2.6. Код 2800 "Інші поточні видатки"
За цим кодом здійснюються видатки, які не пов'язані з придбанням товарів та послуг установами, у тому числі:
1) сплата податків та зборів, обов'язкових платежів до бюджетів відповідно до законодавства; сплата застави або завдатку для забезпечення виконання зобов'язань у зв'язку з участю у державних закупівлях;
Свєта писав:Адміністративний збір за проведення державної реєстрації змін в бюджетній установі платити з КЕКВ 2240
Видатки, які не пов'язані з придбанням товарів та послуг установами, у тому числі сплата податків і зборів, обов'язкових платежів до бюджетів відповідно до законодавства, здійснюються за кодом 2800 "Інші поточні видатки" (пп. 1 п. 2.6 глави 2 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету)
Владислав Станкус писав:Доброго ранку!
Згідно з Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. № 333, видатки на оплату юридичних послуг, а також видатки на інформаційно-технічне забезпечення судових процесів проводяться за кодом економічної класифікації видатків 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» (п.2.2.4. пп. 1 та 20).
Таким чином, видатки на судовий збір, витрати на інформаційно-технічне забезпечення, витрати на правову допомогу необхідно здійснювати за кодом економічної класифікації видатків 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Вибачте, дійсно я помилився поклавшись на думку, висловлену в розясненні фахівця органу держказначейськоі служби. Все ж таки слід проводити за КЕКВ 2800.
Підкажіть, необхідно в приміщенні вставити двоє нових дверей (раніше не було ніяких) вартість дверей 15000,00 за кожну монтаж 1880,00 грн. За яким КЕКВ 3110 чи 3132 чи 2210
Вважаю в цьому питанні слід орієнтуватись на Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150.
Так згдіно з цим Переліком такі роботи як:
- Заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням;
- Заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням;
- Пробивання нових та розширення існуючих віконних та дверних прорізів з виготовленням, установленням та фарбуванням нових віконних та дверних блоків відносяться до капітального ремонту.
Тож, такі роботи за економічною сутністю платежу доцільно провести за КЕКВ 3132.
Доброго ранку. Підкажіть, будь-ласка, за яким КЕКВ провести оплату за обладнання для системи відеоспостереження, якщо вартіть наприклад відеокамери 5000,00 грн., а стабілізатора напруги 150,00 грн. Буду вдячна за допомогу.
vikosok писав:Наприклад: відеореєстратор, монітор, відеокамера, комутатор, стабілізатор, трос,кабель, вимикач-автомат. Вартість є і менша 2500,00 грн. і більша.
Вважаю, що відеореєстратор, монітор, відеокамера, комутатор, стабілізатор, трос,кабель, вимикач-автомат тощо - це все невід’ємні складові частини системи відеоспостереження. З огляду на це, систему відеоспостереження доцільне обліковувати (відеореєстратор+ монітор+ комутатор+ відеокамеру+ стабілізатор+ кабель) як єдиний об’єкт основних засобів на субрахунку 104 "машини та обладнання". Відповідно і всі витрати на придбання такої системи (у тому числі на придбання обладнання і комплектуючих та витратних матеріалів), а також витрати на її монтаж, слід планувати і проводити за КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування".
m17121979 писав:Крот Юлія, Підскажіть із якого КЕКВ сплатити прибутковий податок та військовий збір ,який утриманий із фізичної особи в якої був куплений автомобіль
Так, тут варто нагадати, що ПДФО та військовий збір стягується із фізичної особи - подавця автомобіля тільки, якщо така вона продавала автомобіль протягом звітного (податкового) року два і більше разів. В такому разі, дохід від продажу обкладається ПДФО за ставкою 5%. Військовий збір з доходу такої фізичної особи утримується за ставкою 1,5%.
Отже, якщо Ваша установа придбала автомобіль, то витрати на сплату ПДФО та військового збору з доходу фізичної особи - продавця автівки слід проводити за тим самим КЕКВ, що й інші витрати на придбання транспортного засобу, тобто за КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування".
І ще один важливий момент: дохід фізособи від продажу автомобіля необхідно відобразити в Податковому розрахунку за формою № 1ДФ з ознакою «105». Причому зробити це слід незалежно від того, чи обкладається дохід від продажу ПДФО. Якщо дохід неоподатковуваний (перший продаж), у графах 4а і 4 будуть прочерки. Якщо дохід від продажу авто підлягає оподаткуванню, у зазначених графах податкового розрахунку показуйте суму ПДФО.
mezz07 писав:Доброго дня! Підкажіть , будь ласка, якщо помилково не з того КЕКВ заплатили, як виправити помилку? Це можливо?
Можна попросити повернути кошти, відновити касу і проплатити з іншого КЕКВ! А можна звернутися до ДКСУ щоб перенести касові видатки на інший КЕКВ, які для цього треба документи спитайте казначеїв.
Ira_1704 писав:Підкажіть будь ласка чи можна робити зміни до кошторису з перекидкою коштів з КЕКВ 2282 на КЕКВ 3210???
47. Зміни до кошторису, плану асигнувань загального фонду бюджету, плану надання кредитів із загального фонду бюджету та плану спеціального фонду, плану використання бюджетних коштів (крім плану використання бюджетних коштів одержувача), помісячного плану використання бюджетних коштів вносяться у разі:
виникнення потреби у перерозподілі бюджетних асигнувань у розрізі економічної класифікації видатків бюджету в межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним і спеціальним фондами бюджету;
передачі бюджетних призначень від одного головного розпорядника бюджетних коштів до іншого;
прийняття рішення про зменшення бюджетних призначень головним розпорядникам на суму коштів, витрачених не за цільовим призначенням;
прийняття рішення про перерозподіл видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів за бюджетними програмами, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету);
прийняття рішення про перерозподіл видатків бюджету на централізовані заходи між адміністративно-територіальними одиницями;
прийняття рішення про передачу нерозподілених бюджетних призначень на визначену в законі про Державний бюджет України мету між головними розпорядниками;
прийняття рішення про скорочення видатків бюджету або надання кредитів за рахунок коштів загального фонду бюджету в цілому на рік;
внесення змін до закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет);
виникнення потреби у збільшенні видатків бюджету або наданні кредитів за рахунок коштів спеціального фонду бюджету внаслідок перевищення надходжень до цього фонду з урахуванням залишків бюджетних коштів на початок року, не використаних у попередньому бюджетному періоді, порівняно з надходженнями, врахованими у бюджеті.
Зміни до кошторису, плану асигнувань загального фонду бюджету, плану надання кредитів із загального фонду бюджету та плану спеціального фонду, плану використання бюджетних коштів (крім плану використання бюджетних коштів одержувача), помісячного плану використання бюджетних коштів вносяться після внесення змін до розпису відповідного бюджету з урахуванням особливостей спеціального фонду, визначених у пункті 49 цього Порядку.
Основні вимоги щодо виконання кошторису
(Постанова КМ, КМ України, від 28.02.2002, № 228 "Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ")
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка який застосувати КЕКВ. На балансі сільської ради є лінія вуличного освітлення плануємо провести ще одну нову лінію по якому КЕКВ планувати видатки по 3122 чи 3132
Придбання ковролину за 1 м2 = 149,00 Ширина 5 м. потрібно 20 метрів ( 5*20*149,00 =14900,00 грн.) за яким КЕКВ 2210 чи 3110? Допоможіть будь ласка визначитись?
ррррррр писав:Придбання ковролину за 1 м2 = 149,00 Ширина 5 м. потрібно 20 метрів ( 5*20*149,00 =14900,00 грн.) за яким КЕКВ 2210 чи 3110? Допоможіть будь ласка визначитись?
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, ковролін був придбаний під час проведення ремонту приміщеня? Який саме вид ремонту проводився?
ррррррр писав:Придбання ковролину за 1 м2 = 149,00 Ширина 5 м. потрібно 20 метрів ( 5*20*149,00 =14900,00 грн.) за яким КЕКВ 2210 чи 3110? Допоможіть будь ласка визначитись?
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, ковролін був придбаний під час проведення ремонту приміщеня? Який саме вид ремонту проводився?
Ми районний будинок культури нам ковролін потрібний для проведення заходів флеш мобів, танців і т.д. Не на ремонт приміщення.
Тобто Ви бажаєте використовувати його як килим? Та прибирати після використання? В такому випадку ковролін доцільно обліковувати як окремий об'єкт основних засобів і відповідно видатки слід провести за КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування".
Якщо ж ковролін буде влаштований як постіне покриття підлоги (прибитий або приклеяний під плінтуси), то це слід розглядати як проведення ремонту. До речі, виходячи з Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150 заміна або влаштування покриття підлоги належить до капітального ремонту. Тож, у такому випадку видатки слід провести за КЕКВ 3132 "Капітальний ремонт інших об'єктів".