным в письме Минсоцполитики от 19.08.03 г. № 03-3/5236-018-15 (подробнее об этом см. «БАЛАНС-БЮДЖЕТ», 2016, № 3, с. 3).
Повлияло ли повышение оклада на размер причитающейся указанному специалисту суммы индексации? Конечно, повлияло. Сравним.
По ранее действовавшим нормам Постановления № 1013, где речь шла только о повышении на 25 % схемных окладов, предусмотренных Постановлением № 268, такой оклад равнялся 1 100 грн. (880 грн. х 1,25). С учетом Постановления № 482 в штатном расписании оклад был установлен в размере 1 378 грн., то есть таком же, как в ноябре 2015 года. Поскольку оклад не изменился, с учетом норм первого предложения абзаца пятого п. 5 Порядка № 1078 оснований изменять суммы индексации не было, независимо от того, как увеличились суммы других составляющих зарплаты – постоянных или непостоянных.
По действующим нормам оклад указанного специалиста по штатному расписанию увеличился на 345 грн. (1 723 грн. – 1 378 грн.). Ему установлена доплата за ранг в размере 60 грн., назначена надбавка за выслугу лет в размере 15 % и надбавка за высокие достижения – 50 % (ее повышение следует учитывать, если такая надбавка имеет в учреждении постоянный характер). Следовательно, постоянные составляющие увеличатся на 595,13 грн. Если до начала декабря 2015 года такой работник имел право на индексацию в размере 1 200 грн., то сумма индексации уменьшится до размера 604,87 грн. (1 200,00 грн. – 595,13 грн.).
В случае если ежемесячная премия, выплаченная за декабрь 2015 года, приобрела в учреждении постоянный характер (признаком этого является неизменность ее размера в январе и феврале 2016 года), есть основания уменьшить сумму индексации (604,87 грн.) еще и на сумму такой премии. Если премия была выплачена в таком же или большем размере, то в декабре работник теряет право на индексацию.
Если же размер декабрьской премии имел разовый характер, то нет оснований учитывать сумму ее повышения в связи с повышением окладов для уменьшения суммы индексации. Если так поступить, то будет нарушена норма второго предложения абзаца пятого п. 5 Порядка № 1078, которым предусмотрено, что в месяце повышения окладов учитываются все составляющие зарплаты, которые не имеют разового характера.
Повышение окладов, установленных для должностных лиц органов местного самоуправления соответствующими приложениями к Постановлению № 268, и корректировка сумм индексации происходят в аналогичном порядке. Единственное, что логично при этом учесть, что схемные оклады по приложению 54 к Постановлению № 268 определяются не только с учетом Постановления № 34, на которое есть ссылка в новой редакции Постановления № 1013, но и с учетом постановления КМУ от 27.05.09 г. № 504, которым такие оклады повышены на 50 %.
Относительно других изменений заметим следующее.
Оклады военнослужащих, лиц рядового и начальствующего состава и полицейских на 25 % не повышаются.
Путем внесения изменений в пп. 2 п. 1 Постановления № 1013 норму относительно 10%-ного повышения окладов правительство распространило на работников агентства «Укринформ», не являющихся государственными служащими и журналистами, оклады которых определены постановлением КМУ от 03.07.06 г. № 904.
В целом работникам, оклады которых устанавливаются согласно постановлениям, перечисленным в пп. 2 п. 1 Постановления № 1013, повезло меньше, поскольку для них оклады повышаются без учета Постановления № 482. Это означает, что сумма индексации не изменится для тех из них, у кого после повышения схемный оклад оказался меньше МЗП, и в штатном расписании оклад декабря 2015 года равнялся 1 378 грн., то есть остался неизменным по сравнению с окладом ноября 2015 года.
И в конце обращаем внимание, что в порядке № 1078 повышен порог индексации до 103 %, благодаря чему его нормы приведены в соответствие со ст. 4 Закона от 03.07.91 г. № 1282-XII «Об индексации денежных доходов населения».
Marina_B писав:Скоро і бухгалтерів зроблять " працівниками, які виконують функції з обслуговування. З 01.05.2016 року планують з нас зняти держслужбу. ЗУ "Про державну службу" підпункт 14 пункту 3 ст3 вказано, що дія даного закону не поширюється на "працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування". А 16.02.2016 року на офіційному сайті нацдержслужби оприлюднили проект постанови "Про затвердження критеріїв визначення переліку посад державних органів, які виконують функції з обслуговування" http://guds.gov.ua/govservice/control/p ... _id=723542, де бухгалтерів прирівняли до секретарів, діловодів.... Так що як завжди бухгалтери не люди.
А чого власне триматися за теперішню держслужбу? Які в неї переваги на відміну від працівників без статусу держслужбовця? Раніше працювали на пенсію, яка рахувалась 90% від зарплати, а тепер на загальній системі. При виході на пенсію надавали 10 посадових окладів - сьогодні їх теж немає. Оклади були завжди більші за оклади некваліфікованого обслуговуючого персоналу, а тепер прибиральник може отримувати більше за держслужбовця із вищою освітою. Та й фінансовий контроль вже занадто, як для звичайних держслужбовців. Люстраціч, спецперевірки і т.д. і т.п. То, дійсно це є проблема у скасуванні статусу держслужбовця? Крім того, начальники відділів, їх заступники та посади головних бухгалтерів все ж таки будть мати статус держслубовця
Marina_B писав:Скоро і бухгалтерів зроблять " працівниками, які виконують функції з обслуговування. З 01.05.2016 року планують з нас зняти держслужбу. ЗУ "Про державну службу" підпункт 14 пункту 3 ст3 вказано, що дія даного закону не поширюється на "працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування". А 16.02.2016 року на офіційному сайті нацдержслужби оприлюднили проект постанови "Про затвердження критеріїв визначення переліку посад державних органів, які виконують функції з обслуговування" http://guds.gov.ua/govservice/control/p ... _id=723542, де бухгалтерів прирівняли до секретарів, діловодів.... Так що як завжди бухгалтери не люди.
А чого власне триматися за теперішню держслужбу? Які в неї переваги на відміну від працівників без статусу держслужбовця? Раніше працювали на пенсію, яка рахувалась 90% від зарплати, а тепер на загальній системі. При виході на пенсію надавали 10 посадових окладів - сьогодні їх теж немає. Оклади були завжди більші за оклади некваліфікованого обслуговуючого персоналу, а тепер прибиральник може отримувати більше за держслужбовця із вищою освітою. Та й фінансовий контроль вже занадто, як для звичайних держслужбовців. Люстраціч, спецперевірки і т.д. і т.п. То, дійсно це є проблема у скасуванні статусу держслужбовця? Крім того, начальники відділів, їх заступники та посади головних бухгалтерів все ж таки будть мати статус держслубовця
На мою думку, зменшують кількість державних службовців для збільшення їм заробітної плати. А про те що посади головних бухгалтерів будуть мати статус держслужбовця недуже втішає. Я працюю у районному відділі, посади головного бухгалтера у штатному розписі немає є посада головний спеціаліст-бухгалтер (єдиний бухгалтер). Виконую роботу головного бухгалтера, простого бухгалтера, економіста, завхоза, вимагають з мене, як з трьох розумних, а заробітна плата, як у одного дурака. От чому обидно, що знову ми будемо зайві на чужому святі.
pppppppppp* писав:так індексацію ви повинні були "обнулити "в грудні 2015 за рахунок премій,надбавок,окладів.Індексації в січні немає бути
Без підвищення окладу - це протизаконно. Немає ні одного нормативного акту, який би скасував цей порядок: "У разі зростання заробітної плати за рахунок інших її складових без підвищення тарифних ставок (окладів) сума індексації не зменшується на розмір підвищення заробітної плати" п.5 прядку 1078
pppppppppp* писав:так індексацію ви повинні були "обнулити "в грудні 2015 за рахунок премій,надбавок,окладів.Індексації в січні немає бути
Без підвищення окладу - це протизаконно. Немає ні одного нормативного акту, який би скасував цей порядок: "У разі зростання заробітної плати за рахунок інших її складових без підвищення тарифних ставок (окладів) сума індексації не зменшується на розмір підвищення заробітної плати" п.5 прядку 1078
я згідна з Вами на 100 %. Але в грудні було роз'яснення спеціалістів бухгалтерських служб,що якщо взяти оклади по постанові 268,то оклади не дотягують до мінімалки,а згідно 462 постанови оклад повинен бути не менше мінімальної з/п і получається що було підвищення,тільки умовно.
pppppppppp* писав:так індексацію ви повинні були "обнулити "в грудні 2015 за рахунок премій,надбавок,окладів.Індексації в січні немає бути
Без підвищення окладу - це протизаконно. Немає ні одного нормативного акту, який би скасував цей порядок: "У разі зростання заробітної плати за рахунок інших її складових без підвищення тарифних ставок (окладів) сума індексації не зменшується на розмір підвищення заробітної плати" п.5 прядку 1078
я згідна з Вами на 100 %. Але в грудні було роз'яснення спеціалістів бухгалтерських служб,що якщо взяти оклади по постанові 268,то оклади не дотягують до мінімалки,а згідно 462 постанови оклад повинен бути не менше мінімальної з/п і получається що було підвищення,тільки умовно.
Навіть в цьому випадку базовим буде вересень 2015 року, як останнє підвищення мінімальної зарплати. В такому випадку у лютому 2016 року буде індексація.