4572260@mail.ru писав:подскажите я неправильно насчитала износ. я 50% насчитала на 113, 104 и 106 счета. можно ли исправить. и как показать это в балансе.
Не можно, а нужно!! Что вас пугает в балансе?? Вы ж не правте данные на начало года, а исправте сейчас, т.е. уже в этом балансе у вас будут на отчётную дату правильные цифры! Если хотите опишите про это в пояснительной записке!
будівля 1987 р. первинна вартість 46,0 тис.грн. на 01.01.2013 знос 26,0 тис. грн. залишкова вартість 20,0 тис.грн. 01.01.13 передана нам. как рахувати знос?
Подскажите пож. по такой ситуации: есть инв. объект с первичной стоимостью ПС1, 29,02,2016 его дооценили и стал он с первичной стоимостью ПС2.
Каким образом должен расчитываться квартальный износ: 2 месяца исходя из ПС1 и 3-ий исходя из ПС2 или все 3 исходя из ПС2?
Gulchitay писав:Подскажите пож. по такой ситуации: есть инв. объект с первичной стоимостью ПС1, 29,02,2016 его дооценили и стал он с первичной стоимостью ПС2.
Каким образом должен расчитываться квартальный износ: 2 месяца исходя из ПС1 и 3-ий исходя из ПС2 или все 3 исходя из ПС2?
Могу ошибаться, но в случае с противогазами введение в эксплуатацию означает не реальное их использование, а их готовность к использованию. Как и огнетушители, скажем.
То есть, если они соответствуют нормам и должны быть в наличии - они введены в эксплуатацию
Підкажіть, як зробити цю бухдовідку, ніколи не робила!!! Треба донарахувати знос за І квартал у сумі 2610,33 грн!!! І в якому місяці це провести?
І ще одне питання: якщо вартість о/з 6250 грн, якщо нарахувати знос як звичайно 156,22 грн за квартал, то загальна сума зносу буде 6248,75, то чи можливо в ІІ кварталі повністю нарахувати знос 157,47 грн?
Иришка писав:Підкажіть, як зробити цю бухдовідку, ніколи не робила!!! Треба донарахувати знос за І квартал у сумі 2610,33 грн!!! І в якому місяці це провести?
І ще одне питання: якщо вартість о/з 6250 грн, якщо нарахувати знос як звичайно 156,22 грн за квартал, то загальна сума зносу буде 6248,75, то чи можливо в ІІ кварталі повністю нарахувати знос 157,47 грн?
БУХГАЛТЕРСЬКА ДОВІДКА
Помилки в облікових регістрах за звітний рік, що виявлені після записів підсумків облікових регістрів у Головну книгу, виправляються способом сторно. Цей спосіб передбачає складання Бухгалтерської довідки, у яку помилка (сума, кореспонденція рахунків) заноситься червоним чорнилом, пастою кулькових ручок тощо або в дужках, а правильний запис (сума, кореспонденція рахунків) заноситься чорнилом, пастою кулькових ручок тощо темного кольору. Унесенням цих даних до регістру бухгалтерського обліку і Головної книги в місяці, у якому виявлено помилку, ліквідується неправильний запис та відображаються правильна сума і кореспонденція рахунків бухгалтерського обліку.
Виправлення помилок минулих років оформлюється Бухгалтерською довідкою, де наводяться зміст помилки, сума та кореспонденція рахунків бухгалтерського обліку, якою виправляється помилка. У місяці складання бухгалтерської довідки її дані записуються до відповідного регістру бухгалтерського обліку і Головної книги.
Допоможіть розібратися із нарахованим зносом. В установі працюю недавно. Виявила наступну ситуацію. Компютер був куплений у середині серпня 2015 року. Ціна 7470. Ліквідаційна вартість 0. Термін експлуатації 10 р. Річна норма зносу 747. Місячна якимось чином (за документацією попереднього бухгалтера) 25? На мою думку місячний має бути 62,25 грн. За 3 кв. 2015 р. нараховано на нього знос у сумі 750 грн. Нерозумію чому так, адже має бути лише 62,25 за один місяць повного використання. Потім у 4 кв. 2015 нараховано знос у сумі 75 грн. та у 1 кв 2016 р. 75 грн. На скільки я правильно порахувала у 4 кв 2015. та 1 кв. 2016 має бути по 186,75 грн. Отже по моїм підрахункам потрібно, щоб було нараховано зносу 435,75 грн. Є 900 грн. Отже потрібно зменшити на 464,25 грн? Допоможіть, чи правильно я розібралась у ситуації? Які документи потрібно оформити? Чи потрібно при здаі звіту за 2 кв. 2016 р подавати у казначейство якісь пояснення по зносу? Та які проводки скласти?
kobi писав:Допоможіть розібратися із нарахованим зносом. В установі працюю недавно. Виявила наступну ситуацію. Компютер був куплений у середині серпня 2015 року. Ціна 7470. Ліквідаційна вартість 0. Термін експлуатації 10 р. Річна норма зносу 747. Місячна якимось чином (за документацією попереднього бухгалтера) 25? На мою думку місячний має бути 62,25 грн. За 3 кв. 2015 р. нараховано на нього знос у сумі 750 грн. Нерозумію чому так, адже має бути лише 62,25 за один місяць повного використання. Потім у 4 кв. 2015 нараховано знос у сумі 75 грн. та у 1 кв 2016 р. 75 грн. На скільки я правильно порахувала у 4 кв 2015. та 1 кв. 2016 має бути по 186,75 грн. Отже по моїм підрахункам потрібно, щоб було нараховано зносу 435,75 грн. Є 900 грн. Отже потрібно зменшити на 464,25 грн? Допоможіть, чи правильно я розібралась у ситуації? Які документи потрібно оформити? Чи потрібно при здаі звіту за 2 кв. 2016 р подавати у казначейство якісь пояснення по зносу? Та які проводки скласти?
Ну на перший погляд ви все вірно зрозуміли, хоча може введення в експлуатацію відбулося пізніше і тому бухгалтер нарахував 25! Тут ще треба згадати з якої дати почали з копійками нараховувати, якщо я вірно пам'ятаю то з 30.09.2015 нараховуємо з копійками
Робіть вірний розрахунок, його під бухдовідку підкладаєте і робите сторно в бухобліку! Хоча казначейству це і не потрібно, але можуть запитати, тому можете про це написати в пояснювальній до звіту!
доброго дня!підкажіть будь-ласка, знос на ОЗ за 1 кв.2016р. вже нараховується з копійками? Це тільки на ті ОЗ які придбані тепер треба починати нараховувати з копійками чи на ті, які вже нараховувався знос теж треба нараховувати з копійками?
lilia2109@mail.ru писав:доброго дня!підкажіть будь-ласка, знос на ОЗ за 1 кв.2016р. вже нараховується з копійками? Це тільки на ті ОЗ які придбані тепер треба починати нараховувати з копійками чи на ті, які вже нараховувався знос теж треба нараховувати з копійками?