Особливості прийняття на роботу в ОМС
-
- Новачок
- Повідомлень: 4
- З нами з: 16 жовтня 2016, 16:10
- Регіон: Днепропетровская область
Доброго вечора! Хочу порушити важливу (на мою думку) тему щодо особливостей прийняття на службу в органи місцевого самоврядування з урахуванням змін у чинному законодавстві. Чи потрібно проходити спецперевірку вновобраному заступнику сільського голови? (Дата обрання 7 жовтня 2016 року)
-
- Мешканець
- Повідомлень: 290
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Доброго дня!Тетяна Смірнова писав:Доброго вечора! Хочу порушити важливу (на мою думку) тему щодо особливостей прийняття на службу в органи місцевого самоврядування з урахуванням змін у чинному законодавстві. Чи потрібно проходити спецперевірку вновобраному заступнику сільського голови? (Дата обрання 7 жовтня 2016 року)
Так, дійсно, зміни у законодавстві відбулися.
Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 17.06.2016 р. № 2 затверджено Перелік посад з високим та підвищеним рівнем корупційних ризиків, відповідно до п. 6 якого [font=Times New Roman","serif]посадами з високим та підвищеним корупційним ризиком в органах місцевого самоврядування є посади:[/font]
[font=Times New Roman","serif]- перших заступників, заступників міських (міст обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим, районного значення) голів, заступників сільських, селищних голів;[/font]
[font=Times New Roman","serif]- заступників голів районних, районних в містах рад;[/font]
[font=Times New Roman","serif]- секретарів міських (міст обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим, районного значення), сільських, селищних рад;[/font]
[font=Times New Roman","serif]- керуючих справами виконавчих комітетів міських (міст - обласних центрів та міста Сімферополя, міст обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим значення) рад;[/font]
[font=Times New Roman","serif]- голів постійних комісій з питань бюджету обласних, Київської та Севастопольської міських рад (у разі коли вони працюють у раді на постійній основі).[/font][font=Times New Roman","serif]Отже, заступник сільського голови відтепер має проходити спецперевірку.[/font]
Зазначене Рішення Нацагентства набуло чинності 12.08.2016 р. (з дня опублікування, "Офіційний вісник України", № 61, 12.08.2016 р, ст. 2112).
Чи може службовець-землевпорядник працювати на 0,5 ставки і чи можна працювати за сумісництвом?
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Так посадова особа ОМС чи службовець ? Хто Ваш землевпорядник ?Чи може службовець-землевпорядник працювати на 0,5 ставки і чи можна працювати за сумісництвом?
службовецьpanyutinorada писав:Так посадова особа ОМС чи службовець ? Хто Ваш землевпорядник ?Чи може службовець-землевпорядник працювати на 0,5 ставки і чи можна працювати за сумісництвом?
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
так, є.panyutinorada писав:В структурі його заробітної плати є доплата за ранг ?
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Тоді Ваш землевпорядник - посадова особа ОМС.
Ці речі потрібно розрізняти.
Посадова особа ОМС не може працювати за сумісництвом.
Ці речі потрібно розрізняти.
Посадова особа ОМС не може працювати за сумісництвом.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 12
- З нами з: 01 лютого 2017, 22:51
- Регіон: Волынская область
отг керуються додатками 50 та 51 постанови 268, 6 категорія - посади керівників відділів сільських,
селищних рад, заступників керівників відділів у складі управлінь
міських (міст - обласних центрів та м. Сімферополя) рад,
помічників голів, радників, консультантів, спеціалістів управлінь,
відділів, інших структурних підрозділів виконавчих органів міських
(міст - обласних центрів і республіканського в Автономній
Республіці Крим значення) рад; { Абзац п'ятий пункту 1 із змінами,
внесеними згідно з Постановами КМ N 599 ( 599-2013-п ) від
14.08.2013, N 451 ( 451-2016-п ) від 22.07.2016 }
селищних рад, заступників керівників відділів у складі управлінь
міських (міст - обласних центрів та м. Сімферополя) рад,
помічників голів, радників, консультантів, спеціалістів управлінь,
відділів, інших структурних підрозділів виконавчих органів міських
(міст - обласних центрів і республіканського в Автономній
Республіці Крим значення) рад; { Абзац п'ятий пункту 1 із змінами,
внесеними згідно з Постановами КМ N 599 ( 599-2013-п ) від
14.08.2013, N 451 ( 451-2016-п ) від 22.07.2016 }
-
- Квартирант
- Повідомлень: 76
- З нами з: 24 січня 2016, 08:43
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 11 разів
- Подякували: 1 раз
Дякую, але...
Додаток 50,51 це ОТГ прирівняли до міста по умовам оплати праці, а про віднесення посад до вищих категорій посад там не йдеться.
До шостої категорій віднесено посади керівників відділів, а адміністатор і реєстратор не керівник відділу.
є діюча постанова №265-р від 24.04.13 де адміністатора віднесли в 5 категорію, виходить нонсенс він буде вище керуючого справми?
Додаток 50,51 це ОТГ прирівняли до міста по умовам оплати праці, а про віднесення посад до вищих категорій посад там не йдеться.
До шостої категорій віднесено посади керівників відділів, а адміністатор і реєстратор не керівник відділу.
є діюча постанова №265-р від 24.04.13 де адміністатора віднесли в 5 категорію, виходить нонсенс він буде вище керуючого справми?
- Chmil Lenchik
- Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 17 березня 2015, 17:07
- Звідки: Україна, Вольногорск
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, на підставі якої норми якого нпа можна не проводити (відмінити, оголосити повторно) конкурс на заміщення вакантних посад в ОМС так як подала документи лише 1 особа?!? Дуже прошу, допоможіть
- Chmil Lenchik
- Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 17 березня 2015, 17:07
- Звідки: Україна, Вольногорск
А чи можливо не проводити конкурс?ndymchuk писав:Так і проводіть конкурс з 1 особою.
- Chmil Lenchik
- Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 17 березня 2015, 17:07
- Звідки: Україна, Вольногорск
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго времени суток. Подскажите, пожалуйста, увольняется главный бухгалтер сельского совета по соглашению сторон и других бухгалтеров нет. Нам объяснили, что нужно подать объявление в местную газету о вакансии, но только после увольнения главного бухгалтера и через месяц проводить конкурс на замещение вакантной должности. И еще не все, человек должен пройти спецпроверку и только тогда может приступать к обязанностям главного бухгалтера сельсовета. Как организовать работу этого сельсовета при отсутствии главного бухгалтера, если исполнять его обязанности некому, так как в штате кроме главного бухгалтера только председатель, землеустроитель и секретарь? Спасибо.[/font]
-
- Квартирант
- Повідомлень: 76
- З нами з: 24 січня 2016, 08:43
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 11 разів
- Подякували: 1 раз
Доброго дня спецперевірка проводиться в органах місцевого самоврядування "посади, якіDanyKL писав:[font="Noto Sans", sans-serif] И еще не все, человек должен пройти спецпроверку и только тогда может приступать к обязанностям главного бухгалтера сельсовета. [/font]
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 16 листопада 2015, 20:38
- Регіон: Одесская область
Добрий день! Допоможіть будь ласка!
Особа2 була прийнята на декретне місце посадової особи 1 омс за строковим договором. Через рік особа 2 сама пішла у віпустку по вагітності , а потім у відпустку по догл за дит до 3 років. У особи 1 закінчилась відпустка(дитині 3 роки) і вона звільняється з роботи. Чи можемо ми перевес ти особу 2 на осн місце роботи, якщо вона знаходиться у відпустці, чи можна у такому випадку не проводити конкурс?
Особа2 була прийнята на декретне місце посадової особи 1 омс за строковим договором. Через рік особа 2 сама пішла у віпустку по вагітності , а потім у відпустку по догл за дит до 3 років. У особи 1 закінчилась відпустка(дитині 3 роки) і вона звільняється з роботи. Чи можемо ми перевес ти особу 2 на осн місце роботи, якщо вона знаходиться у відпустці, чи можна у такому випадку не проводити конкурс?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
Доброго дня шановні колеги! Закон " Про службу в органах місцевого самоврядування" знову не прийнятий (повернуто). Хто як виходить з ситуації з чинним законодавством для працівників органів місцевого самоврядування? Наприклад ведення особових справ (постанова №731 втратила чинність), яку використовуєте особову картку П-2ДС?
відповідь на ваше питання є в газеті "бухгалтерія бюджет" № 6 за 2017
-
- Мешканець
- Повідомлень: 159
- З нами з: 03 квітня 2015, 12:17
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 16 разів
Нова особова картка держслужбовця в ОМС не застосовується
Чи застосовується нова форма особової картки державного службовця для посадових осіб місцевого самоврядування? Чи правомірна вимога РДА про надання всіх особових карток посадових осіб ОМС в РДА?
Відповідь на обидва ваші запитання — ні. Пояснимо чому.
Форма картки Дійсно, 16.09.2016 р. набрали чинності нова форма особової картки державного службовця та Інструкція щодо заповнення Особової картки державного службовця (далі — Інструкція), затверджені наказом № 1561. Вони розроблені відповідно до вимог нового Закону про держслужбу2.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Відповідно до розд. I «Загальні положення» Інструкції особову картку заповнюють на осіб, які займають посади, визначені відповідно до нового Закону про держслужбу, та осіб, які бажають взяти участь у конкурсі на зайняття вакантних посад держслужби.
По-перше, новий Закон про держслужбу набрав чинності 01.05.2016 р. та не поширюється на депутатів місцевих рад та посадових осіб місцевого самоврядування (п. 11 ч. 3 ст. 3 Закону про держслужбу). Тому й документи, розроблені на його виконання, таких осіб не стосуються.
По-друге, ані Закон про службу в ОМС3, ані Закон про МС4 не містять вказівок застосовувати в роботі форму особової картки, затверджену для держслужбовців.
Тому робимо висновок: нова форма Особової картки для посадових осіб ОМС не застосовується. Тут можна було б поставити крапку, аби не одне «але». Річ у тому, що раніше особова картка заповнювалась на державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування за формою № П-2ДС, затвердженою наказом № 3435.
Так-от наказом від 26.08.2016 р. № 154 Держстат визнав цей наказ (а, відповідно, і форму особової картки), таким що втратив чинність.
Що ж робити кадровим службам ОМС? Звісно, картки, заведені до цієї дати, ви продовжуєте вести. Адже, відповідно до Переліку № 578/56 терміном зберігання особових карток визначено весь період роботи працівника та 75 років після звільнення.
Що стосується нових працівників, то констатуємо: норми, яка б на даний момент зобов’язувала заводити особові картки на таких працівників, немає. Тому рішення про ведення\неведення на них особових карток слід вирішувати кожному ОМС самостійно. Між тим, в усних роз’ясненнях представники Нацдержслужби рекомендують вести картки за старою формою. Можна сказати, що це слушна думка. Пояснимо.
У проекті Закону про службу в органах місцевого самоврядування (від 30.03.2015 р. № 2489) окрема стаття присвячена веденню особової карти в ОМС, її реквізитам та формі (ст. 33). Якщо ви зараз вирішите продовжити вести особові картки, то в подальшому це набагато спростить вашу роботу. Більш того, виходячи з аналізу ст. 33 вказаного вище законопроекту, дані, що підлягають відображенню в картці, істотних змін не зазнають.
Вимога РДА Відповідно до ст. 20 Закону № 280 державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і не повинен призводити до втручання органів держвлади чи їх посадових осіб у здійснення ОМС наданих їм власних повноважень.
Оскільки ведення особових карток працівників ОМС не належить до делегованих повноважень, і РДА не є органом що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, підстави для вимоги карток відсутні.
1Наказ Держслужби «Про затвердження форми Особової картки державного службовця та Інструкції щодо її заповнення» від 05.08.2016 р. № 156.
2Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889.
3Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 р. № 2493-III.
4Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 р. № 280/97-ВР.
5Наказ Мінстату «Про затвердження форми первинного обліку № П-2ДС та Інструкції по її заповненню» від 26.12.1995 р. № 343.
6Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Мін’юсту від 12.04.2012 р. № 578/5.
Чи застосовується нова форма особової картки державного службовця для посадових осіб місцевого самоврядування? Чи правомірна вимога РДА про надання всіх особових карток посадових осіб ОМС в РДА?
Відповідь на обидва ваші запитання — ні. Пояснимо чому.
Форма картки Дійсно, 16.09.2016 р. набрали чинності нова форма особової картки державного службовця та Інструкція щодо заповнення Особової картки державного службовця (далі — Інструкція), затверджені наказом № 1561. Вони розроблені відповідно до вимог нового Закону про держслужбу2.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Відповідно до розд. I «Загальні положення» Інструкції особову картку заповнюють на осіб, які займають посади, визначені відповідно до нового Закону про держслужбу, та осіб, які бажають взяти участь у конкурсі на зайняття вакантних посад держслужби.
По-перше, новий Закон про держслужбу набрав чинності 01.05.2016 р. та не поширюється на депутатів місцевих рад та посадових осіб місцевого самоврядування (п. 11 ч. 3 ст. 3 Закону про держслужбу). Тому й документи, розроблені на його виконання, таких осіб не стосуються.
По-друге, ані Закон про службу в ОМС3, ані Закон про МС4 не містять вказівок застосовувати в роботі форму особової картки, затверджену для держслужбовців.
Тому робимо висновок: нова форма Особової картки для посадових осіб ОМС не застосовується. Тут можна було б поставити крапку, аби не одне «але». Річ у тому, що раніше особова картка заповнювалась на державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування за формою № П-2ДС, затвердженою наказом № 3435.
Так-от наказом від 26.08.2016 р. № 154 Держстат визнав цей наказ (а, відповідно, і форму особової картки), таким що втратив чинність.
Що ж робити кадровим службам ОМС? Звісно, картки, заведені до цієї дати, ви продовжуєте вести. Адже, відповідно до Переліку № 578/56 терміном зберігання особових карток визначено весь період роботи працівника та 75 років після звільнення.
Що стосується нових працівників, то констатуємо: норми, яка б на даний момент зобов’язувала заводити особові картки на таких працівників, немає. Тому рішення про ведення\неведення на них особових карток слід вирішувати кожному ОМС самостійно. Між тим, в усних роз’ясненнях представники Нацдержслужби рекомендують вести картки за старою формою. Можна сказати, що це слушна думка. Пояснимо.
У проекті Закону про службу в органах місцевого самоврядування (від 30.03.2015 р. № 2489) окрема стаття присвячена веденню особової карти в ОМС, її реквізитам та формі (ст. 33). Якщо ви зараз вирішите продовжити вести особові картки, то в подальшому це набагато спростить вашу роботу. Більш того, виходячи з аналізу ст. 33 вказаного вище законопроекту, дані, що підлягають відображенню в картці, істотних змін не зазнають.
Вимога РДА Відповідно до ст. 20 Закону № 280 державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і не повинен призводити до втручання органів держвлади чи їх посадових осіб у здійснення ОМС наданих їм власних повноважень.
Оскільки ведення особових карток працівників ОМС не належить до делегованих повноважень, і РДА не є органом що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, підстави для вимоги карток відсутні.
1Наказ Держслужби «Про затвердження форми Особової картки державного службовця та Інструкції щодо її заповнення» від 05.08.2016 р. № 156.
2Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889.
3Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 р. № 2493-III.
4Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 р. № 280/97-ВР.
5Наказ Мінстату «Про затвердження форми первинного обліку № П-2ДС та Інструкції по її заповненню» від 26.12.1995 р. № 343.
6Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Мін’юсту від 12.04.2012 р. № 578/5.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
Дякую! А чи застосовуєте ви призначення ( держслужбовців чи посадових осіб ) чи переведення на вищу посаду через стажування?
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 29 травня 2017, 20:23
- Регіон: Херсонская область
Доброго дня!
31.12.1992р -прийнята на посаду державного податкового інспектора
05.05.1994р - прийнята присяга
01.03.2000р - присвоєно спеціальне звання "інспектор податкової служби І рангу"
03.06.2008р - звільнена за власним бажанням
Не працювала.
22.05.2017 - прийнята в ОМС на посаду спеціаліста І категорії ( шоста категорія)
Який ранг необхідно присвоїти?
Дякую!
31.12.1992р -прийнята на посаду державного податкового інспектора
05.05.1994р - прийнята присяга
01.03.2000р - присвоєно спеціальне звання "інспектор податкової служби І рангу"
03.06.2008р - звільнена за власним бажанням
Не працювала.
22.05.2017 - прийнята в ОМС на посаду спеціаліста І категорії ( шоста категорія)
Який ранг необхідно присвоїти?
Дякую!
-
- Мешканець
- Повідомлень: 145
- З нами з: 19 березня 2015, 18:49
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз