На який рахунок поставити на прихід Модуль пам"яті 16Гб .....по ціні 3 790 грн....?
Дякую.
На субрахунку 238 "Запасні частини до транспортних засобів, машин і обладнання" обліковуються запасні частини, призначені для ремонту та заміни спрацьованих частин машин (медичних, електронно-обчислювальних тощо), обладнання, тракторів, комбайнів, транспортних засобів (мотори, автомобільні шини, включаючи покришки, камери й обідні стрічки тощо), незалежно від їх вартості.
Прошу підказки - електролічильник ми можемо купити? Цього вимагає обленерго. Для заміни. Якщо так, то кошти беремо з КЕКВ 2210 а на облік ставимо по 113 субрахунку? А встановлення такого лічильника (заміна старого лічильника) - це поточний ремонт? 2240?
alisa писав:Прошу підказки - електролічильник ми можемо купити? Цього вимагає обленерго. Для заміни. Якщо так, то кошти беремо з КЕКВ 2210 а на облік ставимо по 113 субрахунку? А встановлення такого лічильника (заміна старого лічильника) - це поточний ремонт? 2240?
Все залежить від того як ви все це оформите і з ким, можна ж в вартість лічильника включити і вартість установки, якщо все це буде робити одне підприємство!
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, не можу знайти. Під час створення інвентарної картки для обліку МНМА, там можна присвоїти номенклатурну группу. Чи є такі групи для МНМА? І в якому нормативному документі вони розписані, якщо такі існують?
Tomaury писав:Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, не можу знайти. Під час створення інвентарної картки для обліку МНМА, там можна присвоїти номенклатурну группу. Чи є такі групи для МНМА? І в якому нормативному документі вони розписані, якщо такі існують?
Так, згідно з абз. 3 п. 3 розд. ІІ Методрекомендацій з бухобліку ОЗ для білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів та малоцінних необоротних матеріальних активів встановлюються номенклатурні номери. Для присвоєння таких номерів можна скористатися Порядком застосування Плану рахунків, де вказані підгрупи таких в межах субрахунка 113. Іншого нормативного документа, який би визначав порядок присвоєння номенклатурних та інвентарних номерів необоротним активам, не існує.
Доброго дня! Допоможіть, хто стикався з наступною ситуацією: Орган місцевого самоврядування оплатив послуги по встановленюю світлофорного об"єкту (КЕКВ 3122). Світлофор встановили і дали акт виконаних робіт. Як обліковувати даний об"єкт???
007natali писав:підкажіть, будь ласка, на якому рахунку обліковуються металопластикові конструкції (двері) 1 шт вартістю 6400 грн і за яким КЕКВ проводити оплату?
007natali писав:підкажіть, будь ласка, на якому рахунку обліковуються металопластикові конструкції (двері) 1 шт вартістю 6400 грн і за яким КЕКВ проводити оплату?
Для обліку будівельних конструкцій і деталей (металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, блоки і збірні частини будівель і споруд) призначений субрахунок 202 "Обладнання, конструкції і деталі до установки". Застосування КЕКВ залежить від того, який вид ремонту у Вас планується: поточний (2210) чи капітальний (3132). Обліковувати двері як окремий об’єкт не потрібно.
Підскажіть будь ласка, субрахунок 202 "Обладнання, конструкції і деталі до установки" призначений тільки для матеріалів які купуються за рахунок коштів виділених на капітальне будівництво?Дякую!
Добрий день!
Підскажіть будь ласка. як оплатити: камери, регістратори, жосткий диск, блок живлення, блиц камери - вартість яких менше 6000,00грн,
як я розумію:
це активне мережеве обладнання, яке відповідно до інструкції 333 відноситься до КЕКВ3110, але вартість менше або як малоцінні премети по КЕКВ 2210.
Як нам провести в казні.
Дякую.
Natalee21 писав:Добрий день!
Підскажіть будь ласка. як оплатити: камери, регістратори, жосткий диск, блок живлення, блиц камери - вартість яких менше 6000,00грн,
як я розумію:
це активне мережеве обладнання, яке відповідно до інструкції 333 відноситься до КЕКВ3110, але вартість менше або як малоцінні премети по КЕКВ 2210.
Як нам провести в казні.
Дякую.
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, загальна вартість всього обладнання (відео-камери+регістратор+монітор+жорсткий диск+блок живлення) становить менше 6000 грн.?
В такому разі систему відео-нагляду доцільно обліковувати як єдиний об'єкт на субрахунку 104 "Машини та обладнання". А видатки на його придбання необхідно планувати та здійснювати за КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування".
Марина4517 писав:Підкажіть, будь ласка, костюми для ансамблю вартістю до 6,0 тис. грн. за яким КЕКВ здійснювати придбання та на якому рахунку обліковувати?
Марина4517 писав:Підкажіть, будь ласка, костюми для ансамблю вартістю до 6,0 тис. грн. за яким КЕКВ здійснювати придбання та на якому рахунку обліковувати?
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно обліковувати проектно-кошторисну документацію з Капітального ремонту(термомодернізація) КЕКВ 3132.
Виділено кошти з місцевого бюджету на спецфонд. Було здійснено попередню оплату. Вже отримали акт та сам проект. Якими проводками всі ці операції відобразити та по яким мемор.ордерам? Я не бухгалтер і перший раз з цим зіткнулась. ДОПОМОЖІТЬ!!!!!
summer14 писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно обліковувати проектно-кошторисну документацію з Капітального ремонту(термомодернізація) КЕКВ 3132.
Виділено кошти з місцевого бюджету на спецфонд. Було здійснено попередню оплату. Вже отримали акт та сам проект. Якими проводками всі ці операції відобразити та по яким мемор.ордерам? Я не бухгалтер і перший раз з цим зіткнулась. ДОПОМОЖІТЬ!!!!!
Проектно-кошторисна документація
саюн » 20 серпня 2013, 18:39
якщо проектно-кошторисна документація на будівництво то тоді вона обліковується до моменту введення в експлуатацію обєкта на субрахунку 141
, а якщо на кап.ремонт то відразу відноситься на фактичні видатки , ви ж суму проплати відобразили дт 813 (чи 802,811,) та кт 675
то як все ж таки правильно: на кап ремонт обліковувати на 141 чи ні?
summer14 писав:знайшла раніше на форумі обговорювалось:
Проектно-кошторисна документація
саюн » 20 серпня 2013, 18:39
якщо проектно-кошторисна документація на будівництво то тоді вона обліковується до моменту введення в експлуатацію обєкта на субрахунку 141
, а якщо на кап.ремонт то відразу відноситься на фактичні видатки , ви ж суму проплати відобразили дт 813 (чи 802,811,) та кт 675
то як все ж таки правильно: на кап ремонт обліковувати на 141 чи ні?
Все вірно, вартість проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт слід списувати на фактичні видатки, як власне і витрати на сам ремонт. Обліковувати ці витрати у складі капітальних інвестицій (на субрахунку 141) не потрібно.
Добрий день! Підскажить,будь-ласка! Проведений капітальний ремонт по обладнанню прибором обліку теплової енергії. Підрядна організація взяла на себе придбання лічильника, розробку проектних робіт та установку лічильника, на що складені форми КБ-3 та КБ-2в. Як в даному випадку правільно обліковувати ці витрати. Вони проведені по КЕКВ 3132, потрібно чи у зв'язку з установкою лічильника оприбуткувати його або списати все це на витрати. Дякую!
Доброго дня. Потребую терміново консультації спеціаліста. В ДНЗ батьками подаровано відео проектор, на суму 4 500 грн про що було складено акт і поставлено на облік. Через 3 м проектор вийшов з ладу, його було повернуто в магазин. Замінити на аналогічний можливості не було, тому його просто здали, доплатили кошти і взяли дорожчий і більш потужніший. Як вийти із даної ситуації у бухгалтерському плані? Чи законно написати акт повернення у магазин із підтвердженням власника магазину і потім списати один , а на облік поставити інший? У бухгалтерії сказали, що повинно бути 2 шт – і той що вийшов з ладу і новий. Але ж ми повернули на завод виробник зламаний. Я педагог, а не фінансист, але думаю, що існують виходи із різних ситуацій. Підкажіть, як вийти із цієї. Щиро дякую!
Гребенюк (Пивторак) - Людмила писав:Доброго дня. Потребую терміново консультації спеціаліста. В ДНЗ батьками подаровано відео проектор, на суму 4 500 грн про що було складено акт і поставлено на облік. Через 3 м проектор вийшов з ладу, його було повернуто в магазин. Замінити на аналогічний можливості не було, тому його просто здали, доплатили кошти і взяли дорожчий і більш потужніший. Як вийти із даної ситуації у бухгалтерському плані? Чи законно написати акт повернення у магазин із підтвердженням власника магазину і потім списати один , а на облік поставити інший? У бухгалтерії сказали, що повинно бути 2 шт – і той що вийшов з ладу і новий. Але ж ми повернули на завод виробник зламаний. Я педагог, а не фінансист, але думаю, що існують виходи із різних ситуацій. Підкажіть, як вийти із цієї. Щиро дякую!
Доброго дня!
Ваша ситуація дійсно не стандартна і тому вихід з неї також повинен бути не стандартний.
Вважаю, що Вам потрібно зробити наступне.
Комісійно скласти акт про те, що відео проектор вийшов з ладу, та визначити подальші дії з цього приводу. Я так розумію, що проектор знаходився на гарантії, і тому в акті слід зазначити про необхідність його ремонту або заміни.
Враховуючи той факт, що проектор ремонтувати не стали, а батьки доплатили кошти і був отриманий новий проектор, то Вам слід отримати письмову відповідь від магазину про неможливість ремонту проектора та його заміну на аналогічний.
Також, в письмі бажано, щоб було зазначено про можливість поставки проектора іншої модифікації за умови додаткової оплати.
На підставі акту про непридатність проектора та письмової інформації від магазину про неможливість його ремонту та заміни на аналогічний, слід буде скласти Акт на списання проектора, на підставі якого бухгалтерія спише його за даними бухгалтерського обліку.
В подальшому на підставі накладної на новий проектор його слід буде оприбуткувати за даними бухобліку.
Гребенюк (Пивторак) - Людмила писав:Доброго дня. Потребую терміново консультації спеціаліста. В ДНЗ батьками подаровано відео проектор, на суму 4 500 грн про що було складено акт і поставлено на облік. Через 3 м проектор вийшов з ладу, його було повернуто в магазин. Замінити на аналогічний можливості не було, тому його просто здали, доплатили кошти і взяли дорожчий і більш потужніший. Як вийти із даної ситуації у бухгалтерському плані? Чи законно написати акт повернення у магазин із підтвердженням власника магазину і потім списати один , а на облік поставити інший? У бухгалтерії сказали, що повинно бути 2 шт – і той що вийшов з ладу і новий. Але ж ми повернули на завод виробник зламаний. Я педагог, а не фінансист, але думаю, що існують виходи із різних ситуацій. Підкажіть, як вийти із цієї. Щиро дякую!
Доброго дня!
Ваша ситуація дійсно не стандартна і тому вихід з неї також повинен бути не стандартний.
Вважаю, що Вам потрібно зробити наступне.
Комісійно скласти акт про те, що відео проектор вийшов з ладу, та визначити подальші дії з цього приводу. Я так розумію, що проектор знаходився на гарантії, і тому в акті слід зазначити про необхідність його ремонту або заміни.
Враховуючи той факт, що проектор ремонтувати не стали, а батьки доплатили кошти і був отриманий новий проектор, то Вам слід отримати письмову відповідь від магазину про неможливість ремонту проектора та його заміну на аналогічний.
Також, в письмі бажано, щоб було зазначено про можливість поставки проектора іншої модифікації за умови додаткової оплати.
На підставі акту про непридатність проектора та письмової інформації від магазину про неможливість його ремонту та заміни на аналогічний, слід буде скласти Акт на списання проектора, на підставі якого бухгалтерія спише його за даними бухгалтерського обліку.
В подальшому на підставі накладної на новий проектор його слід буде оприбуткувати за даними бухобліку.