TetyanaOrlovska писав:Матвєєва Вікторія, дякую за відповідь. Скажіть, будь ласка, зараз додаток до річного плану в паперовому вигляді повинен складатися за формою № 490 від 22.03.2016? Тобто пишемо "Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік"
Закупівля №1 - 9 пунктів
Закупівля №2 - 9 пунктів....
Закупівля №10 - 9 пунктів.
І мене цікавить це питання! Раніше робили таблицею, наразі форма просто пунктами, тому на кожну закупівлю треба робити свій додаток у паперовому вигляді (і так само зміни до додатку)???
Добрий день.Підскажіть,будь ласка.Договора на безтендерні послуги були заключені до 01 серпня 2016р.В серпні заключені додаткові угоди :з одного договору зняти ,наприклад,800 грн. та збільшити другий договір на 800 грн.В Казначействі такі зміни зробили.Як тепер пов'язати з річним планом закупівель ці зміни,якщо вони вже пройшли?
Востаннє редагувалось 30 серпня 2016, 10:57 користувачем all1653, всього редагувалось 1 раз.
Добрий день.
Матвєєва Вікторія, буду вдячна за відповідь на наступне питання: чи потрібно оприлюднювати всі остатки, які у нас є в додатку до річного плану, тим самим ми показуємо, скільки в нас є коштів і на яких кодах, що ми не перевищуємо поріг 200 тисяч грн., чи можна їх оприлюднювати поступово по мірі потреби здійснити закупки, тому що складно спланувати точно всі закупки до кінця року, особливо тому, що потрібно чітко указувати предмет закупівлі і дату закупівлі за новою формою.
Теж цікавить дане питання. МЕРТУ надало роз’яснення від 29.04.2016 № 3302-06/12875-06, в якому пояснюється, що в річному плані і додатку відображаються ті закупівлі, які плануються здійснити після введення в дію Закону про публічні закупівлі. Про необхідність оприлюднення додатку до річного плану відразу після введення в дію Закону "Про публічні закупівлі" ні в Закону, ні в роз’ясненні мова не йде. Головне – перед здійсненням закупівлі її запланувати і відобразити або в річному плані, або в додатку до нього, а сам же річний план та додаток до нього обов’язково оприлюднювати протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Тому, я вважаю, що можна планувати та оприлюднювати по мірі потреби, якщо моя думка хибна прошу експертів виправити мене.
Я сделала так: на заседании тендерного комитет.а проанализировали уже проведенные закупки и вывели остатки "чистых" бюджетных назначений, на которые не заключены договора. Этот вот новый додаток, с 01.08.16 по 31.12.16 я вывесила на прозорро.
Единственный момент, мне не совсем понятен механизм внесения изменений - ни технически, ни как его проводить. Если возникла необходимость сделать закупку чего-то другого, нежели того, что в плане - нужно проводить это заседанием комитета? Потом делать новую редакцию плана, или просто - минус-плюс?
Подскажите, кто как делает, пожалуйста
З.Ы.Все закупки до 50 тыс., других порогов у нас не установлено
Поясніть будь-ласка ще раз по плану закупівель.Ми розпланували в додатку до річного плану весь кошторис та опублікували на tender.gov.ua.Які суми повинні вказати в додатку до річного плану і опублікувати на електронному майданчику.
До додатку включають закупівлі, які не перевищують 200 тис. грн. - для товарів та послуг та 1,5 млн грн. - для робіт.
З 01.08.2016р. всі нові процедури закупівель мають проводитись відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Це означає, що всі Замовники з зазначеної дати повинні публікувати свої закупівлі (як допорогові*, так і понадпорогові) на новому веб-порталі prozorro.gov.ua(через особистий кабінет на одному з авторизованих електронних Майданчиків) і проводити їх відповідно до вимог Закону.
Закупівлі, розпочаті** до 31 липня 2016 року, мають бути завершені згідно з вимогами Закону України «Про здійснення державних закупівель», і всі звіти по цих закупівлях (у т.ч. звіт про виконання договору) мають бути опубліковані на веб-порталі tender.me.gov.ua.
Lydochka писав:Доброго дня.Підкажіть будь-ласка.Ми бюджетна організація ( місцевий бюджет).Кошторисні призначення по закупівлі товарів, робіт і послуг не перевищують 200 тис грн.Закупівлі проводяться без проведення процедури закупівлі. Чи потрібно складати річний план закупівлі? Якщо ні, то чи потрібно складати додаток до річного плану закупівлі і яку інформацію він повинен містити?
Доброго дня. Я вже тут начиталася по різним форумам, і пишуть, що коли немає закупівель понад 200 тисяч, то річний план не складають, тому і додатка до нього теж. Бо інакше буде додаток до річного плану якого немає. У таких випадках складається реєстр (перелік) закупівель у довільній формі.
Доброго дня. Я б хотіла уточнити щодо предмета закупівель у додатку. Наприклад, миючі засоби закуповуються і для дошкільних закладів, і для міської ради (управління), і для комунальних клубів. Аналогічно так по декількох предметах закупівель. Чи потрібно відокремувати закаупівлі за об'єктами призначень, чи предмет закупівлі вважається одним і суму ставити одну? Адже все закуповується з одного місцевого бюджету.
Ми бюджетна установа, нам добавили кошторисні призначення. Підкажіть буль-ласка, як скласти зміни до річного плану допорогових закупівель: на суми, що добавили чи загалом (кошторисні призначення на 2016р. + зміни до кошторисних призначень)?
Світлана Шавалда писав:Ми бюджетна установа, нам добавили кошторисні призначення. Підкажіть буль-ласка, як скласти зміни до річного плану допорогових закупівель: на суми, що добавили чи загалом (кошторисні призначення на 2016р. + зміни до кошторисних призначень)?
Я тут столько перечитала, и пишут, что можно либо сделать изменения только на новые призначення, либо сделать полностью план в новой редакции с суммами за весь год. Но честно моё мнение, это неудобно, потому что в системе всё равно нужно вводить планы только на новые закупки. Зачем делать лишнюю работу. Но тут еще смотря как просят в органе, куда подаёте план (Казначейство например).
Світлана Шавалда писав:Ми бюджетна установа, нам добавили кошторисні призначення. Підкажіть буль-ласка, як скласти зміни до річного плану допорогових закупівель: на суми, що добавили чи загалом (кошторисні призначення на 2016р. + зміни до кошторисних призначень)?
Я тут столько перечитала, и пишут, что можно либо сделать изменения только на новые призначення, либо сделать полностью план в новой редакции с суммами за весь год. Но честно моё мнение, это неудобно, потому что в системе всё равно нужно вводить планы только на новые закупки. Зачем делать лишнюю работу. Но тут еще смотря как просят в органе, куда подаёте план (Казначейство например).
В нашому казначействі взагалі в цьому році не вимагають план закупівель. У нас гранична сума для проведення публічних закупівель встановлена 3000,00 грн. В мене тільки по одному коду перебільшую цю грань. І ми вже провели через прозоро закупівлю ще в червні місяці. Тому не знаю чи взагалі потрібно оприлюднювати на майданчику новий план закупівель чи ні, якщо нічого більше не планується проводити через електронні закупівлі.
Тоді Ви все одно ж купляєте щось, хоч і до 3 тис, і кошти на це виділяли напевно. Тому на майданчику у планах обираєте "створити новий" і там обираєте тип процедури "без використання електронної системи", заповнюєте поля, там майже нічого такого і немає, сума, період... От і всі Ваші плани))))
А от у нашому Казначействі вимагають у паперовому вигляді. Хоча за Законом вони повинні отримувати всі наші планування з електронної системи.
Підкажіть будь ласка, у нас договір на роботи заключений 22.07.2016 на суму 1млн.грн., в додаток до річного плану закупівель з 1.08 ми не включали.У вересні сума договору збільшується на 200 тис.грн. додатковою угодою. Яку суму мені показувати в додатку 200тис.грн чи 1200 тис.грн.?
тобто в додатковій угоді повинно бути прописано, що вартість робіт збільшується на 200тис.?( тому що в додатковій угоді прописано, що дві сторони погодились внести зміни в пункт такий- то і викласти в наступній редакції і прописано уже відкореговану суму з врахуванням збільшення)
Не могу найти, тут выкладывали сводное разъяснение по поводу публикации дополнений к планам ,в частности, что изменения можно вносить в них периодически.
Доброго дня! Скажімо, так ще "чайник" у питаннях закупівель, тому допоможіть, будь-ласка, розібратися в декількох питаннях.
1. Підприємство здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, але річний план закупівель за останні роки не робили, а робили лише інвестиційну програму на прогнозний період. Начитавшись "корисної" літератури, прийшов до висновку, що в моєму випадку, якщо сума товарів та послуг не перевищує 1 млн. грн. та робіт 5 млн. грн. річний план не складається, а складається реєстр у довільній формі???
2. Якщо ж все таки складається реєстр, то яким чином він публікується на веб- порталі? Чи потрібно до нього робити додаток стосовно закупівель після 01.08.2016?
3. Реєстр оприлюднений тільки на власному веб-сайті , на веб-порталі ні, чи тягне це за собою якісь штрафні санкції ??
З 01.08.2016 року такого поняття як реєстр закупівель не існує, а для допорогових - тільки додаток до річного плану. Додаток потрібно робити в тому випадку, якщо Вам до кінця року будуть виділяти додаткові кошти та якщо є невикористані кошти по реєстру чи додатку який діяв до 01.08.2016р. та планується укладення договору. Обов'язково з 01.08.16р. перед укладенням договору закупівлю планують в додатку до річного плану, який протягом пяти календарних днів оприлюднюють на майданчику електронних закупівель. Реєстр на веб-порталі ніколи не оприлюднювався, а додаток до річного плану до 01.08.16 оприлюднювався на власному сайті підприємства.
anastasia1626,
Дякую, за відповідь)
Якщо є можливість поясніть кілька нюансів, будь-ласка.
Скажімо, так, нас добровільно-примусово змушують проводити допорогові закупівлі в електронній системі. Ви, написали, що для допорогових закупівель розробляється тільки додаток до річного плану, і то в випадку якщо є невикористані кошти.
В моїй ситуації є тільки реєстр і по реєстру є невикористані кошти та планується проводити закупівлі в жовтні-грудні. Тобто, щоб було правильніше, потрібно затвердити додаток до реєстру за формою додатку до РП (наскільки я знаю, додаток до РП може бути в довільній формі, але рекомендують за формою річного плану) чи затвердити пустий річний план (так як надпороги в нас відсутні), і вже потім до нього додаток??
Доброго дня! Підкажіть будь ласка яка різниця між додатком до річного плану закупівлі (закон про публічні закупівлі №922) та річним планом закупівлі( допорогова закупівля ). Хто повинен підписувати додаток до річного плану закупівель (допорогова закупівля). Яким чином вносити зміни? (допорогова закупівля). Чи потрібно накладати ЕЦП на майданчику Прозоро на додаток до річного плану закупівель ( допорогова закупівля). Якщо, для раціонального використання коштів написано лист, щодо зняття окремої суми видатків, до вищого органу управління, чи можу я внести зміни в додаток до річного плану закупівель без затвердженої довідки про зняття коштів. Дуже вдячна за допомогу.
Добрий день. Допоможіть, будь - ласка, вирішити таке питання. Якщо з початку року були укладені договори на суму менше 50000 грн., а після 1 серпня 2016 року додатковими угодами збільшилась ціна договору і вони стали більше 50000 грн. Потрібно в додаток до річного плану вносити яку суму (різницю між ціною договору до 1 серпня та після 1 серпня або на всю ціну договору)?Дякую.
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня! Підкажіть будь ласка яка різниця між додатком до річного плану закупівлі (закон про публічні закупівлі №922) та додатком до річного плану закупівлі( допорогова закупівля ). Хто повинен підписувати додаток до річного плану закупівель (допорогова закупівля). Яким чином вносити зміни? (допорогова закупівля). Чи потрібно накладати ЕЦП на майданчику Прозоро на додаток до річного плану закупівель ( допорогова закупівля). Якщо, для раціонального використання коштів написано лист, щодо зняття окремої суми видатків, до вищого органу управління, чи можу я внести зміни в додаток до річного плану закупівель без затвердженої довідки про зняття коштів. Дуже вдячна за допомогу.[/font]
По власних надходженнях (плата за послуги, що надаються бюджетною установою згідно з її основною діяльністю) також потрібно складати план закупівель, що здійснюються без процедур закупівель???