доброго дня! мене цікавить питання чому казна в ІІІ таблиці звіту 2дс переносить дані з рядка 2620 в рядок 2660??? Якщо навіть по формулі мої дані (ми по 2282) повинні бути у рядку 2620.....
Rita2882 писав:доброго дня! мене цікавить питання чому казна в ІІІ таблиці звіту 2дс переносить дані з рядка 2620 в рядок 2660??? Якщо навіть по формулі мої дані (ми по 2282) повинні бути у рядку 2620.....
Так може в них і спитаєте? Звідки ж нам знати що ваша казна думає
Наприклад, якщо видатки з оплати праці і нарахувань на заробітну плату заплановані у кошторисі за КЕКВ 2280 "Дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм" і касові видатки з початку року проведені за цим КЕКВ, то суми проведених витрат необхідно відобразити у статті "Інші поточні видатки" (рядок 2660).
У квартальному звіті ф.2дс розділ ІІІ гр.4 "План за звітний період з урахуванням змін" у рядок "Витрати" потрібно змінити формули (із звед ф.2 та ф.4-3 завантажуються суми затверджено на звітний на рік, а потрібно затверджені показники плану на звітний період з урахуванням змін)
Natali_M писав:У квартальному звіті ф.2дс розділ ІІІ гр.4 "План за звітний період з урахуванням змін" у рядок "Витрати" потрібно змінити формули (із звед ф.2 та ф.4-3 завантажуються суми затверджено на звітний на рік, а потрібно затверджені показники плану на звітний період з урахуванням змін)
Ну в бюджетній звітності таких показників не має! Формулу можете видалити!
Доброго дня! Підкажіть, де відображати доходи за субрахунком 7112 у ф.№ 2-дс: в ряд.2020 чи в ряд 2030? та за яким ККД ці доходи відобразити 25010100 чи 25010400? На цьому субрахунку 7112 я оприбуткувала матеріали, які отримала при списанні та залишила для власних потреб.
Тетяна-бух писав:Доброго дня! Підкажіть, де відображати доходи за субрахунком 7112 у ф.№ 2-дс: в ряд.2020 чи в ряд 2030? та за яким ККД ці доходи відобразити 25010100 чи 25010400? На цьому субрахунку 7112 я оприбуткувала матеріали, які отримала при списанні та залишила для власних потреб.
чому у формі 2дс казначеї у рядку 2010 не дають зменшувати на придбання 1113 рахунку,адже він іде як капітальні витрати,хоча і за кекв 2210? І Амортизацію не приймають у 4 розділ,кажуть,що у формі 2м її не відображаємо.у них фінансовий результат- це лише залишки на реєстраційних рахунках,а в мене це запаси+залишки на реєстраційних- знос за 3 квартали. Щось у мене фінансовий результат по головній книзі і по іхніх даних зовсім не йде.
Якщо хтось із головних бухгалтерів сільських або міських рад із таким стикався - поділіться..
І Ще також вони не дають показувати у балансі і у 7 формі заборгованість або переплату ао батьківській платі та працівників за харчування, кажуть що то ні в одній із форм не відображається. Тоді як бути із фінансовим- у мене по головній один,у них зовсім інший.
Востаннє редагувалось 06 грудня 2017, 17:15 користувачем viktoriaivancho, всього редагувалось 1 раз.
viktoriaivancho писав:чому у формі 2дс казначеї у рядку 2010 не дають зменшувати на придбання 1113 рахунку,адже він іде як капітальні витрати,хоча і за кекв 2210? І Амортизацію не приймають у 4 розділ,кажцть,що у формі 2м її не відображаємо. Щось у мене фінансовий результат по головній книзі і по іхніх даних зовсім не йде.
Якщо хтось із таким стикався відпишіть.
Річний звіт на носі, а ви досі квартальний здаєте?? А куди в 2м амортизацію ви пхаєте? Чому казначеї не приймають так це в них питайте, нам тут не відомо про це! Вони мало читають напевно!
Ви Євгеній,досить хамовито відповідаєте. Я амортизацію не в 2м пхаю,як ви кажете,а у розділ 4 форми 2дс, просто всі витрати із 2дс звіряються із формами 2,4-1,4-3,от вони і наполягають,що касові,це і є мої витрати в 2дс.
Взагалі то я пишу на форум,а не Вам особисто,як Ви і просили. Звіт за 3 квартал я здала по їхніх цифрах,але як кажете на носі вже річний,а порадитися нема з ким. Виходить,що у мене одна звітність,у них інша.
Дякую за порозуміння...
viktoriaivancho писав:Ви Євгеній,досить хамовито відповідаєте. Я амортизацію не в 2м пхаю,як ви кажете,а у розділ 4 форми 2дс, просто всі витрати із 2дс звіряються із формами 2,4-1,4-3,от вони і наполягають,що касові,це і є мої витрати в 2дс.
Взагалі то я пишу на форум,а не Вам особисто,як Ви і просили. Звіт за 3 квартал я здала по їхніх цифрах,але як кажете на носі вже річний,а порадитися нема з ким. Виходить,що у мене одна звітність,у них інша.
Дякую за порозуміння...
В чому я на хамив? Вибачайте якщо вам так здалось! Тепер по суті! Витрати і касові видатки це різні речі, бюджетна звітність та фінансова це вже теж різні речі, і не має жодного документу який би їх між собою співставлял, і якщо ваші казначеї не читали ось цей лист в якому сказано:
Звіряння показників форм квартальної фінансової звітності з показниками бюджетної звітності не здійснюється.
Добре,буду пробувати річний здавати по своїх цифрах зсилаючись на цей лист,хоча не думаю,що вдастся. А як зареєструвати дебіторку або кредиторку по батьківській платі? з якою формою вони іще можуть звірити 7 форму,крім балансу?
viktoriaivancho писав:Добре,буду пробувати річний здавати по своїх цифрах зсилаючись на цей лист,хоча не думаю,що вдастся. А як зареєструвати дебіторку або кредиторку по батьківській платі? з якою формою вони іще можуть звірити 7 форму,крім балансу?
Що мається на увазі коли кажете ЗАРЕЄСТРУВАТИ дебеторку-кредиторку? Де зареєструвати?
От якщо у мене в головній книзі по К-ту рах. 6414 ( розрахунки з батьками) рахується переплата 10315, а по Д-ту рах.6414/1( розрахунки за харчування працівників) борг 418 грн,як це показати в балансі я знаю,( актив-р.1150; пасив-р.1575.)А як у 7-ій формі? Я вважаю,що у 7 форму його ніде не показувати,а в баланс показати. А казначейство і далі твердить,що баланс має звірятися із формами. На ці суми у мене з ними не сходиться фінансовий результат. Чи може у якихось інших формах має бути відображена інформація по цим рахункам. Була б вдячна за допомогу.
viktoriaivancho писав:От якщо у мене в головній книзі по К-ту рах. 6414 ( розрахунки з батьками) рахується переплата 10315, а по Д-ту рах.6414/1( розрахунки за харчування працівників) борг 418 грн,як це показати в балансі я знаю,( актив-р.1150; пасив-р.1575.)А як у 7-ій формі? Я вважаю,що у 7 форму його ніде не показувати,а в баланс показати. А казначейство і далі твердить,що баланс має звірятися із формами. На ці суми у мене з ними не сходиться фінансовий результат. Чи може у якихось інших формах має бути відображена інформація по цим рахункам. Була б вдячна за допомогу.
в формі 7м - 10 рядок!
Заповнення окремих рядків та граф бюджетної звітності за формою N 7д, N 7м (додаток 7) здійснюється у такому порядку:
рядок 010 "Доходи" заповнюється у бюджетній звітності лише за спеціальним фондом (за коштами, отриманими як плата за послуги, які надаються розпорядниками бюджетних коштів згідно із законодавством, та коштами, що отримуються вищими та професійно-технічними навчальними закладами від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надано відповідне право; кошти, що отримують державні і комунальні вищі навчальні заклади, державні наукові установи, державні і комунальні заклади культури як відсотки, нараховані на залишок коштів на поточних рахунках, відкритих у банках державного сектору для розміщення власних надходжень, отриманих як плата за послуги, що надаються ними згідно з основною діяльністю, благодійні внески та гранти);
у рядку 010 "Доходи" відображається загальною сумою дебіторська, у тому числі нарахована сума відшкодування збитків, яка віднесена на рахунок винних осіб (нарахований і не отриманий дохід за надані послуги), та кредиторська (надходження оплати за надану послугу в сумі більшій, ніж була нарахована) заборгованість за доходами, яка не поділяється за кодами економічної класифікації видатків бюджету. У цьому рядку графа "кредиторська заборгованість на кінець звітного періоду (року), з неї термін оплати якої не настав" не заповнюється;
Допоможіть із проводками будь-ласка! під час інвентаризації було виявлено неоприбуткований компютер та принтер. Зробили натуральну форму в казначейство,платіжки.
я зробила так:
оприбуткування- Дт 10148 Кт 5111- 6010 грн;Дт 11137 Кт 5111-5250;
касові Дт 2313 Кт 2117- 11260 грн;
Дт 2117 Кт 2313-11260 грн;
Дт 7211 Кт 5411-11260 грн;
Дт 5411 Кт 5111-11260.
А як ця операція буде привязана до фінансового результату?
Буду вдячна за відповідь.
Доброго дня! Мені сьогодні ( і не тільки мені) казначейство повернуло форму 2-дс за 3 квартал. Наполегливо просять внести зміни , так щоб рядок2520= рядку 2380. Рядок 2380 " Усього витрат" 1 розділу "Фінансовий результат діяльності". Рядок 2520 "Усього" розділу 2 "Видатки бюджету (кошторису) за функціональною класифікацією видатків та кредитування бюджету". Виходить, що необхідно з витрат виключить амортизацію, а також списати матеріали, які придбані для подальшого використання. Виходить, що фінансову звітність ми повинні формути на освові форм бюджетної звітності , а не бухгалтерського обліку . А як же тоді: "Фінансова звітність повинна містити інформацію про всі проведені господарські операції, які відображені в бухгалтерському обліку"?. Я в ступорі. В бухгалтерському обліку відображені залишки матеріалів, касові видатки на придбання здійснювались в цьому році. Їх, що, списати? Мотивація казначейства - їм скинута методичка, у відповідність до якої і необхідно привести звітність. Але ні в національні стандарти ні в накази мінфіну щодо плану рахунків, типових проводок, порядку заповнення фінансової звітності зміни не вносились. Колеги, що порадите робити?
JAFA писав:Доброго дня! Мені сьогодні ( і не тільки мені) казначейство повернуло форму 2-дс за 3 квартал. Наполегливо просять внести зміни , так щоб рядок2520= рядку 2380. Рядок 2380 " Усього витрат" 1 розділу "Фінансовий результат діяльності". Рядок 2520 "Усього" розділу 2 "Видатки бюджету (кошторису) за функціональною класифікацією видатків та кредитування бюджету". Виходить, що необхідно з витрат виключить амортизацію, а також списати матеріали, які придбані для подальшого використання. Виходить, що фінансову звітність ми повинні формути на освові форм бюджетної звітності , а не бухгалтерського обліку . А як же тоді: "Фінансова звітність повинна містити інформацію про всі проведені господарські операції, які відображені в бухгалтерському обліку"?. Я в ступорі. В бухгалтерському обліку відображені залишки матеріалів, касові видатки на придбання здійснювались в цьому році. Їх, що, списати? Мотивація казначейства - їм скинута методичка, у відповідність до якої і необхідно привести звітність. Але ні в національні стандарти ні в накази мінфіну щодо плану рахунків, типових проводок, порядку заповнення фінансової звітності зміни не вносились. Колеги, що порадите робити?
Рядок 2520 повинен дорівнювати 2380, так ще в 2017 році здавали звітність. Тобто Ви визначаєте суму витрат так, як і визначали.
JAFA писав:Доброго дня! Мені сьогодні ( і не тільки мені) казначейство повернуло форму 2-дс за 3 квартал. Наполегливо просять внести зміни , так щоб рядок2520= рядку 2380. Рядок 2380 " Усього витрат" 1 розділу "Фінансовий результат діяльності". Рядок 2520 "Усього" розділу 2 "Видатки бюджету (кошторису) за функціональною класифікацією видатків та кредитування бюджету". Виходить, що необхідно з витрат виключить амортизацію, а також списати матеріали, які придбані для подальшого використання. Виходить, що фінансову звітність ми повинні формути на освові форм бюджетної звітності , а не бухгалтерського обліку . А як же тоді: "Фінансова звітність повинна містити інформацію про всі проведені господарські операції, які відображені в бухгалтерському обліку"?. Я в ступорі. В бухгалтерському обліку відображені залишки матеріалів, касові видатки на придбання здійснювались в цьому році. Їх, що, списати? Мотивація казначейства - їм скинута методичка, у відповідність до якої і необхідно привести звітність. Але ні в національні стандарти ні в накази мінфіну щодо плану рахунків, типових проводок, порядку заповнення фінансової звітності зміни не вносились. Колеги, що порадите робити?
я теж не розумію до чого тут все те що ви написали! 2520=2380 все добре! Рядок 2380 це ваш бухоблік, 2520 це теж бухоблік до чого тут бюджетна звітність? 2520 це той же бухоблік тільки рознесений по функціях!
JAFA писав:Доброго дня! Мені сьогодні ( і не тільки мені) казначейство повернуло форму 2-дс за 3 квартал. Наполегливо просять внести зміни , так щоб рядок2520= рядку 2380. Рядок 2380 " Усього витрат" 1 розділу "Фінансовий результат діяльності". Рядок 2520 "Усього" розділу 2 "Видатки бюджету (кошторису) за функціональною класифікацією видатків та кредитування бюджету". Виходить, що необхідно з витрат виключить амортизацію, а також списати матеріали, які придбані для подальшого використання. Виходить, що фінансову звітність ми повинні формути на освові форм бюджетної звітності , а не бухгалтерського обліку . А як же тоді: "Фінансова звітність повинна містити інформацію про всі проведені господарські операції, які відображені в бухгалтерському обліку"?. Я в ступорі. В бухгалтерському обліку відображені залишки матеріалів, касові видатки на придбання здійснювались в цьому році. Їх, що, списати? Мотивація казначейства - їм скинута методичка, у відповідність до якої і необхідно привести звітність. Але ні в національні стандарти ні в накази мінфіну щодо плану рахунків, типових проводок, порядку заповнення фінансової звітності зміни не вносились. Колеги, що порадите робити?
я теж не розумію до чого тут все те що ви написали! 2520=2380 все добре! Рядок 2380 це ваш бухоблік, 2520 це теж бухоблік до чого тут бюджетна звітність? 2520 це той же бухоблік тільки рознесений по функціях!
JAFA писав:Доброго дня! Мені сьогодні ( і не тільки мені) казначейство повернуло форму 2-дс за 3 квартал. Наполегливо просять внести зміни , так щоб рядок2520= рядку 2380. Рядок 2380 " Усього витрат" 1 розділу "Фінансовий результат діяльності". Рядок 2520 "Усього" розділу 2 "Видатки бюджету (кошторису) за функціональною класифікацією видатків та кредитування бюджету". Виходить, що необхідно з витрат виключить амортизацію, а також списати матеріали, які придбані для подальшого використання. Виходить, що фінансову звітність ми повинні формути на освові форм бюджетної звітності , а не бухгалтерського обліку . А як же тоді: "Фінансова звітність повинна містити інформацію про всі проведені господарські операції, які відображені в бухгалтерському обліку"?. Я в ступорі. В бухгалтерському обліку відображені залишки матеріалів, касові видатки на придбання здійснювались в цьому році. Їх, що, списати? Мотивація казначейства - їм скинута методичка, у відповідність до якої і необхідно привести звітність. Але ні в національні стандарти ні в накази мінфіну щодо плану рахунків, типових проводок, порядку заповнення фінансової звітності зміни не вносились. Колеги, що порадите робити?
я теж не розумію до чого тут все те що ви написали! 2520=2380 все добре! Рядок 2380 це ваш бухоблік, 2520 це теж бухоблік до чого тут бюджетна звітність? 2520 це той же бухоблік тільки рознесений по функціях!
То і амортизацію розбивати по функціях?
Так, це ж витрати! У вас що так багато КВК та КПК? І на всіх є Основні засоби?
JAFA писав:Доброго дня! Мені сьогодні ( і не тільки мені) казначейство повернуло форму 2-дс за 3 квартал. Наполегливо просять внести зміни , так щоб рядок2520= рядку 2380. Рядок 2380 " Усього витрат" 1 розділу "Фінансовий результат діяльності". Рядок 2520 "Усього" розділу 2 "Видатки бюджету (кошторису) за функціональною класифікацією видатків та кредитування бюджету". Виходить, що необхідно з витрат виключить амортизацію, а також списати матеріали, які придбані для подальшого використання. Виходить, що фінансову звітність ми повинні формути на освові форм бюджетної звітності , а не бухгалтерського обліку . А як же тоді: "Фінансова звітність повинна містити інформацію про всі проведені господарські операції, які відображені в бухгалтерському обліку"?. Я в ступорі. В бухгалтерському обліку відображені залишки матеріалів, касові видатки на придбання здійснювались в цьому році. Їх, що, списати? Мотивація казначейства - їм скинута методичка, у відповідність до якої і необхідно привести звітність. Але ні в національні стандарти ні в накази мінфіну щодо плану рахунків, типових проводок, порядку заповнення фінансової звітності зміни не вносились. Колеги, що порадите робити?
я теж не розумію до чого тут все те що ви написали! 2520=2380 все добре! Рядок 2380 це ваш бухоблік, 2520 це теж бухоблік до чого тут бюджетна звітність? 2520 це той же бухоблік тільки рознесений по функціях!
То і амортизацію розбивати по функціях?
Так, це ж витрати! У вас що так багато КВК та КПК? І на всіх є Основні засоби?
Допоможіть! Ніколи не мала капітального ремонту і зараз вивчаю проводки. Зрозуміла що видатки по актах виконаних робіт ідуть на 8013, а фінансування на 7011 по КЕКВ 3132. А як це відобразити у звітності, чи попадає сума видатків у ф 2дс у І і ІІ розділах? Ніби туди не йде тільки придбання по цільовому фінансуванню. Дуже вдячна буду за роз'яснення.
майстер писав:Допоможіть! Ніколи не мала капітального ремонту і зараз вивчаю проводки. Зрозуміла що видатки по актах виконаних робіт ідуть на 8013, а фінансування на 7011 по КЕКВ 3132. А як це відобразити у звітності, чи попадає сума видатків у ф 2дс у І і ІІ розділах? Ніби туди не йде тільки придбання по цільовому фінансуванню. Дуже вдячна буду за роз'яснення.
так само як ви відобаражаєте поточні так само і капітальні які не віднесені на вартість ОЗ! Нічим не відрізняються! і показуються в 2 дс!
З відповідним питанням я звернувся до Мінфіну листом, чекаю на офіційну відповідь. Так як трактування Казни дещо (дуже) суперечить вимогам законодавства оскільки и другій таблиці мова йде про “видатки”, а в першій та четвертий про “витрати”. Прочитайте визначення цих термінів у Законі України “Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні” та у Бюджетному кодексі. Це два абсолютно різні терміни, і чому казначейство без жодного посилання на жодний нормативно-правовий акт здійснює спроби їх порівняти — питання! Державні службовці повинні діяти в межах і спосіб встановлений Конституцією та законом. Законодавство ці терміни поділяє. На мою фахову думку розділ другий — це саме про результат кошторису (бюджету), тобто касові видатки, які аж ніяк не пов'язані з витратами.
EVGENIY писав:А випадково про Картку фактичних видатків не питали в них? Навіщо вона тепер потрібна? І чому її не прибрали?
Там багато питань, і пропозиція щодо МО.
На додаток до думки: не можливо розподілити амортизацію (систематичний розподіл витрат) за функціональною класифікацією, оскільки установа може використовувати одну будівлю на всі свою функції. Отже, або в законодавстві щось наплутано, або виконавець діє на власний розсуд. Така проблема про другий розділ відома по всій Україні, але їх (казни) діє не знайшли відображення в останніх змінах до Порядку складання звітності (а вони таке казали). Цікавим буде інше, як вони зараз за рік будуть збирати 3 розділ та порівнювати його саме з другим, знов всіх будуть змушувати все перероблять?
EVGENIY писав:А випадково про Картку фактичних видатків не питали в них? Навіщо вона тепер потрібна? І чому її не прибрали?
Там багато питань, і пропозиція щодо МО.
На додаток до думки: не можливо розподілити амортизацію (систематичний розподіл витрат) за функціональною класифікацією, оскільки установа може використовувати одну будівлю на всі свою функції. Отже, або в законодавстві щось наплутано, або виконавець діє на власний розсуд. Така проблема про другий розділ відома по всій Україні, але їх (казни) діє не знайшли відображення в останніх змінах до Порядку складання звітності (а вони таке казали). Цікавим буде інше, як вони зараз за рік будуть збирати 3 розділ та порівнювати його саме з другим, знов всіх будуть змушувати все перероблять?
а ви не могли б мені в особисту скинути ваш лист до них! Цікаво подивитись e.tokarev@id.factor.ua